Wij hebben een Mazda CX 60 gekocht bij dit bedrijf. Kleine punten voor verbetering nodig. Contact gehad met de directeur verkoop en naar tevredenheid een gesprek hierover gehad.
Originele beoordeling
Wij hebben een Mazda CX 60 gekocht bij dit autobedrijf. Aflevering : Auto stond nog bij de poets en de auto werd met de poets doek in handen afgeleverd terwijl en een afgesproken tijd voor stond. Tot mijn verbazing geen auto matten in de gekochte auto, twee weken hier achteraan gebeld totdat ze uit eindelijk geleverd werden. Tegelijk vond ik in de auto een brief met een terugroep actie van de Mazda, hierover is nooit wat verteld tegen ons. Slechte service. Onze verkoper heeft meerdere malen geprobeerd, nadat ik contact met hem had gezocht ,dat ik iemand aan de telefoon zou krijgen om mijn ontevredenheid te bespreken, zelf ook nog een mail gestuurd, maar tot op heden nog steeds met niemand contact gehad. Blijkbaar heeft iemand het erg druk om ontevreden klanten terug te bellen. Conclusie, mooie auto gekocht, de aflevering en contacten binnen dit bedrijf hebben nog vele verbeteringen nodig. Nooit meer ga ik hier mijn volgende auto kopen.
Ik koop een mooie auto. Vlot afgehandeld. Maar, dan komen de volgende gebreken te voorschijn die m.i. gewoon voor de uiteindelijke oplevering opgelost hadden moeten worden indien de communicatie intern goed was gegaan. Ten eerste : Banden worden volgens jullie nagekeken. Prima. Maar om ons dan weg te laten op winterbanden midden in de zomer is toch raar. Niemand zegt iets!! Ten tweede : Krijgen we opeens een dorpel lijst van de de bijrijders portier toegestuurd??!! Hela wat is dat?? Blijkt dat er een deuk in de bestaande dorpel te zitten. En weer heeft niemand iets gezegd!! Ten derde : Blijkt bij nader onderzoek dat er ook een beschadiging zit aan het rechter spatbord. Vlak boven de beschadigde dorpel. Weer heeft niemand iets daarover gezegd!! Maar wel een nieuwe dorpel opgestuurd. Dus men wist er van! En verder bekijk het maar?? Ten vierde : Vloer matjes zouden worden vernieuwd. Bij oplevering niet op voorraad. Prima. Worden opgestuurd. Niet dus. Blijkt bij navraag dat de matjes nooit besteld zijn. Hoezo communicatie?? Ten vijfde : een instructie boekje aanwezig. Daar moest ik zelf voor zorgen. Wel een QR code gekregen. Dat gebruikt en een paar dagen later kwam et boekwerk. Dat is goed gegaan. Ten zesde : Matjes zouden worden geplaatst bij de reparatie van de beschadigingen. Hoefden dus niet, op jullie verzoek, extra opgestuurd te worden. Dus......... die kregen we een paar dagen later opgestuurd!! Geen probleem hoor. Maar communicatie bij jullie is heel slecht. Uiteindelijk zijn de banden verwisseld en worden de schades de komende tijd keurig opgelost. Maar wel dus enkele keren naar Soest om heea te laten doen. Dat zou geheel onnodig zijn geweest als de gebreken van te voren waren opgelost en vooral goed GECOMMUNICEERD. Van alle gebreken wisten jullie van af en is er gewoon niets over gezegd. Dat vind ik super slecht.
Het aanbod van auto's is gigantisch. Er wordt snel gereageerd en een proefrit is zo geregeld. Wij hadden Erik Welle als verkoper en waren blij met hem. Erik dacht mee, was heel vriendelijk en servicegericht. Kortom klasse!
Aankoop en inruil verliepen prima. Bij aflevering wat tegenvallers, geen instructieboekje maar desgevraagd ook slechts korte mondelinge toelichting op wat gerichte vragen over werking. De antwoorden varieerden van " er staat een klant op mij te wachten", "dat weet ik ook niet"," dat ga je spelenderwijs wel ontdekken'. Dat was een domper en niet fijn. Ook was de auto bij aflevering niet volgeladen, nog niet voort de helft!
Op een drukke zondag zonder afspraak toch kort geholpen, vervolgafspraak hemaakt en volgende dag waten we rond. Snel, concreet en voor een prima prijs. Heel tevreden dus!!!!
Binnenwandelen bij Smeeing is anders dan binnenwandelen bij andere autobedrijven. We werden direct vriendelijk aangesproken en uitgenodigd om in de pub te gaan zitten om een kopje koffie te nemen. Al gauw kwam een verkoper die zich geheel niet gedroeg als zijnde verkoper maar toch op alle vragen een duidelijk antwoord had. We besloten onze auto in te ruilen en toen we onze nieuwe auto kwamen ophalen was de service eveneens top!
Voor een ieder die interesse heeft in het kopen van een auto bij Smeeing, lees mijn reactie op Trustpilot. Geert
Beste heer Geert, Ik reageer persoonlijk als “leadmanager” van AutoSmeeing op uw geplaatste review. Het betreurt mij dan ook enorm dat u deze review plaats. Even per stap waarom het mij betreurt: 1. Na het eerste contact met mijn collega was u het niet eens met ons gedane markt conforme voorstel, dat kan uiteraard. 2. Naar aanleiding van wat mailwisseling met mijn collega ben ik met u in gesprek te gaan, aangezien klant voor ons op nr. 1 staat en wij altijd willen meekijken wat wij/ ik vanuit mijn rol extra voor u kan betekenen. 3. Wegens mijn grote gunfactor heb ik de auto aan u verkocht. Ik heb er voor gezorgd dat de auto voorrang kreeg in de werkplaats om deze snel af te leveren en ook hebben wij de auto kosteloos bij u thuis bezorgt. Ondanks bovenstaand was het niet genoeg, want na de aflevering verwachte u dat wij kosteloos een ander set velgen zouden wisselen voor de Fiat 500, hier gingen en gaan wij niet in mee. Is dit de reden dat u mij maar ook Auto Smeeing zo voor schut zet? Ik zou het waarderen als u een eerlijk verhaal neerzet, maar dit zeker niet. Ik en wij staan open voor feedback maar dan moet het wel terecht zijn. Maar mij conclusie is dat wij er alles aan gedaan hebben, en u nooit tevreden zal zijn met onze dienstverlening. Ik wens u verder veel geluk toe met de auto. Met vriendelijk groet, Glenn Mooi
Na een proefrit waren wij snel verkocht! Het verdere advies over de extra zekerheid pakketten waren duidelijk en we hebben snel een offerte ontvangen voor het inruilen van onze vorige auto. Binnen 3 weken na proefrit is alles rond gemaakt en konden ze de auto snel laten bezorgen. Bezorging en overschrijving verliep allemaal snel en we zijn aan het genieten van onze nieuwe auto!
Rondje gelopen en vriendelijk te woord gestaan door vriendelijke verkoper. Kop koffie erbij en snel tot een deal gekomen. Alle twee de partijen tevreden en rijd nu een mooie vw golf7
Wij zochten een ruimere auto ivm rolstoel, meerdere auto's kunnen proberen en de verkoper dacht goed mee. Behulpzaam en goede uitleg. Na koop nog wensen kunnen aangeven.
Wij zijn netjes en correct behandeld. Onze eerste afspraak was met Stefan en hij legde ons alles netjes uit en hij nam ook de tijd ervoor genomen! De proefrit ging ook erg goed en konden na die tijd nog gezamenlijk om tafel. Al met al zijn wij naar tevredenheid geholpen en hebben wij een mooie auto!
Op tweede paasdag op afspraak een auto testgereden. Deze was helaas niet naar wens. Gelukkig hadden ze hetzelfde model in een andere uitvoering staan. De verkoper (Stefan dankjewel!) heeft er direct voor gezorgd dat we die ook nog konden proefrijden. Onze ervaring was zeer prettig. Alles werd netjes en duidelijk uitgelegd, ook de aflevering was netjes en de communicatie was goed. (Hopelijk zijn hun telefonische issues inmiddels opgelost) Mijn advies aan kopers is wel: maak gewoon een afspraak, dan weet je zeker dat je wordt geholpen, dan hoef je achteraf ook niet te klagen dat je niet werd geholpen! Hopelijk is after-service niet nodig maar mocht het wel nodig zijn hoop ik op dezelfde goede ervaring :-)
Na een zoektocht op internet naar een skoda scala, kwam ik terecht bij auto smeeink. En omdat ze op zondag open waren zijn we op de bonnefooi gaan kijken.(wonen toch in de buurt). Eenmaal binnen de auto opgezocht, deze stond op het parkeerdak op de 2e verdieping. Ik keek mijn ogen uit... wat een partij auto's staan daar..en de een nog mooier dan de andere. Maar er was er maar 1 de mooiste...in mijn ogen dan Even een verkoper er bij halen dachten we...maar nee, het was er zo druk dat deze allemaal met een vast schema de volgende klant hielpen. Nou dan maar naar de gastvrouw Ria, die bij de ingang zit, een afspraak maken. Het kan ook s'avonds zei ze.. als dit beter uitkomt! En zo geschiedde.. proefritje gemaakt en algauw waren we beide verliefd op de auto.. En dan wil je alleen nog maar blind een contract tekenen. Maar nee.. de verkoper Erik die hield ons bij de les In een leuke bruine kroeg op de 1ste verdieping kregen we een heerlijke bak koffie, en werden de papieren in orde gemaakt. De inruil van onze oude nissan (die we 13 jaar hebben gehad) werd ook geregeld. Na ongeveer 2 weken konden we de skoda ophalen, en heb de dag ervoor nog de hele dag in de oude nissan zitten huilen..en zingen van "how am i supost to live wit out you". Het ophalen kon op een ander locatie deze ligt aan de andere kant van de rotonde. Bij een heerlijke bak koffie werden de papieren in orde gemaakt en na de koektrommel leeg gegeten te hebben.. toch maar in onze nieuwe skoda gaan zitten.. en langzaam wegrijdent langs onze oude trouwe nissan het nieuwe auto tijdperk in.
Wij hebben onze nieuwe auto gekocht bij Auto Smeeing. We zijn zeer tevreden, ze hebben ons goed geholpen en geen vraag is te veel! Ook al zijn ze heel druk, ze maken tijd voor je. We hopen nu veel mooie ritjes te kunnen gaan maken met onze nieuwe Scoda! Wij raden dit bedrijf aan.
Als je een bijna nieuwe auto koopt moet je er ook de tijd voor nemen. We zijn 2x terug geweest, 1x omdat we nog niet helemaal wisten wat we precies zochten en we hadden meerdere auto’s gezien op de site. Uiteindelijk 1 uitgekozen en een paar dagen later een proefrit gemaakt en verdere afspraken zoals inruil auto. Nette inruilprijs en verder nu vanuit diesel naar plug-in hybride. Ook zeiden ze dat we wel 2 weken moesten wachten om de aflevering goed te kunnen uitvoeren, dat was voor mij geen probleem, liever in 1x goed dan haast werk. Natuurlijk gingen er ook zaken niet helemaal zoals zou moeten, voorbeeldje, ze hebben veel auto’s staan en om die allemaal uit je hoofd te leren over welke waar staat zou misschien een beter systeem kunnen worden bedacht. Maar verder helemaal top!! Bedankt voor deze ervaring en wie weet tot ziens over een paar jaar!
This garage have a lot of young cars and competitively priced in the market. I really liked the collection and I was looking for a PHEV. Well, getting an appointment at this Garage for an occassions car is quite tough. After trying for many times, I was about to give up on this place. And the calls to this place takes 30 mins - 1 hour waiting to be able to talk to someone. Luckily on my last try, I spoke to @Olcan Yasar. Post that the experience was really amazing. Visited to test drive one of the car and post that he was always there to answer all the questions and adviced us in choosing the right car. He is very good with car knowledge and a lot of tips helped me choose my car. Also we could book a car which was still in Garage getting ready for showroom. Overall, had a very good and pleasant experience [after getting in touch with Olcan] and very impressed with number of cars they have.
Mooi occasion gekocht voor een hele nette prijs.
Ontvangst met een heerlijk bakje koffie. Daarna snel en met uitstekende uitleg van de gang van zaken. De auto afgeleverd zoals besproken. Bedankt Debby
Ik werd geholpen door Maurice Smeeing, ik had veel vragen en hij wist overal een antwoord op te geven, hij had echt super veel kennis over auto's, en was super geduldig ik had hem de dag daarna nog 3 keer gebeld met allemaal vragen en hielp me met alle geduld van de wereld en had er ook nog begrip voor.
We hebben een prachtige Skoda Enyaq gekocht. We zijn heel goed geholpen bij de aankoop van de auto. We hadden onze eigen auto al verkocht en konden de nieuwe al binnen een week ophalen. Top geregeld. Toen we thuis kwamen bleken de achterbanden aan de binnenzijde glad te zijn. Hier hebben ze gelijk nieuwe voor geregeld. Bedankt voor de goede service!
I had an issue that my back window sprayer did not work. I took my auto to Auto Smeeing on 10th November to be repaired. However, shortly after the first repair on 10th November, the issue repeated. But it took time for me to report that issue, as I was not sure at first. In any case, I contacted for the repeating problem first on 24th January and made an appointment for March. But for a reason I had to postpone the appointment to 5th April. Consequently, I contacted for the repeating issue in January and the appointment took place on 5th April. In advance I discussed with Auto Smeeing not be charged again for the repeating issue and it was assured by a person from Auto Smeeing. Still, an invoice sent to me after the second repair with which they claim it is not the same issue. In November, it was a problem that the washer fluid did not come through the sprayer. Second case on 5th April, it was simply the same, meaning the fluid again did NOT come through the sprayer, and additionally leaked in the baggage. I believe both cases are strongly related to each other and it was not fully diagnosed and therefore not fully repaired at first on 10th November, but diagnosed at second investigation on 5th April. Otherwise it wouldn't repeat shortly after the first activity at your garage. I would like to tell my dissatisfaction that Auto Smeeing tried to charge me for the repeating issue, despite I discussed in advance and also I was assured not to be charged.
Nick Nieuwendaal Is a good and customer oriented person. He tried quite hard to privide a smooth and problem free process. I am quite happy with the approach . I would highly recomend Smeeing and Nick to my friends.
De auto waar in wij interesse hadden viel af. Gelukkig was er een prima alternatief van het zelfde model! Na de overeenkomst gemaakt te hebben tevreden naar huis! Ook de verzekering is door Ad Leppers uitstekend verzorgd! Bij aflevering even een klein misverstand maar snel opgelost!
Wat een prut service! Na 2 weken wachten eindelijk auto ophalen, zegt de autoverkopen 'wat komen jullie doen'. Terwijl we afspraak hadden. Vervolgens stond de nieuw auto niet op naam, dus konden we terug naar huis zonder nieuwe auto. Moest maar toch maandag wachten. Alles wat mis kon gaan, ging mis. Voor ons nooit een Auto Smeeing meer en zeker niet Meneer Maurice. Nog een bos bloemen of iets in de trant van, niets niets niets, maar wel zsm geld innen. Ga je schamen Auto Smeeing
Beste mevrouw de Nas, Vervelend om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft gehad bij Auto Smeeing. Helaas was hier een miscommunicatie aangezien u bij uitzondering uw auto in het weekend mocht komen ophalen. Het is helaas mis gegaan bij de communicatie van beide kanten, Maurice zou gebeld worden indien u de auto op zaterdag de auto wilde ophalen en de betaling moest volledig binnen zijn. Helaas was dit niet zo, en door de drukte zijn wij het ook vergeten. Gelukkig kon u het geld de zaterdag nog overmaken, en hebben wij er alles aan gedaan de auto dezelfde dag nog aan u af te leveren. Daarom betreuren wij de review die u geschreven heeft. Wij wensen u veel plezier en veilige kilometers toe met uw nieuwe auto. En onze excuses dat u de aankoop/ aflevering zo heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Glenn Mooi
Aardige mensen als je geholpen wordt met de aankoop van een auto Maar bij het afleveren viel het mij zeer tegen De auto zou schoon afgeleverd worden. Nou idd de buitenkant gewassen krasjes zouden worden behandeld. Dit is niet gebeurd Binnenkant. Niet gereinigd alleen ingespoten met cock spray en niet zo n klein beetje ook maar vond nog dop van kauwgom pot en resten opgedroogd Van vocht van drinken nog zichtbaar in de auto . Dit vond ik een teleurstelling
Geachte mevrouw van Duijn, Wat vervelend om te lezen dat dit uw ervaring was bij aflevering van de nieuwe auto. Helaas kan ik op basis van uw gegevens niet vinden om welke auto het gaat, en ik zou het graag telefonisch met u willen bespreken, en samen kijken naar een juiste oplossing. Kunt u mij een mail sturen met de contactgegevens en het kenteken van de aangekochte auto? Dit kunt u mailen naar: [email protected] Ik hoop snel wat van u te horen! Met vriendelijke groet, Glenn Mooi
Koningweg 14
3762 EC Soest
Wij willen graag de mooiste auto’s aanbieden en dat doen wij in een groot en modern mobiliteitsbedrijf in Soest in het hart van Nederland. Wij zijn geen dealer. Auto Smeeing is ons merk. Een merk dat staat voor de mooiste auto’s van topkwaliteit. Onze locatie aan de Koningsweg heeft een overdekte showroom-oppervlakte van ruim 20.000 m2 met plek voor Auto Smeeing, Bike Totaal Smeeing, Yourlease, Fietsaccuwinkel.nl en de Smeeing-pub om onze relaties en klanten te ontvangen. Wij zijn gestart in 1967 en vanaf dat moment zijn wij gegroeid tot een 'multimerk retailer' op het gebied van mobiliteit. Wij zijn er trots op dat wij na een aantal transities en crisissen (van oliecrisis tot en met na de coronacrisis) nog altijd een succesvol bedrijf zijn. Dat is in onze branche meer uitzondering dan regel. Onze kernwaarden zijn vanaf 1967 nog altijd dezelfde: een uitstekende dienstverlening, maximale transparantie, garantie en zekerheid bij jouw aankoop. Dit alles natuurlijk in combinatie met een scherpe prijs. Auto Smeeing is in Soest niet alleen bekend geworden door onze service, vakmanschap en uitgebreid assortiment. Wij zijn een trouwe sponsor van lokale evenementen en verenigingen. Hiermee willen wij benadrukken dat ons bedrijf midden in de samenleving staat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.