Al jaren zéér tevreden.

Kort geleden even terug geweest voor een APK, deze moest nog gebeuren bij onze schitterende Seat Arona, bij Rijnders gekocht afgelopen september. Dit kwam periodiek mooier zo uit. Er is verder niets voor in rekening gebracht. Wij hebben al jaren zeer goede ervaring met dit bedrijf, heb er in 1977 zelfs mijn eerste auto gekocht, toen nog bij de vader van Jan Rijnders sr. Dit was een mooie blauwe Datsun Cherry 100A. Nadien nog diverse auto’s hier gekocht. Ze stonden zéker niet allemaal bij Rijders in de showroom. Onze Seat Arona ook niet, daar hebben Jan sr en ik een middagje uit van gemaakt en hem in Eindhoven bezichtigt en gelijk meegenomen. Dit laatste is geen enkel probleem. Verder kan ik over dit bedrijf alleen maar zeggen, service top, betrouwbaarheid top, klantvriendelijkheid top, inclusief de monteurs. En heb je ineens een probleem, ga gerust langs, er wordt altijd direct even naar gekeken. Én niet geheel onbelangrijk, de koffie is prima.

fantastisch bedrijf

Kent u het gevoel van zo hoort het te zijn. Dat gevoel heb ik overgehouden aan de aankoop van mijn VW T-roc. De kennismaking was gelijk prettig en de verkoper Tim nam alle tijd om de kenmerken van de auto te benoemen (zonder gladde verkooppraatjes). De prijs/kwaliteit was in mijn ogen prima. De nazorg die in dit geval nodig was, was meer dan voortreffelijk. Ik kan dan ook met vertrouwn zeggen dat dit bedrijf een aanrader is.

Mooi bedrijf

Mijn auto aan Autobedrijf Rijnders verkocht ivm aanschaf van een nieuwe en meteen andere banden onder de nieuwe laten monteren. De afspraken werden stipt nagekomen. De banden zijn vlot gemonteerd voor een lagere prijs dan ik bij zogenaamd voordelige quick fitters zou hebben betaald. Ik was onder de indruk van de kwaliteit van de occasions die stonden opgesteld. Kortom, een mooi bedrijf en een prima ervaring.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dit bedrijf is een echte aanrader

Wij waren al een tijdje op zoek naar een mooie 2e hands auto met wat speciale opties en natuurlijk niet te veel kilometers en voor een nette prijs. Nou die hebben we hier gevonden. Een mooie Mercedes B200. Dat we de auto gingen kijken werden we heel hartelijk ophaalt en men nam alle tijd voor ons. Ook dat we de auto kwamen halen ging ook alles weer lekker gemoedelijk. En wat verbaasde ons nog het meest, we werden na een maand nog gemaild hoe de auto bevalt. Dit bedrijf is echt een aanrader als de juiste auto in de showroom staat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd vriendelijk, geen gezeur, terzake kundig

Gewoon een prettige garage waar het onderhoud van je auto in goede handen is en je nog wordt herkend en gewaardeerd als klant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service zoals het hoort te zijn.

Bij auto Rijnders een prachtige Porsche 911 carrera S 997.1 gekocht. Voor de kenners een auto welke niet geheel vrij is van bepaalde technische risico's. Deze risico's waren mij bekend en auto bedrijf Rijnders heeft er werkelijk alles aan gedaan om deze risico's kleiner te maken en te beheersen. In overleg heeft auto bedrijf rijnders de aankoopkeuring uitbesteed bij een Porsche specialist en daar ook de gewenste modificaties uit laten voeren. De gehele aankoop was gebaseerd op wederzijds vertrouwen en boven verwachting is de auto opgeleverd. Dit is een bedrijf waar je bij wijze van spreken een auto kan kopen vanaf een foto. Wij zijn heel erg blij en tevreden over de auto. Ik zou er zo weer een kopen. Erg vriendelijk, zeer goede service, goede en duidelijk communicatie mooie eerlijke auto's.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een betrouwbaar autobedrijf voor de aanschaf en onderhoud van auto's

Ik ben prima geholpen bij de aanschaf van een occasion. Tevens de afgelopen 5 jaar prima ervaringen met de onderhoud van mijn auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vlotte communicatie, mooi bedrijf, aangename afhandeling

Ondanks dat mijn eigen auto nog fijn reed en ik weinig kilometers maakte, keek ik af en toe toch met een half oog rond naar Mazda voorraadauto's. Ik had al een net inruilaanbod voor een nieuwe CX-5, maar toen viel mijn oog op een jong gebruikt exemplaar bij Rijnders. Met de iets zwaardere motor, in de kleur die ik nieuw ook besteld zou hebben, en met ook nog eens een lage kilometerstand. Laat ik zeggen: de ideale occasion. Eerlijk gezegd koop ik een gebruikte auto liefst van een merkdealer, maar Rijnders maakte op papier een goeie indruk. Ik besloot maar eens te mailen. Ik kwam in contact Tim en er volgde een vlotte mailwisseling waarin al direct een erg net inruilvoorstel naar voren kwam. Aangezien ik nog even aan het idee van een nieuwe auto moest wennen nam ik een paar dagen de tijd. Tim reageerde zelfs tijdens zijn vakantie, en ondanks de auto-reply mail, vrijwel direct weer toen ik opnieuw mailde. Rijnders senior was op een zaterdag na mijn telefoontje na sluitingstijd bereid op me te wachten voor een proefrit. Uit praktische overwegingen ben ik uiteindelijk na het weekend gaan kijken en proefrijden, maar het toont hoe deze mensen hun zaak runnen. Zonder pusherig te worden overigens. Na de proefrit moesten we allebei nog nadenken over de inruilvoorstellen, maar na Tim even aan de telefoon gehad te hebben waren we er snel uit. Diezelfde dag ophalen ging niet meer lukken, maar de dag erna hebben we de koop afgerond. Tim zette wat te drinken voor ons neer en na de auto weer even bekeken te hebben hebben we een tijdje aan de koffietafel zitten praten. Na de formaliteiten afgehandeld te hebben zijn we naar huis gereden. Aangezien Renswoude voor mij niet naast de deur is, en de auto ook nog ruim in de garantie zit, is onderhoud bij mijn eigen Mazda-dealer de meest praktische optie. Anders zou ik de auto er graag laten onderhouden, en ik er zo weer een auto kopen.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Van het begin tot het eind een geweldige ervaring

Laat ik beginnen dat ik nog geen seconde spijt heb van de auto en jullie mooie bedrijf. Ik beveel jullie bedrijf dan ook bij iedereen aan! De auto rijdt fantastisch en ben er heel erg blij mee. Bij jullie bedrijf is de klant nog koning en dat merk je op het moment dat je er binnenkomt. Hartelijk, gastvrij, eerlijk, kennis van zaken. Geen mooie verkooppraatjes maar een eerlijk verhaal van alleen maar "eerlijke" auto's waar jullie 100% achterstaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aurobedrijf Rijnders, Fantastisch in een woord !

Diverse malen al ondervond ik de fijne service van auto bedrijf Rijnders; het begon 3 jaar terug al bij de aankoop van onze BMW; op een heel prettige en zakelijke wijze kwam ik - in samenspraak met Jan Rijnders jr. - tot een fijne aankoop van onze auto. Enige weken geleden ontdekte ik een flinke deuk in de (carbon) achterbumper blijkbaar aangebracht door 'de onbekende', zonder briefje; chagrijn dus.........bij garage Rijnders aangekomen kroop de heer Rijnders sr. direct onder de auto en wist de deuk nagenoeg onzichtbaar binnen enkele minuten terug te drukken. Bij de APK controle deze week werden door de werkplaats enige beschadigingen in de achtervelg (wegens trottoirbandcontact) - ongevraagd - zo goed als mogelijk weggeslepen. Complimenten voor het team Rijnders ! René Doornbos

• Deskundigheid/Vakmanschap

Leuk familie bedrijf met top service

Wij kwamen op een mooie 2e hands Peugeot Partner af en wilde onze Peugeot 206CC Cabrio inruilen. We konden het snel eens worden en de koop was snel gesloten. De overdracht en afhandeling was zeer prettig en is dan ook prima verlopen. Je word als klant erg gewaardeerd en super correct en netjes behandeld. We zijn erg blij met onze nieuwe auto en genieten er dan ook van. Kortom, Een familie bedrijf waar je graag nog eens terug komt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en vriendelijk geholpen!

Dat had ik weer, een lekke band! Toevallig strandde ik precies voor de deur van Autobedrijf Rijnders. Binnen 5 minuten kwam er iemand naar buiten lopen om mij te helpen en binnen 15 minuten stond ik alweer buiten en reed ik tevreden weer naar huis. Wat een fijne service, nog bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service. Betrouwbaar komen afspraken na. Klantvriendelijk neemt de tijd voor de klant.

in een woord GEWELDIG

Subaru Forester 2003 aangeshaft. Uitzonderlijk mooie auto, voor een zeer fatsoenlijke prijs. Dit bedrijf heeft sub dealerschap van dit merk gehad , dus bekend met dit merk. Dit vernam ik na een aangenaam gesprek met de betrouwbare verkoper. Warm aanbevolen voor mensen die een goede occasion willen aanschaffen, en er geen kijk op hebben. De klant is bij hen nog KONING.

zeer tevreden

Recent occasion Volkswagen gekocht, en in t verleden een BMW, service, gedegen kennis, kwaliteit en vriendelijkheid staan hoog genoteerd bij garage Rijnders, en daar rijden we graag een stukje voor om!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar en servicegericht bedrijf! Gelijk eerlijk over herkomst auto. voor aankoop.

Bij aankoop Subaru XV Januari 2020 goede ervaring opgedaan. Voldoende tijd genomen voor ons als klant. Eerlijk over herkomst auto en voor en nadelen van de auto. Alle vragen worden met aandacht beantwoordt. Onderhandeling zakelijk en fair.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klant wordt echt serieus genomen

Veel garages roepen dat ze klantgericht zijn. Garage Rijnders maakt dat ook echt waar. Ik heb bij hen zowel mijn bedrijfsauto als mijn privé auto in onderhoud en rijd daar graag even voor naar Renswoude:)

Zeer goede ervaring

Mijn ervaring bij Rijders is zeer goed. Geen opdringerige verkoop. Hele fijne service,vakkundig personeel kortom TOPPIE. Dikke pluim voor Rijnders senior en zonen !!!!!

Goede service!

We zijn heel vriendelijk, goed en professioneel geholpen. Echt een aanrader!

Medio december 2018 een Renaut Twingo gekocht. Ik heb bewust een paar maandjes gewacht met het schrijven van een review omdat dit mijn eerste ervaring met Autobedrijf Rijnders was, maar ik heb nu wat meer ervaringen opgebouwd. Het eerste bezoek was uitermate vriendelijk, geen opdringerige verkooppraktijken. De aanschaf en de aflevering verliepen vlot en volgens afspraak. Aangezien ik niets had in te ruilen werd ik zelfs netjes thuis opgehaald. Na aflevering moest er nog een klein lakprobleempje worden opgelost (was mij bekend), ook dit naar volle tevredenheid opgelost terwijl ik ook nog een vervangende auto meekreeg. Onlangs (na het rijden van ongeveer 2500km), als iemand met 2 linkerhanden, nog even langs geweest om vloeistofpeilen te controleren, dit kon a la minute en werd met alle liefde gedaan. Kortom een leuk bedrijf met een mooie showroom en een dito werkplaalts, men is er hier niet op uit om de klant zo snel mogelijk iets te verkopen. Nee, men is hier oprecht bezig een langdurige relatie met de klant op te bouwen. Hulde voor het gehele bedrijf, ook het werkplaatspersoneel niet te vergeten.

Goede service en eerlijke prijs. Wij zijn hier perfect geholpen en geadviseerd door Jan en Tim, zeer tevreden met onze Kia Sportage.

Zeer gemoedelijke bedrijf. Waar men nog vertrouwen heeft in zijn klant. Prijs van de BMW X3 was zeer concurrerend. Het gesprek liep gemoedelijk en niet opdringerig. De inruilprijs van mijn BMW 520 was naar verwachting. Afhandeling van papieren was goed.

Mij eerst bezoek bij Reinders, maar je voelt dat als je al lang kent meneer Renders. Dan als klant heb je meteen een lekker gevoel.

Autobedrijf Rijnders heeft mij 5 weken lang supergoed geholpen in de zoektocht naar een andere auto. Dankzij een hoop geduld en regelmatig contact heb ik een prachtige auto gevonden! Zulke goede service zie je haast nergens meer!

Spontaan binnengelopen. Netjes ontvangen door pa Rijders en vriendelijk geholpen door de zoon. Bood een proefrit aan zonder afspraak en vervolgens vlot en correct de verkoop afgehandeld. Mooi en netjes pand. Zeer keurige auto’s. Zou hier weer een auto kopen.

• Deskundigheid N.v.t.