Filters

8

Goed en vriendelijk behandeld

Goede uitleg enservice

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima voorlichting en service

Hartelijke ontvangst. Eerlijke voorlichting. Prima service altijd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Je word netjes en correct te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Voldoet aan de verwachting.

Net, respectvol, contact naar zowel de auto als de persoon. Dmv een filmje verteld de monteur de staat van de auto, en met een persoonlijk contact worden de bijzonderheden en eventuele kosten doorgenomen. Daarbij kostenloos een mooie leenauto. Had het niet beter kunnen wensen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en correct geholpen.

Prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

De uitstekende service, professioneel, vriendelijk en persoonlijk. Ik kom hier al jaren tot volle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend!

Servicegericht en meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
8

Helder en duidelijk

Afspraken gemaakt en de video tijdens de beurt zijn duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
6

Blij met de nieuwe auto maar de algehele service kon wat beter!

Auto werd afgeleverd met een half volle tank, er werd gezegd dat de auto een poetsbeurt zou krijgen. Achterin lag nog allemaal modder en de matjes missen. Op het dashboard lag ook nog allemaal troepjes. Al met al niet schoon afgeleverd. Jammer want voor zo’n bedrag verwacht je iets meer service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijkste service team in Nederland

Je wordt er altijd warm ontvangen, de service is goed en betrouwbaar en je wordt altijd goed geinformeerd bij additionele werkzaamheden. De factuur is overzichtelijk en valt altijd wel mee.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Uitstekende service en gemaakte afspraken m.b.t. onderhoudsbeurten. Altijd een leenauto mee. Top !

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Probleemloos geholpen en vervangend vervoer stond klaar.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Vreemd was de "persoonlijke boodschap" van de monteur: er kwam een filmpje van mijn autobanden, remschijven en onderkant. Geen bericht of hij klaar was, of iets anders. Geen reactie op mijn opmerking daarbij. Heel vreemd, dat ik zo'n filmpje kreeg. En ook totaal onnodig: er was niets aan de hand met mijn auto. Later bij de balie hoorde ik, dat dit moest van Ford-NL: transparant zijn. Als Ford transparant wil zijn: stuur dan een filmpje waarin ik kan zien, dat er écht nieuwe olie in mijn auto komt etc. Of alleen een filmpje als er iets NIET in orde is met mijn auto.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Werd goed op de hoogte gehouden

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en klantgericht

Wij werden vriendelijk ontvangen, vooraf heldere prijsopgaaf servicebeurt, duidelijke uitleg over de staat van de auto en auto na beurt keurig afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

afelvering ging naar wens.

alles is gegaan volgens afspraak, klantvriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende garage

Supervriendelijke en geduldige mensen achter de balie, je voelt je welkom. Reparatie correct uitgevoerd, ik ben erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Sutherland levert ook in Sneek prima service

Omdat mijn auto een APK-keuring nodig had, werd aangeboden mijn auto hiervoor van huis te halen. Ook kreeg ik als verrassing naderhand een filmpje, waarin werd getoond, op welke onderdelen de conditie van de auto werd beoordeeld.

  • Aanbevelen? Ja
6

bedenkelijk, de beurt zal wel goed zijn uitgevoerd maar dan is er het bandenprobleem

afgelopen dinsdag, 7 februari, kreeg onze auto een grote beurt, inclusief cAPK. Vorig jaar januari kochten wij de Kuge, NL-141_K. Om negen uur gebeld door Patricia Kooistra, Vanwege droogtescheuren moeten alle vier banden worden vervangen. Over droogtescheuren heb ik advies ingewonnen. Die ontstaan niet zodanig in een jaar dat alle vier banden moeten worden vervangen. Die moeten er in januari ook al zijn geweest. Ik had dus in januari graag gehoord hoe het er voor stond met de kwaliteit van de banden. Ik heb steeds veel vertrouwen in de garage gehad, deze gang van zaken vinden wij niet fijn. Ik heb dit met Wiebe besproken. Ik reken op reactie. Hartelijke groet, Minze Postma

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima bedrijf!

Goede afspraken kunnen maken en dat kwam ook voor elkaar

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede communicatie inzake het het signaleren en repareren van mankementen.

Goede communicatie inzake het signaleren en repareren van mankementen aan mijn auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

vlotte vriendelijke aanname en afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Dit betrof het compleet maken van de oplevering van juni 2022. De aangebrachte stoelverwarming werkt naar behoren.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede behandeling en service

Auto werd thuis opgehaald. Via video duidelijke uitleg en daarna gebeld dit vanwege een reparatie ( kosten) Prima voor elkaar. Eind van de dag auto is weer afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kattebos 148

8446 DB Heerenveen

513623 415

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.