Apk en vervanging ruitenwisser. Duidelijke communicatie, goede reparatie. Altijd tevreden.
Prima
Goede en eerlijke service.Leuk wat ze nu doen om een filmpje te maken van je auto, dan kan jezelf zien wat er aan schort.
Met de aankoop van de auto zeer goed geholpen en alles duidelijk op papier te hebben (bovag garantie pakket enz), Na een tijdje met de auto gereden te hebben onstonden er hier en daar wat problemen (storingen, olie lekkage) na dit te hebben gemeld samen naar een oplossing gaan zoeken. Eindstand kwam het er op neer dat de auto al n hele leeftijd had en wat km’s heeft wouden ze de auto niet gaan maken terwijl ik er een garantie pakket bij heb gekocht, na weet heen en weer te mailen en te bellen zijn we er toch samen aan uitgekomen en is alles netjes opgelost.
Alles netjes afgehandeld
was prima
Vriendelijk en deskundig.
snel geholpen goede service
Goed en snel geholpen . Vriendelijk
Met de aankoop van onze auto goed en netjes behandeld zoals het moet we zijn zeer tevreden
Altijd welkom, goede service en professionele afhandeling.
Prettig en vlot geholpen. Alle vragen beantwoord, ik kan weer verder.
Nette ontvangst. Er werd uitgelegd wat ik kon verwachten. Van te voren offerte van de beurt en bij ophalen auto een certificaat van Ford Assistance ontvangen. Helaas geen link van de Videocheck ontvangen en geen duidelijke bevestiging van de terugroepactie van een nodige software update gekregen.
Zeer vlotte en vriendelijke bediening en by eventuele extra kosten van tevoren gebeld wat zeer op preis wordt gesteld
Denk je met je Ford naar Sutherland te gaan, omdat ze daar wel verstand van Ford zouden hebben. Zwaar teleurgesteld in hun. Wat een **********. In juli voor een apk naar deze garage gegaan, met een Ford auto die gekocht is april bij een ex-garage houder. Om te horen dat hij niet door de keuring komt op een aantal punten. Ter plaatse word je een offerte voor je neus gedrukt en gepust direct een afspraak te maken. Gelukkig heb ik dat niet gedaan. Na overleg met de persoon waar ik de auto gekocht heb. Naar een andere garage gegaan met hun apk rapport. Nadat deze garage 1 punt had gevonden wat zeker niet afgekeurd had mogen worden kregen zij argwaan en hebben de hele apk opnieuw uitgevoerd. Daaruit kwam de conclusie dat mijn auto niet afgekeurd had mogen worden! Vervolgens word je niet netjes geholpen met je klacht en word er van gemaakt dat ze alle punten alleen als adviespunt hadden opgeschreven wat bull**** is, want als het een adviespunt zou zijn, had mijn auto niet afgekeurd mogen worden. Als ik was in gegaan op de offerte van ruim €1000 om de auto alleen maar door de apk te krijgen, had ik ze juridisch ook nog kunnen aanvechten omdat dat niet in lijn was geweest met de wettelijke apk punten. Ik mag dat een jonge gekeurde vrouw zijn, ik ben niet achterlijk. Ze doen dus niet alleen aan oplichting ook aan discriminatie!
Geachte mevrouw, Wij herkennen ons niet in uw klachtomschrijving. Tijdens uw bezoek hebben wij uitsluitend de apk voor keuring uitgevoerd waarna we enkele reparatiepunten volgens de apk normen hebben aangegeven. Daarna heeft u er voor gekozen elders de reparaties te laten uitvoeren. Van enige form van discriminatie is nooit spraken geweest. Service Team Sutherland
prima bedrokf
Super fijn en snel geholpen zo vlak voor de vakantie.
Alles snel en correct afgehandeld.
Ik ben ontevreden over de uitgevoerde grote beurt. 1.- De wagen rijdt slecht vooral bij het gas geven. Als ik de snelweg op wil rijden, begin de auto in te houden en vervolgens horten en stoten. Verkeerde afstelling? 2.- Bij het wachten voor het rode stoplicht slaat de motor niet automatisch af (start/stop systeem). Als je dan de koppelingspedaal intrapte sloeg de motor weer aan. Voorheen gebeurt dat wel vaker. 3.- na het ophalen van mijn auto verschijnt telkens de melding op het scherm van dat de batterij van de afstandsbediening vervangen moet worden. Volgens mij valt dat toch onder de Ford service. Nu heb ik maar zelf de batterij gekocht, alleen moet ik hem nog inzetten. Ik heb dit bij Volkswagen en Fiat nog nooit meegemaakt. Ik ben van plan om morgen dit te melden bij de Ford garage in Leeuwarden Opmerking: Op vrijdag 18 augustus 2023 ben ik teruggeweest bij de Fordgarage om bovenstaande klachten te laten onderzoeken. Melding 1 is door de monteur verholpen en de auto rijdt weer goed. Melding 2 kan ik op dit moment geen oordeel geven. Oorzaak volgens de monteur is dat het niet werkt omdat de capaciteit van de accu van de Fiësta maar 52% is. Het werkt pas als de capaciteit > 89% is. Ik zal de accu volgende keer met de acculader thuis opladen. Melding 3-probleem heb ik maar zelf uitgevoerd m.b.v. een filmpje op YouTube. Het is nu wel zo dat ze de ontevredenheid bij de klant willen wegnemen. Qua aanbeveling kan ik geen ja of nee zeggen! Ik hoop dat Ford hun kwaliteitsnormen willen verhogen door de verbeterpunten in de toekomst goed onder de loep nemen en extra checks uit te voeren. Peter Gilis van het tv-programma zegt altijd: Vertrouwen is goed maar controleren is beter.
Geachte heer Gross, Omdat u aangeeft dat uw auto slecht rijdt vragen wij u langs te komen voor diagnose. Het start/stop systeem werkt zoals u aangeeft, wij kunnen dit ook nader controleren. Een batterij in de afstand bediening moet inderdaad van tijd tot tijd worden vervangen indien dit wordt opgemerkt zullen we de klant vragen of we de batterij mogen vervangen. Ook dit kunnen we tijdens uw bezoek vervangen. Met vriendelijke groet, Sutherland Leeuwarden
Originele beoordeling
Ik ben ontevreden over de uitgevoerde grote beurt. 1.- De wagen rijdt slecht vooral bij het gas geven. Als ik de snelweg op wil rijden, begin de auto in te houden en vervolgens horten en stoten. Verkeerde afstelling? 2.- Bij het wachten voor het rode stoplicht slaat de motor niet automatisch af (start/stop systeem). Als je dan de koppelingspedaal intrapte sloeg de motor weer aan. Voorheen gebeurt dat wel vaker. 3.- na het ophalen van mijn auto verschijnt telkens de melding op het scherm van dat de batterij van de afstandsbediening vervangen moet worden. Volgens mij valt dat toch onder de Ford service. Nu heb ik maar zelf de batterij gekocht, alleen moet ik hem nog inzetten. Ik heb dit bij Volkswagen en Fiat nog nooit meegemaakt. Ik ben van plan om morgen dit te melden bij de Ford garage in Leeuwarden.
Geachte heer Gross, Omdat u aangeeft dat uw auto slecht rijdt vragen wij u langs te komen voor diagnose. Het start/stop systeem werkt zoals u aangeeft, wij kunnen dit ook nader controleren. Een batterij in de afstand bediening moet inderdaad van tijd tot tijd worden vervangen indien dit wordt opgemerkt zullen we de klant vragen of we de batterij mogen vervangen. Ook dit kunnen we tijdens uw bezoek vervangen. Met vriendelijke groet, Sutherland Leeuwarden
Wel product aanbevelen maar niet zeggen dat dit € 120 per periode kost. Geïmporteerde auto, geen keuringsrapport naar RDW sturen , RDW kan dit niet overnemen. Is er überhaupt een keuringsrapport. Verkoper ford dealerSutherland laat niets van zich horen. Ik rijd onderhand al een jaar zonder APK, zonder dit te weten.
Ze hebben gedaan wat ze konden doen. Alleen had ik ook een apk afspraak gemaakt en kon deze niet doorgaan wegens vakantie van de monteur. Dit had ik graag eerder willen weten omdat dit wel was overlegd.
Wij zijn goed ontvangen
Volgens planning klaar gemaakt. Wel vrij prijzig.
Zodra de auto jou bezit is, staan ze niet meer voor de garantie, terwijl het wettelijk is vastgelegd. Verkoper is een wolf in schaapskleren
Geachte heer, De vestiging Gorredijk waar u de auto heeft gekocht, heeft uw klacht zoals aangegeven opgelost. Team Sutherland
Gebruikte Fiat Panda gekocht voor onze jongste dochter. In de advertentie stond zeer nette auto en dealer onderhouden (bij Sutherland zelf). Dit blijkt achteraf toch niet helemaal juist. APK bleek dag na ophalen auto al verlopen. Er waren, zo bleek, zelfs meerdere afkeurpunten We moesten zelf vragen of distributieriem onlangs vervangen was. Dit bleek niet het geval en hebben we zelf achteraf nog vervangen. Als de auto goed dealer onderhouden was geweest had dit in 2020 al gebeurd moeten zijn. Twee voorbanden hebben we toch zelf maar laten vervangen i.v.m. droogtescheuren. Achterruitwisser was kapot, rubber hing er los aan. Er was een schokbreker behoorlijk lek die ook door ons achteraf vervangen is. Hier komen we zelf achter tijdens vervangen banden. Dit is wel door de apk gekomen. We hebben nogal wat kosten gemaakt achteraf. Wat mij stoort is dat er niet open gecommuniceerd is of de verkoopprijs een zo-meeneemprijs was of niet. Na een belletje is gezegd dat we er maar een pakket bij hadden moeten kopen, hier is nooit over gesproken. Het wachten is ook nog op de boekjes die bij de auto horen, die hebben we nog niet en worden ons nog opgestuurd. Pluspunt was dat we tijdens de apk, die nog wel gedaan is nadat wij erover geclaimd hebben, een mooie leenauto ter beschikking kregen. We moesten er wel weer een paar keer extra voor naar Drachten. Al met al viel ons het hele proces nogal tegen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.