Filters

8

Goede service

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

Lossen problemen naar tevredenheid op.

Onze auto moest voor garantie terug voor een rammelend probleem. Helaas was de eerste keer niet goed gekeken en moest de auto een 2e keer. Nu is het wel volledig opgelost. Keurige leenauto en klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
4

Een flinke discussie voor een onderhoudsbeurt

Ik ga binnenkort op vakantie en wilde voor die tijd graag een afspraak maken. We gingen immers een reis maken van ongeveer 6000 km. Voor de man bij de receptie was dat niet nodig. Ik kon blijven rijden tot augustus/september. Ten eerste ben ik klant en bepaal wanneer ik de auto voor een beurt aanbied. Ten tweede heeft deze man geen idee wat mijn weg zal betekenen voor de auto. Het ergste is nog dat ik een week laten van Sutherland een mail krijg voor onderhoud met 25 euro korting. Bij het aanbieden van mijn auto begint deze man weer over dat het niet nodig is. Achteraf blijkt dat mijn achterremmen versleten zijn en aan vervanging toe zijn. Deze man had mij dus op deze manier op vakantie willen sturen omdat mijn auto op papier nog niet aan een beurt toe was. Ik overweeg serieus om een andere garage te zoeken waar er nog naar de klant wordt geluisterd.

  • Aanbevelen? Ja
4

Dat is nog even afwachten

Dat is nog even afwachten. Ik hoop dat ik in mijn volgende ervaring een dikke voldoende kan geven !! Ik hoop dat ze het goed afhandelen, gewoon betalen wat ik heb besteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

best genog

erg vlotte dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes en goed alles volgens afspraak

afspraak was een olie vervanging stond uurtje voor , inderdaad na een uurtje alles weer klaar kon er op wachten, alles klopte

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima ervaring weer!

Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
7

netjes geholpen

had een spoedklusje met een verhuurcamper dit is tot tevredenheid opgelost

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima,

Goede service en prettige communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd weer goed!

Ik ben al jaren bij Sutherland, ze denken met je mee, alleen maar goede ervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

Goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja
8

IK BEN TEVREDEN

Ik ben tevreden over hoe ik op de hoogte ben gesteld, o.a. via sms.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd uitstekende service!

Keer op keer wordt ik weer uitstekend geholpen. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed bedrijf

Zeer klantvriendelijk prima service

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet wat ik normaal gewend ben bij Ford

netjes een afspraak gemaakt voor uitlezen van de foutmeldingen in de auto. Bandenspanning sensor, Accusensor (lampje geeft aan dat de accu niet laadt) en dodehoeksensor. Bij binnenkomst lag de werkbon niet klaar maar dat vind ik geen probleem. Ik had een briefje met de mankementen aan de sleutel gedaan. In de middag werd er keurig gebeld dat de auto klaar was, Bij het ophalen hadden ze het accuprobleem gevonden en opgelost. Er was een draadje losgeraakt. De bandensensor en dodehoeksensor was niet naar gekeken omdat dat niet op de werkbon stond en mijn briefje niet was meegegeven naar de garage. Of we voor deze kleine reparatie maar wel even 900 euro wilden afrekenen. Na protest tegen dit belachelijke bedrag hebben we een beduidend lager bedrag mogen afrekenen. Wat op zich wel netjes was. Voor het wegrijden hebben ze de bandensensoren nog reset omdat we daar op aandrongen. Al met al niet de service die ik daar al jaren krijg. Zelf heb ik het idee dat het met werkdruk te maken heeft.

  • Aanbevelen? Ja
8

Positief

Afspraken staan altijd goed geregistreerd en je wordt ook netjes op de hoogte gehouden bij eventuele bevindingen en reparaties.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

De auto kan door de vakkundige service beurt er weer tegen aan. Bedankt voor de goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijk en direct contact

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen en storing snel opgelost

Prima geholpen en storing snel opgelost

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed,alleen communicatie receptie werkplaats kan beter

Vriendelijke ontvangst en de werkzaamheden goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, maar duur!

Prima, maar schrok erg van de rekening: €1200 voor een APK-keuring en beurt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede communicatie, keurig uitgevoerde werkzaamheden

Auto voor onderhoud en keuring geweest. Prima communicatie over wat er moest gebeuren aan de auto. Hier is je auto in vertrouwde handen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede klantvriendelijkheid en service

Er word meegedacht in oplossingen, service staat hoog in het vaandel en uiteraard de technische know how is aanwezig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Al jaren klant en prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goede, snelle en vriendelijke service

Mijn auto wordt thuis opgehaald en ik word telefonisch op de hoogte gehouden van de kosten bij reparatie. En aan het einde van de dag wordt mijn auto weer keurig voor de deur gezet. Ik ontvang per mail een filmpje van de apk keuring en de garage denkt mee in het onderhoud. Mooie service

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kattebos 148

8446 DB Heerenveen

513623 415

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.