Filters

10

Goede service

Bij de vestiging Heerenveen moest ik ruim een maand wachten voor ik twee nieuwe voorbanden kon krijgen. Ik trof Patrick van de locatie Leeuwarden in het weekend en deed mijn verhaal. Maandag werd ik gebeld en donderdag had ik nieuwe banden! Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, heldere afspraken en prijsopgave, goed werk geleverd.

Duidelijk vooraf verteld wat de werkzaamheden gingen kosten. Goede toelichting over de conditie van de auto middels video en uitleg over wat er moest gebeuren. Vriendelijk en voorkomend in de omgang. Gratis leenfiets.

  • Aanbevelen? Ja
8

Door ervaring direct de juiste oplossing.

Al telefonisch wist men de waarschijnlijke oplossing voor de storing in het ABS systeem. Bij reparatie bleek dat ook correct. Snel en professioneel aangepakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima klantvriendelijk bedrijf!

Al jaren lang klant bij Ford Sutherland Drachten. En in al die jaren ben ik niet 1 keer teleurgesteld. Vriendelijke en deskundige medewerkers(sters) en je krijgt middels een video opname een goede indruk van de staat van je auto. Kosten van eventuele aanvullende reparaties worden altijd vooraf gemeld en doorgenomen, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon zo doorgaan.

Zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service.

Duidelijk. Ondersteund met een video van de onderhoudsbeurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!!

Top geholpen door Roel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima8

Ik ben goed geholpen. Auto moest voor onderhoud. Kreeg een leenauto mee. Tevens navigatie bijgewerkt. Alle hulde.

  • Aanbevelen? Ja
7

Nette levering volgens afspraak, echter zonder enige uitleg / toelichting

Auto op afgesproken locatie en tijdstip afgeleverd. Helaas geen uitleg of enige toelichting betreffende gebruik en in te stellen zaken. Ook geen gebruikshandleiding aanwezig. Ik heb alles zelf wel uitgezocht, maar vindt dit toch wel punt ter verbetering.

  • Aanbevelen? Ja
9

top

prima

  • Aanbevelen? Ja
8

professionele houding medewerkers

Ik zou van medewerkers verwachten dat er een meer sympathieke houding is jegens klanten dan er geboden werd. Dit is mogelijk te omschrijven door jullie als zijnde de enorme druk die er ligt op het personeel. Echter denk ik dat dit wel een kleine tip mag zijn passende bij een service die jullie bieden. Het betekent niet alleen een vriendelijke zakelijke , professionele houding ten opzichte van klanten als ze potentiële kopers zijn. Maar heb je een auto verkocht, zorg dan ook voor een zakelijke maar vriendelijke sfeer om de klant te behouden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed zaken doen

Vriendelijk door Rutger ontvangen die ons zonder gemaakte afspraak liet proefrijden in de auto waar we interesse in hadden. Na proefrit duidelijk op papier gezet waar we rekening moesten houden. Onze inruil auto was het type voor de handel en inruil was erg laag. Uitleg gekregen dat ze altijd afwachten wat voor bod ze krijgen en dit 1 op 1 doorzetten naar de klant. Na het weekend werden we terug gebeld en was er een bod uitgekomen wat veel hoger lag en zijn we tot aankoop overgegaan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en netjes geholpen

Goed en snel geholpen zoals gewoonlijk

  • Aanbevelen? Ja
5

beetje goed en bedrogen

Via de mail diverse keren bovag garantie beloofd echter in praktijk gewoon wettelijke garantie waar je bijna 900 euro voor betaald. Oppassen dus.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ga zo door

Komen de afspraken na !

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed.

Alles duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Klant vriendelijk

Ik woon zelf in het westen van het land, maar ga speciaal naar Drachten om een Ford te kopen, omdat ze klantvriendelijker zijn dan de dealers bij ons.

  • Aanbevelen? Ja
7

Ben goed geïnformeerd over de onderhoudsbeurt.

Onze auto moest voor de Apk en een onderhoudsbeurt. Er waren wat dingen die vervangen moesten worden en daar ben ik over gebeld. Helaas stond er geen vervangende auto klaar op het moment dat onze auto in Drachten werd gebracht. Hierover had ik de dag ervoor nog contact gehad en werd mij verzekerd dat dat wel geregeld zou zijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

uitsteken d geholpen

keurig naar huis gebracht en weer opgehaald. rekening prima. APK keuring uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima aflevering nieuwe auto

Mooi no nonsens bedrijf. Gewoon praktische aflevering duidelijke toelichting voor gebruik auto. Aflevering correct, prettig en persoonlijk. Zoude de grote auto zaken wat van kunnen leren. De eerste 300 km zitten er inmiddels op. Wat een fijn rijdende auto is de Ford Puma.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Topbedrijf

Had problemen net buiten de garantie periode met mijn bedrijfsbus (Ford Transit). Buiten dit geval om, heerlijke auto moet ik zeggen. Sutherland heeft contact gehad met de fabrikant en heeft het zo geregeld dat er voor mij geen reparatie kosten aan verbonden zaten. Ik ben dus zeer tevreden over hun manier van omgang en oplossen van problemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraak = Afspraak

Snelle reactie en afspraak = afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend en vriendelijk geholpen

Vlotte services, vriendelijke mensen, klantgericht en alles volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kattebos 148

8446 DB Heerenveen

513623 415

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.