Filters

10

Professioneel

Ik heb mijn auto heen gebracht voor een controle. Ik word vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Binnen een paar uren werd ik al gebeld, om door te nemen wat de aangetroffen bijzonderheden waren en wat er aan gedaan kan gaan worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

veilg weer de weg op

Sutherland Drachten en Sneek is een goed en vertrouwde garage. Altijd bereid om je te helpen. Bij een reparatie wordt altijd contact met je opgenomen mocht er meer aan de hand wezen. @Wij zijn blij met deze garages

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed advies van personeel Sutherland Sneek

Ik kwam bij Sutherland Sneek voor nieuwe 4 seizoensbanden. Kreeg uitleg over banden en in overleg is gekozen voor Michelin. De banden moesten worden besteld. Daarom een afspraak voor een week later. 8 Uur auto gebracht 9.30 uur en telefoontje van Sutherland dat de auto weer klaar stond. Al bij al een prima service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

100% tevreden

Reparatie zeer snel en vakkundig uitgevoerd door Ford Sutherland Drachten. Goed op de hoogte gehouden. Mijn dank is groot!

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk, Service

De medewerkers zijn altijd vriendelijk, nemen de tijd voor jou. Vertellen wat er met je auto gaat gebeuren. Gebruik maken van de leenauto, dit is gewoon top. Zou iedereen deze garage aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ontvangen

Geen klachten

  • Aanbevelen? Ja
9

Onderhoud, plaatsing trekhaak volgens duidelijke afspraken en planning uitgevoerd.

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam, vakkundig, correct en vriendelijk

Behulpzaam, vakkundig, correct en vriendelijk. Ook voor een collega dealer/vakgarage.

  • Aanbevelen? Ja
8

Onze opdracht is volgens afspraak uitgevoerd.

Positief.

  • Aanbevelen? Ja
1

Teleurgesteld

1. Auto 3 dagen naar het vaste land (we wonen op een eiland) Updates zijn niet gelukt wat betekent dat de camera’s het nu niet meer doen terwijl ze het wel deden 2. Van te voren telefonisch gevraagd hoe de laadinstellingen “geactiveerd” moeten worden. We hebben laadinstellingen ingesteld maar zodra de stekker erin zit begint ie te laden. Telefonisch gevraagd waarop er werd gezegd dat de jongens dat wel weten bij de balie. Bij ophalen van de auto na de beurt hier naar gevraagd maar geen bevredigend antwoord gehad. Samen met medewerker in de app naar de laadinstellingen gekeken maar helaas, men weet het niet. Voor de goede orde : Er staan geen vertrektijden ingesteld. Gevraagd of we inderdaad het knopje met het klokje naast de stekker moeten indrukken maar jongen heeft geen idee. 3. Lag de vorige keer na de beurt een los onderdeel onder de motorkap toen ik daar heel toevallig keek: stukje kabel met een soort kruissteentje achtig ding. Zou het van de lampen zijn? Geen idee men weet het niet. 4. Sensor bandenspanning niet op voorraad We wonen op een eiland dat maakt dit soort dingen extra lastig, daar kunnen jullie niks aan doen dat weten we maar met zoveel terugroepacties en bovenstaande zaken wordt het wel heel vervelend allemaal. Ook omdat er in een eerdere brief van een terugroep actie staat dat de auto thuis opgehaald kan worden. Hierom gevraagd, nee dat kan niet, ook niet toen we aanboden de auto op het vaste land te brengen. Voor ons is het iedere keer 4 uur reistijd. Dan nog de kosten van het laadklepje dat wilde niet meer open: 900,- Dat dit zo duur moet zijn is is ook weer een tegenvaller.

  • Aanbevelen? Nee
10

Duidelijk en goed contact

Meedenkend (fiets of auto lenen) en gebeld bij onvoorziene dingen uit de APK keuring

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Alles naar wens uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen, precies volgens afspraak.

Afspraak om 8.00 uur. Ook direct geholpen en ik kon er op wachten, met een krantje en koffie. Uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima!!!!

Prima!!!

  • Aanbevelen? Ja
7

valt niet mee om perfect te zijn.

Het bezoek aan jullie werkplaats voor vervanging van de motorkap isolatie en herstel van de ruitensproeier installatie is maandag 24 november in de werkplaats in Leeuwarden uitgevoerd. Wat mij al eerder is opgevallen is de slordigheid van de monteurs en het achterwege blijven van de controle van de werkplaats chef. Ook bij deze reparatie lagen er in motorruimte enkele clips die de isolatie op zijn plek moeten houden in de goot van de motorruimte. Het slangetje van de ruitensproeier schuurde hoorbaar tegen de ophanging van de motorkap wat duidt op een onjuiste montage. Bij een eerder bezoek aan de werkplaats in Heerenveen bleek er een scheur in de voorruit te zijn ontstaan. Waarschijnlijk ook ontstaan door achterblijvende onderdelen of gereedschap. Jammer gezien het forse werkplaats tarief zou je mogen verwachten dat de kwaliteit ook van een hoog niveau zou moeten zijn.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldige service!!

Met een acute storing ben ik gelijk geholpen, de monteur uit de werkplaats is zelfs langer gebleven om op mij te wachten. Helemaal super en dat in de tijd dat de wachttijden erg lang zijn voor een onderhoudsbeurt of i.d. Wij zijn zeer tevreden klanten en vinden het een feest om een FORD rijder te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

naar volle tevredenheid

zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
7

Ik heb een klein verbeter punt

Er wordt duidelijk verteld hoelang het ongeveer kan duren voordat de auto weer klaar is. Maar dan moet je zelf de tijd in de gaten houden, je wordt niet opgehaald met de mededeling dat het klaar is. Ik heb vaak het idee dat ik er te lang zit te wachten en dat de auto ondertussen al klaar is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Proffesioneel & persoonlijke aandacht

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed

Mijn jarenlange ervaring met Sutherland is nog steeds heel goed! Goede kwaliteit en vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke communicatie en goede afspraken.

Duidelijke afspraken vooraf en en een snelle vakkundige reparatie.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kattebos 148

8446 DB Heerenveen

513623 415

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.