Teleurgesteld
1. Auto 3 dagen naar het vaste land (we wonen op een eiland)
Updates zijn niet gelukt wat betekent dat de camera’s het nu niet meer doen terwijl ze het wel deden
2. Van te voren telefonisch gevraagd hoe de laadinstellingen “geactiveerd” moeten worden. We hebben laadinstellingen ingesteld maar zodra de stekker erin zit begint ie te laden. Telefonisch gevraagd waarop er werd gezegd dat de jongens dat wel weten bij de balie. Bij ophalen van de auto na de beurt hier naar gevraagd maar geen bevredigend antwoord gehad. Samen met medewerker in de app naar de laadinstellingen gekeken maar helaas, men weet het niet. Voor de goede orde : Er staan geen vertrektijden ingesteld. Gevraagd of we inderdaad het knopje met het klokje naast de stekker moeten indrukken maar jongen heeft geen idee.
3. Lag de vorige keer na de beurt een los onderdeel onder de motorkap toen ik daar heel toevallig keek: stukje kabel met een soort kruissteentje achtig ding. Zou het van de lampen zijn? Geen idee men weet het niet.
4. Sensor bandenspanning niet op voorraad
We wonen op een eiland dat maakt dit soort dingen extra lastig, daar kunnen jullie niks aan doen dat weten we maar met zoveel terugroepacties en bovenstaande zaken wordt het wel heel vervelend allemaal. Ook omdat er in een eerdere brief van een terugroep actie staat dat de auto thuis opgehaald kan worden. Hierom gevraagd, nee dat kan niet, ook niet toen we aanboden de auto op het vaste land te brengen. Voor ons is het iedere keer 4 uur reistijd.
Dan nog de kosten van het laadklepje dat wilde niet meer open: 900,-
Dat dit zo duur moet zijn is is ook weer een tegenvaller.