Goed.

Door pech onderweg heeft Sutherland mijn auto keurig netjes en snel hersteld.

Zijn altijd meteen bereid om te helpen

Als ik de auto moet gebruiken en deze wil niet starten..., is er maar een telefoontje nodig om meteen een monteur te laten komen!! Dat is een geweldige service. Ik beveel zeker Sutherland aan.

Prima en naar tevredenheid geholpen

Vriendelijk personeel, Goed geholpen.

Je voelt je klant.

Altijd serieus genomen, Afspraak is afspraak. Kwaliteit geleverd en problemen worden opgelost.

Goed onderhoud.

Duidelijk uitleg omtrent uitgevoerde werkzaamheden Factuur bedrag : redelijk! Uiterst vriendelijk personeel

Keurig afgeleverd zoals je verwacht

Kenteken duurde wat lang maar verder vriendelijk en netjes afgehandeld, volle tank diesel waardeer ik ook erg met name omdat ik weet dat dit op jaarbasis veel geld is. Verkoper had op mij een prettige indruk.

Leuke video, vriendelijk personeel

Op een prettige manier geholpen

Er wordt meegedacht aan een oplossing buiten de garantie. Als je komt weet men wie je bent en waarvoor. Probleem wordt snel opgelost volgens afspraak

Prima Ford service

Deskundige uitleg,prima service en vriendelijke omgang.

Zeer klantvriendelijke behandeling

We werden heel leuk ontvangen er werd een lekker kopje koffie geschonken de proefrit was top de inruilprijs was goed genoeg. Kortom we zijn voor de tweede keer weer heel tevreden.

klantvriendelijk

Klantvriendelijk bedrijf. Denkt mee, alles vlot en compleet geregeld. Aanrader!

de service is prima, de auto dezelfde dag klaar, leen auto mee was ook geen probleem al met al fijn geholpen.

Behandeling correct

heel tevreden

tevreden

Gewoon goed

Ging altijd naar Drachten , maar de vestiging in Wolvega doet er niet voor onder. Ben zeer tevreden.

Een uitstekende service, en goed bereikbaar.

Wij wonen in Brabant. We hebben een Ford S-Max gekocht bij Sutherland Heerenveen. Ze hebben ervoor gezorgd dat de auto na ongeveer een week picobello bij ons thuis is afgeleverd, en hebben onze oude Ford meteen meegenomen. De service verder is super geweest. Ze zijn goed bereikbaar per mail en telefoon, en kregen direct antwoord op onze vragen. .

Zeer netjes ontvangen, door woud van dijk , en bij aflevering goede uitleg en auto stond er netjes voor. Voor een ieder aanbevolen een auto te kopen!

Goede service, vriendelijke mensen

Je wordt altijd door de medewerkers van de receptie vriendelijk te woord gestaan. Goede uitleg over de gemaakte kosten, en de auto is weer klaar voor een heel jaar.

prima geholpen

Op zaterdag in het paasweekend een kapotte accu gesignaleerd door de ANWB. Auto naar de Fordgarage gebracht en een leenauto ter beschikking gesteld. Dinsdag leen auto teruggebracht, In het weekend was de werkorder al aangemaakt voor de vervanging van de accu. Ik heb een 1/4 uur moeten wachten toen ik om 08.00 uur kwam. Prima en vlotte service

uitstekende service

Prima kennis en na goede uitleg en overleg reparatie pas uitvoeren

Uitstekend geholpen. Auto gehaald en gebracht.

Uitstekend geholpen. Auto gehaald en gebracht.

Werd prima op de hoogte gehouden vangnet verloop van de aankoop nieuwe auto. Kon hem zelf al iets eerder ophalen. Alles goed afgehandeld

Fantastisch

Heel snel geholpen, wat een service.

Vriendelijke verkoper van wie we veel informatie kregen over de nieuwe Ford Eco sport.

Wij zijn prima geholpen bij garage Sutherland, zowel in Heerenveen als in Drachten.