Leuk personeel, snelle service Uurtarief wel aan de hoge kant

Het eerste telefoontje namen ze niet serieus!

Later is het toch goed gekomen en hoop ik op een goede koop gedaan te hebben!!

Prima ontvangst

Pro.a ontvangst en keurige uitleg wat er moet gebeuren aan de auto en bijbehorende prijsopgave

De beste service is de persoonlijke service.

Onze ervaring was dat de verkoper (Melle) die ons ter woord stond zeer eerlijk en open en goed advies gaf, en tenslotte een goede deal aanbood om ons te doen besluiten de desbetreffende auto te kopen. Tevens een vriendelijke man, die overal genoeg de tijd nam om onze vragen te beantwoorden. Zou deze garage dan ook aanbevelen aan diegene die wat voor type/model Ford auto van plan was te gaan kopen hier heen te gaan. Groet H.Otten.

Prima dealer

Vriendelijke ontvangst en zeer correct geholpen zeker een aanrader

Klantvriendelijk, goede service in een ietwat gedateerde omgeving

Service en onderhoud is duur vandaag de dag, maar dan wil je ook waar voor je geld. Service is prima en medewerkers klantvriendelijk. Voor het gevoel en uitstraling (kers op de taart) zou de wachtruimte voor klanten verbeterd kunnen worden

kosten achterlicht units met montage vindt ik persoonlijk te duur

Vlotte en correcte behandeling, maar vermoedelijk een foute diognose.

Al enige tijd krijg een motor storing melding. Probleem werd gezocht in een sensor storing. Deze is vervangen, echter zonder resultaat.

Prettige ontvangst receptie met duidelijke uitleg

Ik had wat steenslag op de auto en kreeg er goed advies over. Verder kreeg ik twee adressen aangereikt waar ik dit professioneel kon laten verhelpen.

Vriendelijke en begripvolle bejegening

Er wordt duidelijk gecommuniceerd en er wordt conform gemaakte afspraken gewerkt.

Zoals altijd betrouwbaar en goed

Enige minpuntje vind ik dat je nu ook moet betalen voor een leenauto! Verder alles weer dikke prima zoals verwacht.

Goede service, vriendelijke medewerkers. Top!

Reparatie en apk goed uitgevoerd. Helaas wel vergoeding gevraagd voor leenauto

Problemen met accu snel opgelost

In het weekend deed de accu niets meer. Gelukkig kon ik maandag om 8.00 uur direct geholpen worden door Ford Sutherland Sneek. Prima service!

Kleine teleurstelling

Na vele jaren sparen konden we een grote aankoop doen & als de auto dan niet showroom waardig wordt overhandigd (ook geen kadootje in de vorm van bloemen of iets dergelijks) drukt dit wel een klein beetje de pret. De verkoper heeft dit keurig gecompenseerd met een tegemoetkoming (schriftelijk),om elders te laten poetsen, maar op het moment zelf is het echt een koude douche. Jammer, maar is wel goed opgelost.

Goede service, prettige sfeer en goede prijs-kwaliteit verhouding

Voordat we een proefrit gingen maken, hadden we een prettig gesprek gehad. Alles ging heel relaxed en zonder aandringen. Hadden gelijk een goed gevoel, zowel bij de auto als bij het bedrijf. zodat we snel tot een deal kwamen. Aflevering etc. verliep perfect. Zijn zeer tevreden met onze Ford Puma en met Sutherland☺

Vriendelijk en meedenkend

Ik werd gastvrij ontvangen. Er werd op een fijne manier meegedacht, waarbij ze niet sturend te werk gingen. Er werd ruim de tijd genomen, wat ik als zeer prettig heb ervaren.

Ronduit fantastisch.

Betrouwbaar. Klantvriendelijk. Servicegericht.

Correcte behandeling

Goede behandeling en uitvoering. Jammer dat de gratis leenauto afgeschaft is

Prima service in Drachten tijdens garantie periode

Alles prima opgelost

Prima service.

Als boven.

Snel geholpen

Als viel binnen de garantie zelf extra update Goed en adequaat geholpen

Prima!

Ben ik jaren bij Sutherland, altijd goed

ik heb hier geen ervaring

ik heb zelf nog nooit iets gekocht bij jullie.

Alles ging zoals ik gewend ben bij dit bedrijf netjes en correct.

Ik heb een andere auto gekocht, je word netjes te woord gestaan en nemen de tijd voor je we waren er snel uit. Alleen het duurde wel wat lang om de auto op te halen maar dit werd netjes vermeld omdat het heel erg druk is om de auto"s klaar te maken voor de aflevering. Maar ik heb de auto opgehaald en alles is naar wens gegaan en ben zeer tevreden met de aangeschafte auto.

Prima garage met persoonlijk contact over alle autozaken.

Niks digitaal omschrijven over autozaken, gewoon persoonlijk contact. Heel fijn.