Prima les gekregen voor mijn BE rijbewijs

Wel heb ik een aanmerking op de theorie die er bij hoort (is het nou zo moeilijk om getallen van het kenteken bewijs over te halen lijkt mij niet) en voor zo'n bedrijf verwacht je dat ook niet. Ook de trekhaak van kar is vervangen en in map niet aangepast. Ik weet het zijn kleine dingen maar het komt zo knullig over.

Goede lessen

Fijne en goede lessen

Super spannend in het begin, super lessen van 2 toppers, bedankt voor jullie inzet en geloof in mij. Fijne communicatie met kantoor, gewoon vriendelijk mensen. Bedankt voor alles

Mooie ervaring

Vond het goed gegaan hij heeft alles goed uit gelegd vond het mooie ervaring

Top ervaring!

Super rijschool, kundige instructeurs die goed weten in te spelen op de leerling en dienst sterke en zwakke punten. Super snel geholpen en fijne sfeer binnen de rijschool. Echt helemaal top!

bij Nederveen werken vakmensen die kwaliteit leveren.

Nederveen doet er alles aan om je te laten slagen voor je examen.

Duidelijke uitleg en lessen

Grote betrokkenheid en op de individu gerichte lessen.

Prima en fijn les bedrijf.

Zeer betrokken mensen en willen net een stapje extra doen om je te helpen met de opleiding.

goede persoonsgebonden begeleiding

Een goede eenduidige en persoonlijke begeleiding tot het examen. De zaken eromheen zijn goed geregeld. Het is een totaalpakket. Je krijgt goede feedback en je bouwt het goed op.

duidelijke en vriendelijke instructeurs.

Zeker een aanrader heb met meerdere instructeurs moeten lessen. Ieder had dan ook zijn eigen tips en inzichten voor het rijden wat fijn was. voor de rest een goede sfeer bij het bedrijf. Raad het ook aan om hier theorie les te nemen als dat nog gehaald moet worden.

Goed geregeld alles

Helemaal prima.

duidelijke lessen

fijne lessen goede communicatie

geweldig

!

Goed geregeld.

Alles word gewoon goed geregeld en aardige mensen.

Heel goede rijschool

Duidelijke uitleg en waar je op moet letten

Top instructeurs

Super goede begeleiding profesioneel

Alles is goed geregeld en de instructeurs zijn ook top.

Goede instructeurs en flexibele rijschool. Alles goed geregeld!

Professioneel.

Nederveen is aan een ieder die wat voor rijbewijs nodig heeft aan te bevelen. Serieuze mensen ,professioneel, en goede machines om mee te lessen.

Zeer goede rijschool

De rijinstructeuren hebben mij heel goed geholpen, gemotiveerd en goed laten oefenen!

Van de planning tot de instructeurs waa iedereen super vriendelijk en behulpzaam. Raad het iedereen aan

De mensen van Nederveen zijn gemotiveerd om de leerling vakbekwaam te maken

Je krijgt een compleet pakket aangeboden op een deskundige manier om een vak te leren. ze leveren beginnende beroepschauffeurs af.

Pech met instructeur

Ik heb de dagcursus wel gehaald maar de instructeur was geen goede match voor mij. Ik voelde me enorm onder stress gezet (wat niet eraan bijdraagt dat het beter gaat) en was er een paar keer kort voor om gewoon te stoppen. Misschien werkt zijn manier bij anderen wel maar in plaats van even rustig uit te leggen hoe het zit kreeg ik te horen 'Waarom ben je zo?' en 'Neeeee je doet het weer fout'. Tijdens het examen voelde ik me veel meer op mijn gemak. De instructeur die normaalgesproken deze opleiding verzorgd heb ik heel kort gesproken en die was wel prettig in omgang. Dus niet per se een slechte beoordeling voor de rijschool maar meer de informatie dat ik geen prettige ervaring had en zeker niet terugkom.

Beste M, Zojuist hebben we telefonisch contact gehad, nogmaals onze excuses dat je ervaring voor deze dagopleiding niet is zoals je had gehoopt. Zoals beloofd gaan we het gesprek met de instructeur aan. Nogmaals hopen we je in de toekomst bij ons terug te zien. Veel plezier met je BE rijbewijs en veel veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Janita Customer service

Goed geregeld

Begeleiding tijdens de lessen zowel theorie als praktijk is goed en professioneel