Top! Van planning tot lessen een leuk team met mensen!

Ik ben erg blij dat ik mijn lessen voor mijn D rijbewijs bij Nederveen heb mogen rijden. De dames op de planning waren erg vriendelijk! Als je vragen hebt staan ze voor je klaar, als er iets is of wijzigt in de lesplanning dan melden ze het ruim op tijd en in overleg. De theorielessen waren leuk en begrijpelijk! Zelfs de techniek begreep ik na de theorieles. Ik heb mijn praktijklessen met veel plezier gereden. Ik zou Nederveen zeker aanraden om te gaan lessen! voor eigenlijk al het vervoer wel, niet alleen de bus! Bedankt aan alle instructeurs en de heren van de theorielessen.

fijne trekker en is lekker in de buurt

was handig dat ik in de vakantie kon lessen .

prettig

ik had een fijne rijinstructeur, hij gaf gelijk feedback op momenten dat ik niet helemaal juist deed waardoor je niet in de herhaling viel.

blij met nederveen

duidelijke uitleg en toelichting schone auto's goede lunch mooi nieuw pand!

Heel prettig geholpen

Door een oogaandoening moest ik voor het CBR een rijtest doen. Ik ben toen doorverwezen naar Vision te Rotterdam. Hierdoor ben ik bij u terecht gekomen voor een aantal extra rijlessen. Ik ben door instructeur de heer Hennepe rijlessen gekregen. Deze waren zeer helder en heb uitvoerige rijlessen gehad voor 3 maal een uur. Vanmorgen een rijtest gehad bij het CBR en gelukkig geslaagd.

Goed en kwalitatief

Goede rijschool veel kennis, vriendelijke mensen en goede koffie

Prettige cursus

Zeer prettige en duidelijke instructies.

goed begeleid

tijdens de lessen wordt je goed geholpen met de dingen die je lastig vindt

Perfecte rijschool

Zeer goede rijschool. Goede materiaal en deskundige instructeurs. 17 jaar geleden mijn b rijbewijs gehaald en vandaag E achter B.

Super fijne rijinstructeur!

Ik heb een fijne ervaring gehad met nederveen. Alles is goed geregeld! En de rijinstructeur is heel geduldig, praktisch en vriendelijk. Zeker een aanrader!

Top begeleiding! BE-rijbewijs in 1 dag gehaald!

Hele prettige lesdag gehad met een positief resultaat. Instructeur was relaxed was erg duidelijk. Zeker een aanrader!

Ik heb een leuke leerzame dag gehad!! Leuke begeleiding ook!! Gr Tim

Had niet beter gekund!

Mijn instructeur, Andries Havelaar, heeft me op rustige en aandachtvolle wijze me allereerst alles geleerd wat ik moest leren, en me geholpen bij de benodigde aandachtspunten. Hij wist heel goed wat voor instructies ik nodig had en begreep precies waar het mis ging en wat ik kon verbeteren. Dit alles met al het geduld van de wereld.

heel goed

Mijn ervaring met Neederveen is heel goed Prima les gekregen en voor Jan een dikke 10 Alles goed en netjes geregeld en geslaagd Deze rijschool is voor iedereen aan te bevelen

Best gelopen.

Goede oefeningen van tevoren.

Heel goed gelopen

Alles was top goede lessen en alles netjes geregeld

Gastvrij met een prima lespakket

Mooie rijschool met mensen met kennis in hun vak. Prettig les omgeving. En mooi goed materiaal om mee te lessen

Professionele begeleiding naar het BE rijbewijs.

Mijn ervaring met Nederveen is goed! Actieve en leerzame lessen gehad! En het belangrijkste in een keer kunnen slagen voor de BE, top! Hartelijk bedankt.

Super!

Hele fijne rij instructeur!

2 x Matige voorbereiding op examen laatste keer veel beter

Voorbereiding op praktijk examen matig theorie zozo

Heel educatief

Een zeer goede rijschool die je goed klaarstoomt voor het examen.

Tevreden

Het was fijn dat ik steeds dezelfde instructeur had. Ze dachten goed mee toen ik de eerste keer gezakt was

Goede rijschool

Aardige leraren. Jammer dat is 3 verschillende leraren had en in 3 verschillende bussen heb gereden. Orlando Sibelo is een topper. In 2 x geslaagd.

Succesvol

Goede, vriendelijke & ervaren rijschool