Perfect.

Andries Havelaar is een hele goede instructeur. Binnen 35 lessen mijn rijbewijs gehaald. Top zo!

Heel fijn en duidelijk!

Rij instructeur was streng, maar zeker rechtvaardig, in 1 keer geslaagd! Zeker aan te raden!

Gerust een vertrouwd je rijbewijs halen

Duidelijke en vakkunige instructeurs die ook van een geintje houden De lessen van joel waren erg goed duidelijke uitleg en fijne sfeer

Dagdromer met zn ribba

Was een uitdaging door mijn dromerigheid en chaos. Koen Meurs bleef rustig, heeft me door alle ups en downs geholpen en me die ribba bezorgd.

Je word alles goed uit gelegt en ze nemen de tijd er voor om het je te laten begrijpen.

Dankzij goede rijinstructeur Andries heb ik mijn rijbewijs in 1 keer gehaald. Ik kreeg goede begeleiding en het werd rustig uitgelegd.

Amateuristische lesmethode

Het boek wordt hoofdstuk voor hoofdstuk doorgenomen met uitleg van de trainer. Vervolgens worden er klassikaal oefenexamens gemaakt op digitaal schoolbord wat niet leesbaar is, antwoorden zijn niet beschikbaar omdat het proefexamens zijn van derde. Trainer vergist zich geregeld wat nu wel of niet het goede antwoord is. Daardoor onrustige rumoerige sfeer waardoor leerklimaat onder druk komt te staan. Jammer!

Beste Matthieu, Wat jammer dat je ervaring met Nederveen niet is wat je ervan had verwacht. We hebben je diverse malen proberen te bellen omdat we dit graag persoonlijk met je willen bespreken. We betreuren het dat dit niet is gelukt. We nemen je feedback mee in de toekomst om onze dienstverlening te kunnen verbeteren. Mocht je nog behoefte hebben aan telefonisch contact dan horen we dit graag van je. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Leuke tijd

Goed voorbereid op examen. Duidelijke instructies en vooral gezellig

zeer goed

super geduldige rijinstructeur geeft echt aandacht aan het zelfvertrouwen hebben in de auto tijdens de lessen.

Mooi

Was best

Van het begin tot het einde super georganiseerd. Alles stipt op tijd en vakbekwame opleiders!

Wicher Lammers, leuke rijinstructeur, behulpzaam. Heel wat geleerd. Hartstikke bedankt voor het geduld, alle lessen en tips.

Top instructeur

Goede instructeur met veel geduld en zeer behulpzaam. Geniet van zijn vak en voert het met plezier uit.

Goede rijschool met fijne rij-instructeur

Een hele fijne rijschool waar alles goed geregeld is. Daarnaast een ontzettend vriendelijke rij-instructeur gehad die altijd heel geduldig was en duidelijk situaties uit kon leggen en passend advies gaf.

Goede rijschool

Goede rijschool. Mijn rijinstructeur Koen Meurs was een leuke man, waarbij ik me direct op mijn gemak voelde.

Fijne rijschool

Hartstikke bedankt voor alle lessen, tips en plezier.

Koen Meurs is een super instructeur

Leuke jonge relaxte gast, die goed lest geeft. Leerzame en gezellige lessen gehad. Nooit gedoe gehad en laat altijd netjes weten als ie later is.

Goede informatie en begeleiding.

Goede en leuke instructeur. Wijs je goed op de punten waar je op moet letten.

Fantastische rijschool

Waneer je moeite hebt met bijvoorbeeld inzicht dan hameren ze alleen maar daarop tot je het snapt.

Top ervaring

Fijne communicatie en zeer goede ervaring pas geleden me bus rijbewijs gehaald met code 95 en je wordt er goed in opgeleid en begeleid :)

Een geweldige verkeersschool!

Ik heb mijn CODE 95 weer bijgewerkt in de afgelopen periode en dit was weer helemaal top! Fijne instructeurs,goede verzorging, mooie lokatie en een prachtig wagenpark Nederveen Opleidingen en Trainingen is echt een aanrader!

Fijne rijschool met aardige en kundige instructeurs

Fijne rijschool met aardige en kundige instructeurs

Goeie rijschool niks op aan te merken

Goede voorbereiding voor het praktijkexamen

Tijdens de 2 daagse lzv cursus ben ik goed voorbereid voor het examen en ik heb het ook erg naar mijn zin gehad!

het is een overwinning

ik heb altijd gedacht dat auto rijden niks voor mij was tot ik de kans aangeboden kreeg om het toch te proberen en daar heb ik geen spijt van de rij instructeur heeft mij op een prettige manier van werken er doorheen geloodst