Fijne instructeurs en duidelijke uitleg !

Ik heb het als een prettige opleiding ervaren Duidelijke uitleg en gemoedelijke sfeer. Bedankt voor alles !!

Uitstekende rijschool!

Ik heb zowel mijn theorie als praktijk voor mijn C-rijbewijs bij Nederveen gevolgd. Alles is één keer gehaald. Dat zegt toch wel iets over de kwaliteit van de rijschool. Goede duidelijke instructeurs zowel voor de theorie als praktijk. Praktijk altijd van dezelfde instructeur, altijd in dezelfde, nette, goed onderhouden auto.

Goede rijschool vakmensenh

Goede ervaringen top bedrijf

Zeer goede en bekwame instructeur gaf mij het gewenste rijbewijs.

Door het bekwame en zeer praktisch ingerichte onderricht wat ik op deze dag mocht ontvangen behaalde ik mijn BE rijbewijs in één dag, daarvoor zeer veel dank.

Goed verzorgde dag opleiding gehad

De dag was goed verzorgd met lunch en ben ook in 1 keer geslaagd voor de BE. De docent was ook heel vriendelijk en was zijn reactie ook heel leuk toen hij hoorde dat ik geslaagd was na het afrijden.

Vakbekwaam, betrouwbaar en diplomawaardig

Mijn ervaring met Nederveen is dat het hier gaat om een professionele organisatie met instructeurs die betrokken en vakbekwaam zijn. Het hele traject is overzichtelijk en wordt in gedosseerde stukken aangeboden. De theorie is natuurlijk een onderdeel waar je zelf voor verantwoordelijk bent maar het praktijkgedeelte wordt gelijkmatig opgebouwd en in 8 lessen wordt je begeleid naar het praktijkexamen. In mijn geval heeft dat geleid tot het behalen van rijbewijs C in 1 poging (nog wel even m'n toets besloten terrein voor de 2e keer doen maar dat is een formaliteit). Kortom een uitstekende en solide opleider en partner bij het behalen van je rijbewijs.

vakkundig en streng waar het nodig is

goed verzorgde rijschool met mooi materiaal. door Theo en Rens perfect door mijn opleiding gecoacht! soms moesten ze streng op mijn eigenwijze zelf zijn en dat is maar goed ook! echt top! ben echt heel blij dat ik voor Nederveen gekozen had! Theo en Rens super bedankt!

goed geregeld!

duidelijke lesplanning

Het was een gezellige en duidelijke opleiding

Het is een goede opleiding waar duidelijk les wordt gegeven. Maar je kan onder wet wel gewoon lekker praten.

Meedenkende en professionele rijschool!

Ondanks de continue veranderende regels met corona en sluiting van het CBR en de rijschool zelf, altijd goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden over de regels en de aangepaste planningen.

Geweldige rijschool!

Theorie wordt duidelijk uitgelegd door een leuk team. Tijdens de praktijklessen wordt je goed voorbereid op het examen.

Heel relaxt en flexibel!

Ik kreeg niet het gevoel dat ik moest presteren, maar gewoon op mijn manier de auto onder controle mocht zien te krijgen. Dit heeft uitstekend gewerkt! In 25 lessen, van een uurtje, mijn rijbewijs gehaald. Zeker aan te bevelen als je opzoek bent naar zelfstandigheid.

Professioneel, duidelijk en een zee aan ervaring.

Als zeer prettig ervaren.

Prima begeleiding

Geven een eerlijk advies en een training waardoor je wel moet slagen.

Top! Van planning tot lessen een leuk team met mensen!

Ik ben erg blij dat ik mijn lessen voor mijn D rijbewijs bij Nederveen heb mogen rijden. De dames op de planning waren erg vriendelijk! Als je vragen hebt staan ze voor je klaar, als er iets is of wijzigt in de lesplanning dan melden ze het ruim op tijd en in overleg. De theorielessen waren leuk en begrijpelijk! Zelfs de techniek begreep ik na de theorieles. Ik heb mijn praktijklessen met veel plezier gereden. Ik zou Nederveen zeker aanraden om te gaan lessen! voor eigenlijk al het vervoer wel, niet alleen de bus! Bedankt aan alle instructeurs en de heren van de theorielessen.

fijne trekker en is lekker in de buurt

was handig dat ik in de vakantie kon lessen .

prettig

ik had een fijne rijinstructeur, hij gaf gelijk feedback op momenten dat ik niet helemaal juist deed waardoor je niet in de herhaling viel.

blij met nederveen

duidelijke uitleg en toelichting schone auto's goede lunch mooi nieuw pand!

Heel prettig geholpen

Door een oogaandoening moest ik voor het CBR een rijtest doen. Ik ben toen doorverwezen naar Vision te Rotterdam. Hierdoor ben ik bij u terecht gekomen voor een aantal extra rijlessen. Ik ben door instructeur de heer Hennepe rijlessen gekregen. Deze waren zeer helder en heb uitvoerige rijlessen gehad voor 3 maal een uur. Vanmorgen een rijtest gehad bij het CBR en gelukkig geslaagd.

Goed en kwalitatief

Goede rijschool veel kennis, vriendelijke mensen en goede koffie

Prettige cursus

Zeer prettige en duidelijke instructies.

goed begeleid

tijdens de lessen wordt je goed geholpen met de dingen die je lastig vindt

Perfecte rijschool

Zeer goede rijschool. Goede materiaal en deskundige instructeurs. 17 jaar geleden mijn b rijbewijs gehaald en vandaag E achter B.

Super fijne rijinstructeur!

Ik heb een fijne ervaring gehad met nederveen. Alles is goed geregeld! En de rijinstructeur is heel geduldig, praktisch en vriendelijk. Zeker een aanrader!

Top begeleiding! BE-rijbewijs in 1 dag gehaald!

Hele prettige lesdag gehad met een positief resultaat. Instructeur was relaxed was erg duidelijk. Zeker een aanrader!