Goede ervaring

Goede ervaring, mooie rijschool met mooi materiaal en uitstraling. Ik heb de LZV cursus gedaan bij Bas en ben hier heel tevreden over het enigste minpuntje vindt ik (en dat is denk ik bijna overal) dat je als je ernaast zit dat je dan op het bed zit. Dit zou fijner zijn dat eripv het bed een stoel zou zitten.

Doeltreffend en succesvol

Heel de dag geoefend op een duidelijke manier zodat het afrijden een eitje was!

Ik heb er met plezier gelest. Fijne instructeurs waarvan ik op een prettige manier les heb gekregen. Allemaal bedankt .

netjes geholpen en voorbereid

netjes geholpen en voorbereid, maar voor het examen was het veel fijner om met een bus te rijden i.p.v. de personenauto

Super goede instructie en erg gezellig met Martin

De sfeer was erg ontspannen en de instructie werd erg goed gedaan door Martin. Ook de catering was dik in orde!

super rijschool

goede communicatie en aardig personeel

Top geregeld

Goede sfeer fijne uitleg

Van begin tot eind rustig blijven. Goed uitleg geven wat fout is. Maar ook gelijk vertellen wat het beste is.

Prima materiaal om mee te lessen en uitstekendste instructeur!

Eendagscursus gevolg voor E achter B, prima gegaan en geslaagd. Toprijschool

Een goede klantgerichte aanpak, doelgericht en goede begeleiding naar je examen. Je voelt je snel op je gemak. Super instelling!

Fijne mensen en zeer betrokken

Goede begeleiding en leven met je mee

Goede opleiding

Opleiding tot het goed kunnen besturen van een auto was goed en duidelijk, waardoor de vereisten voor een rijbewijs snel duidelijk waren en goed werden bijgebracht.

Het was een leerzam en leuke ervaring.

The whole package is one fantastic experience. The location, trainers, staff and training materials are all absolutely top class! Very professionally organised.

Super geregeld

Goede uitleg Lekkere lunch

Goede rij instructeurs, moderne wagenpark, georganiseerd kortom super goeie rijschool die weten hoe ze les moet geven.:););)

Super goede rijschool

Een zeer goede rijschool die echt weten waar ze over praten en wat ze doen. Ben zeer tevreden over het gehele traject. Is een rijschool die ik zeker aanbeveelt. Fijne mensen en mooi materiaal.

Fijne betrokken rijschool!

Mijn rijopleiding duurde vrij lang door flinke faalangst en vaker zakken. Ik heb Nederveen als ontzettend betrokken en een heel fijne rijschool ervaren! De planners waren altijd snel, efficiënt en betrokken en mijn rijdocent, Wilco is goed in het aanbieden van les en helpen bij het verkrijgen van inzicht in eigen keuzes en verkeerssituaties. Ik zou Nederveen aan iedereen aanbevelen

Leerzaam

Ik heb een fijne en leerzame tijd gehad in het lessen. Complimenten ook voor de rijinstructeur Jan. Hij was rustig, duidelijk en het voelde als een goede klik vanaf het begin. Waardoor ik me snel heb ontwikkeld in het rijden. Nederveen was netjes en zorgvuldig in het contact maken. Afspraken inplannen op mijn wensen en de mensen zijn altijd vriendelijk geweest. Kortom een super goede ervaring gehad.

Begeleiding was heel goede voorbereiding voor het examen. Zeer leerzaam na zoveel jaar eerdere rijbewijzen te hebben behaald

Zeer goed en net bedrijf

Zeer goede ervaring met deze rijschool . Mensen verstaan hun vak en hebben veel geduld . Zeker een aanrader

Zeer goed en duidelijk

Leuke vrolijke docent, duidelijke goede lessen

Heel erg goede instructeur

Ik had een hele chille rijinstructeur die me het rijden goed heeft geleerd

Fijn,rustig en zeer duidelijk!

Goede les instructeur!

Super goede begeleiding!

Aardige man die les gaf Legde het goed en duidelijk uit en verbeterde je meteen bij een foutje Heb het goed naar mijn zin gehad en natuurlijk GESLAAGD!

Leuke en gezellige opleiding lzv

Ik heb een leuke gezellige maar zeker een leerzame lzv cursus gehad met Bas.