Super instructeurs

Je word super opgeleid.

Super!

Zeer leerzaam en er word goed uitgelegd en op je foutjes gelet zodat je goed voorbereid aan je examen begint.

Zeer goede rijsschool

Zeer goede rijschool, met professionele begeleiding en instructeurs. Zeer snel resultaat met een behaald rijbewijs. De planning denkt met je mee, hele lesplanning vantevoren bekend met examendatum.

Goed en zeer tevreden

Goed. Als er een probleem was of niet kon om een dag dat ik rijles had werd het goed opgelost

Alles is goed geregeld

Leerzaam!

Met zelfvertrouwen, bevestiging en goede begeleiding van instructeur Rens, een goed resultaat behaald. Ik ben een ontzettend blij en trots mens! Dankjulliewel!

Een geruststellende leerzame ervaring

Zelf had ik niet veel ervaring met een aanhanger en desondanks dat heeft nederveen me d.m.v. handige tips en constante corrigeernomenten me goed geholpen hierbij.

mijn ervaring was heel goed goede instructeur duidelijk zeker een aanrader

Je wordt goed voorbereid op het examen

Fijne instructeurs

Fijne instructeurs en goed geregeld!

Fijne instructeurs en goed geregeld met planning.

Het was voor mij een geslaagde dag

Ik ging voor mijn BE rijbewijs ,en dan moet je met een automaat rijden niet iedereen kan automaat rijden ,of heeft het nog nooit gedaan dus ben je niet alleen met de aanhanger bezig maar ook met andere dingen. Dit vind ik een zeer slechte zaak. Aanbevelen zoals hier wordt gevraagd voor iemand die nog nooit automaat gereden heeft zou ik het niet doen

Kundige instructeurs

eerste dag goed geholpen duidelijke instructies. tweede dag was de instructeur ziek dit is goed opgelost.

Fijne leservaring, veel geleerd

Fijne leservaring, veel geleerd

Top! Rustige uitleg, duidelijk en helder. In 1 keer geslaagd!

Eerste keer waardeloos, 2de keer super !

1 keer herexamen moeten doen, eerste keer was waardeloos, zijn zelfs examen onderdelen vergeten te doen en zelfs bespreken op de eerste dag. Tijdens het examen een U bocht moeten doen is heel de dag niet besproken. 2de keer, een halve dag cursus genomen en in deze halve dag dubbel zo veel geleerd als in de volledige eerste dag cursus. Dus over de eerste keer niet tevreden. 2de keer zeer tevreden. 2de keer was de instructeur super !

Fantastische begeleiding

Hele fijne rijinstructeur Geeft heel fijn les en gelukkig ben ik in 1 x geslaagd! Raad hem zeker aan!

Duidelijk en overzichtelijk

Van supernerveus ,naar zeker op de weg . Wie had dat gedacht. Dankzij goede en uitgebreide opleiding . Helemaal top !!

Super ervaring, goed geregeld.

Top instructeur!

Alles goed geregeld

Zowel mijn theorie als praktijk op een zeer goede manier gehaald, goede en fijn begeleiding(Bas bedankt), en tot september voor mijn aanhanger/trailer. Super bedankt allemaal.

Ik heb veel geleerd

Ik heb veel geleerd en heb echt het gevoel dat ik nu goed de weg op kan. Afspraken over de lessen zijn duidelijk en de lessen zijn goed ingedeeld.

Goede instructie

Goede en aardige instructeurs

Fijne en kundige begeleiding

Vriendelijk en zeer kundige begeleiding. Na het succesvol doorlopen van mijn twee daagse cursus BE, heb ik het vertrouwen de nodige vaardigheden te beheersen. Men doet niet aan trucjes om een papiertje te behalen, maar zorgen ervoor dat je de juiste vaardigheden bezit om veilig deel te nemen aan het verkeer.

Duidelijke en veilige instructeurs.

Ze waren vriendelijke en duidelijk.

Hele goeie leerzaame rijschool

Een hele leerzame rijschool geven goed les en leggen alles goed uit

Heel leerzaam en professioneel.

Zeer aangename en leerzame 1 daagse cursus BE rijbewijs met aansluitend CBR examen. Grondige praktijk en theorie training, waarbij goed werd doorgewerkt om alles in 1 dag bij te brengen.