Beste Floris, We vinden het uiteraard vervelend om te horen dat je ontevreden bent over een deel van je rijopleiding. We herkennen wat dat betreft je opmerking daar waar het de opleiding bij toenmalig franchisenemer Naomi van der Helm betrof. Voor ons is er destijds, juli 2023, ook aanleiding geweest om de samenwerking met de franchisenemer te beëindigen. Hier zijn alle leerlingen ook van op de hoogte gesteld en de mogelijkheid geboden om een overstap te maken of te blijven. Dat is ook altijd een mogelijkheid waarin wij als franchisegever een rol in kunnen vervullen, om een overstap te faciliteren. Echter daar waar het om ontevredenheid gaat over de genoten diensten, de (inhoudelijke)rijlessen in dit geval, dien je dit aanhangig te maken bij de betreffende instructeur (franchisenemer) zodat die daar ook inhoudelijk op kan reageren. In het verlengde daarvan is het verzoeken om coulance ook daar neer te leggen. Daarbij kunnen de bevindingen van je niveau door je nieuwe instructeur als onderbouwing gebruikt worden.
Beste Matthieu, Wat jammer dat je ervaring met Nederveen niet is wat je ervan had verwacht. We hebben je diverse malen proberen te bellen omdat we dit graag persoonlijk met je willen bespreken. We betreuren het dat dit niet is gelukt. We nemen je feedback mee in de toekomst om onze dienstverlening te kunnen verbeteren. Mocht je nog behoefte hebben aan telefonisch contact dan horen we dit graag van je. Met vriendelijke groet, Klantenservice
Hakgriend 4 F
3371 KA Hardinxveld-Giessendam
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.