Ervaren begeleiding, helemaal top!

Fijn ontvangst, lekker duidelijk! Ik kijk terug op een zeer leerzame dag met veel plezier!

Vakmanschap

Aardige en duidelijke instructeur (Theo) Zegt wat je moet doen, en daar waar nodig doet hij de oefening nog 1,2 of 3 keer uitleggen.

D rijbewijs in anderhalve maand.

D behaald op de Volvo touringcar. Theorie trainingen gehad met goede tips van Bas. Dat je verschillende rij instructeurs heb ben ik geen voorstander van maar ik heb prima les gehad van Theo en Arjan en daar gaat het om.

Super fijne rijschool.

Alles top!

Top ervaring

Alles word je duidelijk en rustig uitgelegd , fijn en aardig personeel. Kortom, een hele fijne rijschool.

Fantastich, dagcursus voor BE met een top instructeur en een lekkere lunch!

Goed geholpen

Na schakelauto over gegaan op automaat dat was voor mij veel beter. Wel een beetje jammer dat dat niet echt eerder is bevestigd door mijn rij instructeur. Maar dat dat via een bnor examen naar voren kwam dat het beter voor mij was om automaat te gaan lessen. Had dit misschien iets eerder willen weten waar door ik nu toch echt wel heel veel lessen heb gehad.

Goed duidelijk helder

Heldere uitleg goede instructeur

Prima geregeld, fijne instructeur

Prima dag gehad, uitstekende begeleiding

Een hele goede ervaring

Met grote dank aan mijn rijinstructeur.

Duidelijke instructies en uitleg en de rij-instructeur was streng maar rechtvaardig.

Prima dag gehad met duidelijke uitleg en een goede afloop.

Goed, opbouwend en prettig

Goede opbouw van de lesdag (in mijn geval dagopleiding E achter B), prettige instructeur en vooral toen ik vooraf informeerde over de prijzen, beschikbaarheid en planning was er hele duidelijke communicatie. Daar kunnen andere rijscholen een voorbeeld aan nemen.

Vond het fijn personeel en een goede samenwerking

Fijn personeel goede samenwerking en een fijn resultaat

Super geholpen door mijn instructeur!

Hele vriendelijke instructeur, die me erg veel geleerd heeft in een korte tijd.

Ahmed

Een zeer goede school, ik raad iedereen aan om erin te trainen, vooral de vrachtwagens en bussen. De touringcars zijn erg aardig. Bedankt allemaal Ahmed El.gyhaishi

Prima, maar ook niet meer dan dat.

De rijschool is prima, maar moet zeggen dat ik de instructeurs wel wat apart gevonden heb. Geen interesse in de klant en soms bijzondere persoonlijke ideeën die ik niet zou delen met een klant. Het materieel waar mee gereden wordt is netjes en goed onderhouden.

Vakbekwaam en en sfeervol

Een hele fijne rijschool met personeel die verstand hebben van hun vak. Ik heb 3 verschillende rij-instructeurs gehad en heb het met alledrie erg naar mijn zin gehad. Daarnaast heb ik het gevoel gehad dat ze je echt zo goed mogelijk willen opleiden met de juiste tips en feedback. Ook hebben ze erg mooi materiaal om mee te werken en ziet alles er erg gelikt uit (mooi wagenpark). Al om al een zeer fijne rijschool die ik zeker zou aanraden.

Prettige sfeer, duidelijke vlotte lessen.

Ik heb een dagcursus BE gevolgd, met aansluitend examen. De les was erg leerzaam. De uitleg was erg duidelijk en er zat een lekker tempo in, wat ook nodig is, aangezien we maar een ochtend hadden. Tussen de middag een prima lunch genoten.

Top mensen

Top mensen. Ze helpen je heel goed en zijn duidelijk en alles is netjes geregeld dus zeker een aanrader als je nog een rijschool zoekt !

Blijven hameren op het verbeteren van mijn foutjes, zorgt voor een relaxte examen.

Instructeur heeft inzicht waar het goed en fout gaat, hierdoor kan gericht lesgegeven worden. Dit zorgt een relaxte houding tijdens het examen.

Ik heb bij nederveen mijn be rijbewijs gehaald. Helaas de eerste keer gezakt doordat ik een beetje netvwus was bij het examen maar de 2e keer ging dankzij de extra aandacht van de leraar zonder enig probleem!

Andries is een rustige aardige instructeur

Opleiding voor het C rijbewijs gevolgd en ik ben heel erg tevreden over de instructeurs en de lessen. Je bent bij Nederveen een naam en geen nummer en dat is ook erg prettig. Kan niet wachten om door te gaan voor CE.

Prima geregeld, bedankt!

Vakkundig mensen die ervaring uit de praktijk hebben,

Super rijschool ze hebben genoeg geduld en luisteren goed naar je