Relaxed, duidelijk en professioneel.

Fijne dag gehad met Wilco voor het BE-rijbewijs. Hij was duidelijk en kon goed uitleggen waar het beter kon of moest. Hij stelde me goed op m'n gemak wat heel fijn was. Lunch en koffiepauzes waren ook goed verzorgd!

Heel goed!

Ik heb een hele goede rijcursus gekregen, mijn instructeur legde alles goed uit en gaf goed feedback

De ene instructeur was leuker dan andere zonde om steeds te stoppen om te roken verder alles prima

Prima uitleg de ene instructeur nors en je deed niks goed steeds stoppen om te roken lekker voorbeeld bij de andere echt een dikke 5 sterren prima man goeie uitleg en zeer positief ingesteld

Ze weten wat een leerling nodig heeft

Ik vond de samenwerking met Nederveen erg prettig, afspraken werden nagekomen, ook vond ik de instructeur vakbekwaam en plezierig om mee te lessen.

super goed

Werd goed begeleidt, had ook echt geduld als ik het even niet meer wist.

Niks op aan te merken.

Prima geregeld

Ik vond het super fijn om hier te kunnen lessen.

Ik vond het erg fijn dat ik elke les van te voren redelijk wist wat ik moest verwachten, dit gaf mij wat meer rust. Verder vond ik de instructies goed en was het ook eerlijk. Ik wist waar ik aan toe was en waar ik stond. Waar ik in het begin heel erg onzeker was en elke keer er tegen op zag om te rijden, ging ik mijn rijexamen in met best wel veel zelfvertrouwen, voor mijn doen erg weinig stress/zenuwen en had ik er met name zin in.

Gezellige lessen, van goede instructeurs.

Goede service, duidelijke structuur tijdens de lessen en daar omheen, gewoon top!

Top begeleiding

Leerzaam en top instructeurs

Het was erg leuk om te lessen

Het was leuk om te lessen en heb er steeds naar uitgekeken

Fijne rijschool met instructeur met veel ervaring.

Fijne rijschool met instructeur met veel ervaring.

in een korte periode op een plezierige , en professionele wijze C, CE en code 95 gehaald

Ondanks dat de oorspronkelijke planning door Corona fors in de war werd gebracht , is dit goed opgepakt , en kon ik de lessen , en cursus momenten flexibel inplannen. Prettige instructeurs, en goede begeleiding. Je ziet gelijk het voordeel van een familie bedrijf , waarbij de persoonlijke sfeer , en de korte lijntjes erg in het voordeel van de cursist uitvallen. wat mij betreft een aanrader , en ik hoop zeker voor mijn nascholingen terug te komen.

Zeer klantvriendelijk

Prima instructeur die precies verteld wat je moet doen en wat niet

top, prettige sfeer en duidelijk instructie

Door omstandigheden heb ik 3 verschillende instructeurs gehad tijdens mijn rijlessen. Het was voor de rijschool een hele puzzel om de planning in elkaar te draaien maar het is ze prima gelukt. En tijdens het examen heb je uiteindelijk ook met een "vreemde" te maken dus zo kon ik alvast wennen. De communicatie was duidelijk en alle lessen konden gewoon doorgaan gelukkig. Alle instructeurs waren vriendelijk en gaven mij het gevoel dat ze vertrouwen in me hadden. Ik ben in 1 keer geslaagd dus helemaal blij.

Prima rijschool

Goed les gekregen wat overeenkwam met het examen

Er wordt duidelijk les gegeven

Ik heb de lessen als zeer goed ervaren. Er wordt duidelijk omschreven wat de minpunten zijn zodat er eraan gewerkt ken worden.

Fijne opleider met prima instructeurs!

Alle onderdelen van de rijopleiding goed verzorgd en snel het rijbewijs C gehaald. Dik tevreden!

Aardige mensen, goed eten en ,goeie les

Zeer goed en nog gezellig ook Heb het een goeie opleiding gehad alles in 1x gehaald

professioneel, netjes, duidelijk

positief, theorie prettige lesomgeving, praktijk mooi en goed lesmateriaal, opleiding professioneel, duidelijke communicatie, weten waar ze mee bezig zijn.

Geweldige rijschool en zeker aan te raden!

Ik heb hier in één keer mijn brommer rijbewijs gehaald. Dit kwam door de instructeur die op een goede manier les gaf, en dat bleef gewoon hangen. Deze rijschool is zeker een aanrader!