Tevreden

Fijne lessen gehad met goede uitleg en een gezellige rij-instructeur die de tijd voor je neemt en zo nodig de juiste feedback geeft.

Geef goed opleiding

Alles wordt goed geregeld

Zeer prettig en professioneel

Extra les gehad & in 1x geslaagd

Fijne ervaring.

Leerzame lessen gehad. Soms kreeg ik wel eens (te harde) kritiek. Maar dit houd je wel scherp.

Geweldig les gehad

Binnen een maand mijn c rijbewijs gehaald zeer aardige en kundige instructeurs gehad . En prachtig lesmateriaal Ik zou nederveen bij iedereen willen aanbevelen Marco stolk

Helemaal perfect

Wat een top rijschool. Binnen een maand tijd mijn C rijbewijs gehaald. Erg goed begeleid en zonder problemen in 1 keer geslaagd.

geweldig

heb 5 verschillende cursus gevolgd voor mijn code 95 en al ben ik dan 78 jaar is het goed te volgen bedankt alle kan er weer 5jaar mee doen als alleszins goede gezondheid mag verlopen jan de jong

Zeer goede instructeur

Ik ben erg tevreden over hoe er les geven word

Waar ga je voor je rijbewijs heen? Nederveen!

De jarenlange ervaring blijkt uit de kleinste details. Er zijn genoeg instructeurs om de juiste match maken. Je haalt het niet alleen, je gaat met vertrouwen de weg op!

Fijne instructeurs en duidelijke uitleg !

Ik heb het als een prettige opleiding ervaren Duidelijke uitleg en gemoedelijke sfeer. Bedankt voor alles !!

Uitstekende rijschool!

Ik heb zowel mijn theorie als praktijk voor mijn C-rijbewijs bij Nederveen gevolgd. Alles is één keer gehaald. Dat zegt toch wel iets over de kwaliteit van de rijschool. Goede duidelijke instructeurs zowel voor de theorie als praktijk. Praktijk altijd van dezelfde instructeur, altijd in dezelfde, nette, goed onderhouden auto.

Goede rijschool vakmensenh

Goede ervaringen top bedrijf

Zeer goede en bekwame instructeur gaf mij het gewenste rijbewijs.

Door het bekwame en zeer praktisch ingerichte onderricht wat ik op deze dag mocht ontvangen behaalde ik mijn BE rijbewijs in één dag, daarvoor zeer veel dank.

Goed verzorgde dag opleiding gehad

De dag was goed verzorgd met lunch en ben ook in 1 keer geslaagd voor de BE. De docent was ook heel vriendelijk en was zijn reactie ook heel leuk toen hij hoorde dat ik geslaagd was na het afrijden.

Vakbekwaam, betrouwbaar en diplomawaardig

Mijn ervaring met Nederveen is dat het hier gaat om een professionele organisatie met instructeurs die betrokken en vakbekwaam zijn. Het hele traject is overzichtelijk en wordt in gedosseerde stukken aangeboden. De theorie is natuurlijk een onderdeel waar je zelf voor verantwoordelijk bent maar het praktijkgedeelte wordt gelijkmatig opgebouwd en in 8 lessen wordt je begeleid naar het praktijkexamen. In mijn geval heeft dat geleid tot het behalen van rijbewijs C in 1 poging (nog wel even m'n toets besloten terrein voor de 2e keer doen maar dat is een formaliteit). Kortom een uitstekende en solide opleider en partner bij het behalen van je rijbewijs.

vakkundig en streng waar het nodig is

goed verzorgde rijschool met mooi materiaal. door Theo en Rens perfect door mijn opleiding gecoacht! soms moesten ze streng op mijn eigenwijze zelf zijn en dat is maar goed ook! echt top! ben echt heel blij dat ik voor Nederveen gekozen had! Theo en Rens super bedankt!

goed geregeld!

duidelijke lesplanning

Het was een gezellige en duidelijke opleiding

Het is een goede opleiding waar duidelijk les wordt gegeven. Maar je kan onder wet wel gewoon lekker praten.

Meedenkende en professionele rijschool!

Ondanks de continue veranderende regels met corona en sluiting van het CBR en de rijschool zelf, altijd goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden over de regels en de aangepaste planningen.

Geweldige rijschool!

Theorie wordt duidelijk uitgelegd door een leuk team. Tijdens de praktijklessen wordt je goed voorbereid op het examen.

Heel relaxt en flexibel!

Ik kreeg niet het gevoel dat ik moest presteren, maar gewoon op mijn manier de auto onder controle mocht zien te krijgen. Dit heeft uitstekend gewerkt! In 25 lessen, van een uurtje, mijn rijbewijs gehaald. Zeker aan te bevelen als je opzoek bent naar zelfstandigheid.

Professioneel, duidelijk en een zee aan ervaring.

Als zeer prettig ervaren.

Prima begeleiding

Geven een eerlijk advies en een training waardoor je wel moet slagen.