Top mensen

Top mensen. Ze helpen je heel goed en zijn duidelijk en alles is netjes geregeld dus zeker een aanrader als je nog een rijschool zoekt !

Blijven hameren op het verbeteren van mijn foutjes, zorgt voor een relaxte examen.

Instructeur heeft inzicht waar het goed en fout gaat, hierdoor kan gericht lesgegeven worden. Dit zorgt een relaxte houding tijdens het examen.

Ik heb bij nederveen mijn be rijbewijs gehaald. Helaas de eerste keer gezakt doordat ik een beetje netvwus was bij het examen maar de 2e keer ging dankzij de extra aandacht van de leraar zonder enig probleem!

Andries is een rustige aardige instructeur

Opleiding voor het C rijbewijs gevolgd en ik ben heel erg tevreden over de instructeurs en de lessen. Je bent bij Nederveen een naam en geen nummer en dat is ook erg prettig. Kan niet wachten om door te gaan voor CE.

Prima geregeld, bedankt!

Vakkundig mensen die ervaring uit de praktijk hebben,

Super rijschool ze hebben genoeg geduld en luisteren goed naar je

Helemaal top

Hoop geleerd , voelde me gelijk op me gemak en elke leraar is net zo relax

Compleet en professioneel

Prima theorie en praktijklessen voor het C-rijbewijs.

Zowel theorie als praktijklessen voor het C-rijbewijs zijn uitstekend goed verzorgd! Duidelijke instructies en tips van de instructeurs.

Goede rijuitleg echt top geregeld, als er iets verzet moet worden doen ze daar helemaal niet moeilijk over. Reageren snel op mailtjes gwn een top bedrijf echt een aanrader voor familie en vrienden enz.

Goeie en vriendelijke instructeurs

Super!

fijne, duidelijke en gezellige lessen gehad!

Duidelijk

Duidelijk les gehad van een vriendelijke instructeur.

Was een super ervaring Alles goed geregeld

De lessen als zeer leerzaam ervaren

Naast leerzaam ook de lessen als zeer prettig ervaren. Duidelijke uitleg. Top

Een comfortabele tijd gehad.

Fijne lessen gehad met eigen invulling eraan. Ook een fijne instructeur waarbij ik mij goed voelde.

Zeer prettige instructeur, die de tijd neemt voor je.

^

Perfect geregeld

Fijne begeleiding!

Peter de Groot is duidelijk en legt op een rustige manier uit. Is het niet duidelijk, dan legt hij het graag nog een keer uit zodat je alles goed begrijpt.

Uitstekend geregeld

Keurige rijschool met zeer vriendelijk personeel.

De theorielessen werden door Rens en Bas gegeven. Allebei zeer aardige mensen met verstand van zaken en humor! De praktijklessen werden grotendeels door Theo verzorgd. Dat is mij zeer goed bevallen. Kort van stof en lekker duidelijk. Met Omar heb ik de toets besloten terrein gedaan en dat ging ook prima. Ik vind Rijschool Nederveen een keurig bedrijf met vriendelijk personeel.

Relaxed, duidelijk en professioneel.

Fijne dag gehad met Wilco voor het BE-rijbewijs. Hij was duidelijk en kon goed uitleggen waar het beter kon of moest. Hij stelde me goed op m'n gemak wat heel fijn was. Lunch en koffiepauzes waren ook goed verzorgd!

Heel goed!

Ik heb een hele goede rijcursus gekregen, mijn instructeur legde alles goed uit en gaf goed feedback

De ene instructeur was leuker dan andere zonde om steeds te stoppen om te roken verder alles prima

Prima uitleg de ene instructeur nors en je deed niks goed steeds stoppen om te roken lekker voorbeeld bij de andere echt een dikke 5 sterren prima man goeie uitleg en zeer positief ingesteld