Snel en goed geholpen

Een band liep heel langzaam leeg, dus even langs garage Smits. Ik kon de auto laten staan en ze zouden er dezelfde middag naar kijken. Eind van de middag werd ik gebeld, de band was gerepareerd en ik kon de auto weer ophalen. Garage Smits is vlak bij mijn huis en ik werk veel thuis, ook vandaag, dus dit is prima verlopen. De kosten vielen ook mee.

snelle goede hulp

We kregen goed advies en de auto was snel en goed gerepareerd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gelukkig is het probleem verholpen.

Ik werd niet zo vriendelijk te woord gestaan. Er was geen tijd en onderbezetting van het personeel. Het rooster was al volgepland voor 3 weken. De andere dag is mijn auto toch gemaakt. Er moest een nieuwe katalysator in. De andere dag ben ik weer terug geweest, omdat mijn auto zo stonk. Dat was van de verf, maar dat wist ik niet. Dat had even gezegd moeten worden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

prima garage, jammer dat ze keer op keer beoordelingsformulieren mailen.

oke

Super snelle service

Smorgens gebeld omdat mijn autoband leeg liep. Smiddags gelijk geholpen. En dat in de vakantie tijd! Heel blij mee!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik vind Smits garage Vakkundig en betrouwbaar!

Patrick heeft goede informatie gegeven i.v.m. het vervangen van de 4 autobanden enz. En zoals ik hierboven heb aangegeven.

Snel en goed geholpen

Goede service en snel geholpen

Tevreden

Apk keuring en kleine beurt prima verlopen alleen was clmat control stuk.Na 1 week de auto gebracht nieuw onderdeel besteld en na 2 dg alles klaar en doet het prima.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen door Patrick.

Prima binnen een week een afspraak geregeld voor een kleine beurt, goed advies gegeven door Patrick omtrent de banden van de auto.

Prima garage

Ik heb mijn auto gebracht voor een jaarbeurt en Apk. Deze is vakkundig uitgevoerd en vervolgens advies gekregen voor de volgende onderhouds beurt volgend jaar. Medewerkers helemaal Oke en vakkundig bovendien

Bijzonder fijn autobedrijf!

Mijn ervaring betreft de locatie in Haastrecht. Ik ben hier klant sinds 1993 en de service is altijd geweldig! Betrokkene monteurs, die ook meedenken aan de oplossing van een probleem! Recente reparatie overtrof mijn verwachting: qua tijd en eindresultaat! Mijn dank voor de vele jaren geweldige service!

Snel en behulpzaam

Prettig geholpen.

Goede monteurs en service

Vriendelijke en nette monteurs en de auto is weer pico bello

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service door vakkundig personeel

Voor herhaling vatbaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige garage waar ze altijd voor je klaar staan!

Goede service voor een passende prijs. Hier hebben ze nog echt verstand van auto’s!

Uitstekend!!

Patrick, als opvolger van Maarten, is zeer goed. Hij is rustig, doet zijn best. Toen we de voorbije weken in Frankrijk vakantie vierden en tegen een technisch probleem opliepen, adviseerde hij ons hoe we moesten handelen. Zijn klantgerichtheid was opvallend goed en bracht letterlijk en figuurlijk “ rust in de tent”. Terug in Nederland heeft hij onze auto weer prima onder handen genomen. Zorgt u ervoor dat hij dit leest?

echt goede garage

Henkjan goede monteur

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, fijn personeel wat meedenkt!

APK

Gewoon goede service!

Wordt altijd netjes geholpen. Mooi schoon bedrijf.

Heel goed gedaan

De man doet heel goed en goede uitleg wat hij gedaan heeft

Deskundigheid en klantgerichtheid

Deskundigheid en klantgerichtheid

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele goed advies en goede service

Blij met deze garage

Top Service

Duidelijke communicatie

netjes geholpen

Goed overleg gehad en gebeld bij extra reparatie met prijsopgave

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het gevoel van thuiskomen is gewoon iedere keer aanwezig niks is teveel gevraagd .

Provincialeweg 7 A

2861EB Bergambacht

Over Smits Auto

Smits Auto is een onafhankelijk BOVAG autobedrijf met vestigingen in Bergambacht, Capelle aan den IJssel, Haastrecht, Krimpen aan de Lek, Waddinxveen en Zoetermeer. Scherpe prijzen en kwaliteit, daar staan wij voor! Het familiebedrijf Smits Auto bestaat ruim 40 jaar.