Altijd goede en vriendelijke service

Maarten en zijn medewerkers gaan altijd klantvriendelijk door de bocht zonder te remmen.

Al jaren lang een vertrouwd adres

Al jaren lang een vertrouwd adres

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geen enkele klacht te melden.

Al jaren zeer tevreden klant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes en komen prijsafspraken na.

Vriendelijk personeel. Komen afspraken na. Toppie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dubieus en niet voor herhaling vatbaar

Mijn Opel Insignia gebracht voor een APK en klein onderhoud. Geen klachten vooraf. Zoals verwacht werd ik gebeld. De remblokken van de voorremmen totaal versleten, staal op staal en wordt afgekeurd. Ok, geen keuze, maken dan maar. Half uur later heb ik teruggebeld (met collega) dat ik de oude remblokken wil zien. Heb bij het remmen nooit geluid gehoord, dus vreemd. Geen probleem, geef het door. Werd binnen 5 minuten teruggebeld door eerste man. Sorry, was een vergissing. Ging om een Ford, erg druk, afgeleid enz.. Man van Ford had wel aangegeven geluid bij remmen gehoord. Ben ik nu bijna genaaid of klopt dit verhaal? Ik twijfel. Binnen half uur is geen bel gaan rinkelen, we hebben het steeds over een Opel gehad en het werd als nieuws gebracht, dus niet in relatie tot geluid dat ik eerder zou hebben gehoord. Verder is de rekening €75 hoger door ongevraagd longlife olie te gebruiken (ik rijd 10.000 per jaar, wat levert me dit op?) en er is ongevraagd een interieurfilter geplaatst. Dat kan nodig zijn maar bel dan even. Toch €56.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Goede service en communicatie

Dag van te voren mijn auto gebracht en een leenauto meegekregen dag van keuring netjes contact gehad over de stand van zaken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Maarten is direct in contact en flexibel in oplosingen

Het onderhoud is altijd in orde en Maarten belt me als er iets extra's moet gebeuren

_

_

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd gehoord, zeer prettig personeel, staan altijd voor je klaar

Als ik een probleem heb, bijv ik kom tijdens het rijden erachter dat er een lamp kapot is. Rij ik langs de garage, en is er altijd wel iemand die even een moment vrij maakt, om dit probleem voor mij op te lossen, zodat ik weer veilig op weg kan. Altijd tijd voor een persoonlijk praatje met de monteur, interesse wederzijds Ongeacht in wat voor een auto je rijdt, iedereen is gelijk Ben altijd zeer tevreden over de reparatie, er wordt met je meegedacht, of er wel eens een tweedehands onderdeel geplaatst kan worden.

Snel en goed geholpen

Vriendelijke service, duidelijke afspraak, meteen goed geholpen.

Altijd uitstekende service

Mijn auto wordt vakkundig onderhouden. Uitstekende service van Maarten Ottespeer en zijn team in Haastrecht.

Snelle service, vriendelijk contact

Erg flexibel geholpen en ook tegen een redelijke prijs de reparatie uitgevoerd!

Gewoon heel erg goed.

Ik kom hier al een tiental jaren, waarvan de laatste zes jaar met twee auto's. Dit was één van de eerste garages, waarbij ik niet het gevoel had, dat ik een poot werd uitgedraaid. Ze zijn echt heel erg vriendelijk, denken kostenbesparend met je mee, verstaan hun vak, altijd bereid te helpen en heel belangrijk de prijzen die ze hanteren zijn prima.

Goede Service.

Prima garage!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en vakbekwaam personeel

• Deskundigheid/Vakmanschap

APK snel en vakkundig uitgevoerd

De APK werd snel i gepland en na afloop goede feedback over staat van de auto. Eerlijke mensen met verstand van zaken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer snelle en prima service

Via internet een afspraak gemaakt voor budgetbeurt en apk. Ik kon de volgende dag direct al terecht. Ik kreeg een leenfiets mee om weer thuis te komen, en werd na een paar uur al gebeld dat ie klaar was. Geen bijzonderheden en kom de auto direct weer ophalen. Apk-kosten wel iets duurder dan bij anderen.

weer super service

Altijd goede service, vriendelijk personeel.

prima voor elkaar

onderhoud van onze auto's wordt goed uitgevoerd en ervaren wij als ontaorgen

heel goede b ehandeling

een nette behandeling en prima op tijd klaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben al klant vanaf de start van het bedrijf

Fijn personeel, goede adviezen en altijd klaar staan. Geweldige garage

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd goede service en APK keuringen

Goede ervaringen tijdens de services en APK keuringen. Vak mensen en altijd vriendelijk!

Prima autobedrijf

Wij gaan altijd naar Smits autobedrijf in Waddinxveen. Hele fijne, vriendelijk werknemers, denken goed met je mee. Wij komen er al zeker 25 jaar, en nog steeds zeer tevreden!

Alles vlot afgewikkeld

perfect

goed geholpen duidelijke afspraak en een goede prijs en een hele goede service

Over Smits Auto

Smits Auto is een onafhankelijk BOVAG autobedrijf met vestigingen in Bergambacht, Capelle aan den IJssel, Haastrecht, Krimpen aan de Lek, Waddinxveen en Zoetermeer. Scherpe prijzen en kwaliteit, daar staan wij voor! Het familiebedrijf Smits Auto bestaat ruim 40 jaar.