Goed geholpen

ben goed geholpen

zeer tevreden!

De mankementjes van de auto zijn opgelost en daarom zeer tevreden!

Super!

Voor het eerst bij Smits Auto geweest en ik kom zeker terug. Vriendelijk personeel, zeer goeie service, deskundig, kwaliteit, goeie prijs! Bedankt!

Snel en superservice!

Stond met lekke band voor ons huis. Iemand is binnen no-time langsgekomen om de band eraf te halen en in de werkplaats te repareren. Later weer erop gezet, auto getest en klaar! Zelfs auto weer thuis afgeleverd. Echt superservice. Bedankt Smits Auto!! :)

Goede uitleg prima

Prima service door Henk Jan

Top service

Stond met pech langs de weg en na een belletje ben ik meer dan uitstekend geholpen. Auto is snel gerepareerd en rijdt weer naar tevredenheid rond.

prima service

De beurt duurde wat langer als gedacht. Van te voren is er netjes gebeld met de punten die aangepakt moesten worden. Een nieuwe afspraak gemaakt omdat het te lang ging duren vanwege bestelling van onderdelen. Omdat de onderhoudsbeurt langer duurde en niet klaar was aan het eind van de dag, kregen we netjes een leenauto mee.

Goed en prettig

Alleen is het een dure bezigheid, de onderhoudt beurten,het auto rijden is duur, maar je merkt het wel als weg rijd naar die beurt, het comfort, en de rekening, maar ja ik kan het zelf niet ,mijn kunde ligt niet op dat vlak, maar ben tevreden ,En zelf vind ik dat ik een mooie auto heb , en die mag wel verwend worden, want als je liefde geeft krijg je het terug,

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wederom geweldig en vlot geholpen!

Zoals altijd goed en vlot geholpen. Ik ben zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wordt netjes tewoord gestaan goede uitleg. Bij problemen wordt je eerst gebeld. Goed en vriendelijk personeel.

Hele fijne betrouwbare garage

Fijn personeel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals steeds prima géén reden om te klagen

Prijs en kwaliteit hoop ik goed kun je nooit controleren vertrouwen moet er zijn, Personeel altijd aardig en vriendelijk. Mijn leven kan er van afhangen hoe de auto wordt onderhouden tot nu toe géén klachten

Tevreden

Jaarbeurt gehad voor mijn BMW 1 serie

Goede, gemakkelijke service!

Snel en makkelijk een afspraak kunnen maken via de site. Goede informatie vooraf en duidelijke communicatie over de kosten. Fijne service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alijd vriendelijk en vakkundig.

Als ik iets heb aan de auto, al is het maar een lampje of een stekkertje of een ander klein mankementje, altijd kan je terecht bij SMITS Auto. OOk voor wat goede adviezen.

Vriendelijk,correct,vakkundig,vlot,zo mogelijk direct.

Laalste reparatie volgens afspraak op tijd en correct uitgevoerd,

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Prettig geregeld

Fijne garage aan te bevelen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goede en betrouwbaar garagebedrijf.

Ze geven goede en eerlijke adviezen, en geven korting, als een reparatie niet volledig uitgevoerd kan worden.

Goede service.

Betrouwbare en goede service

Denken met je mee om tot een juiste oplossing te komen. Vriendelijk personeel en klantgericht.

Top service

Grote beurt prima uitgevoerd binnen 1 dag. Goed op de hoogte gehouden van de kosten. Volgend jaar weer :)

Snel geholpen zonder afspraak

Als je belt dan word je snel te woord gestaan en is duidelijk.

Deskundig

Mijn aandachtspunt bij de grote beurt is serieus genomen , goed onderzocht en perfect verholpen. Dit heeft ertoe bijgedragen dat wij Met een gerust gevoel op vakantie kunnen gaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

vriendelijk en doen wat er gezegt is keurig

goed bezig

Over Smits Auto

Smits Auto is een onafhankelijk BOVAG autobedrijf met vestigingen in Bergambacht, Capelle aan den IJssel, Haastrecht, Krimpen aan de Lek, Waddinxveen en Zoetermeer. Scherpe prijzen en kwaliteit, daar staan wij voor! Het familiebedrijf Smits Auto bestaat ruim 40 jaar.