Ruim voldoende

Betrof een jaarlijkse onderhoudsbeurt en een accu check op eigen verzoek. Accu bleek inderdaad aan vernieuwing toe ondanks dat deze pas 2½ jaar oud is. Van tevoren werd er met mij contact opgenomen om uit te leggen wat het probleem was. Bovendien dat het om een 'slimme' accu ging die ook weer ingeregeld moest worden. 'Houd u rekening met een behoorlijke kostenpost'. De begroting die werd doorgegeven kwam keurig overeen met de uiteindelijke nota. Niet leuk natuurlijk als je van een kleine beurt uitgaat maar wel eerlijk en betrouwbaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ben al ruim bij 29 jaar klant bij smits auto. Wordt goed geholpen.

Hele goede ervaringen met Smits autogarage in Waddinxveen

Hele goede ervaringen met Smits autogarage in Waddinxveen Vriendelijk personeel, goede service, nette prijzen

Flebiliteit is top

Je wordt direct geholpen als er een probleem is met de auto.

Prima geholpen en informatief

Mijn auto had een brommend geluid dat steeds harder werd. Maar bij motor uitzetten en weer aan was het weg voor een tijd. Lastige klacht natuurlijk om uit te zoeken waar dit nu vandaan komt. Auto achter gelaten en leen auto meegekregen ivm werk. Dezelfde dag nog een telefoontje dat ze voor 90% zeker wisten dat het van de koelventilator vandaan kwam. Even slikken natuurlijk als je de prijs hoort maar zo verder rijden ging ook niet. Volgende dag de auto weer opgehaald en ze lieten ook de oude ventilator zien. Lager klonk niet goed meer als je de ventilator draaide (zelfs dus bij lage snelheid) en je zag een wiebel in de ventilator. Ook de computer gaf aan dat er een probleem was (hoge aanloop weerstand volgens mij). Tot nu toe (2 dagen na reparatie) nog geen terug kerend geluid, en hopelijk blijft dit ook zo.

volgens verwachting

minpuntje is wel dat mijn eerste keer aanmelding niet is bevestigd

Zeer netjes en kundig

Zeer netjes en kundig. Zonder fratsen en er word serieus gekeken of iets daadwerkelijk nodig is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Correct, betrouwbaar en volgens afspraak

Apk keuring voor mijn Mazda MX5. Wachten kan. Na een half uurtje is de auto goedgekeurd, echter bij het afmelden wil RDW herkeuren. Personeel laat dit direct weten. Na een half uurtje is ook die keuring achter de rug en ontvang ik de keuringsbescheiden.

Klantgericht, meedenkend, oplossend

Klantgericht, meedenkend, oplossend

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele goede service, staan ook bij kleine reparaties direct voor je klaar.

Vriendelijke mensen, die beloven wat ze zeggen, kortom betrouwbare vaklui.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals als altijd prima en snel geholpen!

Ik kom hier al jaren vanwege de service en acceptabele prijzen en gelukkig is dat nog steeds zo.

Een vakgarage!

Prettig contact om afspraak te maken en het blijft een vertrouwd adres waar men deskundig onderhoud verricht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij Smits Auto wordt je altijd correct geholpen. Nooit het idee dat ze reparaties uitvoeren die eigenlijk niet nodig zijn. Vertrouwen daar gaat het om!

goede service en vakmanschap

goed klantgericht, met een luisterend oor wat de klant wil.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettige, vriendelijke en deskundige mensen!

Al jaren naar volle tevredenheid, klant bij Smits.

• Deskundigheid/Vakmanschap

snelle en correcte wintercontrole uitgevoerd

werd op de afgesproken tijd keurig behandeld

Altijd vriendelijk geholpen

een belletje en de week daarop de auto al kunnen brengen dezelfde dag een belletje terug en stond hij al weer klaar! Als je een keer onverwachts komt en het niet te druk is kan hij het gelijk regelen!

TOPPERS zijn het !!!!

Super !!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goed geholpen en denken mee

Kan altijd bij hun terecht

Goede ervaring!

Breng de auto altijd voor zijn APK’tje naar SMITS, altijd naar tevredenheid. Service is goed; word vriendelijk geholpen en afspraak maken verloopt snel en makkelijk. Eventueel een leenauto mee indien nodig. Kosten zijn niet hoger dan bij andere bedrijven. Je wordt netjes gebeld, na overleg pas uitvoering aan eventuele reparaties.

Uitstekend en zeer klantvriendelijk

Ze denken met je mee en geven daarna goed advies

snelle goede hulp

Ik ben al jaren klant en steeds ben ik blij dat ik deze garage gekozen heb voor het onderhoud van mijn auto.

Geweldige service

Mijn vrouw stond met een lege accu je belt naar Smits autobedrijf in Capelle aan den IJssel binnen een half uur waren zeer om met startkabels de auto te starten. Gelijk mee gegaan om de accu te verwisselen en het was weer geregeld. Top fantastisch.

Ok

Vakkundig personeel dat de tijd neemt. Het is jammer dat het zo druk was dat er een tweede dag nodig was. Enige andere minpuntje is dat het afdek paneel voor het 3e remlicht niet is teruggezet.

Over Smits Auto

Smits Auto is een onafhankelijk BOVAG autobedrijf met vestigingen in Bergambacht, Capelle aan den IJssel, Haastrecht, Krimpen aan de Lek, Waddinxveen en Zoetermeer. Scherpe prijzen en kwaliteit, daar staan wij voor! Het familiebedrijf Smits Auto bestaat ruim 40 jaar.