Prettige bediening.

Vakundig en snelle reparatie. En melding wanneer de auto opgehaald kan worden.

Kundig, transparant en oplossingsgericht

Je wordt goed geïnformeerd over de uit te voeren werkzaamheden en tussentijds up-to-date gehouden als het iets langer duurt of als onvermijdelijk extra reparaties moeten plaatsvinden. De manager en monteurs zijn kundig en doortastend (positief bedoeld) om problemen op te lossen en doen dat dan ook zeer goed.

Klantgericht

Keep it stupid simple {kiss)

Snel en vriendelijk geholpen

Mijn auto was binnen een dag gemaakt zonder afspraak. Vriendelijk geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super geholpen, duidelijke communicatie.

super service!

Ze hebben me wederom heel fijn vakkundig en snel weer op weg geholpen! de auto rijdt weer als een zonnetje.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service op maat en snel klaar

De noodzakelijke reparatie aan mijn camper deskundig en voor een goede prijs uitgevoerd.

Altijd goed

Eerlijke, goede garage. We komen hier al jaren en we voelen ons altijd heel goed geholpen.

Snel geholpen

Prima service en heel vriendelijk personeel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima contact voor het maken van afspraken

Zie boven

altijd goed

kom er al zo'n jaar of 12 .en is altijd goed

goede snelle service

prettig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke medewerkers, vakkundig en vlot bediend.

Best tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en vriendelijk geholpen

Alles prima verlopen, duidelijke prijsopgave vooraf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gewoon goed geregeld. Online een afspraak kunnen maken, gebruik gemaakt van een leenauto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed service voor de prima prijs

Zeer goede service.

Zeer goede service. Pluspunt is dat je een leenauto mee kan krijgen.

Goede service, vriendelijk personeel

Het personeel staat altijd voor je klaar, denken met je mee. Ze zijn zeer vriendelijk en bieden goede service.

Geen goede ervaring!

Auto gebracht bij Smits Waddinxveen voor reparatie en APK keuring. Uiteindelijk bleek mijn auto groot probleem te hebben. Er werden mij toen 2 opties gegeven. Of ontzettend duur repareren of veel te goedkoop doorverkopen. Besloten om daar mijn auto weg te halen. Maar ik moest eerst de hoge rekening van de reparatie betalen anders kreeg ik mijn auto niet mee. Toch de auto opgehaald met de bedoeling binnen 14 dagen te betalen. Vervolgens werd ik na 2 dagen bijna dagelijks gebeld met de vraag of ik de rekening wilde betalen. Komt een beetje alsof ze geen vertrouwen hebben in klanten. Dat stoorde mij heel erg.

• Deskundigheid/Vakmanschap

We komen al vele jaren bij smits haastrecht en het is altijd top

De heer maarten otterspeer is zeer deskundige en uitermate klantvriendelijk evenals zijn team haastrecht.

Deskundig en snel geholpen

Prettig contact in Waddinxveen met Ryan. Legt alle opties eerlijk neer en laat de keuze aan de klant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

prima vakman en goede service

aanrader

• Deskundigheid/Vakmanschap

We zijn goed vakkundig en snel geholpen. Het probleem bij de auto is opgelost.

Het was perfect!

Valt niets aan toe te voegen. Nogmaals alles was perfect. Er is geen bakker in de buurt, anders had ik getrakteerd!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goede service en vakmanschap!

Er ging een lampje branden op het dashboard en ik raak dan gelijk in paniek. Ik naar de garage en Ryan stond mij te woord en liep direct mee naar mijn auto om te kijken. Was het lampje van het motormanagement en hij vroeg of ik even wilde wachten zodat hij het uit kon lezen. Ik was al superblij dat hij wilde kijken. Het probleem kon opgelost worden en ik mocht mijn auto gelijk achterlaten. Terwijl ik weet dat ze het altijd harstikke druk hebben. Maar hij verzekerde mij dat het echt kon. En zojuist heb ik de auto al op kunnen halen. Wat wil je nog meer, dat is toch een super goede service?

Over Smits Auto

Smits Auto is een onafhankelijk BOVAG autobedrijf met vestigingen in Bergambacht, Capelle aan den IJssel, Haastrecht, Krimpen aan de Lek, Waddinxveen en Zoetermeer. Scherpe prijzen en kwaliteit, daar staan wij voor! Het familiebedrijf Smits Auto bestaat ruim 40 jaar.