Topservice

Zonder afspraak werd tijd vrijgemaakt om een storende en overbodige elektronische accessoire te verwijderen vanaf en vanachter het dashboard van mijn voertuig.

Topservice

Topbedrijf kan niet anders zeggen

Prima!

Goed advies en overleg

Top gedaan.

Overleden accu snel vervangen. Tevens werd ik gewaar, dat mijn auto nog een probleem had, wat ook snel werd geregeld, na een eerlijk overleg. We kunnen het repareren, maar de vraag blijft, of het goed blijft gaan. We kunnen daar geen garantie op geven. Ik koos voor een reparatie, omdat alles dan weer tip top in orde was en ik garantie had op het gedane werk. Top gedaan en ook bedankt, dat ik mijn inbreng mocht hebben. Wel heb ik nu een vreemd piepje, dat ik eerst niet kon plaatsen. Na enig nadenken bleek het van mijn Parrot te zijn, die wegens een defect geen verbinding kan maken met mijn GSM.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beurt en APK goed uitgevoerd.

Kreeg de auto ook weer gewassen mee. Dat is service.

Zeer snel herstel.

Kwam met een wat ongebruikelijk verzoek, ik had mijn fietsendrager krom/stuk gereden. Werd niet lacherig over gedaan en binnen twee werkdagen voor een goede prijs gerepareerd, top.

Altijd topservice

Altijd correct en behulpzaam. Betrouwbare garage!

Goed en snel geholpen

Dankzij de inspanning van Leo Benschop, snel weer op weg geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top! Staat altijd klaar! Goede service.

Ga zo door

uitstekende en snelle service

elke ervaring met Smits Auto in Krimpen aan de Lek is tot nu toe goed geweest. vakkundige en vriendelijke service en altijd bereid om een stapje verder te gaan!

uitstekend

Keurig netjes, tussentijds overleg wat er aan de auto mankeert of gedaan moet worden. Prijs kwaliteit is prima.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig en snel weer op weg

Aangezien het toch nog winter leek te gaan worden én ik nog een zo goed als nieuwe set winterbanden in de schuur had liggen op zondagavond online een afspraak ingepland. De dag erna meteen een bevestiging voor diezelfde week. Op de dag zelf vakkundig geholpen en waar nodig nog van advies voorzien. Handig voor mij is dat het lekker dichtbij is en ze in dit geval op zo'n korte termijn al konden helpen. Dit adres ga ik zeker onthouden voor de toekomst.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima garage, altijd vriendelijk en behulpzaam

Ik ben goed en snel geholpen door deze garage.

Snelle topservice!

Afspraak makkelijk in te plannen. Auto snel klaar en rekening snel betaald!

Goed, betrouwbaar en vriendelijk

Nette behandeling en houden je op de hoogte wat er gaat gebeuren

UITSTEKEND!

Altijd een hekel gehad aan een auto inruilen en kopen, want, wees eerlijk, het is altijd net niet de goede kleur of net niet de goede uitvoering ( de auto die je inruilt ) Bij dit autobedrijf is dit niet het geval. Gewoon eerlijk onderhandelen, aardige mensen. Ik kom hier zeker terug, want hier wil ik wel naartoe! AANRADER!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en prima geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en meedenkend over vraagstukken en goed advies.

Al 10 jaar ervaring met garage Smits en ook nu weer een keuring en onderhoudsbeurt gehad. Als er iets gerepareerd moet worden, word er altijd gebeld over wat en hoe en de evt.kosten. Dan kan de klant zelf beslissen over nodig of nuttig. Ook nu weer van toepassing. Prima garage: Smits Waddinxveen.

Goed geholpen

snelle en kundige afhandeling APK

Vakkundig werk. Goede informatie achteraf. Vlotte werkwijze.

Zeer goede service

Apk + lekke band laten doen. Zeer goede service en zeer transparant. Bij alles wat gedaan moet worden wordt er overlegt of je dat zelf ook wilt zodat je niet voor onverwachte kosten komt te staan. Netjes een offerte telefonisch besproken en hieraan ook gehouden. Auto weer in top conditie afgeleverd!

Top! Zoals altijd.

Heel tevreden.

Uitstekende Customer Service en Qualiteit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Was volgens mijn verwachting prima in orde.

Fijne monteur prima gedaan.

Prima Service

Prettige ervaring

Over Smits Auto

Smits Auto is een onafhankelijk BOVAG autobedrijf met vestigingen in Bergambacht, Capelle aan den IJssel, Haastrecht, Krimpen aan de Lek, Waddinxveen en Zoetermeer. Scherpe prijzen en kwaliteit, daar staan wij voor! Het familiebedrijf Smits Auto bestaat ruim 40 jaar.