Goede service, kundig en goede uitleg

Het is fijn om te kunnen overleggen wat de auto nodig is, dat er wordt meegedacht en goed advies wordt gegeven. Betrouwe plek om een auto in onderhoud te hebben!

Snel en vakkundig.

Hoewel geen grote reparatie werd e.e.a. snel en vakkundig geregeld.

Super!

Alles super geregeld! En snel!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service. (Rij er graag 85km naar toe) Ben nog nooit teleurgesteld! Happy dus

Zoals altijd geweldig!

Zoals altijd geweldig!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geen overleg en vervolgens een dure factuur!

Vanaf het begin liep het al heel rommelig, totaal geen overleg en het op de hoogte houden maar wel een hoge factuur bij het ophalen van de auto. Heel jammer!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een heel aardige monteur , auto was snel klaar.

ik weet het niet...

Ik vroeg om een APK keuring. Prima geen probleem. Belde ze me op voor een kleine reparatie. Niet nodig voor de APK maar ivm rem systeem. Okay toestemming gegeven. Toen ik mijn auto kwam ophallen vroeg ik om de oude onderdelen om mee te nemen naar mijn normale garage. En deze waren er niet....... DIt geeft me geen goed gevoel.......

Fijne ervaring

Door pech onderweg bij dit bedrijf gekomen. Ik werd via telefoon goed op de hoogte gehouden door Ryan. Toen ik de auto ging halen, werd mij goed uitgelegd wat er met de auto was gedaan want het was onverwacht een grote reparatie. Fijn klantgericht contact.

Top geregeld

Goede service, vlotte afhandeling voor een zeer schappelijke prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals gebruikelijk weer perfect geholpen!

Al jaren komen wij in Waddinxveen voor het onderhoud van onze auto. En aangezien wij niet heel veel geluk hebben gehad met de auto's die we gekocht hebben zijn we vaste klant ;-) Service en reparaties altijd perfect geregeld! Alleen een klein puntje dat wel wat aandacht zou mogen krijgen is de leen auto. Deze is erg klein. Een wat grotere auto en 5 deuren zou zeer wenselijk zijn. Dan kunnen we de volgende keer wel onze drie kinderen en de buggy mee nemen in de leenauto. Al is dit hopelijk voorlopig niet aan de orde en houdt onze oude trouwe Ford het weer een poosje vol :-)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en in 1 dag klaar!

De medewerker was erg aardig, ik had dinsdag gebeld en ze hadden donderdag al plek voor de apk. Tijdens de apk te horen gekregen dat hij goed gekeurd kan worden maar dat er wel echt onderhoud moest gebeuren en hoeveel het zou kosten. Ook zouden ze bellen als er meer onderhoud zou moeten gebeuren. Zij hadden een leenauto voor mij ter beschikking. In de loop van de dag te horen gekregen dat er toch wat meer moest gebeuren. Aangezien het totaal bedrag erg hoog was heb ik vriendelijk gevraagd of ik dit in 2 delen mocht betalen en dit vond hij goed. Aan het eind van de middag ben ik terug gekomen, heeft hij nog even laten zien wat hij gedaan heeft en heeft heel de auto gestofzuigd en een beetje opgeruimd! Wat een fijne service!! Ik ga hier zeker terug komen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed bedrijf met vakmensen.

Goede ervaringen, geen onverwachte dingen en prettige omgang en vriendelijk personeel die voor je klaar staan.

Vlot en snel gereged

Terugroepactie vanuit Volvodoor Smits geregeld!

Top service

Zeer klantvriendelijk

klantvriendelijke en snelle service

Het contact met de Krimpense vestiging is er prettig. Transparant en vooraf worden de grotere 'ingrepen' besproken.

Uitstekende service

Wij zijn met onze auto langsgeweest bij de vestiging in Krimpen aan de Lek. We hadden een vervelend rammelend geluid bij het rijden over klinkerwegen en verkeersdrempels. Henk-Jan is een uitstekende monteur. Zeer kundig/ervaren en die vasthoudend is om het probleem op te lossen. Prima service en pleegt ivm het kostenplaatje altijd overleg met de klant. Prima service en probleem vakkundg verholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima ervaring, kom hier zeker terug

APK en budget beurt: Makkelijk en snel afspraak te regelen online, no-nonsenses service, fijne prijs.

Goede ervaring

Waren voor apk bellen op tijd wat er mis was met de auto. Vriendelijk personeel.

Wederom prima service.

Zoals eigenlijk elke keer ook nu weer prima service van Henk-Jan. APK met een jaarbeurt laten doen, hierbij kwamen wat ander gebreken naar boven. Henk-Jan heeft hier prima advies over gegeven.

mijn ervaringenzijn prima

Klant van begin af aan , hier in Waddinxveen

altijd prima geweest

de auto reed altijd lekkerder na de beurt

Zoals altijd: klantgericht!

Al jaren zijn wij klant bij Smits Auto in Haastrecht. Een uniek team van monteurs onder leiding van Maarten Otterspeer!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste autogarage in de Krimpenerwaard!

Wordt al jaren uitstekend geholpen door Henk-Jan Bos! Een betere automonteur is er niet te vinden, altijd vrolijk en gedreven in z'n vak, vervangt alleen onderdelen als het echt nodig is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ben altijd zeer tevreden over de service.Mijn auto is momenteel nog voor nader onderzoek in de garage.

Over Smits Auto

Smits Auto is een onafhankelijk BOVAG autobedrijf met vestigingen in Bergambacht, Capelle aan den IJssel, Haastrecht, Krimpen aan de Lek, Waddinxveen en Zoetermeer. Scherpe prijzen en kwaliteit, daar staan wij voor! Het familiebedrijf Smits Auto bestaat ruim 40 jaar.