Goeie service zoals altijd

Zoals gewoonlijk zeer goed

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en duidelijk, wel prijzig.

Snelle service, duidelijk resultaat, auto rijdt weer als nieuw en goede communicatie. Hoewel ik telkens weer schrik van de kosten zijn de resultaten altijd in orde.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heldere communicatie, gemaakte afspraken nagekomen

Mijn auto is netjes nagelopen op onderhoud, daarna ben ik gebeld met de punten voor apk en overige zaken die aandacht nodig hadden. Heldere communicatie over het kosten plaatje en na mijn akkoord stond de auto een dag later klaar. Bij het ophalen werden alle vragen beantwoord en zelfs op mijn verzoek mijn ruitenwissersproeier nog even bijgesteld. Ik ben tevreden!

Snel en netjes

Alles is keurig verlopen. Van het afgeven van de sleutel tot het ophalen van de auto. Geen gezeur en gewoon volgens afspraak. De auto was zelf van binnen en van buiten helemaal schoon gemaakt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super, en dat is al jaren zo!

Prima service weer.

Snel en professioneel geholpen

's Avonds online afspraak ingepland voor de volgende morgen om 08:00u. Auto kon ik aan het eind van de middag alweer ophalen, inclusief origineel merkonderdeel dat moest worden vervangen en snel kon worden geleverd en bezorgd. Top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

heb groot vertrouwen in dit bedrijf.

al een groot aantal jaren heeft dit bedrijf mijn auto in onderhoud. nog steeds tot grote tevredenheid hoop dat het zo mag blijven.

super service

Ik ben al jaren klant bij Smits (Krimpen a/d Lek) en ben onverminderd blij met hun service.

perfect

voordat ik mijn kopje koffie ophad was mijn voorband alweer gemaakt, zat een schroefje in het loopvlak

• Deskundigheid/Vakmanschap

Extra kosten waar niet voor gevraagd

Aangezien ik mijn APK al in April had gedaan hoefde ik in Juli alleen een grote beurt. Nu kreeg ik mijn factuur onder ogen en in de omschrijving staan de roetmeting (Viergastest) en afmeldkosten voor de APK wederom vermeld en in rekening gebracht. Ik ga hier natuurlijk wel even over praten want hier ga ik niet voor betalen. Verder geen slechte ervaring met de garage, maar dit spreekt niet echt van een goede administratie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij worden open en eerlijk behandeld.

Goede service, geen nonsens gewoon netjes

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima volgens afspraak de werkzaamheden uitgevoerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

goed geregeld

deskundig en vriendelijk personeel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en fijne service. Ik kwam voor mijn airco, met het wegrijden hoorde de monteur een geluid. Ik was al weggereden, word gebeld op mijn mobiel dat er iets aan gedraaid moest worden. Kon gelijk de volgende dag terecht. Erg vriendelijk en een echte aanrader. Betrouwbaar !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service en super vriendelijk

Top service en klantvriendelijk. Doet alles eerst in overleg.

goede info en uitvoering

goede info en uitvoering

Kosteloos geholpen!

Ik had mijn auto laten nakijken door Smits Auto, Zoetermeer na dat mijn katalysator gestolen was. Het prijs voor het fixen was lager dan dan de voorkeur garage van de verzekering. Jammer dat mijn auto moeste naar andere garage wegen de verzekering claim. Kosten van auto Smit voor hun tijd en moeite nul euro + leenfiets. De jongens van Smits Auto Dankuwel jullie allemaal en sorry voor het lawaai van mijn auto vroeg in de ochtend.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbare professionele en oplossingsgerichte garage

2 keer een auto gebracht. Beide keren snel en professioneel geholpen. Een kapotte airco professioneel gerepareerd in goed overleg en betaalbaar. Complimenten.

prima service

heel goed geholpen kan niet beter

Voortreffelijk

mijn goede ervaring is.. ze denken mee..ze geven een eerlijk advies.. en ze zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes goed gedaan is.. ik beveel iedereen voor onderhoud bij Smits Auto te gaan.

Prima zaak!

Top Service

Altijd vriendelijk

Als er tijd is zal men je gelijk proberen te helpen.

Altijd uitstekend geholpen

Snelle en vriendelijke service van HenkJan. Afspraak per ongeluk vergeten maar werd netjes gebeld en mocht hem dezelfde middag nog brengen. Correcte schattingen van benodigde reparaties

Over Smits Auto

Smits Auto is een onafhankelijk BOVAG autobedrijf met vestigingen in Bergambacht, Capelle aan den IJssel, Haastrecht, Krimpen aan de Lek, Waddinxveen en Zoetermeer. Scherpe prijzen en kwaliteit, daar staan wij voor! Het familiebedrijf Smits Auto bestaat ruim 40 jaar.