goede service

Altijd een goede ervaring bij dit bedrijf

Top service

Service top. Ook al kom je onverwachts langs je word hier altijd geholpen. Dat is mijn ervariñg. Bedankt weer!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Jaar na jaar kwaliteit en service.

Zeer goede service en vakmanschap. Een dikke pluim.

Supersnel en goed geholpen

Top als altijd

Nemen de tijd, vervangen wat nodig is en overleggen dit vooraf. Eigenlijk zoals het overal zou moeten zijn maar helaas niet is.

Klantvriendelijk

Toppers

Smorgens gebeld smiddags einde middag gelijk even langs komen...accu ergens n9g gehaald gelijk erin gezet...toppie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kom al jaren bij dit bedrijf. Transparant in de kosten. Duidelijk wordt er overlegd wat er aan de wagen mankeert en wat de kosten worden. Raad dit bedrijf zeker aan.

Uitstekend service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne garage, zeer klantvriendelijk en zeer goede service.

Nette, snelle service

Erg klantvriendelijk personeel, snelle en nette service. Vervangend vervoer beschikbaar indien benodigd. Geen problemen met auto na onderhoud. Ik kom hier graag met eventuele problemen aan mijn auto, zeker een aanrader in de omgeving.

Snel, simpel en goed

Ik ging voor een kale APK. Ik verwachte geen reparaties en die waren er volgens de garage ook niet. Ik kon een fiets lenen om heen en weer naar huis te gaan tussendoor. Afspraak maken ging ook binnen een paar dagen. Aardige heren. Niets op aan te merken!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima en snel geholpen met een urgent probleem: lekke band

Goed en snel geholpen: dank.

Die Henk Jan moet altijd blijven

Zoals altijd fantastisch en deskundig geholpen. Echt 'ouderwetse' service tegen schappelijke prijs.

Fantastisch geholpen

Op vrijdagmiddag om 17 uur stond ik met een lege (lees dode) accu. De Haagse monteur heeft me ontzettend goed geholpen en heeft me niet zonder goede nieuwe accu naar huis laten gaan (die die ook nog ergens anders moest gaan ophalen). Top service, vriendelijk en dat op een tijdstip dat iedereen wel naar huis wil. Om nog niet eens te spreken over de Coronacrisis waar we in zitten. Dank heren!!

Snel en adequaat geholpen

Idem

Goede en eerlijke service

De service in de vestiging in Krimpen aan de Lek is perfect. Eerlijke en transparente dienstverlening.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, goed advies, aardige medewerkers

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles is naar wens verlopen.

Tussentijds nog even contact gehad, zodat ik op de hoogte bleef wat er gedaan moest worden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar, snel en altijd vriendelijk!

Al jaren mijn vaste garage. Ik word altijd snel en vriendelijk geholpen. Helder en duidelijke communicatie over de kosten en te verwachte kosten voor de toekomst.

correct

goede service

Proactief!

Ik bracht mijn auto voor een snelle controle na het plaatsen van een nieuw motorblok en koppeling. Ook zouden de zomerbanden er meteen weer onder worden gezet. In mei zou de auto voor een APK moeten, maar dat wist ik niet. Ik werd daarover proactief geïnformeerd en de APK is meteen uitgevoerd. Scheelt mij weer een ritje naar de garage! Prima service weer!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle service, aardige mensen!

Fijn!

Prima service, goede communicatie

Al 30 jaar doet Piet het onderhoud, APK en service van mijn auto. Altijd prima in orde!

vlot

je belt, maakt een afspraak, gaat er naartoe en geregeld zijn de auto problemen!

Over Smits Auto

Smits Auto is een onafhankelijk BOVAG autobedrijf met vestigingen in Bergambacht, Capelle aan den IJssel, Haastrecht, Krimpen aan de Lek, Waddinxveen en Zoetermeer. Scherpe prijzen en kwaliteit, daar staan wij voor! Het familiebedrijf Smits Auto bestaat ruim 40 jaar.