Laden reviews...
Laden reviews...
2 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Al ruim 15 jaar zijn wij vaste klant bij Autocentrum Borger, zowel voor onderhoud als aankoop en wij zijn zeer tevreden! Je voelt je altijd welkom, ook als je vlak vóór sluitingstijd op de stoep staat of belt. Voor alles is een oplossing en klantvriendelijkheid staat bij hun hoog in het vaandel. Gerard en Rene (en alle collega's) denken altijd met je mee, geen vraag is teveel en de koffie staat altijd klaar. Jullie zijn een top Team!
Beveelt aan
16 January 2026
Theo en Marieke
Gasselternijveen
Met de koffie ging het niet helemaal goed, hij viel om, maar de service was prima. Ik kon gelijk terecht met de storing in mijn auto. De diagnose viel mee, ik kon de auto gelijk weer meekrijgen. Geen kosten, wel goed advies.
Beveelt aan
2 October 2025
Kees Oosterbaan
Leeuwarden
Had een spijker in de band, liep langzaam leeg, binnen een kwartier kon ik weer rijden en kreeg tijdens het wachten ook nog een kop koffie! Alles sevice van de zaak, nogmaals bedankt hiervoor!
Beveelt aan
26 March 2025
Henk
Nieuw-Buinen
Al ruim 17 jaar ben ik vaste klant bij Ganzevoort. Afgelopen zomer heb ik samen met Ganzevoort een auto elders in het land gekocht. Het leek allemaal prima. Tot hij mij in de bergen van Zuid-Frankrijk liet staan. Drama. Van A tot Z hebben de mannen van Ganzevoort ervoor gezorgd dat het allemaal weer goed kwam. En ook mij het vertrouwen in mijn auto weer terug weten te geven! Wat een fantastische mensen. Echt, niets is hen teveel en ik kan altijd bellen en/of langs komen. Ik zal zeker niet mijn auto bij een andere garage in onderhoud willen hebben! Mannen van Ganzevoort, super bedankt voor alles!! En ga zo door.
Beveelt aan
27 December 2024
Bianca
Exloo
Geheel volgens afspraak en tevredenheid mijn winterbanden laten monteren. De achterbanden naar voren en de voorbanden extra gebalanceerd. Helemaal goed en tevreden over de service. Ik kon er op wachten met een kopje cappuccino. Top.
Beveelt aan
27 November 2024
Hans de Jager
Zwiggelte
Mijn Outlander is hier sinds 2016 in onderhoud Mijn eerste auto kocht ik in 1969. En dit is met afstand de fijnste garage van allemaal. Vriendelijk en altijd klaar om kleine zaken tussendoor, veelal gratis, als service voor je op te lossen. Reparaties in goed overleg en oog voor de kosten. Goed dat dit bedrijf met vakmanschap er nog is.
Beveelt aan
28 October 2024
Robert
Borger
Op ons vakantieadres in Borger hadden wij aan het einde van de middag een probleem dat het raam van onze auto aan de bestuurderskant niet meer dicht kon. Daarom zijn wij naar Autocentrum Borger gegaan en zij hebben meteen nieuwe onderdelen besteld, ons een gratis leenauto meegegeven en de volgende dag in de loop van de ochtend was onze eigen auto al gerepareerd. Super ervaring!
Beveelt aan
28 August 2024
Raymond
Hengelo
Als campinggast in Borger met autostoring naar deze garage. Direct geholpen, probleem besproken met dealer van mijn Mazda. Vervolgens goed advies over mogelijke terugreis met onze caravan. Wilde betalen voor hun diensten, maar wilden daar niet van weten. Fantastische service.!!!! Huib van Houwelingen Werkendam
Beveelt aan
15 August 2024
Huib van Houwelingen
Werkendam
Jarenlang heeft Autocentrum Borger onze mercedes in onderhoud. Eerst vanuit Westdorp, de laatste jaren kom ik speciaal uit Den Haag. Het bedrijf blinkt uit in kleine en grote service door alle medewerkers aan de balie en in de werkplaats. Je voelt je altijd welkom. Voor alles is een oplossing, tot aan vervangend vervoer toe. Zo'n garage wens je iedereen toe!
Beveelt aan
11 March 2024
Jan Eerbeek
Den Haag
Super service .schroef in mijn band ,kwam om 15.00 binnen en stond om 15.05 weer buiten . Hoefde niets te betalen en kreeg nog een kop thee toe . Dus in deze rare wereld bestaat er nog steeds service .Ook in Borger.
Beveelt aan
30 January 2024
Els van Keulen
Borger
maandag 2 oktober kwamen wij op ons vakantieadres aan in Borger. Zodra we uit de auto stapten roken we een enorme benzinelucht. Gekeken welke garage om kwart voor 6 nog open zou zijn. Zo kwamen we hier terecht. De monteurs waren al naar huis maar als we de andere ochtend om 8 uur konden komen zouden ze ons gelijk helpen. Gelukkig bleek er niet iets aan de hand te zijn wat gelijk opgelost zou moeten worden, zodat we onze vakantie gewoon voort konden zetten. Na de vraag over de kosten zei de man : o, laat maar zitten hoor, dat kleinigheidje.. We helpen u graag. Mochten er weer problemen zijn, dan horen we het wel. De rest van de vakantie ging het prima en konden we leuke tochten maken. Nogmaals heel hartelijk bedankt voor deze geweldige service!
Beveelt aan
13 October 2023
Dirk
Papendrecht
Ik kom uit de autowereld en ben altijd zeer sceptisch tegenover autoverkopers maar Rene zou een voorbeeld moeten zijn voor rest van Nederland. Mijn zeer oprechte complimenten. Draait er geen doekje om, is eerlijk en zeer vriendelijke en behulpzaam.
Beveelt aan
4 October 2023
Ruud
Zeewolde
Al jarenlang heb ik onze auto'(s) in onderhoud bij Autocentrum Borger van Tom Ganzevoort. Meerdere merken en modellen in die jaren. Graag breng ik aan alle medewerkers langs deze weg mijn complimenten over. Altijd zeer plezierig en deskundig te woord gestaan door Gerard en al zijn collega's. Er wordt met je meegedacht, geen vraag is teveel, kwaliteit hoog in het vaandel en nooit problemen. Kortom, een aanbeveling meer dan waard! Zeer goede ervaringen dus.
Beveelt aan
28 November 2022
Familie Officier
Buinen
De snelle service die vakkundig is uitgevoerd maakt samen met de klantgerichte communicatie van de receptionist onze revieuw 5-sterren waardig. Dreamteam, geniet van de chocolade.
Beveelt aan
20 September 2022
P. Meinster
Numansdorp
Zij repareren beter als ikzelf
Beveelt aan
12 May 2022
Hans
Zwiggelte
Op vakantie in Borger gaf de ruitensproeier van mijn Corsa problemen. Werd gelijk geholpen en de , naar bleek, kleine storing gratis verholpen. Hartelijk dank voor deze geweldige service en de vriendelijke ontvangst.
Beveelt aan
11 May 2022
Annie Koomen
Hoorn
Op vakantie in Drenthe, gaat je auto stuk. Zorgen of een terugrit van drie uur naar huis veilig en verantwoordelijk is. Ik kon meteen terecht voor een check waarbij in goed onderling overleg gekeken is naar de meest verstandige aanpak. Top geregeld!
Beveelt aan
28 April 2022
Rens
Roermond
Op weg naar hunebed 26 maakte ik ruimte voor een tractor en rijd mijn autootje in een greppel!! We kregen haar er zelf niet uit, maar Ganzevoort was snel ter plekke en binnen no time stonden de vier wielen weer op de weg! Heel ruimhartig hoefde ik voor deze superservice niet te betalen, dus hebben we de fooienpot gespekt. Grote dank!
Beveelt aan
28 April 2022
Sandra
Rotterdam
Gisteren 21-04-2022 vlak bij deze garage een platte band gehad. Wat doen?? Eerst rubber middel in gespoten in mijn Mitsubishi Outlander en dan met de elektropomp lucht er in. Dat ging goed...maar, kan daarmee rijden naar Burgh-Haamstede (250 km)? Ik ging bij de garage langs, het was na 5 uur. Achter de balie was een zeer vriendelijke meneer die mij hielp. Hij stopte vulkaniserende rubber in het gat. Toen vroeg ik "wat krijg je van mij?" en hij zij niets, gratis. Geef me een beoordeling. Bij deze! Heel tevreden!!
Beveelt aan
22 April 2022
Oliver
Burgh-Haamstede
Wordt altijd keurig netjes geholpen, je wordt overal van op de hoogte gehouden.. prima personeel(zowel garage als receptie)
Beveelt aan
22 February 2022
Pascal bazuin
Borger
Mijn kia picanto voor de keuring gehad.personeel is zeer vriendelijk. En als er wat vervangen moet worden bespreken ze dat eerst met de klant.moet je wachten wordt je bediend met een heerlijk kop koffie.en als er grote reparatie.s zijn krijg je een leenauto mee.een echte aanrader. Eerlijk en betrouwbaar.
Beveelt aan
22 February 2022
F.smit
Asterstraat 22 9581CR musselkanaal
Dit bedrijf vertrouwt de mensheid nog. Ik stond verderop met een lege accu. Even naartoe gelopen, en kreeg een accubooster mee. Hoefde geen borg betalen oid en hoefde bij het weer inleveren van de accubooster niet eens betalen ! Ben er verder niet eens klant, maar zou het haast worden als het wat meer in de buurt lag! Bedankt voor de hulp nog, firma Ganzevoort BV!
Beveelt aan
17 February 2022
Han
Mussel
Beide auto's al sinds het jaar 2000 bij Autocentrum Borger in onderhoud. Vriendelijkheid en kunde staan bij hen hoog in het vaandel. Het omrijden meer dan waard!
Beveelt aan
16 February 2022
Roelof
Stadskanaal
Wij hebben beide auto's al jaren in onderhoud. Onderhoud, serviceverlening en communicatie verloopt uitstekend! Wij zijn super tevreden.
Beveelt aan
10 February 2022
Henriette Schoonbeek
Odoorn
-
Beveelt aan
17 January 2022
Hellofresh
Duiven
Ook op zoek naar een betrouwbaar adres voor uw volgende auto? Bij ons autobedrijf bent u van harte welkom!
Al meer dan 30 jaar zijn wij het vertrouwde autobedrijf in Borger en omgeving. Persoonlijk, laagdrempelig en service zoals ook u dat graag wenst.
Wij helpen u graag!
Buinerstraat 1 A
9531 TH Borger
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit