Super service

Wij zijn vandaag bij de garage geweest. Zijn in Borger met vakantie en probleem met de verlichting was heel snel verholpen. Zeer goede service.

Top, ze hebben ons gelukkig weer veilig de weg op gekregen

Onverhoopt deed onze verlichting het niet meer. Autocentrum Borger was dichtbij, maar daar aangekomen was het al sluitingstijd. Ondanks dat mochten we binnenkomen en hebben ze onze verlichting gemaakt. Zo konden we onze weg gelukkig weer vervolgen. Warm bad voor mensen die niet uit de buurt komen, bedankt!

Top service

Het autobedrijf waar je nog echt klant bent. Een top service, altijd mee denkend. Een autobedrijf waar je blindelings op kunt vertrouwen en waar ik klant van blijf! Ga zo door!!

Ze zijn er voor je.

Een paar weken geleden kocht ik bij een dorpsgarage een betaalbare Volvo S40 uit 2004, die daar werd ingezet als leenauto. De afspraak was dat ik er 10.000 kilometer probleemloos mee kon rijden. Na een week viel het rechter dimlicht uit. Ik verving de lamp zelf, maar dat was niet de oplossing. De garage waar ik de auto kocht was niet bereid mij te helpen. Een garage dicht bij mijn werk concludeerde dat er een nieuwe computer in moest (regelt de aansturing van de verlichting), revisie zou op € 400,- neerkomen, het onderdeel was niet nieuw verkrijgbaar. Ik had mijn vorige auto in onderhoud bij Autocentrum Borger en gezien de eerdere goede ervaringen heb ik "het vertrouwde honk" weer opgezocht. Zij vonden een oplossing, vanuit ervaring, voor iets meer dan € 100,-. Heel prettig, dat vakmanschap. Gisteren merkte ik dat er koelwater lekte. Ik kon na een telefoontje direct terecht en een versleten slang werd in een half uur vervangen. Met mijn vorige auto werd ik ook prompt geholpen met een een leeglopende band en een lege accu. In alle ben gevallen heel vriendelijk en vlot geholpen. Mijn conclusie is dat ik geen andere garage zou kiezen in de regio Borger.

Prima garage met uitstekende service.

Heb 5 december via internet een occasion gekocht, heb op vertrouwen een aanbod voor het inruilen van m’n oude auto gekregen. 7 december de nieuwe auto opgehaald en oude laten staan. Prima service en met René een goede en vriendelijke verkoper gehad. Top.

Super service!

Kort maar krachtig. Gezellig personeel en goede service! Ben zeer tevreden!

Top garage

Altijd vriendelijk oplossingsgericht en zeer behulpzaam

Vakkundig, klantgericht, service en afspraken houdt men zich aan

Begin dit jaar een Opel Adam gekocht bij Autocentrum Borger. Ons eerste bezoek aan dit bedrijf. Zeer prettig en gastvrij ontvangen door de heer Schaafsma. Duidelijk in gehele verkooptraject. Goede en plezierige aflevering met zelfs nog extra service. Zeer tevreden over de aangeschafte auto! 1e kennismaking met de werkplaats deze week. Ook hierover zeer positief. Werkplaatschef neemt persoonlijk contact op en komt afspraken keurig na. Men staat klant beleefd en zeer vriendelijk te woord. Een bedrijf om in alle opzichten aan te bevelen.

Super service!

Ook met Duits kenteken van harte welkom! Werden meteen geholpen en ook al bleef het even een probleempje, we mogen gewoon terugkomen. Het geeft een goed gevoel! Vr.gr. Van de opel insignia

Uitstekende service en vriendelijke medewerkers

Vlot en deskundig probleem opgelost.

Keurig geholpen

Goede service gratis lampje iedere keer weer.

Uitstekende service

Kom je ff langs met een lekke band aan je aanhanger wordt je direct goed geholpen en kun je weer onderweg. Ik woon hier niet in de buurt maar als ik dat wel deed zou ik wel weten waar ik mij auto liet onderhouden

transparant en eerlijk.

Verschillende auto’s in onderhoud en voor reparatie gebracht. Altijd open en eerlijke communicatie. Ga er altijd met een goed gevoel weg.

Hier kom ik graag weer.

Een prima garage met een uitstekende service. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die bereid zijn meteen te helpen met problemen. Hartelijk dank voor de service, en graag tot de volgende keer!

Super goed geholpen

Goede en snelle service, hier helpen ze je snel en veilig weer de weg op. En zeker niet duur. Kreeg in Borger mijn uitlaat kapot, gebeld en kon om 16.15 uur direct terecht. En met een goede en veilige oplossing weer richting Groningen gereden. Mensen met het hart op de juiste plek. En je niet op kosten jagen. Bij deze bedankt hiervoor.

Hele fijne medewerkers die met je meedenken. Hierdoor hebben we onze auto daar recent ook gekocht

Topservice!

Spijker in band,kon gelijk komen en werd gelijk gerepareerd als service. Bedankt!

Naoberschap, een term toepasselijk voor deze garage

Doordat ik een wat zachte achterband zag ben ik na een benzinepomp gereden om deze op te pompen. Daar constateerde ik een schroef in de band en de oorzaak van de zachte band was gevonden. Gelukkig stond ik voor deze garage, bij binnenkomst werd ik zeer vriendelijk gevraagd of ze mij konden helpen. Nadat ik had aangegeven wat het probleem was antwoorden de monteur rij maar even voor de deuren van de garage helpen we je. Deze hulp was fantastisch en zeer vriendelijk, toen ik vroeg wat de kosten waren wenste zij mij nog een prettige vakantie. Met een dankbaar gevoel en weer een gerepareerde achterband konden wij weer veilig op weg naar onze woonplaats Julianadorp. ECHT NAOBERSCHAP

Erg Klantvriendelijk, deskundig en uitstekende service.

We hebben onze Opel Corsa al een aantal jaren in onderhoud bij Autobedrijf Ganzevoort en kunnen alleen maar zeggen dat we zeer tevreden zijn over de service, klantvriendelijkheid en deskundigheid.

Zeer tevreden met verkoop en aanschaf van een auto

De algemene indruk als je als klant binnenkomt is in 1 woord hartverwarmend. Je word persoonlijk benaderd en personeel is erg vriendelijk behupzaam. Zeker de moeite waard om een auto via dit bedrijf te kopen. Groet Fam. Bijlsma Stiens

Keurig.

Goede ontvangst. Besteden alle tijd aan de klant. Geen gladde verkooppraatjes maar geven een eerlijk en goed advies. Goede begeleiding bij de aankoop van een nieuwe auto en wat ook zeer belangrijk is: een goede aftersales.

klantenbinding !!!

De ontvangst is warm, men begrijpt je vraag (probleem) en je wordt gelijk door de juiste persoon geholpen. Afspraak is afspraak, geweldig.

SUPER VERKOPER

WE KWAMEN GEWOON KIJKEN MAAR HET WAS ZO VRIENDELIJK EN GEZELLIG DAT WE MET EEN AUTO WEGGINGEN

Ik rijd al vele jaren graag van Emmen naar Borger om mijn Opel daar in onderhoud te hebben. Geweldige service, meer dan vriendelijk personeel die ook nog eens vakbekwaam zijn en 100% betrouwbaar. Rijd 57 jaar Opel, zag vele garages van binnen, maar nergers- ook voor een onbenulligheidje- me zo welkom gevoeld.

Kort geleden gebeld met een mogelijk probleem met de auto. Ondanks dat mij werd verteld het druk te hebben, trachtte men een gaatje te vinden. Diezelfde dag kon ik aan het eind van de middag langskomen met de auto om te achterhalen wat het probleem zou kunnen zijn. Na het probleem te hebben gevonden werd er geen afspraak gemaakt om dit te kunnen regelen, maar werd dit direct opgepakt en is mijn airco probleem daarmee verholpen. Al een aantal jaren laat ik mijn auto hier onderhouden, ook al reis ik hiervoor een stukje. Maar vanwege o.a. de vriendelijkheid, de bereidbaarheid zo snel mogelijk iets te kunnen betekenen en altijd meedenkend met de klant en zijn portomonnee, ben ik al een aantal jaar klant.