Helemaal top!

Uitstekende persoonlijke begeleiding bij het zoeken, vinden en de aflevering van mijn nieuwe auto.

• Medewerkers

Prima service, leuke mensen. Dank aan het team

Klasse. Bedankt!

• Medewerkers

Erg klantvriendelijk. Mijn auto kon niet direct gehaald worden i.v.m. vakantie, dit was geen enkel probleem.

• Medewerkers

We zijn zeer tevreden met onze aankoop. Prettige ervaringen met Jeroen. Is zeer kundig en denkt mee.

• Medewerkers

Alle hulp bij de terugroepactie van Opel!

Zoals altijd top service!

• Medewerkers

Zeer adequaat geholpen .Op de zelfde dag probleem verholpen

Prettig

Prima voor elkaar. Je komt

Prima!

Correct omgaan met afspraken . Leveren goed werk af.

• Medewerkers

Bedrijf Liewes straalt vertrouwen uit.

Kort geleden hebben wij een opel crossland gekocht. 20 maart eerste grote rit gemaakt. Auto rijd perfect en voelt vertrouwd. Voor onderhandeling en aflevering nam verkoper alle tijd.

top

bedankt

• Medewerkers

Vriendelijk, deskundig en snel geholpen

Na een olie check viel mijn oog op een half lege koelvloeistof tank, aangezien we een lange rit voor de boeg hadden dat weekend hadden wij de auto toch maar even langs gebracht bij Liewes. Conclusie, thermostaat huisje gescheurd. Gelukkig kon het nog voor het weekend gemaakt worden en konden wij veilig op pad. Kortom, Vriendelijk, deskundig en snel geholpen

• Medewerkers

Goed, snel en vriendelijk geholpen.

Goed, snel en vriendelijk geholpen.

• Medewerkers

Klant vriendelijk en personeel klantvriendelijk

• Medewerkers

Ben zoals gewoonlijk heel prettig geholpen, de service is geweldig.

Prettig klantvriendelijk en vakkundig

Door de jaren heen ben ik zeer tevreden over de wijze waarop ik ben geholpen. Zo ook nu met de aankoop van mijn Toyota Yaris cross. Het vertrouwen wat er is en door de jaren opgebouwd, is ook nu bewaarheid.

Zeer klantvriendelijk.

Ze zijn zeer klantvriendelijk, oplossingsgericht en eerlijk.

Aardige mensen

• Medewerkers

Problemen zijn er om op te lossen.

Afspraak gemaakt voor een grote beurt van mijn VW. Prijsafspraak gemaakt over het bedrag mits er geen bijzonderheden aan het licht kwamen. Dit was niet het geval, maar de factuur was veel hoger dan was afgesproken. Daarover onaangenaam verrast. Na overleg het teveel gevraagde bedrag gemiddeld, maar toch het gevoel dat ik nog € 75, 00 euro teveel heb betaald. Toch een beetje jammer dat het zo gaat. Ik heb hier geen goed gevoel over. Inmiddels ben ik uitgenodigd door H.Liewes en hebben we een goed gesprek gehad. Het probleem is correct afgehandeld. Ik blijf het vertrouwen in het bedrijf behouden.

• Medewerkers

Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor de teleurstellende ervaring die je bij ons hebt gehad. We nemen jouw feedback zeer serieus en zijn dankbaar dat je dit met ons hebt gedeeld. Ik zal contact met je opnemen om dit te bespreken en tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Hendrik Liewes

Ik wordt vlot geholpen.

Verder heb ik geen klachten.

Super service

Onze auto kwam voor keuring en grote beurt , vorig jaar maart gekocht. Nu bleek dat de de remmen rond om versleten was en voor de schijven. Omdat dat vorig jaar niet naar boven was gekomen hebbben we de remblokken en schijven onde garantie geleverd. Dat noem ik nog eens een eerlijke en goede service. Liewes bedankt. Groet, Peter van der Kuip.

Volgens afspraak.

Volgens afspraak.

• Medewerkers

Zeer tevreden over het onderhouden van de Grandland

Afspraken zijn makkelijk te maken, en een leen auto is geen probleem. Prima service!!

Altijd zeer tevreden

Super!!!

Geweldig mooi bedrijf met klantvriendelijk personeel.

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 97 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.