Zorgvuldig en doen wat is toegezegd.

• Medewerkers

Vriendelijk, service gericht en betrouwbaar

Onze ervaringen bij Liewes zijn prima. Altijd vriendelijk en een goede service. Hun werk is grondig en betrouwbaar. Wij zijn zeer tevreden.

Anders dan eerder!

Er waait duidelijk een nieuwe/andere wind door het bedrijf en die ervaar ik niet altijd als even prettig als voorheen. Bij Hans vind ik nog hoe het was (en ook Hendrik was in zijn advies nog steeds uiterst plezierig), maar verder is de sfeer zakelijker en minder klantgericht geworden en dat vind ik oprecht heel erg jammer.

• Medewerkers

Goede en deskundige hulp.

Goed geholpen

X

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

Snelle service en direct geholpen

Vertrouwen in Liewes is goed

• Medewerkers

Deze keer ben ik minder tevreden.

Ik ben deze keer minder tevreden, omdat er al vrij snel weer een foutmelding te voorschijn kwam. Waardoor ik weer naar de garage moet om de fout uit te lezen., wat mij wel weer veel tijd kost. Voor de rest ben ik wel tevreden over de service.

goede service

goed advies

• Medewerkers

Hulpvaardig, meedenkend en aandacht voor klant en auto

Zonder werkplaatsafspraak de Waterpomp met kapot lager op het eind van de vrijdagmiddag direct vervangen

Handelen meteen bij vragen/klachten

Ben meteen geholpen toen ik een probleem met mijn banden had

goed geregeld

zeer prettig

• Medewerkers

Persoonlijk , vriendelijk, goede service.

Het is fijn om op tijd een herinnering te ontvangen voor de APK. Ook makkelijk om het in te plannen. Alle gegevens staan in de computer werden vlot opgeroepen. En gelukkig zagen we ook nog een " bekend" gezicht uit onze lange periode bij Henkie.

Ik ben prima geholpen.

Altijd vriendelijk en correct

Prima geholpen

Zeer vriendelijk !

Erg vriendelijk en vlot geholpen !!

probleem opgelost

in had een "klopgeest" in mijn dashboardvakje bij het opstarten. Bleek met de airco te maken te hebben (had honger, zal rammelende maag geweest zijn ;)). Heen gebracht en probleem werd opgelost.

• Medewerkers

netjes en geen moeilijk gedoe

voelt goed aan

Erg klantvriendelijk

Erg klantvriendelijk

• Medewerkers

Keurig geholpen voor een nette prijs.

Een autobedrijf zoals het hoort. Afspraak = afspraak en de communicatie is vriendelijk en correct. Aanrader!

• Medewerkers

De service is en blijft goed! Prima, houden zo!

Mooi bedrijf

Mooi om alle mensen van Henk van Bergen weer te zien. We hebben vertrouwen in Liewes autobedrijf. En

• Medewerkers

Goede service en uitleg van de bediening in de auto.

Prima medewerkers.

Klantvriendelijk en goede informatie en lekkere koffie!

Geen klachten fijn personeel

zeer netjes

ik ben netjes behandeld met mijn lekke band en werd direct geholpen complimenten

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 97 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.