Servicebeurt goed uitgevoerd, goed overleg tussendoor over extra kosten/ reparatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Vriendelijk en deskundig

De aankoop van onze auto’s (zakelijk en privé) worden uitstekend afgehandeld. Geen negatief iets, wat ik me kan bedenken.

• Medewerkers

Prima service en vriendelijk en bekwaam personeel.

Een afspraak gemaakt en op de datum werd de auto gelijk binnen gehaald en de nodige reparaties uitgevoerd. Ontvangst bij de balie was perfect. Na de reparatie is de auto gewassen en stond deze weer keurig gereed voor vertrek.

• Medewerkers

Netjes en correct als er wat is bellen ze van tevoren

100% tevreden

Ontvangst, onderhoud en afgesproken prijs. Alles naar volle tevredenheid.

Goed betrouwbaar bedrijf

eerste onderhoud aan mijn polo gehad alles netjes omschreven wat er gecheckt is keurig een telefoontje uw auto staat weer klaar

• Medewerkers N.v.t.

Auto kreeg kleine beurt. Alles volgens afspraak. Schone, goed rijdende panda kreeg ik terug. Goed dus.

Snel en prima geholpen

top bedrijf

de service is uitmuntend

n.v.t.

n.v.t.

• Medewerkers

Goede service, door omstandigheden moest ik mijn auto smorgens gebruiken geen probleem breng hem maar als jeklaar bent .Auto moest eenkleine beurt eind van de middag weer opgehaald.

Snelle hulp hij mankement

Snel geholpen ondanks krapte in personeel

Fantastische service

Vlotte accurate medewerker heeft me geweldig goed geholpen

• Medewerkers

Gewoon een prima garage qua werk en zeker qua personeel.

• Medewerkers

Onze auto is geweest voor een beurt en apk keuring, de accu moest vervangen worden en omdat we de auto nog geen in ons bezit hebben viel dit onder de garantie.

Super familiebedrijf

Serieuze mensen en deskundig personeel .

Snel en goed geholpen

Kwam zonder afspraak langs ivm kapot lampje en werd direct en goed geholpen.

• Medewerkers

Ik had een lekke band en ik belde Liewes op en die zei dat ze zo niemand hadden om mij te helpen, maar hij kon nog iemand bellen. Anders moest de 24 uur service bellen waar ik lid van ben. Daarna belde hij dat er iemand kwam. Ze hebben de band eerst vervangen en daarna ben ik maandag langs gegaan en hebben ze er andere banden op gezet. Dus hartstikke goed.

• Medewerkers

Goede sevice en zeer vriendelijk personeel

Zoals altijd, top!

Uitstekend begeleid in het aanschaffen van een nieuwe auto, kundig en bijzonder klantvriendelijk geholpen door Hendrik!

• Medewerkers

Je wordt van tevoren gebeld als er iets aan gebeuren moet.

prima geholpen

ik ben tevreden

Prettige afhandeling.

Uitstekend!

Zeer nette behandeling, rij altijd met een prettig gevoel huiswaarts. Uitvoering werkzaamheden en communicatie uitstekend.

Ceintuurbaan Noord 133

9301 NT Roden

50501 6842

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 97 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.