Liewes Roden is weliswaar niet onze Opel dealer, maar heeft ons wel geholpen door op hun website, de updates beschikbaar te stellen.

afspraak gemaakt- auto gemaakt

Van de een op andere dag kan ik de cruise controle niet meer gebruiken en gaan er lampjes branden . Bij de garage was de storing al snel bekend. Lekkage van het koelwatersysteem lekt op de ABS stekker. In overleg is het koelwater bakje vervangen en de stekker is droog gemaakt. Helaas is de stekker aangetast en hebben we een vervolgafspraak gemaakt. Na deze nog al dure reparatie rijdt hij weer goed.

Excellent service!!

They solved a problem that was not solved in my workshop!

• Medewerkers

zo als altijd alles naar wens

klopt altijd

firmware update crossland X

ik deed een aanvraag om software van de crossland up te daten ook al was ik geen klant bij deze garage. binnen de 24uur kreeg ik een mail met de juiste linken.

• Medewerkers N.v.t.

Gratis update navigatie

Ik ben al ruim een jaar bezig mijn navigatie te updaten (dit was mijn beloofd bij de aankoop van mijn crossland x in 2018 5jaar lang 4 x per jaar) maar helaas ik kam niet verder dan versie 15 van juni 2019. Mijn dealer in mijn woonplaats is er druk mee bezig geweest maar het lukte ze niet.(mede door onwilligheid opel) Tot dat ik via surfen op het net de link vond naar: https://www.liewesroden.nl/gratis-navigatieupdate/ en ja hoor wat OPEL Nederland niet lukte lukte wel bij Liewes Roden !!! Heel heel veel dank hiervoor en dit alles zonder winst bejag. Fantastische service en speciale dank aan Jeroen Donker

Wát een service!!

Ik ben geen klant van Liewes omdat ik te ver bij het bedrijf vandaan woon. Ik zou zéker klant van dit mooie bedrijf zijn als ik in de buurt zou wonen. Ondanks ik geen klant ben heeft de heer Liewes mij toch geholpen met mijn navigatiesysteem van mijn Opel Crossover. Hartelijk dank voor uw primabservice. Vriendelijke groet, J de Wind Heiloo.

Geweldige service

Recent hier een firmware en navigatie update aangevraagd voor mijn Opel Crossland X uit 2019. Ondanks dat ik in het westen van het land kom en de wagen niet bij Liewes is gekocht. Netjes de gevraagde items ontvangen. Geweldige service.

• Medewerkers

Een garage waar echt geluisterd wordt naar de klant.

We voelen ons gehoord, zijn goed geholpen.

Zo kan het ook

Verschillende keren in contact geweest met Opel Nederland over het updaten van mijn navigatie systeem. En elke keer wordt je afgescheept als een vervelende klant die teveel vraagt. Nee meneer, er zijn geen updates voor de navigatie systemen..... en op u volgende mail zal niet meer gereageerd worden en alleen als kennisgeving aangenomen worden. Opel onwaardig vindt ik zeker als blijkt dat de PSA groep met dezelfde systemen wel over de updates beschikken. Opel moet zijn problemen met ToMTom en/of de PSA groep niet over de ruggen van de klant uitvechten en gewoon als klant blijven behandelen toch. Daarom is Opel Liewes uit Roden een verademing zo hoort het je als klant behandelen. Ik heb inmiddels de systeem update kunnen installeren de kaart update moet ik nog doen. Nogmaals Opel Liewes toppie.

Goed opgelost

De problemen met onze auto zijn in 1 dag opgelost. Doordat 1 vd medewerkers op 5 minuten lopen van ons af woont, hebben wij ook nog de luxe gehad dat hij hem thuis heeft opgehaald en de volgende avond, weer goed werkend, heeft thuis gebracht. Service op en top!

Uitstekend autobedrijf.

Bij autobedrijf Liewes wordt je keurig geholpen. Afspraken zijn eenvoudig te plannen. Vriendelijke medewerkers. Een bedrijf waar je perfect een auto kan kopen en onderhouden.

Proactief

Vriendelijk en betrouwbaar

fantastisch

Ben geen klant van Opel Liewes maar krijg de firmware en navigatie updates voor mijn Grandland X nog dezelfde dag toegestuurd. Top. m.vr.gr. Henk

• Medewerkers

Zeer deskundig en aangenaam.

Ik rij er graag voor naar Roden.

Prima geholpen

Direct geholpen en nog koffie gehad. Gratis en voor niets.

• Medewerkers

Altijd vlot, vriendelijk en deskundig geholpen!

Ik houd van afspraak is afspraak en dat ervaar ik bij Liewes!

• Medewerkers

Gebeld direct geholpen goede service

Snel en goed geholpen

Zeer vriendelijk contact

Perfecte update

Eindelijk na bijna 3 jaar in het bezit te zijn van een Crossland kon ik mijn systeem upgraden. Mijn eigen garage lijkt bang te zijn voor software updates werden altijd weggehouden. Nu notabene via een andere garage krijg ik de update van navilink en de navigatie met een complete beschrijving hoe deze updates uit te voeren in de mail. Uitstekende service.

• Service N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

Excellent service

It had been a long time that I had contacted my trusted workshop to request an update of my NAVI 5.0 INTELLILINK system, but I have not received positive responses, instead when I contacted your site within two days I received the related download links free. Thank you so much.

• Would you recommend us? Yes

Service en ondersteuning zijn uitstekend.

Via internet deze geweldige firma gevonden en aangemeld om updates te kunnen ontvangen. Nadat ik wat problemen ondervond bij het updaten van het systeem ben ik geweldig geholpen door Jeroen van Liewes Roden. Na het melden van de 'problemen' via email ben ik telefonisch benaderd en van de mogelijke oplossingen op de hoogte gebracht. Dit uitgeprobeerd en toch nog niet kunnen installeren. Wederom contact gezocht met medewerker Jeroen, die was helaas niet aanwezig. Zelf maar weer uitproberen en uiteindelijk lukte het, kleine instelfout van mij. Tijdens het updateproces belde Jeroen terug en heeft mij tekst en uitleg gegeven. Top service van Liewes Roden. Dat terwijl ik geen klant van Liewes ben en in een heel ander deel van Nederland woon. Een aanrader voor iedereen die moeite heeft met het verkrijgen van de updates en daarbij problemen ondervindt. Ik zal dan ook bij iedereen die dezelfde problemen ervaart wijzen op deze geweldige Opel dealer.

Fantastisch

Het navigatiesysteem updaten, dat zou ik wel even fiksen. Dat viel behoorlijk tegen. Met behulp van de youtube filmpjes van Liewes uit Roden en enkele aanwijzingen via de mail is het mij uiteindelijk gelukt om de navigatie te updaten. Plots zie ik, recht voor me, dat de maximum snelheid op de snelweg inderdaad maar 100 km/h is i.p.v. 130 km/h. Fijn om te weten dat het navigatiesysteem weer up to date is. Niet op de laatste plaats dankzij de juiste aanwijzingen van Liewes en met name Jeroen Donker. Nogmaals hartelijk dank voor uw voortreffelijke service. Het bordje koninklijk mag wat mij betreft nu al op de voorgevel geschroefd worden.

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 95 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.