zeer goed

Gratis update besteld voor mijn opel navigatie Hoewel ik geen klant ben ,zeer snel geleverd ,en een duidelijke beschrijving er bij

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

prima auto.

Tot nu toe zoals verwacht, zeer tevreden!

• Medewerkers

Geweldige snelle en positieve reactie

Ik heb meerdere filmpjes van Liewes Roden op YouTube bekeken. Ik had nu een vraag over update van het navigatiesysteem. Zij hebben mij direct de noodzakelijke informatie gestuurd. Super!

• Medewerkers

Heel plezierig en prettig geholpen

Hebben een auto gekocht en zijn goed geholpen.

Wederom goed geholpen!

Vriendelijk en behulpzaam

Eenvoudig afspraak te maken. Vriendelijk personeel. Goede informatievoorziening.

Zeer goede service

Ik had een probleempje met mijn auto. Na 1 telefoontje kon ik meteen langskomen en is het direct in orde gemaakt. Echt een hele goede service.

Vriendelijke mensen.

Ik heb natuurlijk nog niet zo veel ervaring met Liewes, maar tot nu toe is het heel positief. Je wordt vriendelijk geholpen en men neemt alle tijd voor je.

• Medewerkers

Wij maken al jaren gebruik van deze garage en werkplaats en dat is niet zonder reden.

Altijd goed en geduldig geholpen, beoordelingen vanuit kennis en kunde. Prijs kwaliteit is goed in verhouding.

Zeer goede service

Ik heb als klant daar een goed gevoel,

• Medewerkers

Klantvriendelijk, goede service, nette prijzen

positief

• Medewerkers

vriendelijk en je komt niet voor verassingen te staan

goede ervaring en meedenkende medewerkers en goede service

Klaar terwijl je wacht

Snel geholpen

Uitmuntend

Alles klopt gewoon. Kwalitatief hoogstaand, klantgericht, vriendelijk, netjes.

• Medewerkers

Nemen alle tijd voor de klant

Er is echt alle tijd en aandacht besteed aan de aankoop van onze auto.

goed geregeld allemaal

keurig alles in over leg

Heel tevreden

Je wordt er heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Ze bellen over de reparatie en de kosten zodat je niet voor een verrassing komt te staan.

Gewoon alles goed.

Weinig aan toe te voegen. Zijn zeer tevreden.

Uitstekent

Ik bracht de auto voor een beurt, ik ging zitten in de koffie hoek met een kopje koffie. Kwam in gesprek met nog een klant en na een tijd kwam de vriendelijke monteur mij vertellen dat alles weer klaar was. Kosten nul voor mij omdat ik lease, heerlijk toch! Hartelijk dank.

• Medewerkers

Jaarlijkse beurt naar volle tevredenheid.

Ik vind Liewes een prima bedrijf, waar service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Ook het halen en brengen van de auto is goed geregeld. Mijn auto is daar in goede handen.

altijd de beste service

zowel in kwaliteit/prijs als in inleven in de klant

denkt met de klant mee

ontzorgen

Prima, ga zo door.

Prettig en duidelijk in de communicatie omtrent de afspraak voor jaarlijks onderhoud. Uitvoering volgens gepland tijdstip vriendelijk en vakkundig.

Alles Is perfect geregeld

Klantvriendelijk en een goede service.

Gewoon goed

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 95 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.