Uitstekende service

Goede garage met vriendelijk, servicegericht personeel

• Medewerkers

Haal en breng service uitstekend verzorgd.

Zeer goed geholpen

Zeer vriendelijke mensen en duidelijke uitleg vooraf van de kosten. Denken goed met je mee

• Medewerkers

Prettige mensen. Goede service.

• Medewerkers

zeer tevreden met mijn update crosland x

mijn email gestuurd direct daarna mijn update gekregen. gelijk geupdate zoals in de beschrijving. werkt perfect. bedankt

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

positieve ervaring

gewoontegetrouw goede ervaring.

Goed en gezellig geholpen

Auto ging voor APK en grote beurt. Kreeg een leen auto mee. had om hoge instap gevraagd en kreeg in eerste instantie een lage, ben naar binnen gegaan en dit is heel netjes en goed opgelost. Ik ben gebeld voor wat er extra aan moest gebeuren en gebeld dat die klaar is. Ben zoals altijd zeer tevreden.

prima geholpen

Goede snelle service

• Medewerkers

Goedemorgen heer Jongsma, wat vervelend om te horen en goed dat u dit meld zodat we het kunnen oplossen. Heeft u tijd om bij ons langs te rijden? Dan gaan we kijken waarom de kleur niet goed lijkt en maken we het netjes voor u. mvg Hendrik Liewes

Geweldige service

Attent gemaakt door de YouTube filmpjes van Hendrik Liewes, die ik met veel plezier volg, op de website van Liewes Roden beland. Het lukte mij maar steeds niet om kaart- en firmware updates voor het infotainment in mijn Crossland X (private lease, niet van Liewes) geïnstalleerd te krijgen. Op jullie website zijn de bestanden door iedereen, klant of niet, gratis te downloaden en wordt de hele procedure ook nog eens haarfijn en tot in details beschreven. En met succes! Hartelijk dank daarvoor. Als ik aan een nieuw contract toe ben zal ik zeker aan Liewes denken, al is het niet bepaald naast de deur....

Vertrouwd

Auto wordt echt grondig nagekeken en in overleg worden onderdelen vervangen, zodat de auto de auto in de nabij toekomst betrouwbaar is. Helaas vallen hiermee de begrote kosten wel veelal tegen.

Vriendelijke mensen

Goede service en altijd behulpzaam

Snel en vriendelijk geholpen

Mijn ruitenwisser was stuk, heb gebeld en kon gelijk terecht voor een nieuw setje ben dus zeer tevreden.

gewoon goed.

Ik wordt goed geholpen Ze zijn vriendelijk Een prima bedrijf

• Medewerkers

Kan niet beter. Fantastisch.

Een hele goede garage . Service optimaal . Afspraken optimaal. Kom zeker terug

geweldig geholpen.

na bijna 2 jaar geen juiste navigatie en firmware, hier prima geholpen en probleem opgelost. we kunnen nu weer goed op pad. wat bij mijn eigen dealer niet lukte is het hier in een paar min. geregeld.

Topservice!

In 2020 heb ik een occasion gekocht bij Liewes Roden. Ik heb veel plezier van de auto. De auto functioneert goed. Toen ik kleine mankementen had aan de buitenkant van de auto, werd ik keurig geholpen.

• Medewerkers

Ik ben een tevreden klant.

Snel en goed geholpen.

• Medewerkers

Mijn mening is: de klant doet er toe bij Liewes

Na een probleem aan onze Corsa is deze na onderzoek van de ANWB naar de dichtstbijzijnde Opel dealer gebracht. De diagnose een defecte schakel robot. Er werd ons een dikke prijs opgave medegedeeld. Na overdenking en meewegende dat de Corsa nog weinig KM heeft en vijf jaar oud is. Heb ik gevraagd of het mogelijk is voor coulance in aanmerking te komen. Daar hadden zij niet eerder van gehoord. Bij doorvragen bleek dat deze dealer Groet Schagen geen Opel expertise in huis heeft. Omdat wij de Corsa bij Liewes hebben gekocht en in onderhoud hebben, stelde ik voor Liewes hier in te informeren. Na overleg is de Corsa opgehaald naar Roden. Wij zijn hier zeer goed geholpen en uiteindelijk een nieuwe Corsa besteld via Opel Private Leas. De via gedeelde coulance is de reparatie in de inruil weg gestreept. Ook daarover zijn wij zeer tevreden. Dit afgezet tegen Opel Groet Schagen waarvan wij ook nog een forse factuur hebben ontvangen voor het stellen van een diagnose. Die door de ANWB al duidelijk was!! Is dit een groot contrast.

Klantgerichte service.

I.v.m. met de weersomstandigheden (code rood) moest ik mijn afspraak tot twee maal toe wijzigen. Dit werd prima afgehandeld. De beurt en up-date werden snel uitgevoerd. Ik kon mijn gewassen auto na een uur weer meenemen. Tijdens het wachten was er tijd voor een praatje en werd het halen van een kop koffie meerdere keren genoemd.

prima.

prima.

Deskundig personeel

De auto is bij jullie voor onderhoud geweest. Mijn klacht was dat het onderstel lawaai maakte. Dit is verholpen,de auto is weer stil. Oftewel ben zeer tevreden.

Goed geholpen

• Medewerkers

Weinig km gereden tot nu toe, maar zeer tevreden

?

• Service N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

Goede service en goed geïnformeerd van te voren!

Uitzonderlijke hulpvaardigheid

Alhoewel geen klant bij u (ik woon in Antwerpen), hebt u mij, via uw website en email) zeer degelijk geholpen bij de update van de firmware en de navigatiekaarten van mijn Crossland. Oprechte dank.

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 95 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.