Betrouwbaar bedrijf in alle opzichten incl. "nazorg".

Nu ik enkele weken in mijn nw auto rij en alles goed heb kunnen testen enz. kom ik tot bovenstaande review. Opel Liewes is een betrouwbaar bedrijf in alle opzichten incl. "nazorg". Een aanrader!

Oke

• Medewerkers

Ik volg de youtube channel waar allerlei handige tips en tricks worden gedeeld. Snelle reactie op vragen via youtube. Ook de gratis kaartenupdate voor mijn Crossland X was via Liewes Roden een eitje om uit te voeren. Super! Groetjes uit België

Ben zeer tevreden

Prettige ontvangst en service

Uitstekende ervaring

Klant is koning

We zijn zeer tevreden.

Wij zijn al jaren klant bij Liewes, tot onze tevredenheid. Bij de nieuwe auto zijn een paar dingetjes, maar die worden naar tevredenheid opgelost. De service staat bij Liewes in een hoog vaandel.

Alles goed geregeld

Vooraf prijs, bellen wanneer er iets extra's moet gebeuren en leenauto beschikbaar. Super!!!

vriendelijkheid

Medewerkers zijn vriendelijk, overleggen als er iets vervangen gaat worden aan de auto.

prima geholpen

lamp stuk en direct zonder afspraak lamp vervangen

• Medewerkers

Weer prima snel even geholpen

Geen afspraak en toch even snel geholpen worden. Dank weer voor de goede service

Dik te vreden

Dik te vreden

nvt

• Medewerkers

Goede behandeling, duidelijke uitleg.

Alles werkt perfect via Liewes

Updates voor navigatiesysteem werken goed, zeker met de duidelijke handleidingen erbij...

Ik ben content !!

Ik ben content !!

Geweldige service!

• Medewerkers

Ik vind het een goed bedrijf

De behandeling is uitstekend en zijn vriendelijk en geven goede uitleg omtrent de auto en papieren zaak Het is aanbeveling voor andere mensen groetjes

Top service

Ik heb een kaart en firmware update aangevraagd en ik had zeer snel een mail met de linken. Zeer duidelijke handleiding erbij en wat ook belangrijk is men kan direct zien welke versie de updates hebben. Zeer tevreden beter kan niet denk ik.

• Medewerkers N.v.t.

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Top bedrijf

Wordt altijd super geholpen

Geen klachten

• Medewerkers

Betrouwbaar en eerlijk in hun advies

Wij kwamen voor inruil en kleiner rijden. Prachtige auto voor terug kunnen kopen

• Medewerkers

Goed ontvangen alles goed afgewerkt.

Top een uitstekende garage.

Geweldige garage

Geweldig geholpen door Jeroen en collega’s. Hebben alles voor mij uitgezocht en daarna reparatie uitgevoerd. Echt heel erg bedankt voor de geweldige service! Mocht je op zoek zijn naar een Opel dealer die betrokken is en erg behulpzaam is bij de klanten dan raadt ik Liewes zeer zeker aan! Nogmaals heel erg bedankt!

Goed geholpen

Goede voorlichting over uitgevoerde reparaties

Over Liewes Roden

Liewes Roden is een echt familiebedrijf dat al meer dan 95 jaar door de familie Liewes wordt geleid. Inmiddels is de vierde generatie Liewes werkzaam in het bedrijf en daarmee bewijst de familie zowel een betrouwbaar en vertrouwd adres te zijn. Belangrijk in de bedrijfsfilosofie zijn kwaliteit, service en aandacht, wat leidt tot correct en eerlijk zakendoen. Kortom, iedereen voelt zich er prettig, wat tot uiting komt in een zeer hoge klanttevredenheid. Vrijwel iedereen die een nieuwe of gebruikte auto koopt bij Liewes Roden, beveelt het bedrijf aan bij vrienden en familie. Nieuwsgierig geworden? U bent van harte welkom aan de Ceintuurbaan Noord 133 in Roden.