Top garage

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Kennis van zaken! Denken mee, uitstekende service.

Voor het eerst mijn mercedes cabrio voor inspectie en service bij Baan Automotive Hengelo gebracht. Met een lange lijst van gevraagde werkzaamheden. Goed en eerlijk oordeel gekregen met onderbouwd advies om bepaald onderhoud gewoon uit te stellen om dat dat kon. Geeft gewoon veel vertrouwen.

Viel me zwaar tegen

Het heeft een week geduurd voor mijn bedrijfsauto aan de beurt was voor reparatie, vervolgens duurde het nog een week voor de klaar was. Kreeg een smerige leenauto mee waar ik vervolgens 45,- per dag ex btw voor moest betalen en bij inlevering van de auto werd er ook nog reinigingskosten in rekening gebracht.

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen. Goede service en vriendelijk

Zeer goed!

Erg klantvriendelijk en zeer deskundig.

Zeer klantgericht, ter zake kundig

Staan altijd voor je klaar, weten waarover ze het hebben, zeer betrouwbaar

Super service en heel klantgericht

Top. Ik kwam voor de banden wissel (en had een schroef in 1 band) daardoor kon ik eerder terecht. En bij de controle van mijn zomerbanden kwamen ze achter een schroef in 1 van die banden. Dus direct contact en andere banden besteld.. en de volgende dag kon ik gewoon wisselen. Dus zoals altijd hele fijne en goede service

magistraal

Uitstekende service. Klantvriendelijke, professionele en zeer nette en beleefde medewerkers.

apk en kleine beurt zeer tevreden

apk en beurt zijn goed uitgevoerd. Prima vervangend vervoer met elektrische auto. Professioneel en vriendelijk. Auto brandschoon weer mee naar huis. Garage werd aangeraden door ANWB wegenwacht, helemaal terecht wat mij betreft!

Snelle en goede service

Afspraak kon snel worden gepland en prima werk geleverd

Fijne garage, deskundig en klantvriendelijk

Goede ervaringen bij Baan; fijn dat ze veel kennis over mijn Saab hebben en samen met mij als klant een pragmatische aanpak bespreken / uitleggen en zo ook uitvoeren. Ik moet er een behoorlijk eind voor rijden maar dat is me dubbel en dwars waard!

Snelle en goede service!

Je wordt snel en vakkundig geholpen!

Tevreden met afspraken en service

Altijd vriendelijk en deskundig advies Afspraken zijn correct Verstand van Saab

Fijn bedrijf

Goede service , en een geen poes pas maar gewoon de juiste benadering. Zeer prettige auto gekocht die voldoet aan alle verwachtingen

Fijn en vriendelijk geholpen!

Communicatie verloopt soepel. Goede en vriendelijke service.

Betrouwbaar, vakkundig en betrokken.

Ik heb ruim twintig jaar ervaring met Baan en heb nooit een negatieve ervaring gehad. Niet alleen vriendelijk en deskundig, maar ze houden ook van auto's, met name van oudere Saabs. Bij de recente arbeidsintensieve restauratie door Eric van de lekke kofferbak van mijn 9000 rekenden ze de helft van wat een concurrent in het Westen van het land had bedacht. Niet het belangrijkste misschien, maar bijkomend ook wel erg prettig. Kortom: vaut le détour!

Baan is een fijne garage waar je goede service krijgt .

We konden het vrij snel eens worden. Ik ben erg blij met mijn aankoop van een Peugeot 108.

Top service auto wordt gehaald en gebracht

Aardige mensen

Ik ben zeer goed geholpen. Aardige mensen.

Altijd behulpzaam, meedenkend en betrouwbaar. De service is snel kundig en vriendschappelijk

Kundige vakmensen, flexibel , denken mee en bovenal zeer betrouwbaar . Ik ben heel erg tevreden ; zowel met de aanschaf van een auto als de onderhoud .

Geweldige service, vakkennis en vriendelijk personeel

Hele fijne zaak

Uitstekende service en persoonlijk contact!

We wonen niet in de buurt maar gaan regelmatig met plezier naar de garage! Er is een goede sfeer en altijd heel prettig contact met alle medewerkers!

Ik ben zeer tevreden!

Over Baan Automotive

Mobiliteitsprovider in regio Twente met meer dan 100 occasions op voorraad.