Zeer goed en correct geholpen

Ik ben zeer goed geholpen bij de aanschaf van mijn Seat. Marco dacht erg goed met mij mee en heeft mij goed geadviseerd. Was ook correct en punctueel in communicatie Al met al uiterst tevreden met de manier waarop ik de auto kon kopen

Belabberd

Houden zich niet aan eerdere prijsafspraken. Na grote beurt problemen met oliemeter. Ná het impregneren van dak werd me verteld dat waterdichtheid niet gegarandeerd werd.... Na beurt onderdelen die van auto vallen omdat schroeven niet goed vastzitten. Bieden 1500€ voor Saab cabrio van 2003 waar ze in een jaar tijd 4500€ onderhoud aan hebben gedaan en aan zouden gaan doen. Vragen 2500€ voor laswerk wat bij een ander tot volle tevredenheid voor onder de 700€ gedaan werd....

Zeer slecht

Een hele slechte garage Ze doen mooier dan hun voor doen Heb in oktober 2021 een golf 8 uit 2021 Ik moest uit Groningen Eerst goed communicatie via de mail en telefoon We komen daar staat de auto niet klaar voor een proefrit Dat vond ik slecht We hebben 2 okt de auto opgehaald dat was goed geregeld We zijn 4 oktober naar ons eigen dealers gegaan om de auto te controleren of er gebreken waren Ze gaan moeilijk doen als je wat laat repareren bij de plaatselijke dealer moet je voor de hels deuren weghalen En wat blijkt heeft die schade gehad aan de achterzijde en de voorzijde Dat werd niet verteld bij het verkoop Ook geen reactie via de app foto’s naar Maarten gestuurd Kom je voor de tweede keer daar aan staat de auto bij de dealer wordt die opgehaald scheurt de verkoper met jou auto naar het bedrijf toe doe je niet. Dan koop je een auto meer dan 35k dan wordt je zo verneuk Ik koop hier nooit geen auto meer

Prima service en goede communicatie

Communicatie via whatsapp was goed. Snelle reactie en goede service. Snel zaken doen en vriendelijk personeel! Een nieuwe auto kopen was snel geregeld.

Meedenkend en service gericht

Vorig jaar bij Baan onze Volvo V40 D4 hier gekocht en nooit geen problemen mee gehad. Vorige week was de Volvo toe aan een grote onderhoudsbeurt en nieuwe distributieset en waterpomp. 6 dagen later is de motor kapot gelopen door een losgetrilde bout van de brandstofpomp poelie en is door de distributie geslagen waardoor deze niet meer op tijd stond. Baan heeft de Volvo afgesleept en er wordt kosteloos een andere motor ingebouwd. Dat noem ik nog eens Service.

Al meer dan 40 jaar klant en nooit klachten

Vanaf ongeveer 1979 al mijn auto's bij Baan gekocht. Heb op 5 verschillende adressen in Nederland gewoond. Vrijdagmiddag 5 uur langskomen? Geen probleem. Leenauto mee, natuurlijk altijd. Kosten Leenauto? Tank weer bijvullen. Wordt echter nooit gecontroleerd. Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten Één keer een fout gemaakt bij een grote beurt Woonde toen op de Veluwe. Om 17.00 uur gebeld. Om 18.30 uur stond de monteur bij mij thuis en loste het probleem op. Ik denk dat ik zo'n 15 auto's, voor mijn vrouw en mijzelf heb gekocht. Eerste bij de vader van Henk Baan, toen bij Henk nu bij Maarten. Allemaal betrouwbare, eerlijke mensen.

Top garage!

Super garage, vriendelijk en behulpzaam personeel. Een telefoontje en je kan direct langskomen!

Slechte behandeling

Slechte behandeling, afspraken niet nakomen en zeer ongeïnteresseerd bij de verkoop in Rijssen

Vakgarage

Goede service no nonsens ,een garage waar je graag een paar kilometers voor om gaat rijden. Een garage waar eerlijk advies wordt gegeven zowel in de verkoop als werkplaats.

Deskundig en bekwaam

Auto netjes afgeleverd conform afspraak.

een TOP bedrijf, de klant is hier koning,

Na telefonisch overleg over de mogelijke aankoop van een VOLVO S40 occasion en de inruil van onze SAAB 9-3, ontvingen wij van de verkoper van BAAN Automotive een voorstel aanbod. Bij ons bezoek in Rijssen werd het voorstel nader toegelicht en een definitief aanbod tot de koop van de Volvo S40 gedaan. In het aanbod werd bovendien de afhandeling van de verkoop doorgesproken. Na een proefrit was het voor ons duidelijk, het aanbod was meer dan perfect en wij besloten de auto aan te kopen. Ook op de afhandeling van de overkomst was niets aan te merken, alles tot in de puntjes geregeld. Al met al, een top bedrijf waar de klant koning is. Anneke & Arie Uden

Eerlijk betrouwbaar deskundig.

Kom hier al 10 jaar. Uitstekend familiebedrijf. Altijd correct.

Zeer prettige ervaring met koop auto en de uitstekende service

Vorige week een Volkswagen Passat variant gekocht met wat jaren achter de rug en met wat meer km op de teller. Maar verder een keurig nette auto. Keurig schoon en airco was net bijgevuld door Baan. Verkoop verliep erg prettig en professioneel. Ik kon een half uur later met de auto huiswaarts gaan. Helaas bleek er direct na aankomst thuis toch iets mis te zijn. Koelvloeistof lekkage. Je gaat dan toch enigszins voorzichtig terug, maar mij wachtte een uiterst klantvriendelijk behandeling, een nette leenfiets en een kleine dag later was het probleem (thermostaat huisje gescheurd) vakkundig, snel en kostenloos gerepareerd. Ik kan echt iedereen Baan Automotive aanbevelen. Ze maken waar wat beschreven staat op hun site en mijn persoonlijk ervaring overtrof zelfs mijn verwachtingen.

Betrouwbare liefhebbers met vakkennis

Wij waren op zoek naar een stevige caravantrekker met voldoende vermogen en (nu het allemaal nog kan en mag), in de dieseluitvoering en dan het liefst "net niet" standaard. Bij Baan Automotive in Rijssen zagen we daar onze V60 staan in de juiste uitvoering in de juiste kleurcombinatie met de door ons gewenste opties. Gezien de enkele reisafstand van net geen 2 uur toch eerst even telefonisch contact gelegd. Marco is een vakman in hart en nieren met ontzettend veel passie en vakkennis. We hadden meteen een "klik" en het vertrouwen was gewekt, hier hadden we wel een dagje uit voor over. Bij aankomst voor de proefrit stond de auto er picobello bij (hier kan menig merkdealer nog iets van leren). Na een korte proefrit was het voor ons snel duidelijk; dit moest 'm worden. Na wat punten te hebben doorgenomen (historie, aandachtspunten en wensen) hebben we de deal rond kunnen maken en de auto twee weken later opgehaald. Het is inmiddels bijna 2 maanden later en de heerlijke kilometers zijn voorbij gevlogen. Marco, bedankt voor je service, ga zo door!

Betrouwbare en prettige zaak!

We waren al een tijd op zoek naar de juiste auto voor ons. We wisten wat we wilden en daar bij Baan Automotive stond hij! We werden klantvriendelijk geholpen door Marco, hij nam alle tijd. Wij hebben onze auto een week later opgehaald en alle afspraken die we hadden gemaakt zijn keurig nagekomen. De auto voldoet aan al onze wensen en we zijn er erg blij mee. Wij zijn zeer tevreden en kunnen Baan Automotive dan ook aan iedereen aanbevelen.

Heel goed gevoel bij het kopen van mn fiat hier

Ontspannen een proefrit kunnen maken, schappelijke afspraken kunnen maken over het repareren van een paar kleine manco's en het uitvoeren van een paar checks voordat ik de auto meenam. Prima ervaring!

Geweldig!

Super fijne service. Alles is top geregeld! De medewerkers zijn stuk voor stuk professioneel. Ik kom zeker terug!

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf

Mensen met verstand van auto's. Je wordt niet onnodig op kosten gejaagd bij reparaties. Ze zijn altijd eerlijk en transparant. Ook zeer goede inruil, financierings en aankoopmogelijkheden. Een bedrijf waar service en klantenbinding nog voorop staat.

Super bedrijf

Betrouwbaar, goede service, vakmensen in de werkplaats. Vriendelijke en eerlijke verkoop. Zoek je een auto: ga eerst eens naar Baan Automotive.

Al 34 jaar klant, altijd correct geholpen

Meedenkers, altijd goed geholpen

Superservice, vriendelijk, klantgericht, deskundig

Al ruim 30 jaar kant, altijd vriendelijk, goede vakmensen. Betrouwbaar adres.

very professional guys! provide the help you need and everything will move very fast! Maintained and clean cars, with no hidden problems! thank you guys!

• Would you recommend us? Yes

Perfekter Service, nettes Personal und sachgemässe Abwicklung.

Nach telefonischem Kontakt, bei dem alle Fragen zum Fahrzeug und zur Kaufabwicklung geklärt wurden, Termin vereinbart und dann ging alles auch schon sehr schnell und reibungslos. Gerne wieder!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Aanschaf V60, goed en uitgebreid geholpen. Zeer tevreden.

Mijn indruk is een goede dealer met vriendelijk personeel. Ik ben goed geholpen met de aanschaf van onze nieuwe Volvo. Alles was netjes voor mekaar en in orde gemaakt. Nu hopelijk jaren plezier!

Ben blij dat ie weer doet!

Gestrand met pech. Na afgesleept te zijn cilinderkop pakking hersteld. Rijdt beter dan tevoren.

Over Baan Automotive

Mobiliteitsprovider in regio Twente met meer dan 100 occasions op voorraad.