Snel en goed geholpen

Kapotte lamp kon meteen vervangen worden. Ongevraagd werd tegelijk beschadigde nummerplaathouder vervangen.

Goed geregeld! goed gevoel is waargemaakt, aanrader!

Vanaf het eerste moment dat we de showroom binnen kwamen was er een klik met verkoper Marien. Aardig en vakbekwaam heeft hij ons verschillende modellen laten zien. Ook kregen we een goed advies t.a.v verbruik en ruimte op onze wensen afgestemd. Uiteindelijk hebben we hierdoor makkelijk de keus kunnen maken en moeten zeggen, geheel naar tevredenheid, precies wat we zochten! voor het juiste budget. De afhandeling ging snel en correct, gingen met een goed gevoel weg. Marien bedankt voor je hulp en advies, je bent een kanjer!

Fijne klantvriendelijk garage.

Prima, helder contact, betaalbare reparatie

Idem

Ben zeer goed geholpen . Afspraak goed nagekomen.

Zéér tevreden!

Zeer tevreden!

Jarenlang

Jarenlang klant bij Baan Prima service en altijd snel geholpen bij problemen.Top

Klant vriendelijk

Klant vriendelijk

Vak bekwaam en ontzettend klantvriendelijk!

Denken altijd mee in oplossingen, service gericht. Klantbeleving staat hier bovenaan! Al 15 jaar mijn garage! Eerst met de mooie Saab nu met een E-Golf!

Toppers

Altijd vriendelijk en lekkere koffie, en belangstellend

Tevreden over de koop

We zijn ontzettend goed geholpen. Er wordt rustig de tijd genomen voor je. Ook is er alle ruimte voor een proefrit, vragen en allerlei opties rondom de auto. Zeker een aanrader om hier een auto te kopen.

Zéér tevreden!

Was hier de eerste keer voor het vervangen van een kapotte schakelaar. Zeer vriendelijke ontvangst en realistische begroting die uiteindelijk nog goedkoper uitviel. Prima vervangend vervoer (fiets).

Betrouwbaar, deskundig en vriendelijk.

Ik ben klant sinds begin deze eeuw, heb onlangs mijn 5e auto bij Baan gekocht en rijd voor de servicebeurten en reparaties graag van Haarlem naar Rijssen. Hans Smolenaars

Zeer deskundig en service gericht

Ondanks het feit dat ik geen afspraak had ben ik snel en vakkundig geholpen. Zeer vriendelijke medewerkers!

Heel tevreden

Top geholpen

Super vriendelijke mensen

Wordt altijd goed geholpen

Mijn garage

Bereikbaar en oplossingsgericht

heel prettig en snel

vakkundig en oplossend gericht bereid om je auto te komen ophalen, wat een opluchting veel dank! Saab liefhebber

Prima aandacht voor de klant.

Heel prettig

Kundig en plezierig

Wij hebben twee Saabs en die zijn beide tot volle tevredenheid in onderhoud bij Baan. Één van de twee, een cabrio hebben wij ook gekocht bij Baan. Ook dit verliep heel plezierig.

Outstanding

Outstanding service, once again. I am a customer of Baan Automotive since 2007, extremely happy with the services provided during all these years. Highly recommended, to anyone. Regardless of the brand of your auto.

professioneel

Betrouwbaar

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Top garage

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Kennis van zaken! Denken mee, uitstekende service.

Voor het eerst mijn mercedes cabrio voor inspectie en service bij Baan Automotive Hengelo gebracht. Met een lange lijst van gevraagde werkzaamheden. Goed en eerlijk oordeel gekregen met onderbouwd advies om bepaald onderhoud gewoon uit te stellen om dat dat kon. Geeft gewoon veel vertrouwen.

Goudstraat 50

7554ND Hengelo

074 255 90 00

Over Baan Automotive

Mobiliteitsprovider in regio Twente met meer dan 100 occasions op voorraad.