Als kleine zelfstandige ben ik afhankelijk van mijn bus en heb al wel vaker en natuurlijk altijd onverwacht een probleem gehad. Voorheen bij Jan op de Korvelseweg en nu bij John ben ik echt iedere keer goed geholpen. Dat geldt ook voor onze privéauto. Garage Strijbosch krijgt van mij en mijn vrouw dan ook een dikke 10.
Eerste kennismaking zat meteen goed! Fijn dat er gekeken wordt naar wat er écht nodig is. (Ik gaf zelf aan dat er waarschijnlijk een grote beurt moest plaats vinden maar een kleine beurt was goed genoeg, geen extra grote kosten deze keer.. ) Fijn dat er een leenauto beschikbaar is! Dik tevreden, dit wordt mijn vaste garage!
Zeer klantvriendelijk en meedenkend, ik had zelf de verkeerde stekker besteld maar omruilen en daardoor afspraak moeten verzetten was geen probleem. Netjes de afneembare trekhaak gemonteerd
Altijd vriendelijk, deskundig en meedenkend.
Goede service en vooraf wordt de prijs doorgegeven wat er aan de auto gedaan moet worden, dat je weet waar je aan toe bent.
Prima ervaring. Eerlijk en onafhankelijk advies.
zeer goed
top geregeld eindelijk ook een garage die ook met die met de klant mee wil denken
Super service! Komen afspraken altijd na!
Wat een waardeloze garage, we hebben bij hen de APK keuring laten doen vlak voor onze vakantie. En ja hoor, tijdens de vakantie breekt de veerpoot af. Daar aangekomen bij de garage zie ik dat de veerpoot volledig doorgeroest is, en aan de andere kant ook. Toch apart, in de APK hoort dit gechecked te worden.... Een vergissing of stuk nalatigheid van de garage dus. Wij na de vakantie bellen, waar mijn vriendin eerst tot 4x toe werd afgescheept en alles ontkenden. Ze kwamen met de gekste weerwoorden, we hadden de wagen vanuit Zuid-Frankrijk maar de wagen op eigen kosten naar hen moeten laten vervoeren... De franse garage zou gelogen hebben en hadden vast een aantal geroeste veerpoten liggen van ons merk en type. Wat een enorme droeftoeter is die eigenaar zeg. Zelfs na het overhandigen van de fotos, factuur, sleepbewijs en anwb transcript geeft hij niet thuis. Want ik quote hem letterlijk \'Wij maken geen fouten\'. Echt een serieuse schande voor de business waar hij in werkt. Hopelijk gaat de toko snel failliet voordat er echt iemand verongelukt door zo\'n gruwelijke fout.
Vooraf besproken wat kosten en eventuele meerkosten kunnen zijn, bij het ophalen van de wagen loopt er een medewerker mee die uitlegt hoe eea werkt. Ben er keurig geholpen!
De app werkt prima. Zowel om een afspraak te maken voor regulier onderhoud als voor vragen omtrent calamiteiten. Ik had een lekke band en vroeg of er tussendoor tijd was om naar te kijken. Ik kreeg een bevestigend antwoord via de app. Bij de garage werd er meteen tijd gemaakt en heb ik slechts kort hoeven te wachten voor de band weer gemaakt was. Super!
Al 20 jaar een tevreden klant.
Eerlijk, duidelijk en ter zake kundig advies. Pas vervanging en reparatie als dit echt noodzakelijk is en in goed overleg. Service met hoofdletters. Een voorbeeld voor menig garagebedrijf.
Heraclesstraat 20
5048 CG Tilburg
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.