Geweldige service.

John en Claudia ontvangen me altijd heel hartelijk, houden me goed op de hoogte van wat er is gebeurd tijdens de apk en grote of kleine beurt. Ze leggen uit waarom iets vervangen moet worden en laten dat ook zien. Tussen de beurten helpen ze bij vragen en kan ik snel terecht als dat nodig is.

Deskundig en vriendelijk

Deskundig geholpen en meedenkend met klant. Tevens vriendelijke ontvangst en afhandeling.

Altijd correct

Zeer klantvriendelijk

Ze komen gemaakte afspraak na en nemen contact met je op indien nodig.

Goede ervaringen mee! Blijf hier terugkomen.

Fijne garage waar wij goede ervaringen mee hebben. Houd zich goed aan de afspraken, wordt vriendelijk geholpen en de prijzen zijn redelijk. Bij bijzonderheden wordt er vooraf gebeld! Tot de volgende afspraak John!

is heel goed .ben al lang bij deze garage.

ben prima geholpen

Altijd erg goede service!

Na een grote beurt is de auto als nieuw!!!

Altijd prima ontvangst, alles volgens afspraak, informatie over materialen en kosten en uiteindelijk weer een auto als nieuw.

Goede service!!

Hele prettige garage. Betrouwbaar en eerlijk!

goede service en uitleg

als betrouwbaar

vriendelijk en deskundig.

Ik kom hier nu al een aantal jaren en ben zeer tevreden. Bij vragen kan ik altijd bellen en ze geven goede uitleg. Ze nemen de tijd voor je als het moet, ook al zijn ze zelf best druk. Ik ga een nieuwe auto kopen, maar ik blijf zeker in onderhoud bij deze garage.

Prima bedrijf met goede, betrouwbare service

Al meer dan 30 jaar klant! eerst bij Jan, nu bij John en Claudia. Altijd een betrouwbaar bedrijf en vakkundig personeel. Ik kan dit bedrijf iedereen aanraden!

Ontzettend tevreden, goede, eerlijke service

Altijd goed en eerlijk advies, brengt je op de hoogte van kosten en legt geduldig uit. Wat een fijn team zijn deze man en vrouw

Goeie service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Vakmensen en klantgericht

Vakmensen en klantgericht

Een altijd tevreden klant

Kom er al jaren met volle tevredenheid

Prettige ondernemers

Vriendelijke bedrijf, goede service en technisch zeer kundig.

Er wordt meegedacht, klantvriendelijk, fijn bedrijf om mijn auto te brengen voor onderhoud.

Heel klantvriendelijk en goede service

John van Garage Strijbosch heeft alles op alles gezet om mijn auto op tijd klaar te hebben. Heel klantvriendelijk bedrijf wat met je meedenkt. Bedankt John en Claudia

Klantvriendelijkheid zeer goed

Een goed en snel ontvangst. Duidelijke uitleg wat ze aan de auto hebben gedaan. Prijs en kwaliteit ook goed.

Super goede service, altijd heel blij mee

Super goede en vriendelijke service, elk jaar blij mee

Zeer klantvriendelijk bedrijf. In mijn auto ontbrak een bout om de wielen te kunnen verwisselen. Precies uitgelegd waar ik zo'n bout moest bestellen. Nieuwe afspraak gemaakt. Niets gerekend voor de eerste verrichtingen. Prima de luxe!

Heel fijn

Wij hebben vertrouwen in deze garage. Alles wordt goed gecommuniceerd voordat het gemaakt wordt. Fijn dat ze aangeven wat er volgend jaar gedaan moet worden zodat je daar rekening mee kunt houden. We worden altijd goed geïnformeerd en mankementen worden toegelicht met foto's zodat je het zelf ook kunt zien.

Kundig, eerlijk en vriendelijk. Ik ben niet voor niets al jaren klant!

Wat een fijne mensen werken hier. Mijn auto is in goede handen.