Wilt u service en kennis horen, kom dan bij Heisterkamp!

Mooi bedrijf en vriendelijk personeel!

Prettig zaken doen

Prima garage !

Fijn geholpen en correcte afhandeling.

Fijn geholpen en correcte afhandeling.

Eerlijk en betrouwbaar.

Vriendelijke mensen en uitstekende service

Vriendelijke mensen en uitstekende service

Zeer tevreden, aanrader!

Al jarenlang tevreden klant. Hier is de klant nog steeds koning. Goede prijs-kwaliteitverhouding, vriendelijk competent personeel binnen het hele bedrijf. Zeker een aanrader!

Super service!

Wij zijn super geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto. Proefrit maken wanneer het ons uitkwam was geen enkel probleem. Ook de inruil op onze oude auto was gewoon goed. Wij komen hier zeker nog eens terug. Mats bedankt voor de service!

Ook nu weer zeer tevreden

Dit is mijn 5e auto die ik aanschaf bij garage Heisterkamp. Een team van mensen die al heel wat jaren er werken onder leiding van Peter Wieferink, servicegericht, betrouwbaar en Twentse no nonsens doen hun uiterste best je als klant het naar je zin te maken.

Prijs kwaliteit goed.

Top ervaring

Ze waren zeer netjes met het helpen tijdens de proefrit en het aanschaffen van de auto

Hier 2 jaar geleden een Skoda Octavia RS gekocht, nog steeds zeer tevreden over de auto en de service van dit bedrijf. Een echte aanrader!

Perfect!

Zeer vriendelijk en je wordt goed geholpen. Hier heerst nog het dorpse gevoel.

Aardige service

Goede afhandeling maar wacht nog steeds op mijn instructie boekje.

Een zeer klantvriendelijk bedrijf zonder "poespas".

Wat wordt beloofd wordt nagekomen. Een hele prettige benadering van de klanten. Zeer tevreden!

Fijn bedrijf. Goed geholpen. Een aanrader.

Vriendelijk personeel Vertrouwd bedrijf.

Netjes en goed geholpen door Peter en Joost,een goed adres voor een betrouwbare auto .

Dit is m,n tweede auto die ik daar heb gekocht, een mooi schoon en net bedrijf met vriendelijk personeel.

Prima garage

Goede sevice en klantvriendelijk

Prima geholpen bij aankoop andere T-Roc.

Mooie auto gekocht.

Top bedrijf

No nonsens autobedrijf. Mooie nette, jonge auto's. Tweede keer dat we een auto bij Heisterkamp gekocht hebben. Verkopers zonder verkooppraatjes. "Doe maar gewoon" is het motto. Kom zeker nog eens weer voor de aankoop van een auto.

Mooi bedrijf

Mijn eerste auto bij Heisterkamp top bedrijf fijne medewerkers alle tijd voor een goede afwikkeling. Auto top afgeleverd.

Zeer snel en flexibel de reparatie ingepland en uitgevoerd.

Erg goed. Ik wilde graag buiten de reguliere werktijden de reparatie laten uitvoeren en dat was geen probleem.

Zeer klantvriendelijk

Lichtje brand en op vakantie in Ootmarsum. Gratis en snel geholpen. Topservice

Denkt mee met de wensen van de klant

Konden geen auto vinden op locatie en hebben toen samen iets passends gevonden.

Fijne mensen met persoonlijke aandacht voor de klant.

In januari 2023 hebben wij bij Heisterkamp een zo goed als nieuwe Volkswagen ID.3 gekocht. Proefrit, betaling, op naam zetten en de uiteindelijke aflevering verliepen allemaal soepel en naar wens. Vragen met betrekking tot onder andere de SEPP subsidie op elektrische auto’s werden zowel telefonisch als via de mail zeer vlot beantwoord.

Uiterst snelle, vriendelijke en persoonlijke service

Het contact verliep erg snel en soepel. Alles was snel geregeld en dat kon gelukkig op afstand. Daarnaast uitblinkend bij het ophalen van de auto. Vriendelijk ontvangen en netjes alles afgehandeld. Hartelijk dank!

Eerste Stegge 8

7631 AE Ootmarsum