Prettige wijze van communiseren

Aankoop van een auto zeer goed verlopen. Prima uitleg in de auto over de bediening van nieuwe technische snufjes. Week later geconstateerd dat de ruitenwissers veel lawaai maken. Gemeld, nieuwe gekregen en gemonteerd.

Fijn en betrouwbaar adres

Goed en vriendelijk geholpen. En een fijne auto gekocht.

Heel goed

Vriendelijk direct goede prijs

Prima, relaxt, kennis van zaken

Wel bijzonder dat ik een heer blijk te zijn in jullie aanhef. Ik heb duidelijk vrouwelijke vormen dus mijn aanbeveling is dat jullie niet discrimineren, vrouwen kopen auto’s ,ook al is het jammergenoeg een mannenwereld . Groet, Mevrouw Alice Dinkelman

Goede, vlotte service

Heisterkamp werkt vlot en heeft een no-nonsense aanpak. Gewoon aardige mensen, die weten hoe hun vak werkt.

Laagdrempelig bedrijf en een prettig verkoper.

Fijn dat ze er niet strak in pak lopen geeft en goed gevoel in de gesprekken. Topkoop!

Klant vriendelijk. Zeer goede ervaring.

Klant vriendelijk. Zeer goede ervaring.

Snelle afhandeling

Goede service en vriendelijke mensen die je begeleiden

Persoonlijk, vriendelijk, begripvol en oprecht.

Heel erg prettig en gehoord.

Prettige ontvangst met een aangenaam gesprek.

Eigenlijk kwam ik voor een APK, maar had ook al een nieuw model VW Polo op het oog. Peter vertelde mij dat hij het nieuwe model had staan, en vroeg of ik een proefrit wilde maken. Na de proefrit was ik min of meer verkocht, en na wat heen en weer gereken, ging ik na een uur als nieuwe eigenaar van de gewenste VW Polo de deur uit! Voornamelijk kwam dat door het goede gesprek met Peter, en het vertrouwen die hij mij gaf. Ik zocht een nieuwe en betrouwbare garage, en heb deze nu gevonden!

Heel goed, vlot ongedwongen en een mentaliteit die wel bij ons past.

Zie boven

Fijn bedrijf

Dit is onze derde auto hier gekocht. Prima!

Heisterkamp een uitstekende ervaring!

Ben bij toeval aan het eind van de dag begin maart bij Heisterkamp verzeild geraakt. Verkoper en eigenaar hadden alle tijd om de (indrukwekkende) wijze waarop zeer jonge importauto's worden verkregen op een rustige en transparante wijze toe te lichten. In feite kwam het erop neer "we zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen". Vanwege het vertrouwen dat zo ontstond, besloot ik een verwachte, jonge Skoda Karoq bij hen te bestellen, met als conditie dat als de proefrit niet zou bevallen er niet tot koop behoefde te worden overgegaan. Met enige vertraging vanwege Corona, heb ik na de proefrit de Karoq gekocht. Ik heb de auto nu 3 weken en had enkele problemen met de vele instelmogelijkheden van het infotainment systeem en de koppeling met mijn gsm. Een dag later werd ik teruggebeld en is alles opgelost. Enkele kleine garantiezaken kan ik lokaal laten oplossen omdat Ootmarsum voor mij een rit van 2,5 uur (e.r.) is. Kortom de mannen van Heisterkamp doen op reële, plezierige wijze zaken op basis van vertrouwen. Zo heb ik dat ervaren en is mij gebleken dat ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Resultaat: een zeer tevreden klant.

Geen klachten, keurig geholpen.

Auto heeft problemen, maar hoop dat het snel verholpen wordt.

Prima garage met goede service

Mijn ervaring met Autobedrijf Heisterkamp is zeker positief. Vriendelijke mensen, mooie auto’s. Genoeg keus. Ik ben erg blij met mijn Audi Q2!

Werden fijn geholpen

Gemoedelijk en betrouwbare bedrijf

Zeer klantvriendelijk!

Een nieuwe (2dehands) auto kopen was nog nooit zo leuk. Vanaf het eerste telefonische contact tot aan het ondertekenen van de papieren ben ik zeer vriendelijk geholpen bij autobedrijf Heisterkamp B.V. Er kwam een reëel bod voor de auto die ingeruild werd en ook de prijs van de auto die gekocht werd was gunstig. De kleine beurt, die ingepland was op een andere dag, kon verschoven worden zodat ik de nieuwe auto direct mee kon nemen na de bezichtiging en proefrit. Helemaal top. Het is echt een feestdag geworden mede door de gemoedelijke sfeer waarin de deal gedaan is.

Correct, vriendelijk en aardig

In mei 2020 een auto gekocht waar veel belangstelling voor was. Besproken dat ik "nu" uit Haarlem zou rijden en niet voor niets 4 uur in de auto wilde zitten. Afspraak gemaakt dat de auto niet verkocht zou worden voordat ik er was of de auto gezien had. Afspraak nagekomen, alles goed geregeld en afgesproken. Met grote glimlach naar huis gereden in nieuwe auto. Super!

Fijn bedrijf en goed geholpen in deze toch moeilijke tijd om een auto te kopen

Een heel weekend de auto meegekregen om samen de nodige proefritten te maken In een woord veel vertrouwen

GOED EN PRETTIG

EERLIJK EN BETROUWBARE FIRMA.

Zeer tevreden tot nu toe

Zeer goed ontvangen ondanks de Corona perikelen, goed en duidelijk verhaal. En tevreden weggereden met onze nieuwe auto. Joost bedankt. Groet, Jannie en John van den Berg.

Prima zaak om betrouwbaar zaken mee te doen

Op zoek naar een nieuwe auto kwam ik in aanraking met Autobedrijf Heisterkamp. In het segment waarin ik zocht hebben ze een zeer breed en commercieel interessant aanbod. Naast het aanbod echter is ook informatie en de mate van contact belangrijk om een goede en snelle keuze te kunnen maken. In z'n geheel ben ik hierover zeer tevreden.

Vriendelijk, betrouwbaar

Verkopers zijn vriendelijk, als er vragen zijn worden die netjes beantwoord. We kwamen van ver, hadden van te voren een afspraak gemaakt voor een auto en die konden we gelijk meenemen, met andere woorden een betrouwbaar en goed auto bedrijf. Zou hier zeker weer terug komen!

Betrouwbaar

Het gevoel dat we gehoord werden en de ervaring dat eerdere aankoop een succes was.

Zeer tevreden over de werkwijze bij de aankoop van onze auto

Prettig geholpen in een ongedwongen sfeer zowel bij het kopen als bij afleveren van onze auto, bovendien prima prijs voor onze inruilauto gekregen.