Onze ervaring bij aankoop van de Q3 Sportback is in een woord geweldig.

De contacten met uw bedrijf zijn professioneel, zakelijk met voldoende ruimte voor onderhandelingen en vinden plaats in een prettige en open sfeer. Onze complimenten aan het personeel!!!

Deskundig en Gastvrij

Personeel is deskundig, aardig en behulpzaam Rekeningen worden tijdig gestuurd Vragen worden direct beantwoord Telefonisch goed bereikbaar

Netjes en correct geholpen. Mooie auto gekocht, voor goede prijs.

Een bedrijf dat betrouwbaarheid uitstraalt.

Altijd weer een plezier

Meedenken met de juiste keuze, super service en altijd vriendelijk en hulpvaardig. Dit bedrijf kent haar klanten, zelfs bij voornaam, wat alles prettig persoonlijk maakt. Al meer dan 10 jaar vaste klant, zelfs als door verhuizing de afstand groot was!

Prima, deskundige uitkleg en goed servica na gemaakte afspraken.

De afwikkeling van de verkoop van onze auto en aankoop van de nieuwe verliep prima. Er was ruimte om vragen te stellen en alles werd goed onderbouwd en uitgelegd. Het bedrijf komt zijn afspraken zeer goed na in een zeer ontspannen sfeer.

Prettig binnenlopen en alles snel en eenvoudig geregeld.

Kwam langs om te kijken naar een auto die ik online had gezien. Werd goed opgevangen. De auto stond klaar om er naar te kijken. Een ritje in de buurt was gauw gedaan. Liep eigenlijk allemaal redelijk eenvoudig.

Goede service en klaar staan voor de klant

Kwam voor sleutel inleren en had nog vraag over tel.en navigatie .geen probleem doen we even.had ook nog 2 kleine krassen .ook hier geen probleem dien we even top

Vriendelijke ontvangst

Duidelijke uitleg over de occaison waar we bij kwamen kijken, proefrit gemaakt, eerlijke prijs voor onze auto gekregen en een Seat Arona gekocht.

eerlijke prijzen en no-nonsense

Afgelopen week onze Polo ingeruild voor een fraaie T Roc 1.5 TSI DSG, gebeld met Lars Spit en kon gelijk langs komen, geen gedoe over inruil maar op basis van foto's keurige inruilprijs gekregen. Korte lijnen, gelijk reactie met app en mail, absoluut aanrader. Ik kom bij meer autobedrijven maar Heisterkamp is zoals ik het waardeer, geen dure showrooms die de klant uiteindelijk moet betalen maar korte lijnen, eerlijke prijzen en no-nonsense mentaliteit. Afgelopen dinsdag gekocht en vandaag rijden, hier kom ik zeker terug, Lars bedankt! je hebt ons uitstekend geholpen.

Prima Service

Beste medewerkers van Autobedrijf Heisterkamp, We zijn direct goed geholpen, we gaven een email op een Volkswagen Tiquan waar we belangstelling voor hadden. Alles ging in een versneld tempo tot inruil en verkoop. We gaan zeker weer op uw website kijken voor een andere auto. Ook hebben we gesproken met vrienden, als ze een andere auto willen kopen neem dan even een kijkje bij Heisterkamp. Ik wens jullie nog veel geluk in de toekomst. Met vriendelijke groet, Klaas de Jonge

Goed en snel geholpen

Super klantgericht en vriendelijk.

Alle gemaakte afspraken zijn alle en correct uitgevoerd. Auto is als nieuw opgeleverd. Wij zijn uiterst tevreden.

Betrouwbaar, gemoedelijk en no nonsens.

Prettige garage met betrouwbare mensen en goede service, waarbij persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. Ben inmiddels al heel wat jaren vaste klant en hoop dat nog heel lang te blijven.

Zeer goede ervaring bij aankoop nieuwe auto

Proactief en behulpzaam. Betrouwbaar bedrijf.

Een genot om zaken mee te doen

Na mijn eerste contact direct een reactie, uur later prima voorstel en duidelijke afspraken. Twee dagen later werd mijn eerste Heisterkamp-auto voor de deur afgeleverd. Zie je niet vaak in deze branche

Klantgericht bedrijf, dat doet wat ze belooft

We hebben daar nu 2 auto's gekocht en er 3 ingeruild. De communicatie was steeds tot the point en alert. Op het moment dat 1 van de gekochte auto's (occasion) een mankement vertoonde was dat geen enkel probleem. Soepel opgelost: "wij doen niet moeilijk...". Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

Zeer netjes, goed geholpen en zeer goed service

We zijn erg netjes geholpen. Goede service en klein probleempje direct netjes opgelost door garage.

Blijf al jaren tevreden klant

mooi bedrijf

onze eerste nieuwe auto gekocht bij hun hele mooie seat leon !

Prima te woord gestaan

Leuk ontvangen en gewoon een babbeltje kunnen maken

Autobedrijf Heisterkamp heeft mij uitstekend geholpen. Vriendelijk personeel!

Eerlijk en betrouwbaar

Dit is de tweede auto die door ons bij Heisterkamp is aangekocht en wederom zeer tevreden. over de behandeling en afwikkeling. Tevens een mooie auto voor een eerlijke prijs.

Mijn tweede auto gekocht.

7 jaar geleden een mooie Volkswagen Golf gekocht van 6 maand oud. Deze ingeruild voor een Volkswagen t-rock. Helaas was degene verkocht wat wij voor kwamen kijken. Maar aan Joost gevraagd of er nog één binnenkort binnen kwam een dan nog net naar onze keuze wat kleur betrof. De afspraak gemaakt en netjes afgehandeld. Goede prijzen en afspraken waar ze zich aan houden.

Geweldige service

Wij hebben bij Heisterkamp een nieuwe Škoda gekocht . De inruil van onze oude auto was geen probleem. We zijn er gastvrij ontvangen en ze komen hun afspraken na.

professionele mensen, goede aanpak

alles naar wens Doch alleen bleek dat de air conditioning niet werkte. Bij laten checken bij de audi dealer bleek de condensor lek te zijn, reparatie kost mij nu € 850,= Coulance ??