Goed en accuraat geholpen bij Heisterkamp

Wij zijn naar tevredenheid geholpen. Voldoende tijd, info en voorlichting over de auto. Alles naar wens verlopen en.......lekkere koffie! F & W Booij

Zeer tevreden, prettig onderhandelen.

Dit betreft een rectificatie op mijn eerder geschreven review van 17-01-2020 wat op een misverstand beruste. Omdat ik in het zuiden des lands woon heb ik de Audi A3 niet kunnen bewonderen in de showroom, maar Peter ( eigenaar en directeur) verzekerde mij dat de Audi in topstaat verkeerde. De Audi werd door Autobedrijf Heisterkamp keurig op de afgesproken dag en tijd thuis afgeleverd. De Audi was inderdaad werkelijk als nieuw! Afspraak was dat ik het vrijwaringsbewijs en het tenaamstellingsverslag per post kreeg toegestuurd.(was wel al digitaal naar mij gestuurd). Omdat ik na 1 week nog niets had ontvangen, heb ik tot 3 keer toe een berichtje gestuurd, echter deze mailtjes zijn op een of andere reden niet aangekomen. Naar aanleiding van mijn eerder geschreven review heeft Peter mij meteen gebeld en heb ik een en ander kunnen uitgeleggen. Er was inderdaad iets misgegaan in het mailverkeer en Peter beloofde mij dat ik de volgende dag de gevraagde documenten zou ontvangen. En dat is ook keurig netjes gebeurd. Ik bied ook bij deze mijn excuses aan. Ik heb nog steeds vertrouwen in dit bedrijf en zal in de toekomst, bij aankoop volgende auto, Autobedrijf Heisterkamp zeker niet vergeten.

doen wat ze beloven. niks geen poes pas.

vorige week seat arona 6 maand oud gekocht rijd super. netjes afgeleverd zoals af gesproken . inruil was ook geen punt goede prijs en was zo voor elkaar. helder en eerlijk uitleg. zeer tevreden. fam snippe coevorden

Professioneel bedrijf zonder fratsen

Prima inruilprijs voor mijn oude auto en prima aanschafprijs voor mijn nieuwe auto. Dat was de rit uit de Randstad dubbel en dwars waard!

Uitstekende service

Alle tijd genomen om een andere auto uit te zoeken.

teleurstellend

Aankoop van mooie BMW530 touring bouwjaar 2013 bij Heisterkamp gedaan. Prima verkoop en service. Helaas is het onderhoud en de vakkundigheid niet wat je mag verwachten..na diverse fouten en nalatigheid staat onze auto inmiddels weer bij de garage voor een dure reparatie. Wij gaan dan ook zeker niet nog eens naar Heisterkamp!

Super service!!!

Klanttevredenheid is merkbaar belangrijk voor ze. Altijd prettig in de communicatie of het nu telefonisch of per mail is. Ze denken met je mee, handelen netjes alles af en ga zo maar door. Hier kunnen andere autobedrijven een voorbeeld aan nemen!

Uitstekend zeer zeker aan te raden.

Vorige week een VW Golf 1.4 TSI Variant op mogen halen. Dit is onze 2e auto van Autobedrijf Heisterkamp. Na 4 jaar een VW Polo 1.4 TDI te hebben gereden werd het tijd voor een grotere auto. Na goed overleg en advies van Peter is het dus een zeer jonge Golf geworden. Volgens afspraak was alles weer keurig geregeld. Ik zeg dan ook, een aanrader!!!

Zeer tevreden over de duidelijke verkoop

Vorige week een jong gebruikte auto gekocht bij Heisterkamp. De herkomst van de auto en de werkwijze van het bedrijf werd zeer goed uitgelegd door Joost. Wij zijn zeer tevreden over de duidelijke verkoop en voorwaarden. Voor een ieder die op zoek ik naar een jong gebruikte auto tegen een scherpe prijs is dit bedrijf een aanrader!

Ik heb bij Heisterkamp een jong gebruikte Seat Ateca gekocht en daarbij mijn oude auto ingeruild. Alles is prima verlopen, auto stond op afgesproken tijdstip netjes klaar. Ook is een proefrit geen probleem.

• Service N.v.t.

Tot nu eenmalig en prettig

Betrof een eerste aankoop van een auto bij dit bedrijf. Verkoper was duidelijk en prettig in de omgang. PS: wilt u het email adres aanpassen naar: wiltvank@caiway.nl

Aankoop auto

Heel goed

goede ervaring dat voor we de eerste keer er kwamen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Nieuwe auto (audi a5 demo) aangekocht.

Netjes behandelt

Mooi bedrijf met een groot assortiment (zeer) jonge auto\'s. Ik heb nog noot zo snel een auto gekocht. Prima en snel zaken doen zonder gepingel. Aflevering duurde wat (te)lang. Misschien een onervaren werknemer? Wel netjes alles afgewerkt zonder allerlei poespas.

• Service N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben goed geholpen door de medewerkers. Ook ben ik erg content met de auto. Ik had graag wat meer uitleg gehad over het audio systeem en autotelefoonvoorbereiding met bluetooth,DAB ontvanger navigatie enz. Want ik kom er niet uit.