Door mijn lastige rooster vanwege defensie had ik minder tijd om door de weeks te lessen. Hierdoor was het lastiger om een planning te maken. Toch is alles perfect opgelost door de receptioniste die er zit, we zijn samen tot een oplossing gekomen en alles is top geregeld. Hoe moeilijk mijn rooster ook was er was altijd een oplossing door de receptioniste. Daarnaast heb ik 2 instructeurs gehad die alles perfect uitlegde en mij zo spoedig en perfect mogelijk door deze maanden aan lessen hebben laten zien op hun eigen manier hoe ik het beste mijn examen in kon gaan en veel dingen kan onthouden na ik mijn examen heb gehaald. Ik heb een top team aan instructeurs gehad waar mee ik goed kon praten over het leven en goed kon focussen om het voor mij zo makkelijk mogelijk te maken. Ik heb een top tijd gehad en kom hier zeker nog terug als ik andere rijbewijzen wil gaan halen. Dankjewel bloemzaad

Hoi daan, Bedankt voor je positieve reactie. Het is soms erg moeilijk om een planning te maken naar de wensen van de leerling en de mogelijkheden bij de instructeurs. Maar we doen ons best. Fijn dat je een top tijd hebt gehad en wij hebben ook genoten van jouw aanwezigheid. Je bent altijd bij ons welkom voor de overige categorieën. Heel veel veilige kilometers gewenst en denk soms nog even aan ons. Team Bloemzaad Verkeersopleidingen

Ik heb een goede ervaring aan deze rij school gehad, heb echt goede lessen gekregen door de juiste i

Heb een zeer goede tijd gehad bij deze rij school en heb met plezier auto gereden en daardoor ook in 1 keer mijn examen gehaald !!

Hoi Kian, Bedankt voor je reactie. Het team wenst je veel veilige kilometers toe.

de rij-instructeur waren duidelijk, beleefd en in gespeeld op de persoon. Alleen vond ik persoonlijk de de receptioniste minder.

Beste Maarten, Wat fijn dat jij een goed gevoel bij de instructeurs hebt gehad. Dit is ook ons uitgangspunt en zijn dan ook blij dit te vernemen. Ik hoop ook dat jij heel veel plezier zal beleven aan je autorijbewijs. Helaas lees ik dat je een wat mindere ervaring met de receptioniste hebt gehad. Ik heb haar gelijk aangesproken. Zij vertelde mij dat bij je aanmelding een aantal beschikbare dagen had opgegeven waarop jij zou kunnen lessen. Deze bleken een paar dagen na aanvang van je eerste les te zijn gewijzigd. Dit is voor jou vervelend, maar zeker ook voor de receptioniste die de planning moet omgooien. Op de dagen die je op dat moment wel kon was er weinig ruimte. Toch kreeg zij een planning voor je in elkaar. Conform afspraak met zowel instructeurs als met mijn receptioniste worden gebeurtenissen in notities beschreven. Ik heb dan ook gelezen dat er een wijziging op de maandag volgde dat je die eerst niet meer kon lessen en wat later was dit wel weer mogelijk, maar kon je niet meer op de dagen die de receptioniste voor je had gepland. Alle instructeurs stonden geheel vol en heeft de receptioniste je moeten vertellen dat er gewoon geen mogelijkheden waren. Ik begrijp dat wijzigingen door school of werk voor zowel voor leerling als voor een receptioniste tot lastige situaties in een planning kunnen leiden. Als je ervoor openstaat mag je contact met mij leggen en zou ik met zowel de receptioniste als met jou om de tafel kunnen gaan zitten om de lucht te klaren.

Effectieve rijopleiding en gastvrije rijinstructeur

Prima rijschool

Goede ervaring gehad met Samira en Erwin als instructeurs. Leuke rijlessen en goed klaargestoomd voor het examen. Rene is niet aan te raden als instructeur, hij zei 2 weken voor mijn examen tegen me dat hij verwacht dat ik zou zakken, echter ben ik in 1 keer geslaagd.... Ook was de manier van lesgeven niet prettig.

Beste Pieter, Wat fijn dat je een goede ervaring bij Samira en Erwin hebt gehad. En wij zijn zeker blij dat jij je examen hebt behaald! Dat is ook het doel. Wel vervelend dat je bij Rene een wat minder gevoel hebt gevoeld en wij gaan dit ook met Rene bespreken.

Goede rijlessen goed resultaat

Ik heb altijd een goed gevoel gehad dus goede rijschool

Beste Collin, Bedankt voor je reactie en wat fijn om te horen dat je een positief gevoel hebt bij onze rijschool. Dit is ook waar wij het voor doen:)

Bloemzaad is een uitstekende rijschool, met goede rijinstructeurs

Ik heb een fijne opleiding gehad bij bloemzaad. De rijinstructeurs waren altijd duidelijk en gezellig, en daarnaast was de communicatie altijd goed.

Beste Brent, Bedankt voor je positieve reactie. Dat wat jij omschrijft is ons streven en ik ben erg blij dat jij dit zo hebt ervaren. Heel veel plezier met je rijbewijs !

Ik kon in 2 dagen mijn rijbewijs halen en alles was super geregeld

Meer dan alles goed geregeld kan k nie zeggen

Beste Maik, Bedankt voor je leuke reactie. Wij wensen je heel veel plezier met je scooterrijbewijs en wie weet gaan wij je terugzien voor het iets zwaardere werk ;)

Gezellige instructeurs, veel dingen geleerd en motorrijbewijs in 1 keer gehaald!

Beste Jan-David, Bedankt voor je leuke reactie. Onze instructeurs zijn allen erg divers, maar een mooie club bij elkaar. Onze motorinstructeur heeft de instructie met de paplepel binnengekregen gezien het feit dat hij echt uit een familie komt waar rijinstructie geven al jaren leeft.

Gedegen en eerlijke opleiding E achter B

Kwam bij Bloemzaad omdat ik eerder bij een andere rijschool na een zeer slechte dagopleiding gezakt was voor E achter B. Wat een verschil met Bloemzaad! Hier bij Bloemzaad eerst een intake gehad, zodat een goed lesplan kwam. Ik heb enkele lessen gehad en daarna de dagopleiding. Tijdens mijn examen zat ik met vertrouwen in de auto en heb het dan ook gehaald. Positief vind ik zelf dat je bij Bloemzaad lest met een auto (ipv bestelbus) met aanhanger. Ik heb hier bewust voor gekozen omdat dit ook mijn eigen situatie is. Als enige feedback zou ik willen geven dat het af en toe geven van positieve feedback ("goed gedaan" of "ik weet dat je het kunt") voor een onzekerder type als ik wel belangrijk is. De stijl van lesgeven verschilt wel per instructeur heb ik gemerkt, de kwaliteit van lessen was overigens bij beide instructeurs uitstekend!

Blij dat ik voor bloemzaad heb gekozen.

Ik heb een hele fijne ervaring ervaren bij bloemzaad. En zo binnen 3 maanden mijn rijbewijs kunnen halen. Mijn rij instructrice heeft mij veel geleerd op een rustige en duidelijke manier wat ik nodig heb. Ik zal vooral iedereen adviseren om bij deze rijschool te gaan lessen. Ze luisteren goed naar je wensen en je behoeftes. ze proberen alles voor je te regelen en doen heel hard hun best om dingen waar te maken. Jullie zijn allemaal toppers!

Beste Marit, Bedankt voor je positieve reactie. Volgens de instructrice was je een snelle en gedreven leerling. We wensen je veel veilige kilometers toe en kom nog een keer langs een bakkie halen. Namens het team Bloemzaad Verkeersopleidingen

Fijne rijschool en vakkundige instructeurs

Goede uitleg en goed voorbereid op het examen en in 1 keer geslaagd.

Bedankt Joost, Ik zeg op voor je CE rijbewijs. Bloemzaad Verkeersopleidingen

Goed begeleid tijdens rijles

De instructeurs van Apeldoorn & Bloemzaad Verkeersopleidingen, vooral Giedo (mijn vaste instructeur hier), hebben mij goed begeleid tijdens mijn rijlessen voor mijn werk. Ik was niet de snelste leerling, maar mij is het uiteindelijk ook gelukt om in redelijke tijd mijn rijbewijs te halen. De lessen waren altijd erg gezellig. Giedo is ook een goede coach voor zijn leerlingen. Daarnaast vond ik het contact met de rest van de rijschool ook leuk en fijn. Er werd met je meegedacht als je bijvoorbeeld met je lesplanning er niet uit kwam. Ook fijne begeleiding naar het examen toe.

Hoi, Renske bedankt voor je positieve reactie. We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met de wensen van de leerling. Uiteraard zien wij alle leerlingen met een goed gevoel en het pasje in de pocket onze rijschool verlaten. We wensen je heel veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Bloemzaad Verkeersopleidingen

Erg prettige rijschool

De rij-instructeurs zijn vriendelijk en willen je oprecht goed helpen met het leren van het autorijden en het halen van je examen.

Hoi Timo, Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je tevreden was over de instructeurs, ze zijn erg betrokken bij de leerlingen. Team Bloemzaad Verkeersopleidingen

Uitstekende lessen en Klantvriendelijkheid

Erg fijne lessen voor vrachtwagen+aanhanger van Coen en Guido en remco voor de theorie gehad, alles in 1x gehaald door hun hulp. Zekere aanrader voor theorie lessen en praktijk!

Bedankt voor je reactie Mick. We zien je graag weer terug voor de motoropleiding. Team Bloemzaad Verkeersopleidingen

Erg fijne rijschool!

Dankzij Bloemzaad mijn CE rijbewijs gehaald. De rijlessen waren erg leerzaam. Coen bedankt voor de gezellige rijlessen!

Ik heb bij deze rijschool m'n brommer, auto, aanhanger en motorrijbewijs gehaald. Erg vriendelijke instructeurs die echt de tijd voor je nemen je alles van a tot z uit te leggen. Mocht ik ooit nog voor een vrachtwagen rijbewijs willen gaan heb ik alvast een adres!

Hoi Kees, Bedankt voor je positieve reactie en we zien je graag weer voor de vrachtwagen. Met vriendelijke groet, Bloemzaad Verkeersopleidingen

Top lessen. Super leuke gezellige en warme mensen. Bedankt voor alles!!!

Hoi Steffen, Bedankt voor je positieve reactie en jouw gezelligheid. We wensen je heel veel veilige kilometers toe. Groetjes Bloemzaad Verkeersopleidingen.

Hele fijne en goede rijschool! Op latere leeftijd mijn bus rijbewijs gehaald. Met dank aan mijn rijinstructeur Coen, hij heeft mij met veel geduld het rijden geleerd. In lastige situaties bleef hij altijd rustig, veel van geleerd!! In één keer geslaagd voor al m'n praktijkexamens, m'n theorie bijna afgerond. Ook de contacten met de mensen op kantoor waren erg prettig en ontspannen. Het was een mooie tijd en ik kan de rijschool van harte aanbevelen bij anderen..

Hoi Ingrid, Bedankt voor je reactie. Het was een leuke tijd en we gaan je zeker missen. Kom gezellig nog een keer langs. We wensen je hele mooie en fijne busritten toe. Team Bloemzaad.

Fijne manier van instrueren met in een keer goed resultaat. Erg tevreden!

Hoi Brian, Bedankt voor je reactie. Wij wensen je veel veilige kilometers toe. Groet Team Bloemzaad.

Nuttige dag voor BE en geslaagd.

Was prima, geen bijzonderheden en geslaagd dus ben ik volledig tevreden.

Goedendag Wigert, Bedankt voor je reactie. Super gedaan en dat in 1 dag. Team Bloemzaad

Goede en duidelijke rijlesse6

Ik had een super leuke en gezellige rijinstructeur. Heel duidelijk en blijft vriendelijk en ook gezellig kletsen . Ik ben er blij mee en ga nu eerst kilometers rijden en kom waarschijnlijk nog terug voir nog meer dingen.

Hoi Yannick, Bedankt voor je reactie en we zien je graag weer terug voor een andere opleiding. Geniet eerst maar van je rijbewijs en we wensen je heel veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Bloemzaad Verkeersopleidingen

Hele fijne en aardige rij instructeurs.

Bedankt voor je reactie we wensen je nog veel veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Bloemzaad Verkeersopleidingen

Redelijk goed

De meeste rij instructeurs zijn vriendelijk en gaan gezellig een gesprek aan dat is erg fijn. Je wordt goed geholpen als je met school zit en je de planning dus aangepast moet hebben.

Hoi Arjan, Bedankt voor je positieve reactie en feedback. We wensen je nog veel rij plezier toe. Groet Team Bloemzaad Verkeersopleidingen

Top bedrijf.

Er word meegedacht en word word goed geholpen. Echte toppers.

Hoi Harry, We proberen zoveel mogelijk met de kandidaat mee te denken en we zijn super trots op alle instructeurs (team). Wij waarderen het ook alle reacties en feedback die worden gegeven door de kandidaten. Heel veel veilige kilometers gewenst met de vrachtwagen. Groet, Bloemzaad Verkeersopleidingen