Ik vond het zeer fijn dat ze goede uitleg geven en echt de tijd voor je nemen

Dank voor je reactie!

Door Bloemzaad Apeldoorn heb ik enorm veel plezier ervaren in het rijden, dank daarvoor!

Ik koos voor Bloemzaad omdat ze een van de weinige rijscholen zijn die met een automaat lessen. Wat was dit een goede keuze! Voornamelijk instructeurs Rene en Iana hebben mij de afgelopen maanden onwijs goed begeleid. Ze hadden beiden ontzettend veel geduld, maar we hebben ook erg veel gelachen met elkaar. Ondanks de vele lessen die ik heb gehad heb ik de rijlessen altijd als leuk ervaren en ik zag er nooit tegenop. Dank jullie wel daarvoor!

Dankjewel voor je leuke reactie!

Zeer bekwame rij instructeurs, vriendelijke service, zeker in deze moeilijke corona tijden. Zal het iedereen aanraden hier te lessen. Naast het leren van een belangrijke nieuwe veilige skill, is het ook gewoon heel gezellig.

Dank je wel voor je positieve reactie!

Een goede rijschool, met goede voorlichting.

Mijn rij-instructeur was Guido. Dit heb ik ervaren als een goede instructeur die echt wil dat je vooruit gaat met jouw kennis in het verkeer. Ook vond ik het erg fijn dat zodra ik mijn examen de eerste keer niet haalde er direct actie werd ondernomen. Zo werden er direct nieuwe lessen en een nieuw examen ingepland.

Dank je wel! Goed om te lezen!

Goede en betrokken instructeur. Prettige communicatie administratie.

Instructeur erg duidelijk, sympathiek en professioneel. Fijne manier van lesgeven. Administratie afdeling flexibel en klantgericht. Materiaal prima in orde. Kan deze rijschool aan een ieder aanraden, betrokken rijschool.

Dank je wel! Fijn om te lezen!

goede instructeurs, goede communicatie met kantoor

goede instructeurs, goede communicatie met kantoor, zo hebben wij de scooterlessen ervaren.

Dank je wel!

Super geholpen met top motor instructeur

Les gehad op de motor van Herman, top instructeur met erg veel ervaring en kennis! Ondanks corona zeer nette service gehad. Ik raad deze rijschool aan voor iedereen die zijn motorrijbewijs wilt halen. Bedankt voor alles!

Dank je wel voor je reactie! Heel veel plezier met je motor rijbewijs

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Dank je wel voor je positieve reactie!

Super rijschool vriendelijke mensen goede service

Ik heb een dag cursus gehad van Gerard voor E achter B super veel geleerd heel blij mee kan nu veilig de weg op met de aanhanger. rijschool bloemzaad Apeldoorn super bedankt zeker aan te raden gr Pascal

Dank je wel! Goed om te horen, dank je wel!

Fijne rijschool

Fijne instructeur (Herman) die duidelijke lessen geeft. Flexibel met lessen inplannen.

Zeer prettige rijschool

Via Apeldoorn en Bloemzaad bij instructeur Paul mijn A-Rijbewijs gehaald. Vanaf het eerste moment geeft Paul duidelijk en in alle rust aan wat je van hem kunt verwachten en wat hij van zijn leerling verwacht en dat werkt zeer prettig. Paul heeft een zeer prettige manier van lesgeven, met een passende dosis humor weet Paul je op een nette manier te bekritiseren en te motiveren. Daarnaast heeft Paul een goed gevoel van humor waar je tijdens de les in je oortje mee verrast zal worden. De afwisseling tijdens het lessen (AVB en AVD) zorgen voor een fijne mix en zorgen voor een goede voorbereiding op beide examens. De rijschool werkt met een handige app waarin je je lessen kunt plannen, maar net zo belangrijk, je kunt ze ten alle tijden bellen en je word zeer vriendelijk te woord gestaan en zijn zeer behulpzaam.

Dank je wel voor je positieve reactie! Heel fijn om te horen!

Erg fijn!

Ik ben erg blij met de rijlessen die ik bij Bloemzaad heb gevolgd! Er was afwisseling in de lessen en de instructeurs en instructrices waren fijn, leerzaam en gezellig!

Dank je wel voor reactie!

Toppers

Erg vriendelijke mensen en echt behulpzaam met alles ik kreeg les van Paul en hij is voor mij echt een topper geweest echt super leuke tijd gehad raad zeker iedereen aan om hier komen

Dank je wel voor je reactie! Veel plezier met je rijbewijs!

Uitstekende en gezellige lessen

Bloemzaad als een erg prettig ervaren qua lessen met de motor. Aardige en kundige instructeurs. Beide examens in 1 keer gehaald.

Dank je wel Isis voor je positieve reactie!

Top geregeld

Leuke rijles en handige BE opleiding in 1 dag!

Dank voor je reactie en super gedaan Maurice!

geweldig en gastvriendelijk

snel aan de beurt en leuke en aardige rijinstructeurs, meet veel kennis en ervaring en een goed beeld van wat je moet weten en kunnen. ik heb het goed naar mijn zin gehad en ben gelijk geslaagd! echt een aanrader

Dank je wel Marrit!

Uitstekend personeel

Dank je wel Stefan, dat is heel fijn om te horen! Wij blijven ons best doen!

Zeer nette, zakelijke en aardige rijschool

Ik vond het een prettige ervaring om bij hun mijn bus rijbewijs te halen

Dank je wel Reinier!

Guido heeft mij weer vertrouwen gegeven dat auto rijden echt leuk is. Naar 12 jaar weer op nieuw te zijn begonnen wat toen niet lukte na 5x zakken(bij andere rijscholen) is dankzij Guido wel gelukt.Wat ben ik blij dat ik voor Apeldoorn&Bloemzaad heb gekozen echt een top rijschool en vriendelijke mensen die er werken

Dank je wel! En veel fijne veilige kilometers!

Top service en een leerzame dag gehad!!

Ik heb de dag cursus gevolgd en ik heb dit super goed ervaren. Goeie en duidelijke communicatie met de rijinstructeur. Zeer dankbaar voor deze mooie ervaring en uiteraard ben ik ook geslaagd voor mijn aanhanger rijbewijs en dit alles in één dag!! Zeker een aanrader!!

Dank je wel Ali, goed om te horen!

Erg goede rijschool en prettige en instructeurs

Hoe ik deze rijschool zou omschrijven is in een woord super! Ik heb erg goede begeleiding gehad en ook persoons gericht, dus er werd echt gekeken wat ik nodig had. Ook kreeg ik altijd aan het einde van mijn rijles feedback hoe de les was vergaan en wat er verbeterd kon worden en hier gingen we dan de volgende les ook mee aan de slag. Naast de goede lessen was er ook altijd een gezellige sfeer, zowel met mijn rij instructeur als met alle andere! Ik raad rijschool Apeldoorn & Bloemzaad Verkeersopleidingen dan ook aan iedereen aan!

Dank voor je review Deveny, ook jij was een leuke en spontane kandidaat! Veel plezier met je rijbewijs!

Goed vakkundige rijschool

Goede service Vriendelijk personeel en en goede instructeurs Coen & Gerard Ik beveel deze rijschool echt aan anderen aan ik heb daar nu bijna al mijn rijbewijzen gehaald

Dank je wel Frank en heel veel plezier met je rijbewijs!

Zeer goede begeleiding!

Goed! Ben zowel met theorie als met praktijk in 1x geslaagd! Theorie lessen waren fijn en praktijk lessen ging ook erg goed. Fijne mensen! Zodra ik voor mijn auto rijbewijs ga dan ga ik weer hierheen!

Goede rijschool

Prettige en goede scooter rijles gekregen. En daardoor geslaagd.