The driving instructor who knows the student's strong points and the weak points would be excellent. I saw some instructors do the lessons as routine. Maybe I was wrong because I came from Asia. It might not much different to the ones who were born and raised here. Anyway, Bloemzaad might always be one of the huge memorable steps of my adventure in the Netherlands.

BE rijbewijs met Gerard behaald.

Bedankt!

Fijne lessen veel geleerd goede Service

Goeie lessen alles in 1 keer gehaald fijne mensen Leggen alles duidelijk uit ik raad het iedereen aan om hier te lessen

Goed om te horen!

Leuke rijschool, alles wordt in een snel tempo aangeleerd.

Bedankt voor je positieve reactie!

Goede kwaliteit lesperiode gehad! Veel aandacht.

Prima lesperiode voor de motor gehad, veel persoonlijke aandacht en inhoudelijk goede kwaliteit. Resultaat: alles in 1 keer gehaald!

Dank je wel voor je reactie!

Goede communicatie over de lessen en examens

Na een belletje kon ik zeer snel terecht en was alles al gepland tot aan de examens. Ik was erg tevreden over de manier van les geven van Paul en heb hier veel van geleerd!

Dank je wel voor je reactie!

Goede instructeurs. Word prettig les gegeven. Het is er wel erg druk dus wees op tijd met plannen.

Alleen jammer dat ik zo vaak van instructeur heb moeten wisselen en van auto voor het examen

Fijn dat je het wel goed vond. Uiteraard jammer dat je het vervelend vond dat er regelmatig een wissel van instructeur in zat. Normaliter proberen we dat natuurlijk zoveel mogelijk te voorkomen. Helaas is dit door de twee lockdowns waarin je heb gezeten bijna onvermijdelijk geworden door de drukte en achterstanden die iedereen heeft opgelopen. Desalniettemin heb je nu lekker je rijbewijs en op naar heel veel veilige kilometers. Heel veel plezier ermee!

Zelfstandig het vertrouwen en de kwaliteiten hebben om naar Oostenrijk te kunnen rijden.

Bij Apeldoorn & Bloemzaad Verkeersopleiding leer je niet alleen hoe je het rijbewijs kan halen, maar ook, door onder andere Herman, hoe je als motorrijder met vertrouwen, inprincipe, overal naartoe zou kunnen rijden. :)

Erg fijn om te horen, bedankt!

Elke instructeur legt op een andere manier uit maar ze werken allemaal uiteraard naar hetzelfde doel. Enorme complimenten voor het geduld dat al deze instructeurs hebben. De lessen zijn 100 minuten wat het heel fijn maakt om goed de informatie in je op te nemen en dit te laten zien in de praktijk. Ik kan bloemzaad zeker aanraden.

Fijn om te horen dat je ons aanbeveelt! bedankt!

Zeer goede rijschool

Zeer prettige en goede rijschool, het zijn ervaren instructeurs die op een leuke en duidelijke manier de les verzorgen. Het inschatten van de benodigd aantal lessen was precies goed.

Goed om te horen, dankjewel!

Goed!

Geweldig leuke lessen gehad!

Bedankt!

Alles werd goed duidelijk uitgelegd. Rijlessen wordt ook duidelijk uitgelegd als je iets niet snapt

Bedankt voor je reactie!

Hele goede instructeurs!

Hele chille en goede instructeurs die ook hele goede tips geven waardoor ik in één keer heb kunnen afrijden.

Dankjewel!

Geweldig!

Echt een aanrader

Gezellige rijlessen

Altijd gezellig en leuke lessen

Dank je wel!

Super goed, heel erg tevreden!!!

Mijn ervaringen met bloemzaad zijn heel erg goed! Er zijn echt super lieve mensen en goeie rijlessen,

Leuk om te horen! Dankjewel!

Prima rijschool en plezierige medewerkers

Ik heb rijbewijs D met code 95 gehaald bij Apeldoorn & Bloemzaad. Prima uitleg van het traject door Remco. Goede koppeling aan juiste instructeur. Prima planning van de lessen op de gewenste dagen en tijden. Ook tijdens de lockdown en verlenging daarvan werd er telkens weer een nieuwe planning met examendata verzorgd. Prima instructeur. Lesniveau is hoog, zodat je goed voorbereid bent op het CBR-examen. Zeer tevreden en in één keer geslaagd voor alle onderdelen.

Bedankt voor je fijne reactie! Fijn om te lezen!

Een prettig, gezellig team. Goede service.

Goede persoonlijke begeleiding, vanuit een goed team.

Dank je wel Hilde! Gefeliciteerd en veel succes op de weg

Ik vond het zeer fijn dat ze goede uitleg geven en echt de tijd voor je nemen

Dank voor je reactie!

Door Bloemzaad Apeldoorn heb ik enorm veel plezier ervaren in het rijden, dank daarvoor!

Ik koos voor Bloemzaad omdat ze een van de weinige rijscholen zijn die met een automaat lessen. Wat was dit een goede keuze! Voornamelijk instructeurs Rene en Iana hebben mij de afgelopen maanden onwijs goed begeleid. Ze hadden beiden ontzettend veel geduld, maar we hebben ook erg veel gelachen met elkaar. Ondanks de vele lessen die ik heb gehad heb ik de rijlessen altijd als leuk ervaren en ik zag er nooit tegenop. Dank jullie wel daarvoor!

Dankjewel voor je leuke reactie!

Zeer bekwame rij instructeurs, vriendelijke service, zeker in deze moeilijke corona tijden. Zal het iedereen aanraden hier te lessen. Naast het leren van een belangrijke nieuwe veilige skill, is het ook gewoon heel gezellig.

Dank je wel voor je positieve reactie!

Een goede rijschool, met goede voorlichting.

Mijn rij-instructeur was Guido. Dit heb ik ervaren als een goede instructeur die echt wil dat je vooruit gaat met jouw kennis in het verkeer. Ook vond ik het erg fijn dat zodra ik mijn examen de eerste keer niet haalde er direct actie werd ondernomen. Zo werden er direct nieuwe lessen en een nieuw examen ingepland.

Dank je wel! Goed om te lezen!

Goede en betrokken instructeur. Prettige communicatie administratie.

Instructeur erg duidelijk, sympathiek en professioneel. Fijne manier van lesgeven. Administratie afdeling flexibel en klantgericht. Materiaal prima in orde. Kan deze rijschool aan een ieder aanraden, betrokken rijschool.

Dank je wel! Fijn om te lezen!

goede instructeurs, goede communicatie met kantoor

goede instructeurs, goede communicatie met kantoor, zo hebben wij de scooterlessen ervaren.

Dank je wel!