Top rijschool

Echt goeie rijles om je praktijk examen te halen, ze hebben alle aandacht tijd geduld met zo dat je zo goed moeilijk kan voorbereid op je examen

Erg goede begeleiding gehad en leuke instructeurs. Goed begeleid tot en met het examen!!!

Bedankt voor je positieve feedback!

Super gezellig en leerzaam

Heel fijn.

Dankjewel!

Goede aanpak

Ik heb eerst de theorie gevolgt hier en in een keer geslaagd. Ook mijn praktijk in een keer. Aanrader!

Fijn om te horen! dankjewel!

Goede adviezen en zeer behulpzaam

Fijne rijschool waar je goed word geadviseerd en verder opweg word geholpen. We gaan nu voor B en daarna BE.

Goed om te horen! Ik zag dat de B inderdaad al gepland was! Succes met deze opleiding, ook die gaat goed komen!

Fijne lessen en prettige instructeur.

Opleiding BE gevolgd. Prettige lessen gehad, goede en kundige instructeur. Netjes geslaagd na de dagcursus.

Goed om te horen, bedankt!

Uitstekende rijschool!

Erg prettige instructeurs met verstand van het vak.

Leerzame tijd gehad

Ik heb fijne en leerzame lessen gehad, de instructeurs die ik heb gehad namen de tijd voor de dingen die ik moeilijk vond.

Dank je wel!

Zeer goede professionele begeleiding

Zonder enige ervaring met een aanhangwagen heeft Gerard Bloemzaad mij in korte tijd begeleid tot het in 1 keer succesvol behalen van mijn BE rijbewijs.

Dank voor je reactie, goed om te horen!

Een goede rijschool!!!

Een goede rijschool!!!

Hartelijk dank voor je reactie!

Moet wel de goeie instructeur kiezen

Ik was de eerste keer gezakt en dat was jammer . Maar gisteren ben geslaagd dankzij de les met Gido en Renee en Herman die lessen waren super goed , ik vind het wel beetje jammer voor de lessen die daar voren , ik wil hun erg bedanken ze gaven veel informatie en ik heb heel veel geleerd .

Fijn dat je eergisteren geslaagd bent, dat is uiteraard het werk van alle instructeurs samen! Bedankt voor je reactie!

goede rijschool

Goede communicatie voor en tijdens de lessen goede instructeur met duidelijke instructies en handige tips

Bedankt voor je fijne reactie!

Ge-wel-dig.

Top school, top instructeur, super begeleiding en leuke lessen! Goede communicatie en vol met leuke mensen!

Bedankt voor je leuke reactie!

Topservice top instructeur top overzicht kan niet beter

Bedankt voor je positieve reactie!

Aardige mensen, duidelijk en nog geslaagd voor mijn rijbewijs BE ook.

Dank je wel!

Goede betrouwbare rijschool met ervaren instructeurs.

Ik heb de rijschool als erg fijn ervaren gedurende het behalen van mijn rijbewijs. Ik kreeg goede tips, werd goed begeleid, en alles werd simpel in goede banen geleid. Ook wisseling van instructeurs verliep goed, al was dit wel elke keer even wennen (was natuurlijk overmacht). Alsnog alles in 1 keer goed weten af te ronden dankzij de deskundigheid van de instructeurs! Zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Dank je wel Mike voor je reactie! Goed om te horen

Tevreden met instructeurs en de planning.

Door dat ik elke week kon lessen heeft dit mijn leerproces enorm verbeterd. Ik ben dankbaar voor ieder die bij heeft gedragen dat nu kan rijden en dus mijn rijbewijs heb gehaald.

Hartelijk dank voor je reactie!

Prima rijschool voor BE in een dag!

Na een dag fijn met Gerard gelest te hebben in een keer mijn examen BE gehaald. De prima lunch maakte de ervaring helemaal af!

Bedankt voor je reactie!

Vakkundig en snel

Na mijn online aanmelding de volgende dag al reactie. Alles vlot geregeld, de intest en het plannen van de rijles. Vervolgens in één keer geslaagd. Kortom vakkundig en snel.

Dank voor je reactie!

Een rij instructeur die je verder helpt.

Ik heb een BE rijopleiding in 1 dag gedaan. Duidelijke uitleg. Rij instructeur bleef consequent aanwijzingen gegeven op zaken die ik kon verbeteren. En ondertussen ook nog een leuke dag gehad.

Goed om te horen, dankjewel!

The driving instructor who knows the student's strong points and the weak points would be excellent. I saw some instructors do the lessons as routine. Maybe I was wrong because I came from Asia. It might not much different to the ones who were born and raised here. Anyway, Bloemzaad might always be one of the huge memorable steps of my adventure in the Netherlands.

BE rijbewijs met Gerard behaald.

Bedankt!

Fijne lessen veel geleerd goede Service

Goeie lessen alles in 1 keer gehaald fijne mensen Leggen alles duidelijk uit ik raad het iedereen aan om hier te lessen

Goed om te horen!

Leuke rijschool, alles wordt in een snel tempo aangeleerd.

Bedankt voor je positieve reactie!

Goede kwaliteit lesperiode gehad! Veel aandacht.

Prima lesperiode voor de motor gehad, veel persoonlijke aandacht en inhoudelijk goede kwaliteit. Resultaat: alles in 1 keer gehaald!

Dank je wel voor je reactie!