Uitstekend personeel

Zeer nette, zakelijke en aardige rijschool

Ik vond het een prettige ervaring om bij hun mijn bus rijbewijs te halen

Guido heeft mij weer vertrouwen gegeven dat auto rijden echt leuk is. Naar 12 jaar weer op nieuw te zijn begonnen wat toen niet lukte na 5x zakken(bij andere rijscholen) is dankzij Guido wel gelukt.Wat ben ik blij dat ik voor Apeldoorn&Bloemzaad heb gekozen echt een top rijschool en vriendelijke mensen die er werken

Top service en een leerzame dag gehad!!

Ik heb de dag cursus gevolgd en ik heb dit super goed ervaren. Goeie en duidelijke communicatie met de rijinstructeur. Zeer dankbaar voor deze mooie ervaring en uiteraard ben ik ook geslaagd voor mijn aanhanger rijbewijs en dit alles in één dag!! Zeker een aanrader!!

Dank je wel Ali, goed om te horen!

Erg goede rijschool en prettige en instructeurs

Hoe ik deze rijschool zou omschrijven is in een woord super! Ik heb erg goede begeleiding gehad en ook persoons gericht, dus er werd echt gekeken wat ik nodig had. Ook kreeg ik altijd aan het einde van mijn rijles feedback hoe de les was vergaan en wat er verbeterd kon worden en hier gingen we dan de volgende les ook mee aan de slag. Naast de goede lessen was er ook altijd een gezellige sfeer, zowel met mijn rij instructeur als met alle andere! Ik raad rijschool Apeldoorn & Bloemzaad Verkeersopleidingen dan ook aan iedereen aan!

Dank voor je review Deveny, ook jij was een leuke en spontane kandidaat! Veel plezier met je rijbewijs!

Goed vakkundige rijschool

Goede service Vriendelijk personeel en en goede instructeurs Coen & Gerard Ik beveel deze rijschool echt aan anderen aan ik heb daar nu bijna al mijn rijbewijzen gehaald

Dank je wel Frank en heel veel plezier met je rijbewijs!

Zeer goede begeleiding!

Goed! Ben zowel met theorie als met praktijk in 1x geslaagd! Theorie lessen waren fijn en praktijk lessen ging ook erg goed. Fijne mensen! Zodra ik voor mijn auto rijbewijs ga dan ga ik weer hierheen!

Goede rijschool

Prettige en goede scooter rijles gekregen. En daardoor geslaagd.

Goede rijschool die netjes zijn afspraken nakomt.

Het is een rijschool waarbij je niet zomaar wordt afgebeld of dergelijke. De lessen zijn informatief en als je een instructeur krijgt voor de eerste keer weet hij of zij hoe jij rijdt, dat wordt namelijk doorgegeven door de collega's onderling. Ik heb er met veel plezier gelest.

Hele goede rijschool

Het was een zeer goede rijschool. Ik heb veel geleerd en mijn rijbewijs in 1x kunnen halen. Zeker een aanrader.

Fijne les instructeurs. Communicatie ook duidelijk!

Zeer fijn, en streng waar nodig is

Goede rijschool. Fijne theorie lessen. Zeer bekwame rijinstructeur. (René)

Mijn ervaring verbeteren door Apeldoorn Bloemzaad.

Mijn rijvaardigheid en betrouwbaarheid is beter dan vroeger.

Goede instructeurs en fijne administratie

Goed verlopen en persoonlijke aandacht is top!

Super leuk

Ik vond het erg leuk om de lessen te volgen en ben ook nog eens geslaagd!

Uıtstekende bedrijf vuur bromfietscertifaat

Zoonje heeft de totale pakket genomen voor bromfıets. Zowel theorıe lessen en praktıjklessen waren behulpzaam. Hij heeft alles gehaald in 1 keer dankzij bloemzaad. Het is een echte aanraarder!

Goede begeleiding, alles in 1 keer gehaald daardoor.

super geweldig

Al het personeel is aardig neemt de tijd. En tijdens de rijlessen super veel hulp gehad en goed begeleid. Alles was duidelijk en er was altijd wel iets te regelen. Goeie rijschool

Super instructeur, goede motoren! Niks te klagen

Geweldig!

Zeer kundig en ervaren rijschool! Leuke mensen

Prettige rijschool

Prettige rijschool. Geduldig en aardige instructeur. Zeer tevreden!!

Super om te horen, dank je wel!

Wederom perfect verlopen

Na een goede ervaring terug naar bloemzaad. Altijd netjes, correct en goed. Weer eentje er bij !

Dank je wel Rene!

Gewéldige rijschool

Je krijgt goede begeleiding en het is een gezellig team van instructeurs

Dank je wel Gerrit, fijn om te horen!

Duidelijke en goede scholing

In 20 dagen tijd klaargestoomd voor het CE praktijkexamen en geslaagd.

Dank je wel! Veel veilige kilometers gewenst!