Elke keer weer met een glimlach naar huis!

Afgelopen februari heb ik mijn rijlessen afgerond en ben ik geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Ik kan met heel veel positieve energie zeggen dat ik echt heb genoten van de rijlessen. Zowel de instructeurs als het personeel lopen hier met zoveel passie rond. Extra dank aan Jurgen voor de vele humor en gezelligheid. Dit zorgde bij mij voor niet teveel spanning en was elke les een feestje!

wel goed

De instructeur was mij steeds net voor met het zeggen van de noodzakelijke handelingen of verrichtingen. Dit maakte mij een beetje onzeker, een gevoel dat ik al dertig jaar niet meer gehad had... En dat de hele dag, dat maakte mij wel gaar... Toen we bij het CBR aankwamen en bleek dat ik mijn rijbewijs bij de rijschool had laten liggen, moesten we even snel op en neer. Ik ervoer het als erg leerzaam even met de instructeur mee te kunnen rijden. Zo kon ik zien hoe hij zelf reed.... Achteraf denk ik dat 1 proefles een maand tevoren, daarbij een uitleg op papier over hoe te kijken, vervolgens een maand zelf oefenen (Ik rij iedere dag met een trailer) en misschien nog 2 uurtjes les op de dag zelf mij ook door het examen geholpen had. Dat had mij heel wat tijd gescheeld, want als ondernemer kan ik ieder uur van de dag heel goed gebruiken!

Topklasse!

Wat heb ik hier fijn les gehad en wat is het contact met alle teamleden bijzonder leuk! Het voelde bijna als thuiskomen. Misschien dat ik er daarom (als 50+er) wat langer erover deed om alles onder de knie te krijgen? ;-) Nee, hoor, grapje. Dit is een topbedrijf met gezellige, vriendelijke en capabele mensen. Een aanrader voor als je in Apeldoorn en omgeving zoekt naar een rijschool om jou veilig op de weg te krijgen. Ik kwam er zelfs voor op de fiets vanuit kampen! En ik zou het zo weer doen. Maar ja, jullie 'werk' zit erop en mijn avontuur gaat beginnen: kilometers maken in Bulgarije. Dank!

Les gehad van Coen en altijd gezellig gehad. Leuke grapjes onderweg en goeie leerdoelen. Ze leren hun mensen om boven het cbr niveau te rijden. Was in 1x geslaagd door de goeie tips & tricks en de gezellige goeie lessen. Zeker een aanrader.

Fijne rijschool

Heb altijd met plezier gelest

Zeer professioneel en geroutineerd bedrijf

Met Gerard himself mijn BE gehaald in dagcursus. Eerst ingesleten rijgedrag afgeleerd en nieuwe skills aangeleerd. De Yoda van het rijden: ik order to learn you have to unlearn. (StarWars)

Super ervaring motorrijbewijs A-Code80

Ik heb rijles gehad van de instructeur Jurgen, groot complimenten. Ze kijken hier daadwerkelijk wat je nodig hebt! De wacht tijd was niet heel erg lang, en uiteindelijk heb ik binnen 6 maanden mijn rijbewijs in de pocket! We hebben een les gehad dat de motor niet helemaal op en top was, dus reden we even naar de monteur toe om dit op te lossen. Daarbij ging de les eigenlijk verloren, maar dit hadden ze perfect opgelost door mij een extra les te geven als compensatie. Super meedenkende mensen echt geen slecht woord over te zeggen. Super bedankt!

Super fijne rijinstructeur!

Hele fijne ervaring en goede rijschool. Super leuke rijinstructeur en altijd gezellig

Fantastisch!

Hele goede rijlessen hier mogen hebben! Raad zeker iedereen aan om hier te gaan rijden, super begeleiding en ze nemen echt de tijd voor je. Super!

Zeer vakkundige instructeurs

Ik heb de meeste lessen gehad van Coen Bouwman die me de fijne kneepjes van het besturen van een bus heeft bijgebracht. Met veel geduld en wat niet onbelangrijk is met een een stukje humor! Daarnaast een paar lessen gehad van Gerard Bloemzaad die ook zeer kundig is. Coen en Gerard bedankt voor de lessen!

Erg fijne en flexibele rijschool, ik heb mijn motorrijbewijs in 1x gehaald dankzij de rijlessen van Jurgen!

Top rijschool

Op het begin heb ik erg moeite gehad met rijlessen, omdat ik een heleboel verschillende instructeurs heb gehad. Toen ik de eerste keer niet was geslaagd, heeft Bloemzaad een heleboel er aan gedaan om mij te laten slagen. Door goed met mij te kijken wat mijn valkuilen waren, het stap voor stap uitleggen van verkeerssituaties en goede communicatie ben ik de tweede keer wél geslaagd! Ook is de planning hier zeer goed, er word goed gepland, bijvoorbeeld als je naar school of stage moet. Ik kan Bloemzaad zeker aan iedereen aanraden die een rijbewijs wil halen!

Een enthousiaste plek om te leren motorrijden!

In juni ben ik gestart met lessen en ik ben op een heel prettige manier begeleid naar mijn laatste examen! Ik kijk terug op een mooie leerzame tijd!

Ik heb veel geleerd in de lessen.

Ik heb extreem veel gelachen en uiteraard veel geleerd tijdens de autorijlessen.

Fijne samenwerking

Het was een fijne samenwerking om mijn rijbewijs te halen

Duidelijk en helder maar toch amicaal.

Bij Bloemzaad heb ik mijn scooter, auto, aanhanger en motor mogen halen. Zeer prettige rijschool, met duidelijke instructies. Ze bereiden je perfect voor op alle examens. Naast duidelijk zijn ze amicaal iedereen is gezellig en prettig om mee te praten.

Fijne rijschool goed georganiseerd

Ik heb Bloemzaad voor zowel mijn scooter als auto rijbewijs als een goed georganiseerd bedrijf ervaren. Alle lessen en het praktijk gedeelte werden vooraf ingepland. Ik heb mijn autorijbewijs daardoor binnen een half jaar in een keer gehaald. Natuurlijk met grote dank aan mijn instructeur Samira!

Uitstekend geholpen

Top rijschool, helpen je met alles goeie rijinstructeurs sociaal

Super leuke ervaring en heb heel veel geleerd

Het was top geregeld!

Ik was best nerveus toen ik na de rijschool ging maar dat was snel voorbij zodra ik binnen kwam. Scooterlessen waren erg leuk om te doen. Onverwachts een frikandel gekregen bij de lunch en daarna geslaagd voor het examen.

Super fijne rijlessen!

Goede rijlessen gehad. Duidelijke instructies en vriendelijke mensen!

Aardige instructeurs, snelle reacties en erg flexibel in het veranderen van les programma

Hoi Selena, Bedankt voor je reactie. Jij hebt je autorijbewijs in de pocket en super dat alles naar wens is geweest. Fijne kilometers gewenst. Groet Team Bloemzaad

een leuke dag, met dagtraining en een positief resultaat

het was leuk, gezellig maar zeker ook leerzaam. het contact was goed en duidelijk. ik heb een goede ervaring gehad.

Hoi Boaz, Wat leuk te lezen dat je een leuke, gezellige en leerzame dag hebt gehad. Daar gaat het om en dat je naar huis gaat met een positief resultaat en je pasje kan aanvragen bij het Gemeentehuis. Veel plezier. Misschien gaan we je nog zien voor de volgende opleiding auto. Team Bloemzaad Verkeersopleidingen

In één keer geslaagd voor AVB en AVD!

Er wordt goed meegedacht over hoe de lesplanning het best ingedeeld kan worden tot het examen, zodat je niet te veel lessen hoeft te nemen.

Bedankt voor je reactie. Heel veel plezier met het motorrijden al is het weer er op dit moment niet zo naar. Met vriendelijke groet, Bloemzaad Verkeersopleidingen.

Motorrijbewijs A

Motorrijbewijs hier gehaald zonder enige problemen. Instructeur weet waar die het over heeft en kan alles goed uitleggen en voor doen. Als je opzoek bent naar een goede rijschool ben je bij bloemzaad aan het goede adres! Helaas heeft het cbr lange wachttijden voor de examens maar ze doen hun uiterste best om zo snel mogelijk een plekje voor je te krijgen.

Hoi dion, Bedankt voor je reactie. Ja het is helaas jammer dat er langere wachttijden zijn voor AVB en A examens. We proberen dan ook onze planning hierop aan te sluiten. Met vriendelijke groet, Bloemzaad Verkeersopleidingen