Fijne rijschool

Ik heb een hele fijne tijd bij jullie gehad bedankt voor jullie gezellige en leerzame lessen gr sharon

Dank je wel Sharon!

Professioneel & leuk

Ik had nog nooit les gehad en zocht naar een goed aanbevolen rijschool. Bloemzaad Apeldoorn was dit en ik had een proefles genomen. De proefles was bij Herman die ook zelf een fanatieke motorrijden is. De lessen was erg prettig en Herman is een aardige man! Na mijn pakket ben ik in 1x succesvol geslaagd!

Leuk om te horen! Bedankt!

Goede instructeurs en netjes geregeld

De instructeurs die ik heb gehad waren zeker niet verkeerd en verder had ik het gevoel dat de rijschool haar zaken goed op orde heeft.

Dankjewel!

Goed leerzaam

Leuke instructeurs en aardige mensen en een goeie rijschool van zichzelf

Bedankt voor je reactie!

Goede rijschool en rij instructeurs, top!!

Dankjewel!!!

Een zeer goede rijschool

Ik vind het een goede rijschool!

Bedankt!!!

Goede Rijschool en opleiding

Rijles en praktijk scooter. Fijne rijschool en leuke rij instructeur. Met online praktijk vanwege Corona ook goede uitleg gehad. Rijschool om aan te bevelen. Praktijk ook goede communicatie, was top!!!

Leuk om te horen, dankjewel!

Goede lessen!

Over de lessen niets dan lof. Veel geleerd van (vooral) Herman. Een echte motorrijder met veel ervaring, top! Wel een keer heeeel onvriendelijk te woord gestaan toen ik helaas een les moest afzeggen wegens ziekte. Nog voordat ik kon zeggen waarom ik niet kon komen werd er op boze toon gezegd "Dat kan niet kosteloos!". Misschien voortaan eerst eens vragen wat er aan de hand is voordat je dit soort dingen roept. Voor hetzelfde geld is er iemand overleden of zo. De hoorn werd er ook heel snel weer opgegooid en een 'beterschap' kon er ook niet vanaf. Als ik nou veel lessen afzeg snap ik het, maar dit was de enige les die ik helaas moest afzeggen dus dat had best wat vriendelijker gekund.

Beste Bart, Wat vervelend om te horen. Wij kunnen dat hier ook niet echt plaatsen omdat we naar ons idee juist altijd naar de klant luisteren. Dat het binnen een bepaalde periode niet kosteloos is is inderdaad een regel waar we ook zeker wel eens van afwijken bij bijvoorbeeld een crematie/begrafenis. Ik zie in jouw dossier ook dat er een keer kosteloos is geannuleerd vanwege corona met een precieze datum erbij ook. Dat haalt natuurlijk niet een eventueel gevoel bij jou weg maar ik wilde dit wel terugkoppelen naar je. Gelukkig betreft het dan om één telefoontje en niet om de rest van het contact en de opleiding. Veel veilige kilometers gewenst!

Top geregeld

Fijne samenwerking

Bedankt voor je reactie!

Top rijschool

Echt goeie rijles om je praktijk examen te halen, ze hebben alle aandacht tijd geduld met zo dat je zo goed moeilijk kan voorbereid op je examen

Goed om te horen, dankjewel!

Erg goede begeleiding gehad en leuke instructeurs. Goed begeleid tot en met het examen!!!

Bedankt voor je positieve feedback!

Super gezellig en leerzaam

Heel fijn.

Dankjewel!

Goede aanpak

Ik heb eerst de theorie gevolgt hier en in een keer geslaagd. Ook mijn praktijk in een keer. Aanrader!

Fijn om te horen! dankjewel!

Goede adviezen en zeer behulpzaam

Fijne rijschool waar je goed word geadviseerd en verder opweg word geholpen. We gaan nu voor B en daarna BE.

Goed om te horen! Ik zag dat de B inderdaad al gepland was! Succes met deze opleiding, ook die gaat goed komen!

Fijne lessen en prettige instructeur.

Opleiding BE gevolgd. Prettige lessen gehad, goede en kundige instructeur. Netjes geslaagd na de dagcursus.

Goed om te horen, bedankt!

Uitstekende rijschool!

Erg prettige instructeurs met verstand van het vak.

Bedankt voor je positieve reactie!

Leerzame tijd gehad

Ik heb fijne en leerzame lessen gehad, de instructeurs die ik heb gehad namen de tijd voor de dingen die ik moeilijk vond.

Dank je wel!

Zeer goede professionele begeleiding

Zonder enige ervaring met een aanhangwagen heeft Gerard Bloemzaad mij in korte tijd begeleid tot het in 1 keer succesvol behalen van mijn BE rijbewijs.

Dank voor je reactie, goed om te horen!

Een goede rijschool!!!

Een goede rijschool!!!

Hartelijk dank voor je reactie!

Moet wel de goeie instructeur kiezen

Ik was de eerste keer gezakt en dat was jammer . Maar gisteren ben geslaagd dankzij de les met Gido en Renee en Herman die lessen waren super goed , ik vind het wel beetje jammer voor de lessen die daar voren , ik wil hun erg bedanken ze gaven veel informatie en ik heb heel veel geleerd .

Fijn dat je eergisteren geslaagd bent, dat is uiteraard het werk van alle instructeurs samen! Bedankt voor je reactie!

goede rijschool

Goede communicatie voor en tijdens de lessen goede instructeur met duidelijke instructies en handige tips

Bedankt voor je fijne reactie!

Ge-wel-dig.

Top school, top instructeur, super begeleiding en leuke lessen! Goede communicatie en vol met leuke mensen!

Bedankt voor je leuke reactie!

Topservice top instructeur top overzicht kan niet beter

Bedankt voor je positieve reactie!

Aardige mensen, duidelijk en nog geslaagd voor mijn rijbewijs BE ook.

Dank je wel!

Goede betrouwbare rijschool met ervaren instructeurs.

Ik heb de rijschool als erg fijn ervaren gedurende het behalen van mijn rijbewijs. Ik kreeg goede tips, werd goed begeleid, en alles werd simpel in goede banen geleid. Ook wisseling van instructeurs verliep goed, al was dit wel elke keer even wennen (was natuurlijk overmacht). Alsnog alles in 1 keer goed weten af te ronden dankzij de deskundigheid van de instructeurs! Zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Dank je wel Mike voor je reactie! Goed om te horen