Aardige mensen, duidelijk en nog geslaagd voor mijn rijbewijs BE ook.

Dank je wel!

Goede betrouwbare rijschool met ervaren instructeurs.

Ik heb de rijschool als erg fijn ervaren gedurende het behalen van mijn rijbewijs. Ik kreeg goede tips, werd goed begeleid, en alles werd simpel in goede banen geleid. Ook wisseling van instructeurs verliep goed, al was dit wel elke keer even wennen (was natuurlijk overmacht). Alsnog alles in 1 keer goed weten af te ronden dankzij de deskundigheid van de instructeurs! Zou deze rijschool zeker aanbevelen!

Dank je wel Mike voor je reactie! Goed om te horen

Tevreden met instructeurs en de planning.

Door dat ik elke week kon lessen heeft dit mijn leerproces enorm verbeterd. Ik ben dankbaar voor ieder die bij heeft gedragen dat nu kan rijden en dus mijn rijbewijs heb gehaald.

Hartelijk dank voor je reactie!

Prima rijschool voor BE in een dag!

Na een dag fijn met Gerard gelest te hebben in een keer mijn examen BE gehaald. De prima lunch maakte de ervaring helemaal af!

Bedankt voor je reactie!

Vakkundig en snel

Na mijn online aanmelding de volgende dag al reactie. Alles vlot geregeld, de intest en het plannen van de rijles. Vervolgens in één keer geslaagd. Kortom vakkundig en snel.

Dank voor je reactie!

Een rij instructeur die je verder helpt.

Ik heb een BE rijopleiding in 1 dag gedaan. Duidelijke uitleg. Rij instructeur bleef consequent aanwijzingen gegeven op zaken die ik kon verbeteren. En ondertussen ook nog een leuke dag gehad.

Goed om te horen, dankjewel!

The driving instructor who knows the student's strong points and the weak points would be excellent. I saw some instructors do the lessons as routine. Maybe I was wrong because I came from Asia. It might not much different to the ones who were born and raised here. Anyway, Bloemzaad might always be one of the huge memorable steps of my adventure in the Netherlands.

BE rijbewijs met Gerard behaald.

Bedankt!

Fijne lessen veel geleerd goede Service

Goeie lessen alles in 1 keer gehaald fijne mensen Leggen alles duidelijk uit ik raad het iedereen aan om hier te lessen

Goed om te horen!

Leuke rijschool, alles wordt in een snel tempo aangeleerd.

Bedankt voor je positieve reactie!

Goede kwaliteit lesperiode gehad! Veel aandacht.

Prima lesperiode voor de motor gehad, veel persoonlijke aandacht en inhoudelijk goede kwaliteit. Resultaat: alles in 1 keer gehaald!

Dank je wel voor je reactie!

Goede communicatie over de lessen en examens

Na een belletje kon ik zeer snel terecht en was alles al gepland tot aan de examens. Ik was erg tevreden over de manier van les geven van Paul en heb hier veel van geleerd!

Dank je wel voor je reactie!

Goede instructeurs. Word prettig les gegeven. Het is er wel erg druk dus wees op tijd met plannen.

Alleen jammer dat ik zo vaak van instructeur heb moeten wisselen en van auto voor het examen

Fijn dat je het wel goed vond. Uiteraard jammer dat je het vervelend vond dat er regelmatig een wissel van instructeur in zat. Normaliter proberen we dat natuurlijk zoveel mogelijk te voorkomen. Helaas is dit door de twee lockdowns waarin je heb gezeten bijna onvermijdelijk geworden door de drukte en achterstanden die iedereen heeft opgelopen. Desalniettemin heb je nu lekker je rijbewijs en op naar heel veel veilige kilometers. Heel veel plezier ermee!

Zelfstandig het vertrouwen en de kwaliteiten hebben om naar Oostenrijk te kunnen rijden.

Bij Apeldoorn & Bloemzaad Verkeersopleiding leer je niet alleen hoe je het rijbewijs kan halen, maar ook, door onder andere Herman, hoe je als motorrijder met vertrouwen, inprincipe, overal naartoe zou kunnen rijden. :)

Erg fijn om te horen, bedankt!

Elke instructeur legt op een andere manier uit maar ze werken allemaal uiteraard naar hetzelfde doel. Enorme complimenten voor het geduld dat al deze instructeurs hebben. De lessen zijn 100 minuten wat het heel fijn maakt om goed de informatie in je op te nemen en dit te laten zien in de praktijk. Ik kan bloemzaad zeker aanraden.

Fijn om te horen dat je ons aanbeveelt! bedankt!

Zeer goede rijschool

Zeer prettige en goede rijschool, het zijn ervaren instructeurs die op een leuke en duidelijke manier de les verzorgen. Het inschatten van de benodigd aantal lessen was precies goed.

Goed om te horen, dankjewel!

Goed!

Geweldig leuke lessen gehad!

Bedankt!

Alles werd goed duidelijk uitgelegd. Rijlessen wordt ook duidelijk uitgelegd als je iets niet snapt

Bedankt voor je reactie!

Hele goede instructeurs!

Hele chille en goede instructeurs die ook hele goede tips geven waardoor ik in één keer heb kunnen afrijden.

Dankjewel!

Geweldig!

Echt een aanrader

Gezellige rijlessen

Altijd gezellig en leuke lessen

Dank je wel!

Super goed, heel erg tevreden!!!

Mijn ervaringen met bloemzaad zijn heel erg goed! Er zijn echt super lieve mensen en goeie rijlessen,

Leuk om te horen! Dankjewel!

Prima rijschool en plezierige medewerkers

Ik heb rijbewijs D met code 95 gehaald bij Apeldoorn & Bloemzaad. Prima uitleg van het traject door Remco. Goede koppeling aan juiste instructeur. Prima planning van de lessen op de gewenste dagen en tijden. Ook tijdens de lockdown en verlenging daarvan werd er telkens weer een nieuwe planning met examendata verzorgd. Prima instructeur. Lesniveau is hoog, zodat je goed voorbereid bent op het CBR-examen. Zeer tevreden en in één keer geslaagd voor alle onderdelen.

Bedankt voor je fijne reactie! Fijn om te lezen!

Een prettig, gezellig team. Goede service.

Goede persoonlijke begeleiding, vanuit een goed team.

Dank je wel Hilde! Gefeliciteerd en veel succes op de weg