Prima geholpen

Ondanks een kleine foutmelding wat gelijk werd opgelost

zeer grote vakkennis en fantastische service

Een hele fijne garage met veel service en klantgericht meedenken.

Alles uit de kast voor een goed eindresultaat

Uitvoeren van werkzaamheden met oog voor kosten en kwaliteit. afspraken worden nagekomen.

Heel goed 9

Heel goed geholpen goede uitleg zeker aanbevelen deze Garage.

vriendelijk, kundig en betrouwbaar

Goed kleinschalig bedrijf met prettige bedrijfsleider en monteurs die meedenken en zake kundig zijn, zeer positieve ervaring!

PRIMA

PRIMA

Zeer goede service

Men denk met je mee en met name over het caravanpakket dat trekhaak.nl verkoopt. Dit heeft helemaal geen extra toevoeging. Bedankt hiervoor voor het meedenken.

Vriendelijk professioneel en behulpzaam.

De garage kan er niet veel aan doen, maar wat ik jammer vind is dar de trekhaak geleverd wordt met een module waarvan bekend is dat die storing geeft op mijn type auto. Hij is er nu uitgehaald en een goede module is besteld.

Prima gemonteerd

Zit er allemaal prima op jammer dat er wel al een kras over de trekhaak zit.

Zoals altijd geweldig goed

Fijne deskundige hulpvaardige mensen, waar je op kunt bouwen

Dé ultieme klantbeleving

Heel fijn bedrijf. Afspraak is afspraak. Gratis leenauto mee, Jan denkt mee met de mooiste oplossing voor de auto (visueel en praktisch). Je wordt direct te woord gestaan door vriendelijke mensen. Echt een aanrader

Meteen een goed gevoel.

Het is altijd moeilijk om een betrouwbare garage te vinden. Bij Jan de Groot had ik meteen een goed gevoel. Zaken doen is een kwestie van vertrouwen werd mij door de eigenaar verteld. Als er geen vertrouwen is kan ik beter stoppen aldus de eigenaar. Werkplaats is zeer netjes. Al om een bedrijf om weer naar toe te gaan.

Vakkundig en vriendelijk

Prima en snel geholpen. Al jaren zeer tevreden klant.

Prima.

Onze bus is gehaald en teruggebracht , vriendelijke mensen , goede service.

Prima klantgericht!

Zie boven

Goede vakgarage!

Beste en vriendelijkste autobedrijf in Wormer

Beste en vriendelijkste autobedrijf in Wormer. Ook bekend als Trekhaak Centrum Wormer. Twee jaar geleden een trekhaak op onze Toyota Yaris hybrid laten monteren. Dat was onze eerste kennismaking. Perfect allemaal gegaan,later nog twee zelf geleverde banden op mijn velgen laten monteren en de wielen om laten zetten van voor naar achter. Nu gisteren de winterbanden laten monteren. Autobedrijf Jan Groot is voor mij het beste en prijs gunstigste autobedrijf. En een heel goede kennis van zaken.

Uitstekend zeer netjes geholpen

Trekhaak onder de auto gezet Keurig netjes geholpen en kregen een leen auto mee Zeer vriendelijke mensen en goede uitleg

zeer prettig

Vriendelijke mensen. Er wordt de tijd voor je genomen. Alles werd heel goed uitgelegd.

Snel en accuraat

Een plezierige en persoonlijke benadering die er toe doet. Gericht op snelle hulp en goed meedenken. Top!

Fijn bedrijf nette mensen.

Duidelijke communicatie, staan altijd voor je klaar.