Top geregeld!

Een scherpe heldere offerte ontvangen, nog gebeld om e.e.a. helder te krijgen aangezien er niet bij stond welk merk/type geleverd zou worden. Een aantal dagen voor de afspraak gebeld om na te vragen welk type nu geplaatst zou worden. Dit was een gerenommeerd merk. De dag van de afspraak netjes ontvangen en een goede leen auto meegekregen. om 15:00 was het al klaar en kon ik mijn auto ophalen. Het resultaat was helemaal top en naar mijn tevredenheid. Ik was verrast dat er van de afneembare trekhaak helemaal niets te zien was als deze was gedemonteerd, ook de aansluitstekker kon ik netjes weggraaien achter de bumper. Heel netjes afgewerkt in de auto ik heb er niets van gezien dat ze bekleding ed. losgehaald hebben. Heel professioneel gedaan!

Prima behandeling en uitleg

Thuis brengen en eerlijk advies

Prima geregeld

Trekhaak laten monteren. Alles naar tevredenheid.

Vertrouwd en goed!

Top garage!

Goed tewoord gestaan,aardige mensen.

Goede afspraken gemaakt ivm het aanbrengen trekhaak,alles volgens plan uitgevoerd.

Vlotte efficiënte afhandeling

Trekhaak montage

Goeie afspraken, keurig optijd klaar leenauto. Aardige mensen. Voor een trekhaak kan je hier ook zeker terecht.

Super vriendelijk personeel en goed service.

Altijd vriendelijk, meedenkend en goede kwaliteit werk.

Bij Jan Groot heb ik altijd het gevoel dat ik eerlijk word en dat gevoel had ik in het verleden bij andere garages niet altijd.

eerlijk en service gericht

E zijn altijd duidelijk en helder wat er aan de hand is de service is snel en goed

Al Jarenlang prima service

Meerdere auto's in onderhoud gehad en altijd goed geholpen.

Prima geholpen bij plaatsen van trekhaak

Het contact verloopt prima en vooraf wordt een heldere prijs afgesproken. De gedane werkzaamheden, het plaatsen van een trekhaak, zijn top uitgevoerd.

Sorry, ik kan geen klachten bedenken.

Kan geen klachten bedenken.

Correct, ter zake kundig!

Correct, ter zake kundig!

Goed en vertrouwd

Vriendelijk en goed geholpen

Alles volgens afspraak gegaan

Goed hulpvaardig klantvriendelijk

Prima goed en kwalitatief sterk bedrijf , dat is ook wat ik zoek. Neemt geen risico, heeft een goede uitleg en in mijn geval een snelle oplossing. Een klein beetje korting vooral op de onderdelen was wel netjes geweest . Ik ken alle prijzen dus begrijp mijn factuur goed . Maar dat is dan ook mijn enig commentaar

Alles volgens afspraak

Zoals afgesproken in offerte werd alles gedaan, service perfect.

Snel en vriendelijk

Hebben gedaan wat ik gevraagd heb, keurig optijd volgens afstraak

Deskundig

Heel klantvriendelijk, nemen de tijd en leveren hele goede kwaliteit

Tevreden klant

Tevreden klant

Klantvriendelijk en professioneel

Trekhaak laten monteren. Keurig gedaan, goede uitleg bij ophalen!

Fijn geholpen!

Aardig en behulpzame medewerkers.

Snel en doeltreffend!!!

Goed en vriendelijk geholpen !!!