Wat een aardige mensen en goed produkt geleverd.

In een woord: KLASSE!!

Weten dat het goed zit!

Samengevat: professioneel, goede service en 100% te vertrouwen!

Prima bedrijf,alles vlot en netjes geregeld!

zeer professioneel bedrijf met echte vakmensen

al 20 jaar goede ervaring met dit betrouwbare familiebedrijf

Ontzettend fijn en betrouwbaar bedrijf

Ontzettend fijn en betrouwbaar familiebedrijf. Helpen, denken mee... echt betrouwbaar. Super fijn!

Goede professionele werkplaats

Hulpvaardig en kundig personeel die blijkbaar al jaren zo met elkaar werken. Wel een oudere omgeving, maar voldoet zeker nog. Alles schoon en goed opgeruimd.

Altijd zeer vriendelijk geholpen

Ik word altijd zeer vriendelijk geholpen en probleem snel opgelost

Prima bedrijf en klantvriendelijk

Werd goed geholpen jammer genoeg geen verloopstekker zoals afgesproken ha ha .raad een ieder aan naar deze garāmejot te gaan. Gr Gerrit van Dijk

Uitsekende service

Vriendelijk personeel, afhandeling van zaken zoals verwacht en duidelijke uitleg waar nodig.

Zi boven

Uitstekende montage trekhaak.

Netjes geholpen goede uitleg en prima op tijd.

prima service

tevreden

Altijd correct en vriendelijk

Positief

Zeer klantvriendelijk top zaak

Top service !!!!!

Jan Groot maakt het waar!

Geweldige service en komt zijn afspraken altijd na! Stopt pas met zoeken als al je wensen worden waargemaakt. Je hoeft nergens naar om te kijken. Ik raad deze eerlijke autobedrijf zeker aan!

We zijn inmiddels 2 jaar verder en mijn vertrouwen is nog steeds onbeschaamd.

Als je ruim 40 jaar klant bent bij een dezelfde garage, dan doe je dit niet als er geen vertrouwen van beide kanten is. Het garagebedrijf staat nog steeds voor de buitengewone goede service. Niets is teveel en er is altijd wel een mouw aan te passen. Geen verloop van personeel in het bedrijf zegt ook wel wat. Ze zijn daar beleefd, vriendelijk, behulpzaam en vooral kundig Ik kan dan ook iedereen deze garage aanbevelen.

Super garage que je recommande à 100%!

Garage familial honnête et efficace avec une équipe adorable. Très contente d’avoir acheté ma voiture là-bas et de bénéficier du suivi chez eux!

• Nous recommanderiez-vous? Oui

Ik heb zeer goede ervaringen met autobedrijf Jan Groot.

Top geregeld

Alles keurig volgens afspraak geregeld. En kregen keurig een telefoontje dat de auto weer klaar stond. Top bedrijf

Werk geleverd volgens afspraak

Proces rondom afspraak en vervolgens de uitvoering van het plaatsen van een trekhaak aan onze auto is heel goed gegaan. Kwaliteit van het werk is ook zeer goed en daarnaast is het personeel ook nog eens vriendelijk. Kortom: een zeer tevreden klant.

Uitstekend autobedrijf

Kom er graag. Word altijd goed, snel en correct geholpen. En altijd een gezellig praatje als je langs komt :-)

Prettige deskundige service

Zoals altijd , al sinds jaren vertrouw ik deze garage met hun deskundigheid en gastvrije service, mijn autootje toe !!

Een enorm vriendelijke eigenaar Jan Groot.

Positief. Alleen de uitleg die ik gister kreeg was prima maar ik moet het allemaal nog een beetje verwerken. Ik zal dan ook één dezer dagen weer even langs gaan voor een tweede uitleg. Volgens de heer Groot is dat geen enkel probleem.

Netjes ontvangen en keurig alles geregeld