De levering van de auto werd niet met een presentje gedaan. Ik heb het als een kille bedoening ervaren. Daarnaast werd ook geen verdere informatie over de auto gegeven bij aflevering. Zo van hier heb je de sleutel en tot ziens. Als de betaling maar binnen is. Bij aanschaf wordt ook weinig informatie verstrekt. Ik koop niet iedere dag een auto. Ik verwacht van een medewerker dat hij mij kan aangeven wat ik moet regelen. Een pro-actieve houding dus. Wat bij ons is blijven hangen is dat het innen van het geld belangrijker is dan een tevreden klant. Slechte parkeergelegenheid. Ik kon de auto als bezoeker niet voor de winkel kwijt.
Wij vinden het fijn als klanten ons bedrijf positief beoordelen. Maar ook wanneer klanten negatieve ervaringen hebben met ons bedrijf horen wij dat graag, want daaruit kunnen wij lering trekken en met de punten van kritiek aan de slag gaan om zo voor verbetering te zorgen. Zo hebben wij ook uw beoordeling gelezen. Wij begrijpen uw opmerking over de betaling. De regel is en blijft dat de betaling bij ons binnen moet zijn bij het afhalen van de auto. Uit ervaring weten wij dat het betalingsverkeer door de banken niet altijd verloopt volgens verwachting. Wanneer, daardoor, om welke reden dan ook, de betaling niet tijdig geregeld is, ontstaat er bij het afhalen van de auto een vervelende situatie, met name voor de klant, die we graag willen voorkomen. U had graag uw VW Sharan na aankoop in dezelfde week willen ophalen, maar helaas lukte dat niet vanwege de betaling, wellicht mede doordat wij u te laat hebben geinformeerd over bovengenoemde regel. Wanneer dan in de daaropvolgende week van onze kant een aantal keren de betaling aan de orde komt en bij aflevering nog een keer, is het begrijpelijk dat bij u de gedachte ontstaat dat voor ons alleen het financiele aspect van belang is, terwijl voor u juist de nadruk ligt op de nieuwe auto waarin u graag zo snel mogelijk wilt rijden. Aan de zijkant van ons pand, bij de ingang van de receptie is meestal voldoende parkeergelegenheid. Het verstrekken, ontbreken, van informatie aan de klant, door u genoemd, heeft onze aandacht. Het proces van aankoop en aflevering van uw auto kunnen wij niet meer over doen. We vinden het erg jammer, en het spijt ons, dat onze manier van handelen u heeft teleurgesteld. We hopen dat we via deze reaktie laten blijken dat we u kritiek serieus nemen. Ondanks alles wensen wij u veel rijplezier in de VW Sharan
Erg klantvriendelijk bedrijf, denken in oplossingen, zijn eerlijk en oprecht. Goede service, en top reparatie team.
uitstekend
Geen stempel in mijn onderhoudsboekje. Vind ik een slechte zaak. Voor de rest prima. Met name wat betreft leenauto. Top.
50 jaar klant, met tevredenheid
zeer goed
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.