goede wijn behoeft geen krans

Goede service voor een betaalbare prijs.

Had een grote bus willen huren maar die waren niet meer beschikbaar, medewerker kwam met een handig idee om toch een bus vrij te krijgen. Blij met hoe er meegedacht werd.

Alles was conform informatie op de website, geen verassingen en goede bus

Alles was conform informatie op de website, geen verassingen en goede bus.

Wederom heel goed

We konden zelfs de gehuurde bus al een dag eerder ophalen Top!!

goede service

Wij kunnen altijd snel bij jullie terecht

Goed en niet te duur huren

Opnieuw een bus met laadklep gehuurd. Nette VW Crafter, voldoende ruimte en rijdt perfect. In het verleden ook een aanhanger met tandemas gehuurd. Geen reden om ergens anders te huren.

Prima service weer.

Airco ondehoud. Mijn auto weer lekker koel! Snel en betaalbaar

Dunnewind is een verhuurbedrijf dat met je meedenkt.

Zie boven

goeie afspraken, goeie auto en goeie prijs.

Aan te bevelen bedrijf. Vriendelijke ondernemer en medewerkers. Goed en net materiaal. Geven vertrouwen en stralen vertrouwen uit. Schappelijke prijzen.

Geweldige service !

Mercedes werd gehaald en gebracht voor een bandenwissel. alles keurig volgens afspraak. vriendelijke aardige mensen met verstand van zaken.

Deskundig en communicatief

Hele goede service en klant vriendelijk

top

altijd top service

Mijn auto wilde niet starten, de accu was leeg. Gebeld met Autobedrijf Dunnewind. Ze hebben mijn auto thuis opgehaald, de accu vervangen en aan het eind van de middag zelfs de auto weer teruggebracht. Top service!

Goede service en vriendelijk .

Autobedrijf met goede service en hulp . Voor APK en Onderhoud zeker aan te bevelen .

Ik weet niet wat ik van Dunnewind moet denken

Een bedrag afgesproken over de onderhoudsbeurt en APK en airco. Na enige tijd kreeg ik de rekening en die was beduidend hoger. En ik kon op de rekening ook niet zien waarom dit was. Er is met mij ook geen contact opgenomen dat er meer moest gebeuren. Telefonisch contact genomen ze konden het niet gelijk zeggen hoe en wat ik zou binnen een of twee dagen wat horen maar een dag of 4 verder nog niets.

zie hierboven. Mijn ervaringen met autobedrijf Dunnewind zijn altijd goed, vakkundig en plezierig.

Heldere communicatie, snelle service

Bij Dunnewind geen gladde verkooppraatjes maar juist heldere communicatie en men doet wat men beloofd. Daarbij ook snelle service, top geregeld.

Gewoon goed

Altijd goed. Altijd klantvriendelijk en behulpzaam. Zowel balie als werkplaats medewerkers.

Super service door Tom!

Op het laatste moment toch nog een verhuiswagen nodig! En binnen 24 uur geregeld door Tom! Geweldige service!

Altijd met aandacht en betrokkenheid ; ik voel me als klant serieus genomen

Duidelijk afspraken vooraf over brengen en halen nagekomen. Vriendelijk en betrokken medewerkers; met een voorbeeldfunctie van de eigenaar. Fijne garage!

Vriendelijke service, mooie Jeep

Gebruikte Jeep Patriot gekocht, zeer vriendelijke service en enkele aanpassingen werden volgens afspraak en op tijd uitgevoerd. Mooie zaak.

goed geregeld!

leveren wat ze afspreken

Positief

Men heeft aandacht voor de problemen en voor zover ik kan beoordelen,worden reparaties goed uitgevoerd. Dank zij Dunnewind rijd ik met plezier in mijn oude autootje!

Zoals altijd prima service!

Vriendelijk aan de telefoon en transparant met de facturen.