Bedrijf dat goed voor de klanten is, meedenkend en ook vooruitdenkend

Goede service, ook bij kleine opdrachten zoals bandenwissels

super

klantvriendelijk, goede koffie. mis alleen de "oude" monteurs.

Prettig, kleinschalig bedrijf met goede service en normale tarieven

Gewoon ‘normaal’ en vertrouwd bedrijf met bekende gezichten. Je weet wie er aan je auto werkt. Veel ervaring met Skoda.

Vakkundig, vriendelijk, klantgericht, geen toeters en bellen, (daardoor) redelijke tarieven.

Erg goed

Prettig Goede service Vriendelijk ontvangen

Hebben een grote betrokkenheid bij de reparatie en het functioneren van de de auto.

Er is veel aandacht en betrokkenheid bij het onderhoud van de auto. Ook bij een lastige storing.

Uitstekende service.

Correct. Vriendelijk. Service gericht.

Klantvriendelijk kwaliteitsbedrijf

Eerlijke goede dienstverlening zonder de sterallures van een dealer.

Betrouwbaar auto bedrijf

Staan altijd vriendelijk voor je klaar In woord en daad

Nieuw geplaatst deurslot functioneerde niet maar een los contractje werd direct hersteld.

Kan gebeuren en goed en direct opgelost

Vruggink is een bedrijf dat dicht bij de klant staat en service hoog in het vaandel heeft staan

Bij dit bedrijf wordt je nog gezien als mens / persoon waar je kind aan huis bent, de koffie staat altijd klaar. Als vaste klant maar ook als nieuwe klant voel jij je direct thuis.

Prima garage en een goede werksfeer.

De Skoda Fabia heb ik voor een beurt en tevens voor de keuring aangeboden. Ik had de Gelderlander krant mee genomen omdat ik van Groenlo kom. Toen ik de krant uit had gelezen en de te koop staande auto's had bekeken was het al bijna klaar. Ik kon er op wachten en kreeg tevens de koffie zeer hartelijk voor me gezet, met de chocolade paas eitjes er bij m m m. Prima voor mekaar daar in Halle.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Vriendelijk en deskundig

Prettig en open en deskundig.

De levering is verlopen zoals met elkaar vooraf is afgesproken, een item dat later ontdekt werd is netjes verholpen.

De vriendelijkheid

Denken met je mee om bij grote reparaties het zo gunstig mogelijk te maken voor de klant

Eerlijke garage, geen poespas.

Gewoon goed. Kom er al 20 jaar. Staan altijd klaar. Veel kennis van het vak.

Klant is koning

We werden heel vriendelijk en serieus behandeld. Goed geadviseerd.

Prima klantgerichte service.

Goede en zorgvuldige communicatie. Reparaties en onderhoud zoals het hoort.

Fijn bedrijf!

Snelle service. Makkelijk afspraken te maken.

Fijne betrouwbare garage

Heb een goed gevoel bij Vruggink

Correct en fijne service

Zeer betrouwbaar bedrijf

Doe regelmatig zaken met Autobedrijf Vruggink en kan ze omschrijven als zeer betrouwbaar met een uitstekende service.

perfect

goede service en klantvriendelijk