prima service, aardig personeel, lekkere koffie

Personeel is altijd super vriendelijk, wij wonen niet in de buurt dus blijven we wachten tot de auto klaar is, ze hebben een mooie koffiehoek met heerlijke koffie en altijd wat lekkers erbij. De auto wordt altijd prima onderhouden en geen vraag is te veel.

Klantvriendelijk bedrijf waar je voor je onderhoud aan de auto snel en netjes wordt geholpen.

Zie boven

goed geholpen

afspraak maken gaat snel via internet. Je kunt er op wachten en de koffie is lekker, een krantje ligt klaar!

Uitstekende service!

Altijd een warm welkom! En je staat nooit voor verrassingen.

Prettige omgang met klant, denken mee.

Direct behulpzaam

Duidelijke uitleg als er meerdere reparaties nodig zijn. Afspraken worden nagekomen.

Een grondig onderzoek bracht de aircostoring aan het licht.

Met veel vertrouwen in de monteur heb ik mee kunnen kijken bij het onderzoek.

Eerlijk en vlot zaken doen

Prettige en correcte communicatie, komt afspraken na en doet op een vlotte en open wijze zaken.

Redelijk goede Skoda dealer, redelijke prijs.

Over het algemeen worden reparaties correct en deskundig uitgevoerd. Merkwaardig vind ik wel dat mijn rechter achterwiellager nu tot 3x vervangen moest worden. Bij 55k, bij 122k en nu weer bij 152k km. “Ik zou wel een stoeprandje geraakt hebben” ??

Zeer betrouwbaar bedrijf.

Een bedrijf in de Achterhoek waar de klant nog super goed en snel geholpen wordt en vakmanschap hoog in het vaandel staat. Groeten Jos Wolsink.

Betrouwbare en vriendelijke mensen

Communiceren goed, denken mee en zijn betrouwbaar. Fijne garage om je auto in onderhoud te hebben.

Uitstekende service

Zeer klant vriendelijk en behulpzaam

In een woord fantastisch bedrijf!

Afspraak maken, en alles in één week geregeld

Vriendelijk niet duur en kundig

Een garage die oog heeft voor de klant

prima bedrijf luister naar de klant

een prima bedrijf

Prima mensen die graag hun best doen voor hun klanten.

Fijn autobedrijf. De mensen die er werken hebben hart voor de zaak en de omgang met het echtpaar Vruggink is erg prettig.

Een zeer klantvriendelijke en betrouwbare garage.

Ik laat mijn auto al jaren onderhouden bij Vruggink en ben iedere keer weer blij verrast wat een fijn bedrijf het is.

Prettig, vriendelijk en weer deskundig geholpen.

Ik ben tevreden

Prima service!

Altijd betrouwbaar, prima service. Zeer vriendelijk.

Fijne en betrouwbare garage.

Hele fijne Garage en goede service.Hele fijne en betrokken eigenaar en eigenaresse.

Zeer tevreden.

Persoonlijk ondervonden : Jullie betrouwbaarheid, bereikbaarheid en professie. Alleen jammer dat daar telkens een faktuur tegenover staat ? Ga zo door...................!

correct

correct en snel geholpen

altijd koffie klaar en goed advies en niks onnodig.

ik kom er nu 10 jaar en altijd prima behandeld. fijne garage om heen te gaan als het nodig is. en BETROUWBAAR.

goede service en communicatie

wij zijn tevreden met de service, de planning en de communicatie een spoedklus tussendoor wordt ook supersnel geregeld

Zoekopdracht gegeven voor een nieuwe/andere auto. Gelijk mee aan de gang gegaan en werd ook teruggekoppeld met de voor en tegens. Als snel de auto gevonden die ik graag wilde. Fijn dat ze luisteren naar de klanten en meedenken. Snelle service en aflevering!

Bedrijfsgegevens

Halseweg 39

7025 ET Halle

0314-631396

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.