Het is een goed en eerlijk bedrijf.

Het zijn vakmensen die met je meedenken. Zij doen war nodig is.

Helemaal volgens afspraak

Voldeed aan mijn erwachtingen.

Zeer netjes en snel geholpen

Ik kwam voor een storing aan een Iveco bus. Storing uitgelezen, nieuw onderdeel besteld en vervolgens gemonteerd. Snel geholpen en netjes te woord gestaan. Gewoon goed.

Gewoon goed

Prettige ontvangst, er word gedaan wat nodig is en geen onnodige smuk. Ook bij reparatie kun je ook nog eens wat aan de monteur vragen als hij ergens mee bezig is.

Altijd vriendelijk, snelle service en we komen er bij probleempjes altijd prima samen uit

Correct volgens afspraak geholpen

Professionele klantvriendelijk bedrijf

Komen netjes alle afspraken na en tegen concurrerende prijzen. Klant staat centraal en wordt netjes behandeld.

Prima service.

Omwisselen van de winterbanden. Tijdens het omwisselen genoten van een lekkere bak koffie.

Je wordt altijd gastvrij ontvangen en goed volgens afspraak ontvangen

Altijd goede service!

Vriendelijke mensen, kunt altijd zo binnen lopen en niks is teveel. ik ervaar dat als zeer prettig!

Goede, snelle service

Goede vakbekwame, en vriendelijke mensen.

Goede en snelle service.

Ik kom al een paar jaar voor onderhoud en A.p.k. Keuring. Goede bekwame personeel , en overleg wat er binnenkort voor reparaties aan komen. Kosten zijn goed betaalbaar voor een dorps garage.

Super bedrijf

Ongekend goede service bij onderhoud Prettige sfeer bij het bedrijf Niets is teveel voor hen als je toch iets wilt weten

Prettige garage

Ik kom hier inmiddels 11 jaar en moet een half uur rijden naar Halle, maar dit is de moeite waard.

Perfecte service

Snelle service, vriendelijk personeel

Betrouwbaar, klantvriendelijk en degelijk autobedrijf

Uitstekende ervaringen

altijd prima geregeld , en de koffie staat klaar

prima garage , en vriendelijk personeel ,en alles is bespreekbaar .

vakkundig en vriendelijk

altijd een goed gevoel

Fijne garage

Ben al meer dan 20 jaar klant bij Vruggink bevalt ons prima

Direct geholpen.

De motor van mijn auto liep onregelmatig. Er was direct ruimte en tijd in de werkplaats. Er bleek een bobine kapot te zijn. Die kon direct worden besteld en de reparatie zou met 2 uur klaar zijn. Ik heb gratis een e-scooter mee gekregen om even naar huis te gaan. Op de afgesproken tijd stond de auto klaar.

Meedenkende personeel.

Afspraken maken is altijd in overleg. Hartelijke ontvangst. Koffie is altijd gebruiksklaar. Rekening is altijd duidelijk.

Bedrijf dat goed voor de klanten is, meedenkend en ook vooruitdenkend

Goede service, ook bij kleine opdrachten zoals bandenwissels

super

klantvriendelijk, goede koffie. mis alleen de "oude" monteurs.

Prettig, kleinschalig bedrijf met goede service en normale tarieven

Gewoon ‘normaal’ en vertrouwd bedrijf met bekende gezichten. Je weet wie er aan je auto werkt. Veel ervaring met Skoda.

Vakkundig, vriendelijk, klantgericht, geen toeters en bellen, (daardoor) redelijke tarieven.