Betrouwbaar en correct

Snel afspraak. Nette bediening

uitstekend bedrijf

Vriendelijk, betrokken, deskundig, geen overbodige activiteiten, zoals aansmeren van bepaalde middelen voor de auto enz. Fijn in de omgang klant/bedrijf.

Een heel keurig bedrijf

Als het effe kan wordt je metteen geholpen en ook volgens af spraak en je wordt netjes te woord gestaan prima ga zo door

Prima service en duidelijk advies

Fijne service en het kopje staat inderdaad altijd klaar

Altijd vriendelijk en altijd goede service.

zie boven

Altijd vriendelijk en behulpzaam! Goede service!

Een snelle en adequate oplossing voor een accuut probleem

Het probleem van een plotselinge lekke band werd snel en adequaat verholpen

Wordt altijd vriendelijk geholpen

Kunt makkelijk en snel afspraken maken

Goed en vlg afspraak uitvoeren van de werkzaamheden

Zie boven

alle reparaties worden snel en vakkundig uitgevoerd

Geweldige service!

Altijd een open en prettige communicatie en aangeven wat de (on)mogelijkheden zijn bij een onverwachte bevinding tijdens service. Geen nare verassingen.

Super, vriendelijk personeel en goede service

Sinds mijn man is overleden, hebben zij mij super geholpen met alle kleine problemen en onderhoud van de auto.

Een super bedrijf. Zeer behulpzaam en prima vaklui!

Een aanrader!

prima service, aardig personeel, lekkere koffie

Personeel is altijd super vriendelijk, wij wonen niet in de buurt dus blijven we wachten tot de auto klaar is, ze hebben een mooie koffiehoek met heerlijke koffie en altijd wat lekkers erbij. De auto wordt altijd prima onderhouden en geen vraag is te veel.

Klantvriendelijk bedrijf waar je voor je onderhoud aan de auto snel en netjes wordt geholpen.

Zie boven

goed geholpen

afspraak maken gaat snel via internet. Je kunt er op wachten en de koffie is lekker, een krantje ligt klaar!

Uitstekende service!

Altijd een warm welkom! En je staat nooit voor verrassingen.

Prettige omgang met klant, denken mee.

Direct behulpzaam

Duidelijke uitleg als er meerdere reparaties nodig zijn. Afspraken worden nagekomen.

Een grondig onderzoek bracht de aircostoring aan het licht.

Met veel vertrouwen in de monteur heb ik mee kunnen kijken bij het onderzoek.

Eerlijk en vlot zaken doen

Prettige en correcte communicatie, komt afspraken na en doet op een vlotte en open wijze zaken.

Redelijk goede Skoda dealer, redelijke prijs.

Over het algemeen worden reparaties correct en deskundig uitgevoerd. Merkwaardig vind ik wel dat mijn rechter achterwiellager nu tot 3x vervangen moest worden. Bij 55k, bij 122k en nu weer bij 152k km. “Ik zou wel een stoeprandje geraakt hebben” ??

Zeer betrouwbaar bedrijf.

Een bedrijf in de Achterhoek waar de klant nog super goed en snel geholpen wordt en vakmanschap hoog in het vaandel staat. Groeten Jos Wolsink.

Betrouwbare en vriendelijke mensen

Communiceren goed, denken mee en zijn betrouwbaar. Fijne garage om je auto in onderhoud te hebben.

Zeer klant vriendelijk en behulpzaam

Halseweg 39

7025 ET Halle