Bijna geen woorden voor echt top rijschool en instercteur

Voordat ik bij Van Dam begon te lessen zat ik bij een andere rij school. Waar ik een slechte ervaring had toen kwam ik via Michael bij van Dam te les en die zei ik heb nog een hele fijne instructeur. Zo ben ik bij Edwin terecht gekomen en heb hier een perfecte ervaring gehad. Hele fijne man om bij te lessen heel rustig en een echte vak man. Hartstikke bedankt!!!

• Waar kent u ons van? Anders

Prima service etc wel redelijk prijzig ivm andere kleinere rijscholen

• Instructeur: Gerrit

ik word goed begeleid

ik word goed begeleid door mijn instructeur en heb zo het vertrouwen om te rijden.

• Instructeur: edwin
  • Waar kent u ons van? Bekende naam

Professioneel doelgericht flexibel en grappig

Mijn ervaringen met rijschool dam zijn erg positief. Ik ben voornamelijk erg te spreken over mijn rijinstructeuren. Ik kan niet spreken over alle rijinstructeuren maar de twee bij wie ik tegelijk heb gereden waren erg aan te bevelen. Ze heten Edwin en Atibi.

• Instructeur: Edwin & Atibi
  • Waar kent u ons van? Google

Fijne rijschool met goede instructeur!

Het waren fijne en leerzame lessen. Edwin gaf een duidelijke uitleg waar ik veel van heb geleerd en uiteindelijk in 1x geslaagd :)

• Waar kent u ons van? Bekende naam

Goed georganiseerde rijschool met ervaren instructeurs

Ik heb erg leuke rijlessen gevolgd bij Dam. Mijn instructeur Edwin wist altijd de goede balans te vinden tussen grapjes maken en af en toe wat strenger zijn. Edwin is een ontzettend ervaren instructeur, en bereidt je perfect voor op je examen. Daarnaast vond ik alles bij Dam erg goed geregeld. Al met al een zeer goed georganiseerde rijschool!

• Waar kent u ons van? Aanbevolen door oud leerling

Hele fijne rijschool met goede instructeur!

Ik heb een hele fijne tijd gehad bij Dam, voornamelijk door de fijne en leerzame lessen welke ik heb gevolgd van mijn instructeur Edwin. Door hem heb ik vertrouwen in mezelf gekregen en uiteindelijk mijn rijbewijs gehaald!! Bedankt :)

Mooie leerzame lesperiode!

Bij Wil heb ik mijn motorrijbewijs gehaald. Zonder enige ervaring ben ik er aan begonnen maar binnen korte tijd leerden ik vertrouwd te raken met de motor. Alle examens in één keer gehaald. Bedankt Wil.. het was gezellig en leerzaam

• Instructeur: Wil
  • Ervaring met opleiding: N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Bekende naam

Als het eenmaal tegen zit, heb je geen poot om op te staan.

Mijn rijles en rijbewijs ervaringen begonnen goed bij dam. Vervolgens wilde ik door problemen aan de kant van Dam niet met hun verder. Na enig mailverkeer kwamen hun op het volgende: We geven een deel van het geld terug uit "coulance" komt er op neer dat ik nog minder dan 1/4 van het bedrag dat ik bij hun open heb staan, terug krijg. Voor je je aansluit bij deze rijschool, bedenk goed hoe je wilt dat er met je omgegaan word, Dam is er voor het geld vangen en Dam zorgt voor ZZP`ers waarmee je mag rondrijden. Geen stabiele basis en problemen worden altijd aan de klant zijn kant neergelegd i.p.v. toegegeven en oplossen. Een voorbeeld van 1 van de problemen die ik ervaarde: de auto waarin ik moest gaan rijden was aan alle kanten versleten. De rijinstructeur zelf had dit al aangegeven maar auto`s worden pas om de x aantal kilometers gechecked. Dit betekend dat als bijvoorbeeld de koppeling het nog net doet met heel veel moeite, je gewoon pech hebt. Ook de rijinstructeur kan hier weinig aan doen aangezien de auto van Dam zelf is.

• Instructeur: N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Google

Zeer tevreden, goede lessen, proffesioneel

Het waren fijne lessen waarbij de instructeur goed uitleg gaf en je op je gemak stelde. Veel geleerd en in 1x geslaagd.

• Waar kent u ons van? Eerder andere opleiding bij Dam gevolgd

Fijne rij instructeur!

Fijne rij instructeur die er voor gezorgd heeft dat ik vol zelfvertrouwen mijn examen in kon gaan en zo ook in een keer kon slagen! Bedankt Edwin;)

Gewoon goed

Het was ene goede ervaring ik heb hulp gekregen waar het nodig was, de instructeur was soepel en stuurde me goed aan, de auto's waren goed onderhouden en het systeem werkt zonder problemen. Ik had een goede ervaring en kan rijschool dam aanraden aan de mensen om mij heen.

• Instructeur: Edwin Doornkamp

Geweldig!

Hele fijne tijd gehad bij rijschool van Dam en instructeur Edwin. Ik kon altijd aangeven wanneer ik kon lessen en wat voor mij goed uit kwam. Hier werd goed op ingespeeld. Ik vond het lessen enorm spannend altijd, maar Edwin zorgde ervoor dat ik mij op mijn gemak voelde. Enorme gezellige en fijne instructeur. Als het moet kon hij ook streng zijn, maar probeerde daarna altijd weer je op te peppen. Ik had veel lessen nodig om te slagen, maar Edwin maakte hier altijd tijd voor. Als ik vragen had voor de rijschool, kon ik daar goed terecht. Ik werd hier altijd fijn geholpen. Zeker aan te raden!

Waardeloos

Heb contact gezocht met verkeersschool van Dam, na de proefrit die vlekkeloos verliep, moest ik nog theorie doen, hierbij heb ik geen enkele medewerking gekregen . Na door vragen kocht ik bij van Dam het boekje vrachtauto en bus. En 3 theorie lessen die ik via internet moest leren, Geen enkele begeleiding dus. Had meer begeleiding verwacht kreeg alleen contact met telefonistes. Ben dan ook bijzonder teleurgesteld in verkeersschool van Dam.

• Instructeur N.v.t.
  • Instructeur: N.v.t.
  • Ervaring met opleiding: Overig

Fijne rijschool

De instructeur legt je duidelijk uit wat goed en fout is. Kan zo nu en dan streng overkomen maar laat jou rijden zoals het hoort,

Goed georganiseerde verkeersschool

Het begon al een tijdje terug met mijn voormalige instructeur die er plosteling mee ging stoppen. Corona had al de enige invloed gehad, maar dit was wel het toppunt. Vervolgens werd instructeur Daud Hakimi mij aangewezen en direct was er al een klik. Hij was meteen erg enthousiast, wist wat hij aan het doen was en kon mij daarom nog veel leren. Na de rijles een uitgebreide zelfreflectie zodat je iedere keer met het goede gevoel weg loopt dat je veel geleerd hebt. Ik ben dan ook erg enthousiast dat hij mijn instructeur was en ik zou niemand anders gewild hebben om mijn rijbewijs bij te halen!!

• Instructeur: Daud Hakimi

Super fijne lessen!

Super goeie tijd gehad bij de rijles. Alles ging in overleg met duidelijke afspraken. De lessen Edwin waren leerzaam en leuk! In 1 keer geslaagd

• Waar kent u ons van? Bekende naam

Leuk en ontspannen leren rijden

De motorrijlessen zijn heel erg leuk. Ik leer met veel plezier motor rijden en de instructeur is zeer kundig.

• Instructeur: Carlo
  • Ervaring met opleiding: N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Aanbevolen door oud leerling

Super rijschool met ervaren instructeurs.

Het inschrijven was super makkelijk en vanaf de eerste les goed opgevangen. Instructeur weet wat goed voor je is al kan hij streng overkomen. Laat je ook niet meer lessen nemen als nodig is.

• Waar kent u ons van? Bekende naam

Fijne ervaring en goede begeleiding, in één keer geslaagd!

Ik heb een fijne ervaring gehad bij Dam. Voor iedere leerling hebben zij een passende instructeur. Edwin was tijdens de lessen altijd rustig en hield ook wel van een grapje. Wat mij als zenuwpees enorm hielp. Hij gaf mij steeds meer vertrouwen in het rijden. Zag ook wat mijn valkuilen waren, en investeerde daar ook meer tijd in. Nooit gedacht dat ik in één keer zou slagen, maar dat is dankzij Dam en Edwin gelukt!

Dam heeft goede rijinstructeurs

Voor BE intest geweest, 2 uur. Fijne en rustige rijinstructeur en in die 2 uur veel extra informatie gekregen. Ik mag en kan voor dagopleiding met examen. Ik kijk ernaar uit. Verder wordt alles goed uitgelegd (ook via email) zoals hoe gezondheidsverklaring te regelen etc. Ook hygiëne staat, voor mijn gevoel, hoog in t vaandel bij Dam. Super!

• Instructeur: Gert-Jan van Galen
  • Ervaring met opleiding: Personenauto met aanhangwagen
  • Waar kent u ons van? Anders

Fijn

Het heeft hele flexibele lestijden wat heel erg fijn is. Hij heeft me heel goed geholpen waardoor ik hem gehaald hebt.

• Waar kent u ons van? Bekende naam

Hele goede begeleiding die mij in één keer heeft doen slagen!

Daud is een hele prettige, rustige, en betrouwbare instructeur die je het vertrouwen geeft die nodig is op de weg. Hij laat je kritisch nadenken over je eigen rijgedrag, waardoor je het snel en goed leert. Door dit alles ben ik één keer geslaagd voor het praktijkexamen, iets waar ik van te voren niet op had gerekend. Helemaal top!

• Would you recommend us? Yes
  • Daud Hakimi
  • N/A
  • N/A

Geduld, vertrouwen en deskundigheid met een glimlach!

Ik ben erg blij dat ik mijn rijlessen heb gevolgd bij Dam. De communicatie verliep vriendelijk en deskundig. Ik wil vooral heel graag mijn instructeur Gerrit in het zonnetje zetten. Met zijn heldere instructies, geduld, de fijne sfeer tijdens het rijden en vooral zijn vertrouwen in mij had ik geen betere instructeur kunnen wensen! Dankjewel, Gerrit!

• Instructeur: Gerrit Visser
  • Waar kent u ons van? Google

Ik ben blij met mijn instructriese Jacqueline

Ik ben heel blij met mijn Jacqueline maar moet lang wachten op examen aan vraag ik vind het jammer dat het niet de zelfde dag gebeurt. Bij andere scholen hoor ik dat dat veel sneller gaan..

• Instructeur: Jacqueline
  • Ervaring met opleiding: Personenauto met aanhangwagen