Super rijlessen bij Dam! Alle dank aan Henk!

Rijbewijs in een keer met een fantastische instructeur

In minder dan een jaar tijd heb ik mijn rijbewijs gehaald. Na een eerste les heb ik simulatorlessen gevolgd bij Dam. Dit zodat ik makkelijk en snel gevoel voor de besturing van een auto kreeg. Toen ik in “de echte wereld” ging lessen, kreeg ik het daardoor sneller in de gaten. Mijn instructeur was Edwin Doornkamp. Hij wist het erg goed uit te leggen met humor. Je kon merken dat hij veel ervaring had, en wist je goed aan het denken te zetten. En dit heeft bijgedragen tot een mooi resultaat. Mijn rijbewijs in een keer.

Buitengewoon goed bedrijf zeer juiste lesgeving

Perfect Er is geen betere kwaliteit ergens anders te vinden. Zeer goed qua planning Zeer goed qua communicatie Zeer goed qua les geven Zeer goed qua materiaal Zeer goed qua les materiaal Zeer goed qua theorie les Zeer goed qua organisatie Alles perfect ik weet niet wat beter kan

Fijn, betrouwbaar en boven alles veilig.

Je zoekt alles een beetje zelf uit en waarbij je hulp nodig hebt/vraagt krijg je dat.

Top rijschool erg naar mijn zin daar.

Iedereen is super aardig en altijd gastvrij. Alvast heel erg bedankt!

De lessen verlopen goed en ik voel me op mijn gemak bij de instructeur

De lessen zijn divers en interessant maar gaan altijd over het rijden of zaken die daar bij horen. De instructeur is open en komt aardig over.

Ik heb een hele fijne en waardevolle lesperiode gehad.

Waardevolle instructie en afwisselend door ervaren en rustige instructeur. Tevens de lessen goed kunnen inplannen. Goede motoren en je hebt een vrije keuze uit motoren om mee te rijden. Alleen de intercom sets van Ton zijn aan vervanging toe!

Rob is geweldig

Verkeersschool Dam komt netjes alle afspraken na. Ik heb de aller leukste instructeur gekregen die er is. Rob is ondertussen onze familie instructeur want de helft van de familie heeft ondertussen al bij hem gelest. Waaronder mijn moeder 27 jaar geleden. Rob is rustig en stelt je enorm op je gemak. Ik heb mij altijd veilig gevoeld. Ik ben super blij dat ik mijn praktijk in een keer heb gehaald maar ik ga mijn ritjes met Rob wel ontzettend missen. Nu alleen op pad, door Rob ben ik daar zeker klaar voor!

Tevreden

Zeer tevreden, best snel er door heen gegaan en altijd wel goed geholpen.

goede en duidelijke instructeurs

je word gewoon op je fouten gewezen om er van te leren maar ook "schouderklopjes"heb fijne ervaring bij rijschool dam ede

Verloopt soepel

Vriendelijk, alles verloopt zonder problemen, leert snel

Prima geregeld!

Snelle, accurate behandeling van alles.

zeer professionele rijschool

Uitstekend verzorgde rij- en theorie lessen door zeer ervaren opleiders. Goede en uitstekende en attente administratieve medewerksters in Arnhem en Ede. Compliment voor de dames! Handige en praktische Dam rijles App met alle persoonlijke informatie over de lessen etc.

1e rijles zeer kort van tevoren afgebeld waardeloos!!

Ze hadden het lef om de rijles voor mijn dochter vlak voor aanvang af te bellen!! :-(

Helemaal top

Met veel plezier naar de rijlessen gegaan, goede lesstof. En hele aardige rij-instructeur die met veel plezier lesgaf helaas is die ermee gestopt!

Hele fijne lessen en goede uitleg.

Toen ik aan de receptioniste vroeg of ik voor mijn rijlessen een instructeur mocht die niet zo zenuwachtig en streng is heeft ze ook echt geluisterd en gaan de rijlessen mij goed af. Ik heb het erg naar mijn zin en ik ga met een goed gevoel mijn examen in straks.

Lessen was top, afrijden ging met hindernissen

Het lessen met Ton was zeer waardevol en heeft mij zeer goed begeleidt met mijn AVB en de overige lessen voor de praktijkexamen. Ondanks dat ik alles in één keer heb gehaald, was de organisatie van het afrijden ver beneden peil. Gezien de lange wachttijden bij het CBR, gezamenlijk gekozen om af te rijden vanaf de locatie Arnhem. Op zich geen probleem, wel andere motor en instructeur, maar dat moet in basis geen probleem zijn. Op 6 augustus j.l zou ik eerst nog een uurtje oefenen op de motor die in Arnhem staat en vervolgens om 10.45 afrijden. Mijn mede kandidaat zou om 10.00 uur afrijden. Wij waren er klaar voor, maar onze instructeur kon de container niet open krijgen waar de motors in staan. Sleutel was kennelijk zoek en / of mee met een andere instructeur. De kandidaat van 10.00 uur kreeg simpel te horen dat zijn afrijden niet door zou gaan en die van mij wellicht ook niet als ze container niet op tijd konden opnemen. Onvoorstelbaar en zo van, wij kunnen er ook niets aandoen. Ik gelijk in mijn oplossingsmode en gezegd, dan breken we de container open. Uiteraard niets aanwezig, dus ik snel naar de Gamma een betonschaar, koevoet en moker gekocht en snel terug. Container opengebroken, snel de motors gepakt, die ook nog te weinig benzine hadden, nog ff snel getankt en 1 min. voor 10 uur waren we bij het CBR. Allemaal lekker stressvol en gelukkig kon ik nog 45 min bijkomen voordat ik moest afrijden op een motor die ik nog niet eerder had gereden. Al met al wel geslaagd, maar zeker niet ideaal en mijn advies is dan ook zorg ruimschoots voordat de kandidaten komen dat alles voor elkaar is zodat ze rustig en zonder stress kunnen afrijden. Wat betreft de instructeur Ton Warbroek, wil ik zeggen dat hij zeer oprecht is, duidelijk en steeds aangeeft wat fout gaat. Daar heb ik tenminste wat aangehad anders was ik nooit geslaagd. Ton jij krijgt van mij een dikke 9, de organisatie een 4. Nu samen met mijn zoon een motor uitzoeken om binnenkort mooie ritjes te maken.

Leuke rijschool met toffe instructeurs!

De instructeur was lekker relaxed en niet te pusherig. Dat helpt wel mee als je voor het eerste rijbewijs aan de gang moet.

hhhhhhhhh

uuuuu

examen ervaring

word op pad gestuurd met bus die niet voor elkaar is banden een grote puinhoop en rechts voor nog glad ook en versnellings bak die ook niet goed werkt zou dit graag verbeterdzien

Super fijne rijschool

Duidelijk goede communicatie. Fijne instructeurs zowel bij scooter, T en auto .

Heb veel geleerd en vriendelijk geholpen

Heb veel geleerd in een dag om te het BE rijbewijs te halen. Vriendelijke mensen die je helpen om het doel te halen.

Prima!!!

Goeie ervaring!!

Professioneel, gezellig, compleet

Daniel is (was) geweldig

Mooie en heerlijk tijd gehad. Daniel was eerlijk en wond er geen doekjes omheen. Alle examens (voor de motor) in 1 keer gehaald. Dus dank daarvoor!

Over Verkeersschool Dam