Doelgericht geholpen, doel bereikt

Ik heb met minimale communicatie mijn rijlestraject afgetrapt, waarna ik uitstekend ben begeleid. Ik voelde mij tijdens de rijlessen soms redelijk onder druk gezet en ik werd streng beoordeeld, maar ik kreeg ook het idee dat ik daardoor snel leerde en degelijk werd opgeleid. Afgesloten met een voldaan gevoel en zou Verkeersschool Dam absoluut aanraden.

• Instructeur
  • Instructeur: Zoals in algemene beschrijving: streng maar degelijk. Ik werd verteld waar het op stond. De lessttijl leek goed aangepast naar mijn persoonlijkheid
  • Waar kent u ons van? Aanbevolen door oud leerling

Mijn ervaring is positief en negatief

Het waren goede rij instructeurs maar jammer dat er veel gewisseld werd. Ook als er iets was werd het niet of nauwelijks door de rij school op gelost en moest ik het zelf doen. Dit kwam door geen vervanging door ziekte net voor mijn her praktijk examen. Heb een gezellige tijd gehad maar door de 3 keer wisselen van rij instructeur moest ik wel sterk in mijn schoenen staan en raad ik het ook af voor mensen die onzeker zijn..

• Instructeur
  • Instructeur: - Willemien Engelbrecht - Benjamin de Fauw - Frank van Dort - Willem Bleijenberg
  • Waar kent u ons van? Eerder andere opleiding bij Dam gevolgd

Alles wat je nodig hebt: degelijke rijlessen, slechte humor

Goede rijlessen, de instructeur is kundig en eerlijk over hoe lang rijlessen kunnen duren en waar je staat. Geen trucjes om het rijexamen te halen, maar gewoon veel aandacht voor wat goed rijden is, zodat dat examen vanzelf wel komt. Lesstijl wordt aangepast aan de persoon, zodat je zo goed mogelijk gaat rijden

• Instructeur: Edwin Doornkamp
  • Waar kent u ons van? Google

Rijschool waar individuele aandacht is voor leerlingen

Rijschool bood veel help bij het leren rijden en was erg flexibel qua tijden

• Instructeur: Atibi
  • Waar kent u ons van? Google

Een prettige rijschool van hoge kwaliteit.

Mijn ervaring met Verkeersschool DAM is erg positief. Doordat mijn rijinstructeur altijd oog had voor mij als persoon en daar tijdens de les op inspeelde, is het mij gelukt om mijn rijbewijs in één keer te halen. Mijn rijinstructeur creëerde in de auto een veilige sfeer, waar ook mijn emoties er mochten zijn. Daarnaast merkte ik ook dat mijn rijinstructeur erg goed is in zijn vak. Hij weet precies wat nodig is om goed te leren rijden en let ook op de details waardoor ik een betere bestuurder ben geworden.

• Instructeur: Edwin Doornkamp

Prima rijschool

Veel geleerd van de rij instructeur

• Instructeur
  • Instructeur: Gerrit ....?
  • Waar kent u ons van? Google

Gemakkelijk, overzichtelijk en zeer behulpzaam

Gezellige, leerzame en inhoudelijke lessen gehad de afgelopen maanden. Duidelijke communicatie en je wordt geholpen waar nodig. Ze-ker op de juiste manier mijn rijbewijs gehaald!

• Instructeur: Erick
  • Ervaring met opleiding: Personenauto
  • Waar kent u ons van? N.v.t.

Super goed

De rijlessen die ik bij verkeersschool Dam heb gevolgd waren top. De instructeur was heel ervaren en de begeleiding was op een persoonlijk niveau. De lessen sloten mooi op elkaar aan en de instructies waren zeer duidelijk.

• Would you recommend us? Yes
  • David Hakimi
  • N/A
  • N/A

Prima instructeur

• Instructeur: Gerrit

Net en kundig bedrijf

Onze zoon heeft een dag les incl brommer examen afgelegd. Kundig geholpen en goeie begeleiding. En geen lange wachttijden. Net Bedrijf. Al met al goeie indruk.

• Instructeur: N.v.t.
  • Ervaring met opleiding: Scooter
  • Waar kent u ons van? Aanbevolen door oud leerling

Ik heb echt genoten van alle rijlessen. Het was een fijne auto. Makkelijk en flexibel met het inplannen van rijlessen. Alles geoefend. Top!

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Instructeur: Maikel
  • Waar kent u ons van? Anders

Very bad, deceiving, inefficient, money grabbing

Deceiving & money grabbing. Never recommend dam to other people

• Instructeur: Laurenine Anna rus
  • Waar kent u ons van? Anders

Prettige , leerzame en ongewongen lesdag

Iwan heeft op een ontspannen wijze de belangrijkste elementen voor mij deze dag uitgelicht en geoefend. Een frisse blik op het autorijden heeft mij goed geholpen. Nogmaals dank. vriendelijke groet, Rolf Rutgers

• Instructeur: Iwan
  • Ervaring met opleiding: Personenauto met aanhangwagen

Behulpzaam

Ik ben goed geholpen en de lessen waren erg aangenaam

• Instructeur
  • Instructeur: Mark heeft me heel goed geholpen en vond de lessen erg gezellig en heb tergelijke tijd veel geleerd
  • Waar kent u ons van? Google

In één dag geslaagd dus super

Na een dagcursus in een dag geslaagd, goede uitleg gehad, op de verbeterpunten extra geoefend. Veel gereden waardoor het examen geen probleem was.

• Instructeur: Iwam
  • Ervaring met opleiding: Personenauto met aanhangwagen

Formidabel...

Heel fijn gelest...fijn overleg gehad in een zeer moeilijke periode, en toch geslaagd voor mijn C1, met dank aan Huib. Nogmaals super

• Instructeur: Huib en John
  • Ervaring met opleiding: Overig
  • Waar kent u ons van? Social media

Zeer opdringerig

Te veel de zelfde mails in één week Met de zelfde info zeer irritant!

• Instructeur: Schuurman
  • Ervaring met opleiding: Nascholing Code 95
  • Waar kent u ons van? Anders

Beste Ylonka, Jammer dat je de mailtjes die je van ons gekregen hebt als opdringerig hebt ervaren. Voor de auto met aanhangwagenopleiding moet je als leerling een rijschool machtigen om examen te mogen doen bij het CBR. Als je dit niet doet dan kunnen we ook geen examendatum definitief voor je maken bij het CBR en wordt de wachttijd nog langer. Dit is een door het CBR bedachte regeling om fraude met examens te voorkomen. Gelukkig heb je dit uiteindelijk alsnog gedaan en is de examendatum nu definitief. We willen je dan ook veel succes wensen met je examen!

Wat een fantastische rijschool!

Ik heb van begin tot eind een geweldige begeleiding gehad waardoor ik mijn C-rijbewijs in één keer heb kunnen halen! De lunch bij de code 95 praktijk examens was super geregeld en de sfeer onderling (tussen de rijleraren) was erg goed. Kortom; jullie zien me bij mijn motorrijbewijs zeker terug!

• Instructeur: Eelco
  • Ervaring met opleiding: Vrachtauto (met aanhangwagen)

Goede rijschool

Ik heb mijn C en CE rijbewijzen bij Dam gehaald . Fijne instructeurs die je goed begeleiden met de praktijk en theorie lessen . Gezellige en vriendelijke balie medewerkers. Gewoon fijne rijschool waar je je gelijk op je gemak voelt .

• Instructeur: Eelco , wouter
  • Ervaring met opleiding: Vrachtauto (met aanhangwagen)
  • Waar kent u ons van? Aanbevolen door oud leerling

Rijschool DAM beveel ik bij iedereen aan maar alle lof gaat naar Willem B. hun rij/instructeur.

Twee dochters van ons hebben beide, bijna gelijktijdig, hun rijlessen gehad bij Willem B. Dat was voor een(1) een behoorlijke uitdaging i.v.m. zelfvertrouwen en wat faalangst. Binnen de kortste keren had Willem dat weggenomen en hebben ze beide een super fijne, leerzame tijd gehad met hun rijlessen. Willem heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten en is in onze ogen een topper in zijn vak. Beide zijn in 1x geslaagd!!! Daarbij waren de contacten met DAM ook altijd fijn. Nu op naar veel veilige kilometers voor beiden en de woorden van Willem zullen altijd in hun gedachten blijven m.b.t. verkeersveiligheid.

• Instructeur: Willem Bleijenberg

Leerzame, betrokken en gezellige Gerrit

Van Gerrit heb ik vandaag een rijles mogen krijgen. Ik heb mijn rijbewijs nu net een jaar. Toch was ik nog gespannen en onzeker bij het, voor mijn gevoel, krappe fileparkeren. Ook wilde ik graag nog de hellingsproef leren met de handrem ipv koppeling rem. Tijdens het rijden maakt hij gezellig een praatje met je. Maar ook geeft hij leerzame tips en kreeg ik complimenten. Dit zorgde voor een ontspannen, vriendelijke sfeer. Ik heb van hem nieuwe tips gekregen waar ik op moet letten bij het file parkeren, deze werken super. Wat ik erg fijn vind is dat hij let op wat bij je past zodat het parkeren voor jezelf ook sneller vertrouwelijk voelt. Daarnaast lukte de hellingsproef met de handrem na 1x proberen! Bedankt voor de leuke dag en extra tips!

• Instructeur: Gerrit
  • Waar kent u ons van? Bekende naam

Les geboekt en betaald maar bij ziekte kan de les niet verzet worden en ben je geld kwijt

Betaal nooit iets vooruit bij deze club. Ik heb vaarbewijs geboekt en betaald. Op de dag van de les werd ik ziek wakker. Flink grieperig, niet met een paracetamolletje op te lossen. Met de vraag om de les te verzetten krijg je gewoon keihard ‘nee’ vette pech. Ik had 48 uur vooraf moeten melden dat ik ziek ging worden?? . Dus….geld weg en geen les.

• Instructeur: Niet bekend
  • Ervaring met opleiding: Vaarbewijs
  • Waar kent u ons van? Bekende naam

We vinden het jammer dat u er zo over denkt. Aangezien de cursus uit meerdere avonden bestaat bent u uiteraard van harte welkom op de volgende cursusavond. We hanteren de Bovag voorwaarden om het voor u en voor ons zo transparant mogelijk te maken. We hopen dat het met de E-learning en het ontvangen boek toch lukt om te slagen voor het examen. In ieder geval veel succes met leren en wellicht tot ziens op de volgende cursusavond!

Prima gevoel

Rij instructeur durft ook kritisch te zijn.

• Instructeur: Michael

Marcel echt een topperrr

Goed rijden veel moeite en passie in de leerling stoppen.

• Instructeur: Marcel

top rijschool

tractor rijbewijs behaald met allen tevredenheid bedankt voor alles .

• Instructeur: John en wouter
  • Ervaring met opleiding: Overig