Praktijk is goed, kantoor kan beter, vooral in beloftes/kantoor.

Zie bovenstaande

Fantastisch

Henk heeft me goed begeleid en handige tips geleerd. Hartelijk dank!

Op ontspannen wijze onze camperrijvaardigheden vergroot

Goede tips ten aanzien van spiegelafstelling en eenduidige communicatie tussen chauffeur en bijrijder. Fijn was dat mijn vrouw ook mocht rijden en haar zelfvertrouwen daardoor erg is vergroot. Dank aan Wim Wennekes !

In 1 keer geslaagd ondanks goede instructeurs

Dankzij Wim Wennekes en Harm Florijn, beide topinstructeurs heb ik bij Jaap Speelziek in 1 keer mijn rijbewijzen C en CE gehaald. Op een ontspannen manier hebben beide heren hooggekwalificeerd les gegeven. Nooit heb ik me ongemakkelijk bij hen gevoeld, wat tot dit mooie resultaat heeft geleid. Mannen bedankt!!! Het ga jullie goed.

Fantastisch

Ik heb hier ongelofelijk fijn gelest. Geen problemen mee gehad rijlessen waren zowel gezellig als leerzaam. Perfecte rijschool

Zeer goed geholpen

Top rijschool in een keer geslaagt

Een fijne en leerzame periode!

Ik heb veel geleerd van mijn instructeur en heb daarmee een zeer fijne periode met plezier gehad!

Ik heb goede lessen gehad.

In 1x geslaagd!

Henk Arentsen is een geweldige instructeur. Lekker rustig en weet goed de aandachtspunten te benadrukken. Een dagopleiding is zeker aan te raden!

Top service

Fijne lessen gehad van Brabander en van baardmans.! 1× geslaagd voor mijn trekker rijbewijs.

Goeie instructeurs

Ik heb altijd goed les gehad anders duurde het nog langer

Goede rijschool

Goede rijschool, heb goede rijlessen gekregen, ook theorie cursus gevolgd waardoor ik theorie binnen 1 keer had, praktijk had ik in 2 keer, ben altijd goed begeleid

Fantastisch en een goede service

Super fijne instructeur en goede service van speelziek zelf. Raad het zeker aan !

Goede rijschool

Goede service qua instructeur en planning. Flexibel en gezellig:)

Relaxed naar CE

Top ervaring met instructrice Bianca, samen relaxed onderweg aangevuld met tips en trucs uit de praktijk. Dat laatste was zeker een voordeel. Goed voorbereid en zeker op examen!

Zeer goede rijschool.

zijn erg meedenkend en regelen veel voor je.

Geweldige ervaring

Ik heb rijles gehad van Mariëlle. Super fijne instructrice veel geleerd en helpt je ook waar de fouten zitten. Streng maar rechtvaardig je leert veel van haar.

Leuke lessen met duidelijke uitleg

De lessen zijn leuk en leerzaam, veel geleerd en ervaring opgedaan! Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald!

Goede auto opleiding

Ik heb goede begeleiding gehad. 5 verschillende rijinstructeur gehad. Maar goed ik ben geslaagd

Duidelijk en snel

Alles word duidelijk uitgelegd waardoor je het snel begrijpt

Goed geregeld! Instructeur altijd op tijd.

Goede instructeur en elke les netjes optijd.

Zeker goed aan te raden rijschool

Het waren fijne lessen met Abdel en hij gaf goede tips waardoor ik het praktijkexamen in 1× kon halen!

Mijn ervaring met Willy en met speelziek zijn heel positief

Mijn ervaringen met Willy en met speelziek zijn super positief. Willy is echt een fijne rijinstructeur en samen hebben wij er voor gezorgd dat ik in een keer kon slagen voor mijn praktijk examen

Ontzettend leerzaam en een leuke en goede manier van leren rijden.

Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad bij speelziek, ik had eerst Henk als rij instructeur waar ik super veel van heb mogen leren en ook op een fijne manier. Daarna kreeg ik Bernie, met hem heb ik mijn laatste lessen gehad en hij heeft me goed kunnen voorbereiden op het examen en natuurlijk nog meer geleerd.

Fijne rijschool en Mathew is een goede instructeur.

Ik heb de rijlessen als fijn ervaren. Ik heb veel kunnen leren tijdens de lessen van Mathew. Ik kreeg duidelijke instructies en het niveau van de lessen was goed aangepast op mijn eigen tempo. Wij gingen bijvoorbeeld pas naar Arnhem als ik er klaar voor was. Ook was er tijdens de rijlessen een gezellig sfeer. Ik zou de rijschool dus zeker aanraden!