Goede begeleiding

Ik heb goede begeleiding gekregen waardoor ik goed voorbereid was.

Super fijne begeleiding vanaf het begin tot aan het examen!

Alles wordt duidelijk, rustig uitgelegd en vervolgens in de praktijk toegepast. Voor het examen nog even alles herhalen is ook erg prettig. Je bent als examen kandidaat goed op de hoogte wat je te wachten staat. Al met al een prettige ervaring!

Dagcursus aanhanger gedaan, uitleg was duidelijk!

Leuke rijles en toch veel info en handige tips.

Een duidelijke lesdag, met een rustige en ervaren instructeur.

Fijne lesdag. Zowel het theoretische gedeelte over de aanhanger, als de praktijk. Prettig om ook op de examenlocatie gereden te hebben.

Dankbaar en fantastisch

Ik ben heel dankbaar met Matthew! Hij heeft heel veel geduld gehad met mij en ben in een keer geslaagd voor me rijbewijs. Super rijschool.

Prettige ervaring.

Duidelijke en rustige instructeur.

Fijne rijschool!

In 1x geslaagd voor mijn autorijbewijs, super bedankt Berni!

Leerzaam en een gezellige dag

Goede instructeur. Blijft rustig en legde alles goed uit. Ik raad Speelziek aan.

Een goede rijschool

Meteen alles goed ingepland dat ik met 4 maanden ook kon afrijden (en geslaagd ben). Ook als ik een dag niet kon lessen, was dat snel en goed opgelost. En mijn rijinstructeur was super.

perfect

Brommer 1 dag opleiding ging gewoon goed. Ook de examinator was goed met uitleg van tevoren.

hele goeie ervaring!

ik ben hier super goed geholpen en het personeel is heel vriendelijk!! toppers!!

Fijne instructeur, goede service

Fijn geholpen en veel geleerd

Super begeleiding

Henk is een top instructeur. Neemt de tijd. Legt goed uit. En op z'n tijd ook een lolletje. Het is zeker geen straf een dagcursus BE met Henk

Goede duidelijke uitleg

Fijne les gehad met goeie en duidelijke uitleg

Kantoor is fijn. Rijlessen waren ook fijn.

Positief maar ook intensief

Wel een fijne opleiding.

Goede service met duidelijke uitleg

Gezellige dag gehad voor het behalen van mijn aanhanger rijbewijs. Alles werd duidelijk en goed uitgelegd met een slaging als gevolg

Geweldig en leerzaam!

Hele prettige sfeer. Duidelijke uitleg. We hebben meer zelfvertrouwen gekregen. Dankjewel Henk!

Dik in orde

Fijne rijlessen gehad van een fijne rij instructeur, Berni. Het was altijd gezellig in de auto. Zijn uitleg was duidelijk en helder, heel veel aan gehad!

Great learning experience with Arjan

Great experience with Arjan. He makes me very comfortable from the first day. He is always calm and kind. He explained everything very clearly and showed support throughout. Despite already having my license from my home country. Arjan has taught me great techniques which makes me comfortable and confident to drive in the Netherlands.

Perfect!

Een goede bus en aanhanger, een professionele (en sociale) instructeur en een professionele organisatie zorgen voor mij voor een goede dagcursus BE. Ik adviseer je niet bij de goedkoopste te lessen maar voor deze kwaliteit te gaan.

Met plezier gereden!

Vakkundig les gehad en ik heb met plezier gereden. Mijn BE rijbewijs in de pocket!

Goede en rustige uitleg

Alles werd goed en rustig uitgeleg en de instructeur was ook aardig en rustig

Topdag!

Henk heeft erg een nuttige dag van gemaakt met het beste resultaat!