Top dag

Ik was behoorlijk zenuwachtig maar henk was top

Erg leerzame en leuke dag

Uitstekende ervaring en goede rij instructeur

Prettig en vakkundig

Zeer vakkundige rij-instructeur die weet wat hij doet en tijd neemt om het je te leren. Gewoon zoals het hoort.

Gewoon geweldig

Persoonlijke aandacht, geweldige instructeur(s)

Echte Achterhoekse topkwaliteit

Veel dank pensionado Henk voor de zeer plezierige les!

Fantastische rijschool!!

Wat een mooi traject heb ik afgelegd bij Jaap Speelziek in Ede. Eerst de theorie bij Wim: Wim is één grote brok met ervaring in alles wat je maar kunt bedenken. Hij geeft de lessen leuk en zeker niet saai, lunch inbegrepen (en die lunch is niet mis) heel veel geleerd van Wim. Dankjewel Wim Praktijk met Harm Florijn en Bianca Lievers gedaan. Wat een Toppers zeg. Harm en Bianca hebben beide veel ervaring als chauffeur. Niks is teveel. Ze zijn beide rustig, en ook al doe je het 100 keer verkeerd, ze blijven beide rustig, om elke omstandigheid, en aangeven hoe het wel moet. Beiden zijn ze precies en streng. Het is niet snel goed maar zo leer je het beste. Bianca en Harm: enorm bedankt voor jullie fantastische lessen! Jullie hebben me er echt doorheen gesleept. Kortom: een hele goede rijschool (heb alles in één keer gehaald) en alles goed geregeld van het begin tot het eind. Op naar E achter C en vanzelfsprekend bij Speelziek in Ede.

Goede instructeur en duidelijke communicatie

Een leuke rijles

Veel geleerd in een dag hoe je met een aanhanger moet omgaan

Een fijne rijinstructeur en school

Een prettige en deskundige rijschool

Bij Speelziek mijn motor rijbewijs gehaald. Je voelt je er op je gemak, iedereen is vriendelijk. Eric geeft op een hele fijne manier les. Doet een stapje terug waar nodig maar pakt door als je grenzen moet verleggen. Vertelt veel over allerlei verkeerssituaties. Contact met Speelziek is ook prettig. En de Facturatie gaat heel handig via een IDeal link in de mail.

Veel goede tips om te slagen voor het examen

Geslaagd

Helemaal prima

Goede uitleg gehad, rustig kunnen oefenen en in een keer geslaagd voor mijn BE rijbewijs

Super leerzaam

Fijne leerschool is Speelziek. Mijn rijinstructrice kon goed les geven ze heeft mij in een korte tijd veel geleerd en zelfverzekerd gemaakt. Ik ben in èèn keer geslaagd en ben ik haar zo dankbaar voor!! Heel erg bedankt

Goede en duidelijk uitleg heel geduldig

Goede en duidelijk uitleg gehad, heel geduldig gebleven en moeilijke aspecten blijven herhalen.

Veel begrip

Een geweldig gevoel om het te kunnen doen

Goede uitleg en prettige samenwerking

Goede uitleg gehad, over goede aandacht aan besteed

Leuke lesdag

Leuke en vooral ook gezellige instructeur Neemt goed de tijd om alles aan te leren

Goede, duidelijke, rustige uitleg en bovendien een leuke sfeer. Henk, hartelijk bedankt!

Duidelijk

Duidelijke uitleg en goede tips

Tol

Duidelijke uitleg

Super rijschool en fijne rustige instructeurs

In 1 keer geslaagd door de rijschool

Geslaagd

Ik vond het heel goed gaan ik ben tevreden hoe het vandaag gegaan is Hij heet mij veel geleerd

Leuke leerzame lessen

De lessen van Mathew zijn erg leerzaam. Door met humor aanwijzingen te geven heeft dit ervoor gezorgd dat de informatie blijft hangen, zonder dat het als negatieve feedback wordt beschouwd. Plezier in autorijden teruggevonden door zijn lessen!

Alles perfect uit gelegd op eenvoudige manier

Gewoon goed

Prima dag, geslaagd