Fijn gevoel gerust gesteld ook al was ik zenuwachtig

Ik vond het heel leuk, veel geleerd en goed gerustgesteld.

Wat een uitknijpers.

Dan ga een een dagcursus aanbieden voor theorie voor een hele 120 euro!!! (duur invergelijking) en dan ga je er vanuit dat je Examen op dezelfde dag is! maar nee hoor, moet je zelf inplannen! En kost ook nog is een extra 48 euro!!! extreem slecht, als je belt doen ze dom, draaien ze erom heen en gebruiken ze het ecxuus "we hebben mailtjes gestuurd". nou ik zou je vertellen, nergens is te vinden dat je het zelf moet betalen, heel onduidelijk en als je dan een online pakket wil, kost ook nog is rond de 40 euro! geef dit er dan desnoods bij, of geen duidelijk aan dat het examen er niet bij zit! "zelf inplannen" zeggen ze dan.

Prima instructeur

Ik heb gelest bij Arjan. Hij is een prima instructeur. Op kantoor wel wat slordigheden geconstateerd, zoals aanvraag volgende examen laten liggen. Na een aantal keren bellen werd er pas actie ondernomen. Verder goed contact.

Fijne ervaring voor de juiste prijs

Gezellige instructeur en leuke lessen, in 1x geslaagd

Goede rijlessen

Ik kreeg duidelijke en goede rijlessen. Ik heb veel snel al gedaan waardoor ik snel leerde en me snel al op me gemak voelde met auto rijden. Rijlessen bij plannen ging gemakkelijk.

Leerzaam

Ik heb een prettige ervaring gehad met een duidelijke en rustige instructeur waarvan ik veel heb mogen leren en handige tips om mee te nemen.

Hele goede rustige instructeur en veel geleerd

Ik heb de dagopleiding als gezellig,leerzaam en prettig ervaren. Ik heb nu geleerd hoe ik met de aanhanger veilig deel kan nemen. Een aanrader!

Prima en geslaagd

Goede rijschool met vakkennis

Dag opleiding aanhanger rijbewijs gedaan. Handige en nuttige tips zodat je veilig en goed opstap kan met een aanhanger.

Fijne instructeur zorgt er voor dat je helemaal klaar bent voor het examen.

Ik heb het goed naar mijn zin gehad tijdens mijn les en ook goeie instructies en goede feedback gekregen van mijn instructeur vandaag super fijne dag gehad en erg leerzaam. Ga met een goed gevoel naar huis want heb mijn rijbewijs be gehaald. En tot de volgende keer voor een volgend 1rijbewijs.Mvg diablo hasselaar

Fijne instructeur zorgt er voor dat je helemaal klaar bent voor het examen.

Ik heb het goed naar mijn zin gehad tijdens mijn les en ook goeie instructies en feedback gekregen.

Een zeer goede en aangename dag.

Mijn begeleider Henk heeft mij zeer prettig begeleid. Ik rijd al jaren met de caravan en toch wist Henk mij tipsen trucs mee te geven. Alles op een rustige en heldere manier. Ook de opbouw van de dagcursus is goed. Veel herhaling door de dag zodat ik continue kon oefenen. Een aanrader!

Goede en rustige begeleiding

Prettig in de leswagen gereden

1 woord: geweldig!

Fijne lessen gehad, duidelijke instructies gekregen van bianca en altijd eind van de rit opbouwende feedback gekregen, door haar goeie en fijne lessen in 1 keer mogen slagen voor mijn C rijbewijs. Ga zeker door voor CE bij jaap speelziek. Een aanrader om hier te gaan lessen!

Goed,fijne instructeurs

Fijn zijn rustig qua uitleg

Een hele fijne cursus!

Een mooie dag waarbij ik veel geleerd heb om het examen te kunnen slagen.

Leuke en leerzame dag!

Veel opgestoken van de instructeur, goede en leerzame dag! En uit eindelijk een geslaagde dag!

Goede leraar en een gezellige leerzame dag!!

Zeer goed! Ervaren instructeur met humor. Tijdens het rijden veel geleerd.

Gewoon goed

In de lessen goede begeleiding en zien hoe met de handicap km te gasn.

Perfect, niks op aan te merken

Mooi verlopen goede communicatie, prettig in de omgang

Duidelijke en rustige uitleg voldoende tijd

Het was top en erg gezellig tijdens de les.

De buit is binnen. De dagcursus was goed met handige tips en het was gezellig om met Henk te rijden.

Fijne instructeur, leerzame dagopleiding

Ik kan iedereen deze dagopleiding aanraden. Sloot erg goed aan bij het examen dat er op volgde. Kortom (erg) geslaagd ;)

Weinig les voor veel geld

Mijn dochter zou vandaag 4 uur bromfiets les krijgen en morgen examen doen ze heeft maar 1 uur op de brommer gereden ongeveer vandaag ik hou mijn hart vast voor morgen Mijn dochter kwam overstuur thuis Vond rijinstructeur een … kunt zelf wel invullen wat Zal morgen verslag doen van examen Groeten van een ontevreden ouder

Leuke en leerzame dag!

BE Vanuit Varsseveld, afgereden in Enschede en geslaagd!

Frankeneng 104

6716AA Ede