Top instructeur!

Theoriecursus online moeten doen. Daar werden veel punten genoemd die belangrijk waren om te onthouden. En ik had een hele fijne rij-instructeur!! In de automaat voor 'speciale gevallen' :-) Rustige, concrete, praktische uitleg. Met uitlegboekje en mini-autootje erbij.

Fantastisch

Super rijschool, fijne instructeurs en je kan er snel terrecht

Zeer goeie rijschool echt aanbevolen

Ik vond het leerzaam en hadden zeer goeie uitleg en alles word goed door besproken ik beveel iedereen dit zeker aan Henk ansink super bedankt voor het goeie en leerzaame les en uitleg

Fantastisch

Erg vriendelijke rij instructeur. Erg duidelijke uitleg en een gezellige sfeer in de auto. En neemt goed de tijd om iets uit te leggen. In 1 keer geslaagd dus zeker een aanrader!!

Leuke en leerzame lessen

De lessen waren leerzaam en ook nog gezellig

Super fijne lessen gehad!

Fijne lessen gehad. Er wordt echt goed met je meegekeken hoe je het beste leert en de lessen worden daarop afgestemd. Zeker een aanrader!

Een fijne dag gereden met een mooi resultaat.

Ik heb de dagopleiding als een fijne dag ervaren. De uitleg van de instructeur was duidelijk en fijn.

Goede begeleider gezellig en kon goed uitleggen dik tevreden

goeie rijschool

ik wil vanaf hier toch nog aart bedanken voor de lessen die die mij gegeven hebt. en natuurlijk de theoriecursers echt enorm bedankt daarvoor.

Ging heel erg goed duidelijke uitleg

Een fijne rijschool

Fijne instructeurs en duidelijke uitleg. Ze stellen je op je gemak, en bereiden je goed voor op je examen.

Top dag!

Binnen een dag goed en duidelijk beeld gekregen van hoe ik met een aanhanger moet rijden! Aanrader

Top Instructeur

Hele fijn en gezellige instructeur gehad! Heeft geduld en legde alles goed uit! Ze weten waar ze over praten en kunnen daarbij ook helpen!

Fijn!

Wat ik enorm heb gewaardeerd aan Mathew is dat hij altijd zorgde voor rust in mijn soms chaotische hoofd en handelen. Dit tot aan mijn examen tioe. Hij stond open voor feedback en was heel erg betrokken. Hij was in principe altijd te bereiken en enorm toegewijd. Hij is een topper!

Super fijne ervaring, met top begeleiding!

Henk heeft mij vandaag super begeleid! Dankzij zijn rustige en professionele begeleiding. Heb ik vandaag met de dagopleiding van Jaap Speelziek in een keer mijn BE rijbewijs kunnen halen! Henk bedankt voor de gezellige dag maar vooral de fijne uitleg!

Uitstekende service, fijne lessen

Snel geholpen en snel behaald

Professionele rij opleiding

Leuke en professionele C.E. rij-opleiding gevolgd. Veel diverse situaties doorlopen. Erg leerzaam periode. Blij met behaalde resultaat.

Van begin tot eind hartstikke aangenaam

Ik heb mijn motorrijbewijs bij Jaap Speelziek gehaald en ben uitermate tevreden over hoe de lessen zijn verlopen. Ik heb in Varsseveld mijn lessen gevolgd en ben gedurende dit traject heel erg goed begeleid van begin tot eind.

Top rijschool

Goede uitleg en gezelligheid

Fijne rijschool

Hele fijne, duidelijke en gezellige lessen gehad van Willy. Snel mijn rijbewijs behaald en ben erg tevreden.

Fijne instructeur, veel geleerd in zo’n korte tijd

Prima gedaan en goede voorbereiding op hoe het echte examen gaat

Ja best, alles top geregeld

De dag opleiding was helemaal top de instructeur was aardige keal was duidelijk en gaf goed les.

Perfect geregeld

Prima opleiding, mede dankzij de goede instructeur!

Goed,fijn en prettig.

Ik heb hier een prima ervaring gehad voor mijn C rijbewijs. Alles was prima geregeld qua gezondheidsverklaring, theorie lessen en communicatie in het algemeen.

Super rijschool met gezellige instructeurs!

De lessen waren altijd beregezellig en dat terwijl er op momenten dat het nodig was er ook echt wel serieus gedaan werd. Heb een hoop leuke dingen beleefd en bovenal rijd je hier met gigantisch dik materiaal.