Ontzettend leerzaam en een leuke en goede manier van leren rijden.

Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad bij speelziek, ik had eerst Henk als rij instructeur waar ik super veel van heb mogen leren en ook op een fijne manier. Daarna kreeg ik Bernie, met hem heb ik mijn laatste lessen gehad en hij heeft me goed kunnen voorbereiden op het examen en natuurlijk nog meer geleerd.

Fijne rijschool en Mathew is een goede instructeur.

Ik heb de rijlessen als fijn ervaren. Ik heb veel kunnen leren tijdens de lessen van Mathew. Ik kreeg duidelijke instructies en het niveau van de lessen was goed aangepast op mijn eigen tempo. Wij gingen bijvoorbeeld pas naar Arnhem als ik er klaar voor was. Ook was er tijdens de rijlessen een gezellig sfeer. Ik zou de rijschool dus zeker aanraden!

Goede rijschool

Goede uitleg en in 1x geslaagd voor mijn BE rijbewijs.

Duidelijke uitleg en neemt de tijd om iets uit te leggen kortom goede ervaring

Duidelijke uitleg en neemt de tijd om iets uit te leggen kortom goede ervaring

Goede rijschool, die je echt helpt om te slagen

Goede rijschool. Je werd goed geholpen en er werd goed gekeken naar verbeterpunten. Als er iets lastig wat vwerd dat vaak herhaald, zodat je het onder de knie krijgt

Goed genoeg

Afspraken kunnen duidelijker worden gemaakt. Vooraf moet het helder zijn dat na een afspraak geen bevestiging volgt. Rijlessen laten goed zien waar de verbeterpunten liggen.

Super fijne rijlessen gehad!

Fijne rijlessen gehad, goede feedback op het handelen en fijne tips.

Geweldige rijschool

Ik begon van 0, had geen rijervaring noch inzicht. Heb voornamelijk les gehad van Aad Deventer. Uiteindelijk ondanks de corona crisis mijn rijbewijs gehaald met mijn eerste herexamen. Bij Jaap Speelziek kijken ze naar de leerling en wat de leerling nodig heeft. Ik miste dus vrijwel allee wat je nodig hebt. En Aad wist daar wel raad mee. Kortom, een echte aanrader!

Super goede instructeur en les

Leuke instructeur en goede lesstof . Leuke dag gehad

Een leerzame ochtend waarvan ik heb geleerd!

Ik vond het een leerzame ochtend. De begeleiding was prettig. Ik heb door de cursus punten meegekregen waar ik in de praktijk wat mee kan.

onprofessioneel

als je zakt voor je scooterrijbewijs oke dat kan maar als de rijinstructeur ( ard) ook nog eens zegt wat had je anders verwacht vind ik echt niet kunnen volgens mij is hij er juist om je wat te leren nu gewoon bij een andere rijschool verder en daar uiteindelijk ook haar auto rijbewijs maar doen wij gaan nooit meer met jaap speelziek in zee

Super fijne rijschool!

Ik heb altijd plezier gehad van mijn rijlessen. Ik had een fijne instructeur en er was een duidelijke planning.

Geweldige rijschool

Na een keer gezakt te zijn bij een andere rijschool heb ik hier aangemeld, geweldige rijschool, vriendelijk, stijlvol interieur en enorm goed geregeld. Klasse!

Positief geleerd en geslaagd

Ik heb een leuke/leerzame dag gehad. Het was top! En ook geslaagd!

Heel veel geleerd

Mijn ervaring is dat ik door speelziek zekerder ben op de weg.Mijn grootste tip is om een tussentijdse toets de doen om je een keer mee te maken hoe het is! Ik lesden bij aad en heb de basis van het autorijden heel goed geleerd. Kies zeker voor speelziek!!

Goeie lessen en duidelijke uitleg

Ikvond het een goeie en duidelijke les. Je rijd naar Doetinchem toe, en tijdens de rit wordt er uitleg en tips gegeven. In Doetinchem ga je dan onder begeleiding verschillende routes rijden, waarvan stukken terugkomen in het examen. Als ik ook maar één tip mag geven, KIJKEN!!!

Goede lessen.

Goede begeleiding en service

Rij instructeur Willy Janssen. Fijne lessen gehad, goed uitlegd en bijzondere verrichtingen met goede hulp.

Aad was een top instructeur

De communicatie was niet goed. Rijlessen die afgezegd werden, en afspraken die niet nagekomen werden. Veel er achter na gezeten hebben en 6 verschillende instructeurs uit eindelijk bij de beste instructeur gekomen Aad! Aad was een top instructeur veel van geleerd en uiteindelijk geslaagd!

Goed gelest bij Speelziek

Vandaag geslaagd voor mijn rijexamen. Het is allemaal mogelijk gemaakt door de instructies van mijn rijinstructeur.

SUPER

Een grote wens ging gister in vervulling, rijden in zo'n grote vrachtwagen, een DAF nog wel. Dankzij de rustige begeleiding van Wim en de gezellige ontspannen gesprekken is dit een nooit te vergeten dag met een gouden randje. BEDANKT!!

Top lessen!

Ik heb een fijne tijd gehad bij Jaap Speelziek. Arjan legde alles rustig en met veel geduld uit. Ik voelde me echt op m'n gemak bij Arjan in de auto! We hebben ook fijne gesprekken gehad! Nogmaals bedankt!

Mooie dag gehad en veel geleerd

Les gehad van Henk. Je merkt dat hij enorm veel ervaring heeft. Hierdoor kon hij alles op meerdere manieren uitleggen, daarnaast is hij geduldig en blijft dingen uitleggen als je het niet direct begrepen hebt. Kortom het was een "geslaagde" dag, gezellig en ontspannen. Henk en team bedankt

goede rijschool

Gezellig en leerzame rijinstructeur!

Goede instructeurs waar je veel van kan leren

De uitleg van de instructeurs is heel duidelijk en makkelijk zo leer ik het snelst en een goede planning en communicatie dat beviel ook prima