Veel goede tips om te slagen voor het examen

Geslaagd

Helemaal prima

Goede uitleg gehad, rustig kunnen oefenen en in een keer geslaagd voor mijn BE rijbewijs

Super leerzaam

Fijne leerschool is Speelziek. Mijn rijinstructrice kon goed les geven ze heeft mij in een korte tijd veel geleerd en zelfverzekerd gemaakt. Ik ben in èèn keer geslaagd en ben ik haar zo dankbaar voor!! Heel erg bedankt

Goede en duidelijk uitleg heel geduldig

Goede en duidelijk uitleg gehad, heel geduldig gebleven en moeilijke aspecten blijven herhalen.

Veel begrip

Een geweldig gevoel om het te kunnen doen

Goede uitleg en prettige samenwerking

Goede uitleg gehad, over goede aandacht aan besteed

Leuke lesdag

Leuke en vooral ook gezellige instructeur Neemt goed de tijd om alles aan te leren

Goede, duidelijke, rustige uitleg en bovendien een leuke sfeer. Henk, hartelijk bedankt!

Duidelijk

Duidelijke uitleg en goede tips

Tol

Duidelijke uitleg

Super rijschool en fijne rustige instructeurs

In 1 keer geslaagd door de rijschool

Geslaagd

Ik vond het heel goed gaan ik ben tevreden hoe het vandaag gegaan is Hij heet mij veel geleerd

Leuke leerzame lessen

De lessen van Mathew zijn erg leerzaam. Door met humor aanwijzingen te geven heeft dit ervoor gezorgd dat de informatie blijft hangen, zonder dat het als negatieve feedback wordt beschouwd. Plezier in autorijden teruggevonden door zijn lessen!

Alles perfect uit gelegd op eenvoudige manier

Gewoon goed

Prima dag, geslaagd

Leerzame maar ook zeker leuke les

Leuke gesprekken, maar serieus wanneer nodig. Dingen die lastig zijn worden herhaalt tot je het doorhebt.

Top dag gehad goede begeleiding

Goede begeleiding gehad zeer duidelijke instructies gehad fijne rijschool

Kundige instructeur en goede spullen

Fijne opleiding gehad, er was veel aandacht voor mijn tekortkomingen. Veel variatie in de oefeningen.

Super!

Juiste instructies meegekregen en een gezellig dagje gehad, top!

Fijne rijschool

Een fijne rijschool die de tijd voor je neemt en alles op jouw gemak doet, en er is nooit 1 vraag teveel. Gezellige maar vooral leerzame lessen gehad waar een grapje tussendoor kan!

Helemaal top

Zeer net en vriendelijk Duidelijke instructie,s

Fijne duidelijke rij-instructeur. Klantenservice was ook goed. De auto en kar waren ook dik voor elkaar

Goede uitleg en laat alles goed zien.

Ik heb een hele fijne les gehad van Henk veel geleerd en met een heel mooi resultaat

Rustig, vriendelijk en professioneel

Top ervaring, goed geholpen en veel geduld