super goede lessen & leuke mensen

Ik heb zowel mijn scooter rijbewijs als autorijbewijs dankzij Jaap Speelziek behaald! Heel aardig personeel & zeker goede uitleg.

De lessen waren goed uitgelegd

Helle fijne rijschool met super instructeur

Goede rijschool om les te hebben

Supper fijne instructeur alles was goed duidelijk en werd goed uitgelegd

Het begon allemaal vrij duidelijk en alles werd goed uitgelegd en als ik iets niet snapte kon ik het zeggen en legde hij het opnieuw uit, als ik twijfelde kon het op nieuw en ook met de uitleg waarom en hoe het beter kon alles wil ik zelf extra wilde oefenen kon ook gewoon kortom supper fijn

Fijne rijschool

Ik heb hier mijn C en CE rijbewijs gehaald, goede rijschool met fijne mensen.

Uitstekende duidelijke lessen

Eric heeft ons in korte tijd ondanks corona toch snel geholpen aan ons rijbewijs. Erg leuke, duidelijke en leerzame lessen! Bedankt!

Prettige samenwerking

Ondanks de regels omtrent corona hebben ze snel en juist gehandeld met alle examens voor het motorrijbewijs. De begeleiding van Eric was duidelijk....streng en plezierig. Ik ben blij met deze rijschool geweest. Top! Gr Robertfrank

Leuke leerzame lessen

Nog nooit had ik op een motor gereden. Eric van speelziek in Varsseveld heeft mij begeleid en heeft mij op een leuke manier leren motor rijden met oog voor detail en natuurlijk veiligheid met de nodige dosis humor en vooral duidelijkheid en passie! Als je ooit wil leren motor rijden dan kan ik Eric in het bijzonder aanraden om je de fijne kneepjes van het motorrijden te leren. .

Praktijk en theorielessen zijn top!

Met de theorielessen van Lana en praktijklessen van Berni in één keer geslaagd!

vriendelijke mensen

Dankzij de goede lessen van Wim, Andy heb ik mijn c rijbewijs in 1 keer gehaald

Goede rijlessen

Berni goede instructeur leer je heel veeel van Rijlessen zijnheel leerzaam

Instructies worden duidelijk en goed uitgeleg.

Goed en rustig les en uitleg gekregen tijdens het rijdende met auto en aanhangwagen

Goede instructeur

Henk heeft mij goed geholpen. Fijne instructeur en legt alles haar fijn uit.

Een zeer prettige rijschool.

Ontzettend prettige rijlessen gehad, er werd goed gekeken wat je aankon en het leertempo zat er lekker in. Geen gehaaste sfeer, maar een fijne leersfeer waar je fouten mag maken om er vervolgens van te leren. Het contact met de rijschool is ook nog eens top, een absolute aanrader.

Erg goede en leuke rijlessen.

Ik heb tijdens de rijlessen goede begeleiden gehad. Ook was het erg gezellig tijdens de lessen.

Een 10! Hele fijne instructie waarbij leerresultaat en plezier voorop staat

Ontzettend prettige dag gehad. Didactisch sterk en fijne instructeur. Bedankt Henk! Veel geleerd en gelachen

Geweldig ervan

Top instructeur geeft goede aanwijzingen neemt de tijd voor je in woord fantastisch.

Praktijk is goed, kantoor kan beter, vooral in beloftes/kantoor.

Zie bovenstaande

Fantastisch

Henk heeft me goed begeleid en handige tips geleerd. Hartelijk dank!

Op ontspannen wijze onze camperrijvaardigheden vergroot

Goede tips ten aanzien van spiegelafstelling en eenduidige communicatie tussen chauffeur en bijrijder. Fijn was dat mijn vrouw ook mocht rijden en haar zelfvertrouwen daardoor erg is vergroot. Dank aan Wim Wennekes !

In 1 keer geslaagd ondanks goede instructeurs

Dankzij Wim Wennekes en Harm Florijn, beide topinstructeurs heb ik bij Jaap Speelziek in 1 keer mijn rijbewijzen C en CE gehaald. Op een ontspannen manier hebben beide heren hooggekwalificeerd les gegeven. Nooit heb ik me ongemakkelijk bij hen gevoeld, wat tot dit mooie resultaat heeft geleid. Mannen bedankt!!! Het ga jullie goed.

Fantastisch

Ik heb hier ongelofelijk fijn gelest. Geen problemen mee gehad rijlessen waren zowel gezellig als leerzaam. Perfecte rijschool

Zeer goed geholpen

Top rijschool in een keer geslaagt

Een fijne en leerzame periode!

Ik heb veel geleerd van mijn instructeur en heb daarmee een zeer fijne periode met plezier gehad!