Capabel en sociaal

Mijn ervaring bij de rijschool was zeer goed. Kon het goed vinden met mijn rijinstructeur die een gezond balans had tussen talloze ervaring en het niet voorkauwen van alle antwoorden, om zelf ook aan het denken gezet te worden.

"Razendsnelle Route naar Succes: Busrijbewijs in Één Keer Behaald!"

In september 2023 nam ik een proefles, waarna het snel ging. Gedurende tien weken volgde ik elke dinsdagavond klassikale theorielessen voor de bus. Ik slaagde in één keer voor alle drie de modules. Naast deze theoretische lessen heb ik ook 27 uur praktijkles gehad. De lessen werden gegeven door duidelijke instructeurs, en op 11 januari behaalde ik in één keer mijn busrijbewijs.

communicatie erg slecht

Onze ervaring met Hartemink is matig, de rijlessen zijn goed alleen de communicatie is erg slecht, ze vertellen tegen de leerling dat het goed gaat maar vervolgens nog wel extra lessen inplannen, dit gebeurt bij meerdere leerlingen en als je erover belt en uitleg vraagt krijg je te horen kijk maar op je vorderingen kaart hier nog te veel onvoldoendes. Wij hadden al een afspraak om af te rijden en de lessen waren ingepland, krijgen we een middag voor het examen te horen dat we de dag van het examen om 7.30 nog een les moeten nemen anders gaat het examen niet lukken ?? Dat deze rijlessen allemaal buiten het pakket horen die ze aanbieden is natuurlijk erg kostbaar, vooral als ze met de proefles zeggen dat het zeker binnen het pakket gaat lukken. Veiligheid staat natuurlijk op de eerste plaats en een extra les is prima maar communiceer hier dan duidelijk over.

Alle 3 onze kinderen hier hun rijbewijs gehaald. Een prettig bedrijf, vriendelijk en correct.

Goed bedrijf

Goed georganiseerd en professioneel. Hier moet je zijn voor je rijbewijs!

matig

Hartemink verkoop lespakketten incl examen. Als een leerling naar de examen locatie rijdt voor het afnemen van het examen brengt Hartemink dit als extra les in rekening a 55.79 Eur. Is het net normaal dat dit in het lespakket zit. Er wordt een geen rekening gestuurd om een lesauto op de examen locatie te krijgen als je een pakket afneemt incl examen. Door de corona tijd worden lessenschema's onderbroken (Overmacht). Een gevolg is dat er extra lessen nodig zijn/worden afgenomen. Van enige coulance richting leerling is geen sprake.

Bellen niet terug

Bellen gewoon niet terug, jammer!

Hele goede en fijne ervaring

Mijn ervaring was heel erg goed, goede begeleiding. Fijne rijinstructeur en het lesmateriaal was goed te doen.

Onredelijke

Ze hebben mij een duur packet probeert aangebonden met veel te uuren

uitstekend

Vriendelijk, behulpzaam, professioneel , duidelijk ,(Toppers)

Aanrader!

Iedere ervaren chauffeur denkt de verkeersregels te kennen. Dat is dus niet zo, blijkt wel uit deze cursus. In een relaxte sfeer eens bij gespijkerd worden wat betreft het huidige verkeer met z’n nieuwe regels, zou voor iedere chauffeur heel nuttig zijn.

Prettig

Prettig contact met de leercoach! Helpt me ontzettend

Alles goed geregeld

Prima verlopen goede afspraken volgende keer weer

TOP!

Ik had al een jaar of vier geen auto gereden.. moest er dus toch maar weer eens van komen. Via de ANWB bij Hartemink terecht gekomen. Wat een geduld en wat een zelfvertrouwen gaf hij me. De les is ondertussen anderhalve maand geleden (?) en ik rij weer rond. Nog wel echt oplettend maar ik rij in ieder geval weer! Nu op naar vele veilige kilometers. :)

Mijn ervaring met rijschool Hartemink zijn zeer goed.

Op alle gebieden ben ik bij Hartemink door diverse medewerkers uitstekend geholpen . Na mijn verwijzing naar filiaal in Doetinchem waar vooral coach Maaike veel heeft bijgedragen aan de door mij hopelijk succesvol afgelegde medische rij test

Prima geregeld

prima geregeld en zeker een aanrader

Leuke proefles voor de motor gehad met goede begeleiding.

Leuke proefles voor de motor gehad met goede begeleiding.

Goede uitleg gekregen en als je iets niets wist legde hij het zo nog een keer uit

Fijne leraar, kon goed uitleggen.

Hele goede instructeur

Heel goed instructie gekregen.

Prima nascholing

Voldeed aan de verwachting!

Jos dusseldorp, beste kerel

ik had een verplichte cursus vanuit mijn werkgever, hoewel ik zelf nooit naar Hartemink zou gaan, was ik blij dat ik Jos dusseldorp als instructeur had... Hij maakt een "saaie" cursus de moeite waard....

prima accommodatie ervaren instructeurs

Goede duidelijke uitleg

De basisdingen en dingen die je echt moet snappen worden duidelijk uitgelegd je moet zelf wel erbij leren ( dingen zoals getallen enzo vooral ) om te slagen

duidelijk, erg vriendelijk

Fijn om er te zijn