Een firma, waar ik al jaren met pleizier kom.

Helaas ging het vandaag niet helemaal goed. De receptioniste was vergeten door te geven dat de auto gereed stond voor de kleine beurt, maar ze heeft keurig haar excuses aangeboden. Verder niets dan lof over de firma. Altijd vriendelijk en de koffie staat klaar.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en klantgericht.

Bij de jaarlijkse keuring, hoef ik niet te wachten, maar word ik naar huis gebracht en later weer opgehaald. Bij beurten wordt duidelijk uitgelegd wat er moet gebeuren en hoeveel dat kost. De rekening valt over het algemeen mee. De medewerkers zijn (klant-) vriendelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Snel een afspraak kunnen maken.

Snelle APK zonder upselling

APK is netjes binnen een dag uitgevoerd. Er is niet geprobeerd me extra onderhoud te verkopen.

• Prijs/Kwaliteit

Snel, accuraat en up to date.

Afspraak voor APK gemaakt. Maar gelukkig tevens een grote beurt gedaan omdat de auto er aan toe was. Gelijk maar in de planning mee genomen. Scheelt weer een afspraak. Mee denken! Daar zijn ze goed in bij Auto Oldeman. Daarbij komt nog dat het allemaal vriendelijke mensen zijn. Aanbevelingswaardig!

• Prijs/Kwaliteit

APK en een beurt laten geven aan de auto. En leenauto meegekregen.

• Prijs/Kwaliteit

Altijd betrouwbare en uitstekende service

Verstand van zaken. Denken mee in het proces van 'een nieuwe(2e hands) auto kopen' dan wel of bepaalde reparatie(s) aan je auto zinvol zijn of duurkoop. Goede en welkome service onder het genot van een bak koffie!

• Prijs/Kwaliteit

Goede communicatie/ advies en uitvoer

Deze garage zegt duidelijk wat er met je auto aan de hand is en geeft een realistische prijs en tijds opgaaf voor de grote beurt. Trekhaak onder de auto , wij zijn er blij mee.

• Prijs/Kwaliteit

Heel prettig, fijn contact en snel geholpen

Fijne ervaring

Meedenkend vriendelijk bedrijf

Onze auto moest voor APK en onderhoud hiervoor zeer makkelijk online een afspraak gemaakt. Bij vermeld dat een leenauto verreist is gezien onze twee kinderen. De volgende dag werd ik gebeld, een van de collega’s woont dichtbij ons en kan onze auto meenemen en thuisbrengen als zijn werkdag erop zit. Wat geweldig! Zo gezegd zo gedaan. Complimenten!

• Prijs/Kwaliteit

Zeer attent van de baliemedewerkster: ik was de afspraak vergeten,zij belde.

Snel en professioneel geholpen

Kom nu al bij deze garage en ze komen altijd met een goed advies waarin ze de problemen en opties goed uitleggen. Ook qua prijs zijn ze zeker niet verkeerd waardoor het hier nooit tegen valt. Absoluut een aanrader! :)

Prima geholpen.

Komen afspraken na.

top !!

Kom er privé en zakelijk al jaren en nog altijd naar volle tevredenheid.

• Prijs/Kwaliteit

Een prima bedrijf met vriendelijk personeel

Ze staan altijd voor je klaar!

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke persoonlijke hulp. Men denkt met mij mee en geeft goede en snelle service.

Werk goed uitgevoerd

• Prijs/Kwaliteit

Deskundig en goede service.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Meedenkend

Goede service, snel en goedkoop

Altijd een toponderhoud!!

Ik kom al jaren bij garage Oldeman. Ze geven eerlijk advies. Word altijd vriendelijk en snel geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Meedenkende deskundigheid onder bezield leiderschap

Altijd duidelijke en correcte communicatie en uitvoering.

Vlotte accurate afhandeling

Betrouwbare service

Vanuit mijn vakgebied industrie weet ik heel goed hoe belangrijk onderhoud is. Daar staat Auto Oldeman voor. Deskundig onderhoud en zeer goede service. Ik maak veel kilometers voor mijn werk en ik heb nog nooit problemen met de wagen gehad. Heel betrouwbaar!

Super service

Ze overleggen alles wat er met de auto moet gebeuren enz..

• Prijs/Kwaliteit

Snelle en professionele service.

Fijn om een vast garagebedrijf te hebben waar de auto met goede zorg wordt onderhouden.