Snelle service en goede prijs

Zeer tevreden met service

Ik kon snel terecht voor een APK afspraak. Duidelijke communicatie over wat er moet gebeuren en de prijs hiervan. Er wordt meegedacht om de kosten laag te houden en mijn auto rijdt weer als een zonnetje. Alles is binnen één dag geregeld. Heel tevreden!

Wordt snel geholpen

Wordt snel geholpen nette service

• Prijs/Kwaliteit

staan direkt klaar en denken mee.

service gericht, en goed voorgelicht wat betreft de vermoedelijke kosten, en uiteraard goed gereapeerd .

Plezierig en deskundig

APK + grote beurt Forester diesel (2016) + nieuwe banden. Alles lijkt het goed te doen. Ik heb speciaal voor een Subaru garage gekozen vanwege de juiste afstellingen van alle "elektronica".

Vriendelijke snelle service

Kon binnen een week na aanvraag terecht voor APK. Wat ook meewerkt is dat de APK binnen een dag, zonder extra kosten was geregeld.

Uitstekende garage

Zeer tevreden auto rijd weer super peugeot 308 na koppeling vervanging en versnellingsbak en grotebeurt Hier kom ik zeker weer terug als ik weer wat heb

Altijd goede service.

Prima service, altijd netjes op de hoogte gesteld betreffende kosten.

Weer perfect.

Na jarenlange afwezigheid , nu weer terug bij deze garage. Top!!

• Prijs/Kwaliteit

Snel en vriendelijk. Vakkundige vervanging van mijn achterdeur.

Heb mijn bestelwagen iedere dag nodig voor mijn werk en kan hem dus gewoon niet missen. Achterdeur was besteld na aanrijding. Vandaag gemonteerd terwijl ik er op kon wachten met kop koffie. Echt heel fijn. Geen dag verlies met omruilen van een leenauto. Alles perfect geregeld.

• Prijs/Kwaliteit

Heel aardig en behulpzaam personeel!

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en goed advies

N.a.v een lekke band bleek dat de banden aan vervanging toe waren. Vanuit een goed advies zijn alle banden direct vervangen voor een goed, maar goedkoper alternatief. Weer veilig op weg zonder zorgen.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service. Altijd bereikbaar. En leuk personeel.

Had na aankoop auto paar kleine dingetjes. Werden meteen opgelost. En het fijne was dat er in overleg geen rekening voor werd gemaakt. Super bedrijf. Leuk personeel en altijd bereid om mee te denken. Leen auto was ook fijn.

Geweldig goede dienstverlening

Geweldig goede dienstverlening!!

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende en zeer vriendelijke service

Al jaren naar volle tevredenheid vaste klant bij Auto Oldeman. Koop, verkoop en onderhoud van mijn auto’s altijd zeer gedegen, vriendelijk en gemakkelijk. Heel fijn om een vaste betrouwbare garage te hebben zodat je zeker weet dat je auto in goede handen is en je veilig op de weg rijdt.

• Prijs/Kwaliteit

Ik moest eerder dan gepland mijn winterbanden laten monteren. Mijn dealer (waar ik mijn auto gekocht heeft en banden in opslag ligt) heb tijd midden januari. Ik heb meer dan 10 andere bedrijven gebeld en zommige fysiek bezocht. Helaas, niemand had tijd of wou meedenken om me te helpen. Oldeman had eigenlijk pas tijd een week later maar was toch bereid de ekstra mijl te lopen om me te helpen. Banden opgehaald bij dealer en auto neergezet bij Oldeman. Paar uur later werd ik gebeld dat ik de auto kan ophalen! Jaren geleden ook een auto bij Oldeman gekocht....en net als vroeger, ben ik onder de indruk van hun service, vriendelijkheid en expertise

• Prijs/Kwaliteit

Uitermate goede service, top!

Zeer ervaren personeel.

Accuraat geholpen en oog voor detail. Kortom een vertrouwd adres waar je ook nog eens tussendoor geholpen wordt.

• Prijs/Kwaliteit

Dit was ons eerste ervaring met de werkplaats, we kunnen niet anders zeggen, dat we helemaal tevreden zijn

• Prijs/Kwaliteit

Geen gladde praatjes maar vriendelijkheid en service.

Altijd super vriendelijk en eerlijk. Daarnaast zijn de monteurs super snel en behulpzaam. Blij met jullie!!

• Prijs/Kwaliteit

Kundig, gastvrij en goed!

Zoals beschreven

• Prijs/Kwaliteit

Zeer prettige communicatie en veel kennis van zaken.

Zijn duidelijk over wat er gedaan moet worden en wat daar vervolgens de prijs van is. Ook merk je dat de kennis aanwezig is voor in mijn geval Subaru’s.

Snel en Goed

Er moest een aslager vervangen worden. APK keuring. Dat hebben ze toch maar gezien. auto brengen, met een Oldeman leenauto naar huis, en om 4 uur gebeld om de auto te halen. klaar voor weer een jaar. De rekening viel heel erg mee. Bedankt. Wat een goede service.

Goede overleg onderhoud

• Prijs/Kwaliteit

Zeer servicegericht, denken mee, goede uitleg, prettig contact