Top ervaring gehad met de slipcursus

Vond het in het begin spannend maar door het te doen was dat gelijk weg heb een goeie ervaring er aan over gehouden Bedankt Ricardo van der swalm

Deskundig en vriendelijke instructeurs en leuke lessen

Jasper Van der Werff is een deskundige en geduldige instructeur, die je het vertrouwen geeft om goed te motor rijden, Bedankt!

Mooie ervaring,veelgeleerd, gaatoverdrempelheen

Leuke en gevarieerde training.

Heel erg leuke middag gehad en zeer leerzaam

Erg leuke middag gehad. Bijzondere ervaring om met een auto een 180 graden turn te maken. Ook erg leerzaam wat snelheid en remweg met elkaar doet.

Na 3 keer zakken geslaagd voor mijn taxipas. Erg vervelend om te zakken en dan ook nog zo vaak, maar uiteindelijk toch de pas binnen. 3 instructeurs gehad maar Lodewijk was de beste, Bedankt!

Super rijschool met alle aandacht voor de leerling!

Ik heb met alle tevredenheid mijn motor rijbewijs gehaald bij Tilstra. Super handig is dat ze hun eigen oefenterrein hebben zodat je direct snel aan de slag kunt en je elke keer in dezelfde omgeving kunt oefenen. Ik heb van alle instructeurs les gehad en stuk voor stuk zijn deze zeer ervaren en geven ze je alle aandacht die je nodig hebt. Ik beveel deze rijsschool aan voor iedereen die wil beginnen aan zijn of haar motor rijbewijs!

gezellig en leerzaam

We werden hartelijk ontvangen met koffie/thee en uiteraard de oranjekoek. Vervolgens was er veel ruimte voor gezelligheid tijdens de leerzame cursus

Goed verzorgd en veel kennis

Locatie is erg goed verzorgd en kennis van personeel is erg goed. Leuk om uitleg te krijgen van de situaties en de techniek welke je niet kent maar ook niet zult verwachten.

Leerzame periode

Door verschillende rij instructeurs naast je te hebben leer je op verschillende vlakken net weer iets meer over inzichtelijkheid, dit is nooit verkeerd!

In 1x alles gehaald voor de motor! Rijlessen waren top.

Goede leerzame cursus en eten en drinken was prima voor elkaar

Goede opleidingen zowel theorie als praktijk.

Zeer leerzame training

Het was voor mij toch wel lang geleden dat ik m’n rijles voor m’n auto had, maar dit is toch anders. Er waren in de loop der jaren toch wat gewoontes ingeslopen waar ik me niet van bewust was. Uiteraard het spiegel werk is intensiever in een camper zonder achteruit kijk spiegel. De lengte en het inschatten daarvan vond ik spannend, maar zeer leerzaam. Dank daarvoor.

Hardstikke top slipcursus gedaan. Instructeur Willem deed het super cool! Echt voldoende tijd om oefeningen te doen en veel geleerd. Kan het iedereen aanraden.

Superleuke leerzame ervaring

Ontvangen met koffie of thee Onze instructeur Ricardo ging alles even doornemen en uitleggen Toen de baan op Was super leuk en leerzaam Overstuur onderstuur noodstop We hebben alles kunnen proberen

Wanprestatie van de rijschool/traumatische ervaring

Ik ben 64 en wilde graag als afleiding/opheffen personeelstekort branche een taxi pas halen. Gewoon voor de leuk. Werk had ik ook al. Iedereen blij dus. Achtergrond: docent Nederlands en docent Politieacademie Drachten/Apeldoorn. Beginsituatie: nooit met een routeplanner gereden. Altijd 100%-op-de-weg-kijken gewoonte gehad, zoals alle oudere mensen. Uiteraard is inderdaad mijn leervermogen niet meer optimaal, ben geen 20 meer, zeggen we dan.. Hier is door Sietze Kuiper nooit naar gevraagd, blijkbaar niet relevant/nodig/geen probleem. Tom-Tom rijkenniservaring wordt vooraf blijkbaar aanwezig geacht? De eeuwige jeugd dus ook. De theoriecursus is digitaal via CBR o.i.d. Geen docent gezien 0% begeleiding, geen reflectie o.i.d. Wel gehaald met drie fouten, omdat die niet werden behandeld in de online cursus. Kun je eenzaam in eigen tempo doen en je kunt extra examens bijkopen = extra kosten voor de cursist. Praktijkcursus gedaan met Sietze Kuiper, d.w.z. ruim 3 en een half uur achter elkaar (blijkbaar didactisch normaal?) van A naar B rijden met de fameuze routeplanner dus. Niet afwisselend met meerdere cursisten, zodat je kunt reflecteren op elkaars gedrag en de kennis kan laten indalen. De routeplanner ging ondertussen minimaal vier keer offline, zoals dat zo mooi heet, waarna Sietze en ik druk zijn geweest met het knutselen om dat ding weer aan de praat te krijgen. Materiaal is dus gewoon rotzooi. Ondertussen was ik behoorlijk in paniek omdat ik de volgende ochtend ( N.B. binnen 12 uur na de praktijkcursus) in dezelfde auto met een disfunctionele routeplanner, zonder ervaring met zo'n apparaat., wel examen moest doen. Net zoiets als in een vliegtuig van Boeing stappen, waarvan de deuren niet dicht willen of de motor los zit. U raadt het al: de hele nacht niet geslapen, omdat je hoofd vol zit met prop-erin-informatie die geen plekje heeft gevonden en een kapotte routeplanner (die het ook inderdaad niet deed tijdens het examen) in de auto. Pure paniek dus.

Prettige lessen gehad!

Altijd prettige lessen gehad bij deze rijschool. Hier en daar een verandering in de planning, maar deze waren altijd van te voren aangegeven.

1,2,3 zeer geslaagd rijschool

zeer betrouwbaar rijschool ik ben zeer tevreden

Leuke en leerzame ervaringen

Leuke rijlessen gehad met (o.a) Lodewijk. De rijlessen worden goed gebruikt, ik kreeg altijd nuttige feedback en het was ook nog eens gezellig ;) Heel erg bedankt voor het helpen met het behalen van mijn rijbewijs!

Zeer fijne rijschool, top instructeurs.

Ik heb bij Sietse Kuiper gereden, een vriendelijke en deskundige instructeur. Top rijschool!

Waardeloos

Na meerdere emails te hebben verzonden betreffende 2 maal een tegoed bon voor slipcursus is er na de eerste reactie totaal geen antwoord geweest . De betaallink in de mail is onbeveiligd en werkt dus niet . Gebeld met meneer Smit dat ik langs zou komen om de tegoed bonnen dan maar op te halen en te pinnen , blijkt dat het adres waar ze mee op Google staan al anderhalf jaar niet meer klopt . Zeer slecht contact .

Met zelfvertrouwen mijn rij-examen in.

Voor mijn laatste 10 lessen heb ik bij Tilstra gereden voor het behalen mijn rijbewijs bij instructeur Sietse. Er was altijd een gezellig en leuke sfeer en ook kan het serieus zijn als dat nodig is. Lessen worden goed afgestemd op de behoefte van de leerling en er wordt duidelijke uitleg gegeven over alle handelingen met de auto. Ik ben hierdoor zelfverzekerd mijn examen in gegaan en ook na deze lessen geslaagd! Bedankt Sietse voor de leuke en leerzame tijd!

Goede opleiding, kundige instructeurs, rijbewijs C

Complete prijsovereenkomst inclusief examens voor zowel theorie, code 95 en praktijkexamen. Inplannen van zowel de lessen als de examens in goed overleg en overzichtelijke planning. Alle lestijden waren vooraf bekend. 1 of 2 lessen op mijn verzoek naar een andere dag, dit was makkelijk aan te passen. Overzicht van je voortgang via een portaal. Prettige communicatie. Lessen en instructies duidelijk en opbouwend. Enig puntje van (opbouwende) kritiek. informatie vooraf van de toets besloten termijn had ik niet ontvangen. Maar hier heb ik geen hinder van ondervonden. Ook de klassikale theorie lessen zijn erg leuk om mee te doen. Uitstekende online oefenvragen en toetsen voor theorie examen en code 95. Als je deze goed oefent is er een grote kans van slagen. Theorie examens en praktijkexamen in 1x gehaald.

Competente instructueurs, slecht materiaal en klantenservice

Motoren zijn overwegend vaak niet afgetankt, of bepaalde onderdelen werken niet, zoals op een boel motoren bijvoorbeeld de versnellingsindicator. Geen ramp maar wel erg storend. Daarnaast kreeg ik op de dag van het AVD examen een motor waarop ik helemaal geen examen mocht afleggen omdat de achterband niet goed was. Tilstra is in verhouding erg duur, helemaal als je kijkt naar de staat van het materiaal en rekening houdt met het feit dat je regelmatig te laat op de motor stapt en/of dus nog lang het tankstation moet. Gemiddeld ligt de prijs van andere aanbieders ook nog ~10 euro per uur lager. Instructeurs zijn vriendelijk en gemotiveerd! Management is té kapitalistisch en de klant interesseert ze niks. Planning proces is ouderwets en sluit niet meer goed aan bij de huidige wereld.

Zeer persoonlijk en accuraat

Prettig telefonisch contact, steeds met dezelfde persoon. Proberen een goede oplossing te zoeken omdat ik van Vlieland moet komen. Prettige instructeurs. Kortom prima geregeld

In 2 blokken van 4 uur met gelijktijdig examen voor rijbewijs C1 in 1x geslaagd met dank aan de instructeurs Tamme Kamstra en Bert Kamminga. Het was een genot om van deze beide heren rijles te krijgen en tips en trics te mogen ontvangen. Ik heb er van genoten en kan deze mannen beslist aanbevelen evenals de Verkeersschool Tilstra. Nogmaals dank.

Orionweg 43 43

8938 AG Leeuwarden