Met zelfvertrouwen mijn rij-examen in.

Voor mijn laatste 10 lessen heb ik bij Tilstra gereden voor het behalen mijn rijbewijs bij instructeur Sietse. Er was altijd een gezellig en leuke sfeer en ook kan het serieus zijn als dat nodig is. Lessen worden goed afgestemd op de behoefte van de leerling en er wordt duidelijke uitleg gegeven over alle handelingen met de auto. Ik ben hierdoor zelfverzekerd mijn examen in gegaan en ook na deze lessen geslaagd! Bedankt Sietse voor de leuke en leerzame tijd!

Goede opleiding, kundige instructeurs, rijbewijs C

Complete prijsovereenkomst inclusief examens voor zowel theorie, code 95 en praktijkexamen. Inplannen van zowel de lessen als de examens in goed overleg en overzichtelijke planning. Alle lestijden waren vooraf bekend. 1 of 2 lessen op mijn verzoek naar een andere dag, dit was makkelijk aan te passen. Overzicht van je voortgang via een portaal. Prettige communicatie. Lessen en instructies duidelijk en opbouwend. Enig puntje van (opbouwende) kritiek. informatie vooraf van de toets besloten termijn had ik niet ontvangen. Maar hier heb ik geen hinder van ondervonden. Ook de klassikale theorie lessen zijn erg leuk om mee te doen. Uitstekende online oefenvragen en toetsen voor theorie examen en code 95. Als je deze goed oefent is er een grote kans van slagen. Theorie examens en praktijkexamen in 1x gehaald.

Competente instructueurs, slecht materiaal en klantenservice

Motoren zijn overwegend vaak niet afgetankt, of bepaalde onderdelen werken niet, zoals op een boel motoren bijvoorbeeld de versnellingsindicator. Geen ramp maar wel erg storend. Daarnaast kreeg ik op de dag van het AVD examen een motor waarop ik helemaal geen examen mocht afleggen omdat de achterband niet goed was. Tilstra is in verhouding erg duur, helemaal als je kijkt naar de staat van het materiaal en rekening houdt met het feit dat je regelmatig te laat op de motor stapt en/of dus nog lang het tankstation moet. Gemiddeld ligt de prijs van andere aanbieders ook nog ~10 euro per uur lager. Instructeurs zijn vriendelijk en gemotiveerd! Management is té kapitalistisch en de klant interesseert ze niks. Planning proces is ouderwets en sluit niet meer goed aan bij de huidige wereld.

Beste Sjaak, Bedankt voor je feedback, Verkeersschool Tilstra staat altijd open voor verbetering. Helaas kunnen we de naam Sjaak i.c.m. het e-mailadres niet terugvinden in ons planning/administratie systeem. Tot op heden heeft er bij ons ook nog nooit een motorexamen niet kunnen plaatsvinden omdat een achterband niet aan de eisen voldeed of om welke andere reden dan ook. Ik zou u graag willen uitnodigen om uw omschreven bevindingen over ons bedrijf met u te bespreken. Ik hoop snel iets van u te mogen horen, de koffie of thee staat voor u klaar.

Zeer persoonlijk en accuraat

Prettig telefonisch contact, steeds met dezelfde persoon. Proberen een goede oplossing te zoeken omdat ik van Vlieland moet komen. Prettige instructeurs. Kortom prima geregeld

In 2 blokken van 4 uur met gelijktijdig examen voor rijbewijs C1 in 1x geslaagd met dank aan de instructeurs Tamme Kamstra en Bert Kamminga. Het was een genot om van deze beide heren rijles te krijgen en tips en trics te mogen ontvangen. Ik heb er van genoten en kan deze mannen beslist aanbevelen evenals de Verkeersschool Tilstra. Nogmaals dank.

Geweldige instructeurs

Je word altijd goed geholpen door de instructeurs. Ze nemen de tijd voor je als je ergens moeite mee hebt en zijn niet te beroerd om dingen te herhalen tot dat je het weet. En ze zijn nog gezellig ook!

Fijn, goede hulp

Ik ben erg tevreden over de lessen die ik gehad heb en hoe het allemaal verlopen is

Beste school!

Alles goed geregeld!

Goed geregeld en prettige instructeurs

Goede rijschool. Alles strak en duidelijk geregeld. Met goed materiaal

goeie rijschool. met vriendelijke personeel

het motor rijbewijs paar jaar terug en laatst het c rijbewijs er mogen halen. binnenkort nog maar eens met het ce aan de gang.

Perfect!

Zeer fijne lessen. Mooi opbouwend en zeer zeer prettig. Raad het iedereen aan om hier te lessen. Alleen maar lof voor de instructeurs. Inplannen ging ook vlot.

Kundige opleiding

Zeer positief

Goed geregeld

Helemaal super

Alles was netjes geregeld en verliep goed

Uitstekende verkeersschool

Ervaren en deskundige rijinstructeur.

Prima samenwerking

Allemaal prima geregeld, professioneel en aardig.

Geweldige Rijschool

Inmiddels 5 jaar sinds ik rijbewijs bij jullie heb behaald, ik vind nogsteeds een Top rijschool en mijn Top instructeur Sijtze Dijkstra heeft mij geholpen om mijn rijbewijs te kunnen halen, een geweldige instructeur.

Was heel goed georganiseerd en vriendelijke mensen

Uitstekende rijschool

Op 10-1-2022 heb ik een dagcursus gedaan voor het BE rijbewijs. De instructeur was een vriendelijke, rustige man die alles goed en duidelijk uit kon leggen. tijdens de cursus heb je 2 keer pauze. ook krijg je informatie over het voertuig, verlichting, het aankoppelen van de kar en kentekenpapieren. Aan het eind van de dag doe je examen en hoor je meteen of je geslaagd bent. Ik zou deze rijschool zeker aanraden om je BE rijbewijs te halen.

goede leraar, drama planning

Ik heb mijn theorie ruim voor de zomer gehaald, zodat ik in de zomer met de camper op vakantie kon gaan. Uiteindelijk zijn mijn lessen pas na de zomer ingepland. Ik heb het toen helaas niet gehaald. Nu eind december is het me nog steeds niet gelukt om verder te rijden. Ik ben erachter gekomen dat er wel 10 andere leerlingen via een (transport?) bedrijf al wel konden beginnen. Ondertussen is mij steeds verteld dat ze bezig waren met de planning, wat ik ook wel geloof, maar gelukt is het nu nog steeds niet. Ook beloven ze je terug te bellen, wat ze uiteindelijk niet doen. Corona is natuurlijk ook merkbaar in deze branche, maar de manier waarop hiermee omgegaan is, is niet best. Uiteindelijk ben ik overgestapt. Leraren zijn overigens top. Bedrijf is te commercieel, overspannen en te druk!

Ongeïnteresseerd

Les geven in een vak apart

Redelijk

Je word als het om de planing gaat van het kastje naar de muur gestuurd, eerst word he beloofd dat je aan het eind van de week de planning krijgt en vervolgens maandag niks gezien. Er weer achteraan gebeld en dan word je vertelt dat er nig geen idee is van waneer de planing klaar kan zijn. Verder is de klantvriendelijkheid okee en is de rest van het personeel heel vriendelijk en netjes.

Aanhanger rijbewijs gehaald en motor rijbewijs gehaald in 1 keer.

Super goed

Snelle reactie op vragen. Goede instructeurs. Altijd goede mogelijkheden afspraken te verplaatsen

leukste rijschool

Mijn ervaring met Verkeersschool Tilstra B.V. was super goed. Ontzettend leuke instructeur die veel uitdagingen voor je zoekt en weet wat wel en niet kan. Het hoofdkantoor denkt altijd goed met je mee voor het plannen van je lessen, zodat jij op de meest gunstige tijden les hebt.