Enthousiaste mensen die mij graag wat willen leren

Ik heb mijn motor rijbewijs helaas niet in 1 keer gehaald. Zowel gezakt voor mijn praktijk voertuig beheersing en het eind examen op de weg. De instructeurs waren erg bezig om mij alles te leren. In het begin was het lastig aangezien ik door omstandigheden angstig werd. Gelukkig ben ik goed geholpen. Helaas ben ik erg veel geld lichter. Dat vind ik het cijfer naar beneden halen omdat het echt erg duur is. Zowel de rijschool als het CBR. Maar met de mensen ben ik erg tevreden!

Duidelijke informatie en goede begeleiding

juiste begeleiding

TOP

Ervaren instructeurs.

Leerzaam

Ik vond het een fijne leerzame dagen

Uitstekend!

Goed geregeld, de juiste instructeur voor mijn zoon.

Is mij zeer goed bevallen

Goede en duidelijke instructies van de instructeur En de af afspaken zijn snel geplend Ben blij dat ik het hier gelest heb

Alles verliep goed

Alles goed

Goede informatie . Prima instructeurs . Denken mee met het inplannen van lessen

Vriendelijk en soepel

Het was altijd gezellig in de auto. Als ik een les wou verplaatsten kon ik de instructeur appen of even een belletje doen. Ze waren altijd heel makkelijk en vriendelijk aan de telefoon. Als ik de les van bijvoorbeeld maandag niet kon doen belde ik en kwamen zij O.a. Met opties en kwamen we er snel uit. Echt een aanrader!👍🏼

Functioneel opleidings instituut

De opleiding voor motorrijden heb ik ervaren als prettig door meerdere ervaren instructeurs gebruikmakend van modern en goed materiaal op de verkeersschool.

Uitstekende rijschool!

Alles goed voor elkaar en kundige rij instructeurs, al meerdere rijbewijzen hier behaald in de familie.

Wat een aanfluiting

Als je een slipcursus zoekt in Assen kom je bij deze verkeersschool uit. Na het boeken en betalen krijg je bericht dat er helemaal geen cursus in Assen is maar in Leeuwarden. Dit stond tot op dat moment nergens vermeld. Reageren ook slecht op mail. Wel vlot ons geld terug gekregen dat wel maar we hadden liever vanaf het begin de echte informatie willen hebben!

Prima opleiding genoten voor motorrijbewijs.

Na in het begin verschillende instructeur vervolgens de vaardigheidlessen door dezelfde instructeur wat zeer prettig is. Na behalen van het examen de openbare weg op. Nu op verzoek dezelfde instructeur gehad en dat was weer prima. Enige nadeel is dat je met verschillende cursisten de praktijklessen volgt en die voor de één net begint met de praktijkles en de volgende keer iemand die de volgende dag examen heeft. De instructeur houdt wel zoveel mogelijk rekening met beide cursisten maar dit houdt wel in dat je soms iets meer wilt dan waar je mede cursist aan toe is.

Instructeurs met veel geduld!

Hetwas best wel lastig om het motorrijden onder de knie te krijgen. Super fijn om te ervaren dat de instructeurs steeds super positief je blijven motiveren.

Nu in totaal 4 rijbewijzen bij Tilstra gehaald en was er elke keer weer positief over

Super!

Hele leuke en leerzame lessen gehad bij Wybren! 😁

Goede instructeur waardoor in 1 keer geslaagd voor het praktijkexamen C1.

In korte tijd de kneepjes voor het praktijkexamen C1 bijgebracht door een goede rijinstructeur. De rijschool ademt een goede sfeer uit en alles gaat volgens een strakke planning. De ontvangst met koffie wordt gewaardeerd.

Goede begeleiding

Goede begeleiding, en als er iets is wordt er meteen naar een oplossing gezocht.

In één woord: TOP

Vakkundig, bekwaam en klantvriendelijk. Heb aan Harmen een bijzonder goede instructeur gehad, grote klasse!

Goede cursus en goede instructeur, top

Hele goede ervaring

Goede begeleiding.

Na de intake goed advies gekregen betreffende de rijlessen. Er word tijd voor je genomen daar waar nodig is. Top ervaring

Goede begeleiding door leuke instructeurs

Ik heb mijn motorrijlessen (spoedpakket 2weken) als heel leuk,leerzaam en gezellig ervaren.

Geweldig veel plezier gehad om mijn rijbewijs te halen bij jullie

Dat stukje rust wat bij de mannen was om het motorrijden mij goed te leren, was gewelding. Bij vragen alle tijd te nemen. Ook bij het maken van fouten alle tijd nemen voor je. Ik zou zeggen. Motoren goed onderhouden en zo door gaan. Pluim voor danny en ricardo

Het is een goede rijschool die jou alles wil leren en jou snel mogelijk wil laten slagen