Helemaal prima

Ik heb een hele goede en leuke ervaring gehad bij nelen, nadat ik van een andere rijschool ben gekomen.

Aardig personeel en heel professioneel binnen 1 dag mij. BE rijbewijs gehaald

• Gebruikte leermiddelen/materieel. N.v.t.
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk N.v.t.

Leuke vriendelijke verkeersschool

Mijn ervaring met verkeersschool nelen was uitstekend Je hebt altijd dezelfde instructeur dat is ook fijn Je kan leuke gesprekken hebben tijdens de les Verder gewoon een goede rijschool

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Vrachtwagen met aanhanger
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed

Verkeersschool Nelen is top en useful

(zie boven)

• Gebruikte leermiddelen/materieel. N.v.t.
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk uitstekend
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen locatie en bereikbaarheid zijn niet goed maar opleiding is heel goed

Deskundige en betrokken instructeur die - indien nodig - graag een stapje extra voor je doet.

Ik heb mijn lessen gevolgd bij Bram. Kundig, betrokken, en aangenaam gezelschap om mee in een auto te zitten. Ook wanneer ik ergens mee worstelde of zaken maar moeizaam oppakte bleef hij altijd rustig en geduldig uitleggen wat er nodig was om soepel en veilig door het verkeer te kunnen bewegen. Aanrader. Bram, dankjewel man !!!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Mijn ervaring met Nelen heel erg fijn geweest

Hugo is een hele goede instructeur. Hij heeft mij ontzettend goed begeleid en getraind tijdens de weg naar het behalen van mijn rijbewijs. Hij wist elke les rust, overzicht en lol in de auto te creëren. Door hem heb ik mij altijd zeker gevoeld in de auto. Bij Nelen zelf is alles super goed geregeld. Als ik een vraag had kon ik elke dag terecht bij een balie medewerk(st)er die mij vervolgens gelijk hielp. Ik zal rijschool Nelen bij iedereen sterk aanbevelen :)

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Theorie boek & theorie cursus
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Erg goed
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen De locatie was voor mij nogal uit de route en niet geweldig goed te bereiken, maar dit was geen groot probleem aangezien ik daar maar twee keer aanwezig heb hoeven zijn.

Professioneel bedrijf die goede en efficiënte rijles geeft

Gezond en sympathiek bedrijf die goed functioneert en er alles aan doet om je op efficiënte wijze je rijbewijs te halen. Instructeurs zijn er ook echt voor je en geven goed les.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Bedrijfsauto met aanhangwagen

Top! Streng maar goed!

Wil even kwijt dat ik mijn tijd bij nelen goed heb ervaart ik kreeg les van Ger stobbe! Top rij instructeur die wel een tikkeltje streng is maarja hij is een pure zuivere persoon die wil dat je gaat slagen van daar hij zo'n goede rijinstructeur is met veel ervaring! Bedankt team Nelen!

Een perfecte rijschool

Ik heb met veel plezier mijn rijbewijs gehaald. De communicatie met de rijschool was perfect net als de kwaliteit van de lessen. Ik heb het rijden bij Nelen als heel fijn en relaxed ervaren.

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Fijne instructeur met duidelijke intructies

Mijn instructeur keek steeds met mij goed naar hoe ver ik was en paste daar ook de lessen op aan. Uiteindelijk dankzij hem in 1 keer geslaagd!

Professioneel en transparant

Fijne school. Duidelijke communicatie. Professionele instructeurs, heb met echt een paar gereden. Elke keer prettig ervaren

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Ja
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Ja
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Ja

Beste rijschool ooit

Als ik iemand zou mogen aanraden vraag naar Sharety ondanks ik moeite had ben ik toch in 1 x geslaagd !

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Na wat geduld heel blij!

2 keer gezakt door een matige rij instructeur, daarna een veel betere gekregen en geslaagd!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Top auto
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Goed!!
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Heel slecht! Maar ik werd thuis opgehaald dus dat is een plus punt.

Super fijne rijschool!

Een hele fijne ervaring gehad bij Verkeersschool Nelen! Instructeur Hans is top!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Instructeur Fatih heeft de perfecte werk ethiek voor mij

Hij heeft meer dan voldoende geduld voor waar het nodig is en streng genoeg waar het moet. Instructies over handelingen zijn duidelijk en zijn reacties zijn snel om ingreep te verrichten bij fouten waar dat nodig is.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Boek, auto, online theorie oefeningen
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Het kantoor is net te ver voor mij die in West woont.

Ik heb les gekregen van Lanka en haar uitleg is erg goed en duidelijk. Ook is zij geduldig en aardig. Ik voelde me op mijn gemak bij haar.

Goeie lessen gehad

Goeie en gezellige lessen gehad van Samantha! In 1 keer m’n rijbewijs gehaald dus ik ben happyyyyy.

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Kreeg goeie uitleg van mijn rij instructeur. Veel tips en altijd goede feedback krijg je om het de volgende keer nog beter te doen.

Geslaagd

Ik heb een prima ervaring met deze rijschool. Veel nuttige tips gekregen tijdens de rijles. Vlak voor het examen nog een effectieve pep-talk gekregen waardoor je toch wat zelfverzekerder kan beginnen aan je examen. Geslaagd voor mijn rijbewijs BE

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. Bijlagen met de theorie die je moet snappen
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Voor mijn werk
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Johan muyskenweg, goed te bereiken + gratis parkeren op eigen terrein

Super prettige (en succesvolle) ervaring

Alles rustig opgebouwd, praktische tips gekregen om bepaalde dingen die ik eng vond zo simpel en veilig mogelijk te kunnen doen. Altijd het vertrouwen gehad dat ze op het juiste moment zou ingrijpen en wat mij betreft precies het juiste aantal lessen gehad om in één keer te kunnen slagen.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. N.v.t.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Voor mij goed, want ik kom uit de buurt.

Hele goeie begeleiding gehad!

Mijn ervaring met Soltan Sarbland en Frank Korlas is geweldig. Heel veel geleerd van ze. Met Frank heb ik veel praktische dingen geleerd van de omgeving. Van Soltan geleerd geduldig te zijn. Ze hebben beide genoeg informatie over rijbewijs E achter B. Dankzij beide heb ik meer zelfvertrouwen gekregen daar zal ik hun beide dankbaar voor zijn.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. auto + aanhangwagen
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Ik moest mijn E achter B halen ivm mijn werk.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen ging fietsen goed bereikbaar, ook met de auto goed bereikbaar.

Fantastische ervaring met absolute top instructeurs klik was geweldig!

Beste fijne allemaal, Vanaf dag 1 heb ik Nelen ervaren als een top bedrijf voelde me er direct echt thuis. * Theorie lessen verkeer klassikaal Erik Nooij geweldig en zeer duidelijk. * Theorie lessen Techniek klassikaal ex-verkeerspolitieman geweldig boeiende lessen. *Contact met Planner Martin en Yvonne over verloop van het hele proces top support geleverd, netjes en duidelijk geholpen. *Praktijk lessen met Eric Nooij en Ger Stobbe, beide topgasten ieder heeft zijn absolute kwaliteiten heb van beide mensen heel veel geleerd en ben super goed begeleid, mijn waardering voor deze weliswaar totaal verschillende zeer ervaren mensen, maar beide absolute toppers op hun eigen gebied ik heb hier veel van opgepakt en erg veel aan gehad mijn complimenten aan beide toppers. Ikzelf als iemand die alles uit het leven weet te halen, weet hoe je met 2 totaal verschillende mensen moet omgaan om het beste voor mezelf en ook het beste uit deze mensen te halen. Ik kan echt zeggen dat ik het beste uit alle instructeurs naar boven heb gehaald wat doorwerkt in mijn prestatie. Dit betekend dat we dus een top team zijn en daar houd ik van in alles. Ik ben voor alle onderdelen in 1 keer geslaagd dus dat zegt wel iets over de inzet en de begeleiding van deze mensen die onderdeel zijn van een top bedrijf. Ik zal dit bedrijf idgv aan iedereen aanraden. Lieve mensen ik heb genoten van jullie en door mijn inzet, geniet ik verder op de plek waar ik uiteindelijk met groot plezier ga werken! Bedankt voor jullie support en graag tot ziens! Fijne groet, Edward Soria

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Exact wat ik nodig had
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Top support
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Prima bereikbaar

goede en zeer volledige opleiding

zowel de theorie lessen als de praktijklessen waren erg goed en zorgvuldig Kundige instructeurs met een visie en een plan (maatwerk) Ook vanuit de planning werd er erg meegedacht en naar oplossingen gezocht daar waar nodig

• Gebruikte leermiddelen/materieel. goed, volledig
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk goed, maatwerk en volledig
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen goed en over nagedacht

Super goed!!

Erg vriendelijk en gaven goed les

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. Erg goed!
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Super!
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Beetje ver maar goed te doen

Prima rijlessen! Erg fijne instructeurs.

Prima rijlessen! Erg fijne instructeurs. Bedankt!