Filters

10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur Fatih/sam
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Niks op aan te merken

Altijd erg fijne lessen gehad. Duidelijke uitleg, goeie communicatie en gezellige sfeer! Frans is duidelijk een expert en dat is te merken aan alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Docent/ instructeur Frans
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
9

Weten hoe het hoort

"Je krijgt deze niet cadeau," maar ze weten hier wel hoe je eraan komt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers N.v.t.
  • Docent/ instructeur Jeffrey, Richard
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen N.v.t.
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen N.v.t.
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
9

Leerzaam, gezellig en motiverend traject

In één keer geslaagd — en een flink deel daarvan heb ik aan Hanoum te danken. Zoals de meesten, stapte ik gespannen in bij de eerste les, maar haar insteek "we doen dit samen" nam meteen veel druk weg. Hanoum geeft geen standaardlessen, maar stemt ze af op wie je bent. Bij mij betekende dat fel zijn waar nodig en zo snel mogelijk focussen op de details, nadat ik aangaf dat dit voor mij waarschijnlijk de beste aanpak was. Ook bouwt ze het gericht op: door richting het examen de mogelijke examenroutes en bijzondere verrichtingen veel te oefenen, ga je goed voorbereid de weg op. Je merkt dat ze erop gebrand is je te laten slagen. Hanoum ziet je niet als zomaar een leerling, maar zorgt voor een persoonlijke klik die voor mij het verschil maakte. Waar ik in het begin tegen de lessen opzag, keek ik er op het eind eigenlijk best naar uit. Een aanrader. (Ook bij Lanka heb ik een paar erg fijne lessen gehad.)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur Hanoum (&Lanka)
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Hoera! Ik ben geslaagd, dankzij...

Zeer fijne rijschool, rijschoolinstructeurs en voertuigen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur René
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
8

Top ervaring.

No comment, alles was top gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur voldoende
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Meer dan alleen rijles

Ik heb gereden bij Chiel en dankzij hem heb ik niet alleen mijn rijbewijs gehaald, maar ook mijn zelfvertrouwen achter het stuur teruggekregen. Na twee eerdere rijscholen had ik weinig vertrouwen meer in mijn eigen rijvaardigheid en vond ik autorijden vooral spannend. Bij Chiel merkte ik direct het verschil. Hij heeft enorm veel geduld, legt alles duidelijk uit en weet precies hoe hij moet omgaan met leerlingen die last hebben van faalangst of onzekerheid. Wat ik vooral waardeerde, is dat hij niet alleen focust op het behalen van je rijbewijs, maar ook op het opbouwen van vertrouwen in jezelf als bestuurder. Hij creëert een ontspannen sfeer tijdens de lessen, waardoor ik fouten durfde te maken en daarvan kon leren. Daarnaast zorgde hij er altijd voor dat de lessen leuk waren :) Dankzij zijn begeleiding ben ik veel zelfverzekerder geworden en uiteindelijk geslaagd voor mijn rijbewijs. Ik ben ontzettend dankbaar dat ik Chiel mocht hebben als rijinstructeur. Ik zou Verkeersschool Nelen zeker aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur Chiel
  • Inhoud van de opleiding/training N.v.t.
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk N.v.t.
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding N.v.t.
  • Bereikbaarheid locatie N.v.t.
10

In een x geslaagd voor mijn praktijk, ik dacht yes! Maar ook, ik ga mijn instructeur Bram missen.

Nelen, dit is de place to be. Een oprechte rij instructeur genaamd Bram, iemand die les geeft op een manier waar je er heel je leven oprecht profijt van heb. Hij voelt alles goed aan en is de koning onder de instructeurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur Bram Schön
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Zeer tevreden

Fijne rijschool, heel erg blij en tevreden met allebei mijn rijinstructeurs Lanka en Hanoum! Ze zijn allebei erg kundig, geduldig en vulden elkaar goed aan in de lessen waardoor ik ook in 1x geslaagd ben. Ik vond best spannend om te beginnen met rijles, maar dankzij deze betrokken instructeurs voelde ik mij gelukkig al snel meer op m’n gemak. Ik ben zeer tevreden en zou Lanka en Hanoum aan iedereen aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur Lanka/Hanoum
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Alles wat ik gehoopt had van een goeie rijschool.

Alles wat ik gehoopt had van een goeie rijschool. Kundige docenten en een goeie sfeer! Alle examens in één keer gehaald, zou Nelen zeker aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur N.v.t.
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Zeer tevreden

Vriendelijke service en goede instructeurs, ook duidelijke planning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers N.v.t.
  • Docent/ instructeur Goed
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Aangenaam leerproces

Ik heb een hele fijne tijd gehad met mijn rij-instructrice Hanoum. De eerste les toen ik in de auto stapte was het eerste wat zij tegen mij zei: in mijn auto mag je geen sorry zeggen. Dit creëerde gelijk een comfortabele sfeer in de auto, wat ik heel erg waardeerde aangezien rijles over het algemeen natuurlijk erg spannend is. Ik heb heel snel een goede band opgebouwd met Hanoum, zij kijkt niet alleen naar je als leerling maar ook echt als persoon. Hiernaast past zij echt haar lesstijl aan aan jouw karakter, bij mij is zij altijd heel rustig en heel geduldig geweest bijvoorbeeld, wat precies was wat ik nodig had. De gezellige sfeer in de auto en op mijn eigen tempo stapjes maken in het rijden maakte de rijlessen altijd een moment in de week om naar uit te kijken. Hanoum is nooit gestopt met geloven in mij, ook wanneer ik er zelf echt even geen zin meer in had. Ik zou Hanoum aan iedereen aanraden, ze is een geweldig persoon en motiverende instructrice.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur Hanoum Gusti
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
8

Goede ervaring

Hele goede ervaring fijne rijschool

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur Joram
  • Inhoud van de opleiding/training N.v.t.
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk N.v.t.
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training N.v.t.
  • . Opleiding/training in het algemeen N.v.t.
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Helemaal geweldig

Goede uitleg over hoe je moet rijden en wat je moet doen in het verkeer

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur Mehmet
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Een leerzaam, gezellig en motiverend traject waarin ik enorm ben gegroeid als bestuurder.

Ik ben ontzettend blij dat ik meteen zo’n fijne, gezellige en betrokken rijinstructrice als Hanoum heb gekregen. Het traject ging niet altijd zonder uitdagingen, maar Hanoum bleef altijd in mij geloven en gaf me precies de begeleiding en het vertrouwen die ik nodig had om door te zetten. Dankzij haar ben ik gegroeid van een onzekere bestuurder naar een zelfstandige, zelfverzekerde en besluitvaardige bestuurder. Ze heeft me niet alleen leren rijden, maar ook leren vertrouwen op mezelf in het verkeer. Haar geduld, positieve instelling en goede uitleg hebben mij enorm geholpen bij het behalen van mijn rijexamen. Ik ben haar super dankbaar en zou Hanoum aan iedereen aanraden die op zoek is naar een betrokken en motiverende rijinstructrice!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur Hanoum
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Super fijne ervaring met Hanoum

Bij Hanoum in de auto was het altijd supergezellig. Een relaxte sfeer, veel gelachen en gewoon echt een fijne tijd gehad. Ze reageert snel op appjes en legt alles duidelijk en geduldig uit. Zelfs als je iets meerdere keren nodig hebt, blijft ze rustig en neemt ze de tijd voor je. Kortom: een hele fijne ervaring gehad en ik raad Hanoum van Nelen zeker aan iedereen aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Medewerkers
  • Medewerkers N.v.t.
  • Docent/ instructeur Hanoum
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
9

Goeie rijschool!

Ik had les van een hele vriendelijke, kundige instructeur, Hugo. Hij was heel prettig en relaxed in de auto en communiceerde duidelijk over mijn voortgang en aandachtspunten. Elke les leerde ik veel bij. Hij dacht ook mee over een goeie lesplanning en andere praktische zaken in de aanloop naar mijn rij-examen. Ik ben erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers N.v.t.
  • Docent/ instructeur Hugo
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk N.v.t.
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
8

Leuke rij ervaring gehad!

John was een leuke en goede instructeur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers N.v.t.
  • Docent/ instructeur John Baas
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Geweldig

Alles bij de rijschool is goed geregeld. Als je een mailtje stuurt of appje krijg je een snelle en duidelijke reactie. Rij instructeurs zijn top!! Gezellige en leerzame lessen gehad. Zeker een aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur Michel
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Toppers

Top ervaring gehad met ze goeie en duidelijke Lessen gehad dus echt een aanrader om je Rijbewijs tewillen hallen bij nelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur Cederic
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Goede hulp!

Ik kreeg goede begeleiding tijdens mijn rijlessen en kreeg ook de ruimte om zelf te bepalen wat ik graag meer wilde oefenen/ meer aandacht aan besteden, heel erg fijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers N.v.t.
  • Docent/ instructeur Mehmet
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Goed georganiseerd en betrouwbaar

Nadat ik na een niet zo fijne ervaring weg wilde bij mijn eerste rijschool, ben ik vervolgens doorgegaan bij Nelen voor mijn AVD examen motor. Ik vind alle instructeurs zeer kundig en vriendelijk en heb veel van ze geleerd. Zeker aan te raden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur Arendsen
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Uitstekend

Van begin tot eind heldere communicatie en uitstekende instructie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur René Bruinsma
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
10

Goede wekelijkse rijlessen

Fijne lessen gehad, in 1x geslaagd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Docent/ instructeur Goed
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk N.v.t.
  • . Leermiddelen N.v.t.
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie
9

Lief en behulpzaam

Ben geslaagd in 1 dag BE. op de punten waar het niet zo goed ging meer aandacht. En niet geforceerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Medewerkers
  • Medewerkers
  • Docent/ instructeur Rene Bruinsma
  • Inhoud van de opleiding/training
  • Toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijks werk
  • . Leermiddelen
  • Organisatie opleiding/training
  • . Opleiding/training in het algemeen
  • Locatie van de opleiding
  • Bereikbaarheid locatie

Bedrijfsgegevens

HJE Wenckebachweg 53 A

1096 AK Amsterdam

20663 3773

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.