Prima geregeld en zeer goede begeleiding.

Ervaringen met de organisatie en met name de instructeurs zijn uitstekend. Dank voor de begeleiding

• Gebruikte leermiddelen/materieel. goed
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk goed
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen goed, alleen te weinig parkeerplaatsen.

Goede leraren en strakke planning

Dankzij martins straks planning en onder vakkundige begeleiding van Ger,Soltan,Vincent,Samantha en Alex,mn c rijbewijs in 1 maans gehaald. Echt super leuk gehad en erg blij met het resultaat

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Theorie cursus
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk N.v.t.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Top

Topkwaliteit

Super goede lessen

• Gebruikte leermiddelen/materieel. N.v.t.
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Top
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Geweldig

Relaxte en fijne begeleiding

M’n rijopleiding bij Sasja Prins gevolgd. In het begin erg zenuwachtig, maar dat werd snel weggenomen. De begeleiding is professioneel maar vooral persoonlijk. Veel gelachen en met veel plezier de autolessen gevolgd. Vrienden en broertje ook aanbevolen om bij hem te gaan rijden.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. N.v.t.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Thuis opgehaald en gebracht

Fijne service, fijne leraren, en geslaagd!

Professionele begeleiding gehad met het behalen van mijn rijbewijs. In het bijzonder wil ik Mehmet en Hans hiervoor bedanken!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Auto/lesboeken
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Rijden, dat is altijd handig
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed

Rijopleidingen door en voor vakbekwame beroeps chauffeurs..

Doelgericht en persoonlijk op maat gevoerde rijopleidingen… Heb mn doel bereikt dankzij verkeersschool Nelen….

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Uitstekend
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Uitstekend
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Uitstekend

Professionele rijdocenten met ruime ervaring en geduld

Professionele rijschool met jaren lang ervaring, op alle categorieën rijbewijzen

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Goede kwaliteit
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Sluit zeker aan op de praktische
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Erg goed bereikbaar

Toptent!!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Lekkere Benz
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

hele fijne rijschool met de beste rijinstructeurs!!

ik heb een hele fijne tijd gehad tijdens de rijlessen door mijn geweldige instructeur Chiel! hij had altijd veel geduld en rust.

Fijne cursus gehad

Snel contact. Erg goed geïnstrueerd door Soltan. Kortom zeker een aanrader!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Top
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Top

Fijne rijschool

Ik heb mijn theorie en praktijk voor rijbewijs D bij nelen gedaan had goede instructeurs die gezellig zijn waardoor je fijn in de bus zit.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Theorie boeken en online trainingen
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Voor beroepsopleiding bus

Amazing

Had a fantastic experience with Nelen. Joram is a great and patient teacher, and has a lot of experience and knowledge. He helped give me the confidence to start driving again. I would highly recommend.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Very good
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Very good
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Amsterdam

Na het overstappen naar een fijne faalangst instructeur ging het super.

Ik ben bij Nelen begonnen met lessen bij een "reguliere" instructeur. Dit ging prima, maar omdat ik last had van faalangst paste het toch niet zo goed bij wat ik nodig had. Gebeld met Nelen en zonder problemen kon ik overstappen naar een speciale faalangst instructeur. Dit was een super goede keuze! Na de overstap ging het lessen veel beter en begon ik steeds meer vertrouwen in mijzelf te krijgen. Uiteindelijk ben ik in 1x geslaagd, dus al in al ben ik erg blij met Nelen en natuurlijk mijn instructeur.

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. Goed.
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Zeer goed.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed.

De lessen werden goed verzorgd, goed uitgelegd en er werd rekening gehouden met de meeste dingen.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. N.v.t.
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Ja

De beste in Nederland

Goede begeleiding in de lessen bedankt Ger

Top instructeur!

Service is top! Is de Rijinstructeur ziek is er de mogelijkheid om bij een andere instructeur te rijden. Instructeurs zijn top en geven je veel aandacht!

Geweldige motherless.

Detlef en Guus waren beide geweldige fijne leuke geduldige docenten! Bij alles in 1 keer geslaagd!!! Ook ode naar alle lieve receptie medewerkers!

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Goed
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Goed
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed

Zeer prettig

Ik heb het erg naar mijn zin gehad, de lessen waren goed en zeer informatief. Ik had een ontzettend leuke instructeur die me ook echt vertrouwen gaf. Het in plannen van de lessen gaat erg makkelijk via de app en is erg duidelijk. Alleen zou het wat prettiger zijn als de lessen iets korter waren 2 uur is erg lang. Maar naar mijn mening is het een erg prettig rijschool die veel mogelijkheden bied. De theorie cursus was erg leerzaam, hulp vol en ook nog is erg leuk.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Theorie boek
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Erg makkelijk te bereiken

Een goed geoliede machine

Wat een ervaring om met zulk mooi materiaal de openbare weg op te mogen. Super mooie Volvo meegehad. Les gehad van 5 verschillende rij instructeurs. Allemaal even leerzaam en vriendelijk. Geslaagd voor C rijbewijs. Voor C E 100% weer naar de mooiste Verkeersschool van Nederland Nelen super bedankt voor deze mooie ervaring

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Fantastisch mooi modern materiaal

Top ervaring

Administratief is alles goed geregeld, op een foute na een leswijziging na (werd wel meteen netjes opgelost). Verder heb ik naast mijn vaste instructeur Hugo nog 2 andere (inval) gehad, waren allemaal echt toppers! Bedankt voor alles en in het speciaal bedankt Hugo! Was super bij jou in de auto.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. N.v.t.
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Ver weg maar je hoeft daar alleen de eerste les naartoe.

Professionaliteit.

Paul Neyndorff heeft mij op geweldige wijze voorbereid op mijn examen. Zijn enorme ervaring en professionaliteit zijn duidelijk merkbaar. En door zijn uitstekende mensenkennis is hij geweldig in de omgang. Het was een waar genoegen hem als instructeur gehad te hebben. En zijn wijze lessen zullen mij nog lang nablijven. Nogmaals veel dank Paul.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Net

Slecht

Voor je examen een andere auto geven en 2x gezakt 60 lessen gehad 3 en verplicht 2 uur rijden 170 euro kwijt voor 2 uur. Ik ben over gestapt op rijschool L ik heb een paar lessen gehad hij heeft meteen netjes alles vooruit betaald kwa examen en ik ben in een keer geslaagd! +31 6 46 11 23 61 Micht je zijn nummer willen Connect deze man!

• Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen N.v.t.

Ze stellen lesmethode goed af per persoon

Er wordt goed meegedacht wat de beste manier van aanpak is en wat je fijn vindt. Ook omtrent dat het soms wat langer duurt om je theorie te halen en het inplannen van een examen.

• Medewerkers
  • Gebruikte leermiddelen/materieel. voorbeelden woordelijk, op papier en in het echt
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk ja
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen top, want je wordt thuis opgehaald

Goeie rijschool zeker een aanrader

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Erg netjes
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Goed bereikbaar

Echt hele betrouwbare rijschool en heel goed geregeld!

Ik heb echt een hele fijne ervaring gehad, Sasja heeft mij echt onwijs goed geholpen, vertrouwen gegeven en gemotiveerd! Ik ben heel zelfverzekerd om de weg op te gaan door hem.

• Gebruikte leermiddelen/materieel. Uitstekende les auto
  • Inhoud van de opleiding/training en toepasbaarheid van de opleiding/training in het dagelijkse werk Hele goede manier van les geven
  • Locatie (o.a. bereikbaarheid) en opleiding/training in het algemeen Komen je altijd thuis ophalen!