Zeer goede rijschool

Ik heb een goede ervaring gehad met deze school ، Ze hebben professionele trainers, de beste weg naar succes.

hebben het beste met je voor.

Mijn ervaring is dat het erg leuk personeel is de vriendelijk en erg open is. Ook zijn ze erg meedenkend met verplaatsen van examens en inplannen van de lessen. Het is een erg professionele rijschool met uitstekende service!

Goede rijschool

Goede rijschool met kundig en vriendelijk personeel

Fijne rij uren

Fijne rij-instructeur

Fijne lessen en in 1 keer geslaagd

Hele fijne en rustige lessen die goed aansloten bij mijn leerstijl. Ik heb van meerdere instructeurs een keer een les gehad en iedereen is erg deskundig en geeft fijn les.

Vriendelijk en geduldig. Precies wat nodig is om een goed instructeur te zijn.

Super behulpzaam, snel en flexibel

Prettige instructeurs die goede informatie en tips geven. Fijn dat ik zo snel terecht kon ook. Top!

Superfijne rijschool!

Hele fijne en leerzame rijlessen van Herman gehad. Het was een feestje om met hem te leren autorijden. Herman is heel geduldig en legt alles goed uit. Ook complimenten voor de rijschool zelf, duidelijke communicatie en meedenkend. Voor mij een superfijne rijschool!

Top instructeurs

Alles goed geregeld.

Snel geregeld

Fijne mensen

Ze hebben mij goed opgeleid

Hele goeie opleiders, zeer flexibel

Top rijschool met hele fijne instructeurs!!

Wat heb ik genoten van de fijne lessen. Erwin, heel erg bedankt voor de gezelligheid en de leuke en leerzame ritjes! Ook de andere instructeurs hebben mij erg goed geholpen. Ik zou verkeersschool de Hoog zeker aanraden!

Top rijschool

Goeie instructeurs!

Fijne lessen en begeleiding.

Prettige rijschool

Op een aangename manier kunnen werken aan mijn rijopleiding. Aad is een prima instructeur die met veel ervaring en geduld je de kneepjes van het vak kan leren.

Instructeur die was heel duidelijk, heel kalm en gaf de instructies zoals het hoort top!!!

2 lessen gehad ivm rijtest. 3e les met andere instructeur Fijne mensen, vivian liep met me mee omdat ik slecht loop, heel lief

Tugba is een topper!

5 maal is scheepsrecht. Het heeft even geduurd, maar ik ben heel blij dat ik bij De Hoog heb gelest. Het plannen van de lessen ging altijd heel flexibel en ik merkte gewoon dat ik met de les beter werd. Hartstikke bedankt!

fijne rijschool

rustige vriendelijke instructeurs die duidelijke feedback geven.

Best een snelle

Ik ben erg blij met mij rijbewijs c snel gehaald

Beste Rijschool!

Waarheid voor komt wordt verwezenlijkt

Omdat Katwijk en Vlaardingen niet naast de deur liggen koos ik toch voor De Hoog wegens advertentie in NKC blad Na keuring en theorie in orde binnen 14 dagen afrijden en nu ook geslaagd

Gewoon No Nonsens

Vandaag geslaagd voor mijn D rijbewijs. Een rijschool die ik zeker kan aanbevelen. Er wordt met je meegedacht en afspraken worden gewoon nagekomen. Na een wat minder prettiger ervaring bij andere rijscholen ben ik halverwege mijn opleiding overgestapt naar de Hoog. Ik had dit eigenlijk veel eerder moeten doen. Ik heb les gehad van Willem Jr. en bij het examen was Sr. aanwezig ben zeer tevreden over de stijl van lesgeven.Over de kosten kan ik kort zijn want deze zijn in vergelijking met andere rijscholen zeer redelijk.

Sandy is een held

Heeeel goed

Vlotte heldere communicatie. Prima uitleg en begeleiding van instructeur.