Super fijne begeleiding

Er werdt goed geholpen en ondersteund en je bent helemaal klaar voor je examen na de hulp

Scooterles voor mijn zoon geregeld. Was net als vorige keer bij oudste zoon ook nu weer prima geregeld.

Was heel leuk met de hoog en Willem rijlessen

Beste cursus lijn voor het rijbewijs CE

Uitstekend !

De persoonlijk begeleiding, aandacht voor details en vriendelijkheid die ik bij de Hoog rijschool heb ervaren zijn de reden dat ik de rijschool zeer aanbeveel. Willem Bedankt !

Ontspannen leren met genoeg aandacht

Ontspannen manier van rijlessen, waar je genoeg aandacht krijgt om zowel je foutjes als goede punten te horen krijgt. Rustige benadering van de instructeur met persoonlijk advies.

Leerzame en gezellige lesse

Ik keek uit om te lessen. Om nieuwe dingen te leren , te kunnen lachen en een praatje te maken. Dankjewel voor de leuke lessen!

Geslaagd CE rijbewijs

Ik heb een prettige ervaring opgedaan bij rijschool de hoog. was heel snel geslaagd voor mijn CE rijbewijs. Nu kan ik eindelijk buitenlands gaan rijden. Willem, Andre, Michel allemaal bedankt voor de zeer prettige ervaring. Ik raad iedereen rijschool de hoog aan!!!! Afz: shannon

Goede en flexibele rijschool met vriendelijke, ervaren instructeurs.

Een spoedcursus gedaan voor mijn motor rijbewijs. Les gehad van Vanja en Willem. Had me geen betere instructeurs kunnen wensen. Heb het motor rijden snel opgepikt en ben met vlag en wimpel geslaagd. De instructeurs zijn flexibel in de uren en nemen de tijd voor je om na de les alles nog eens goed uit te leggen. Motorkleding ligt klaar, en de motoren waar we les op hadden waren alles behalve krakkemikkig. Kortom, uitstekende rijschool als je snel (of überhaupt) je motorrijbewijs wil halen.

goede locatie netjes vriendelijk ontvangen

Super gezellige lessen en nooit een straf.

Tijdens mijn lessen ben ik elke keer weer met veel zin de auto ingestapt. Lachen is voor mij belangrijk en dit heb ik met heel veel plezier gedaan bij Sabine!

Goede rijlessen, duidelijke afspraken, kortom Top!

Goede rijlessen, duidelijke afspraken, kortom Top!

Goede begeleiding naar mijn A-rijbewijs

Dankzij de goede begeleiding van Vanya heb ik spoedig en binnen mijn budget mijn rijbewijs kunnen halen! Alles in 1x!! Mocht je twijfelen over de Hoog? Dan niet meer twijfelen en maak een afspraak!

Goede instructie en leuke motoren

Gewoon een fijne rijsschool, Vanja weet je op een rustige manier de rijtechnieken aan te leren. En nu ervaring opdoen:-)

Vertrouwd

Ik had een heel vertrouwd gevoel tijdens mijn scooterlessen

Hele leuke tijd gehad.

Ik heb motorrijles gevolgd bij De Hoog. Super geïnstrueerd tijdens het volledige traject. Veel geduld, duidelijke terugkoppeling, praktische tips. Altijd tijd voor een praatje of even lachen tussendoor. Mooi om het enthousiasme en de passie voor het motorrijden terug te zien bij de instructeur. Kortom gewoon top !

Administratief zeer slecht

De rij lessen zijn heel goed. Ik ben zeer positief over de instructeurs. Kwa administratief vind ik het belachelijke slecht. Er raakt geld kwijt, ze zeggen dat je nog niet hebt betaald terwijl je aantoont dat er is betaald. Reminders blijven ze sturen dat je nog moet betalen terwijl je al 30x hebt gebeld en gemaild dat er gewoon is betaald. Vandaag hebben ze een mail gestuurd met een incasso en dat ik binnen 14 dagen moet betalen terwijl ik gewoon netjes heb betaald en dat aan kan tonen. Ik heb mijn rijbewijs op 2 augustus 2018 gehaald en betaald. Vanaf dat moment 2 maanden gezeur met betalen en daarna nooit meer wat gehoord van ze, en nu anderhalf jaar later sturen ze een incasso met deurwaarder. Heel bizar.

Fijne instructeur(s) met veel motor ervaring.

Vriendelijk, duidelijke informatie en deskundig.

Fijne rijschool, duidelijke communicatie en snelle reacties op eventuele vragen.\r\nAlleen de stiptheid qua tijd zou beter kunnen. \r\nSuper betrokken instructeur (Hans) erg kundig en vriendelijk.

hele fijne lessen gehad en heel snel alles geleerd.\r\n\r\n\r\nherman bedankt !

Ze staan graag en snel voor je klaar, goede en fijne instucteurs die net zo graag willen dat je slaagd als jij zelf.

Ik heb een super leuke en leerzame tijd gehad bij Verkeerschool De Hoog! Ik ben super tevreden geweest over alles. De communicatie was goed en er werd echt naar me geluisterd.

Netjes op tijd, vriendelijk, open en gezellig.