Goed geregeld, goed les en goede uitvoering

Top. Goed les gehad, goede duidelijke uitleg en alles was goed geregeld! Kortom perfect

Denken met je mee

Ondanks de drukte i.v.m. het Coronavirus weten ze je met prettige vaart naar je rijbewijs te helpen. Ik heb niet het gevoel dat ik onnodig lessen volg en soms slaan we een weekje over omdat het examen nog niet ingepland kan worden. Heel fijn!

Goede survice

top beste rij school

er wordt heel erg goed uitgelegd wat je moet doen het zijn allemaal toe mensen werken prima op afspraak en ik ben geslaagd dat is het belangrijkste hartelijk dank ik zou jullie aan raden

Fijne rijschool! Relaxte instructeurs

Goede ervaring! Op een rustige manier met goede begeleiding heb ik mijn motorrijbewijs gehaald! Vanya en Miguel bedankt!

Fijne instructeurs

Mijn ervaring bij de hoog is aardige en rustige rijinstructeurs die de tijd nemen om je alles goed te leren.

een goede rijschool

een rijschool met goede instructeurs die rekening houden met leerlingen die een aangepast examen nodig hebben.

Flexibel personeel

Goede combinatie goed verzorgening zeer aangeraden leerzaam lessen

Goede lessen, goede tips, Altijd naar me zin gehad. Zeer vriendelijke instructeurs.

Top rijschool en top instructeur!

Makkelijk in de omgang en duidelijke instructies. Denkt mee en goeie adviezen

Heel erg tevreden

Heb een leuke leerzame lesdag en examen gehad

Ontspannen mijn rijbewijs halen.

Door de ontspannen en persoonsgerichte Aanpak van de instructeurs heb ik het eerste gedeelte van mijn rijbewijs A gehaald. Ik verwacht dat we op deze voet verder gaan En ik straks de A kan bijschrijven op mijn rijbewijs.

Goed en leerzaam rij-school

Eerlijk goed en leerzaam rij-school

Super enthousiast over de motorrijlessen bij Verkeersschool De Hoog!

Er wordt echt individueel en op een heel positieve en effectieve manier aandacht gegeven bij de motorrijlessen. De manier waarop Vanya mij heeft begeleid bij het AVB examen is echt geweldig. Motorlessen bij De Hoog kan ik echt 100% aanbevelen!!

Fantastisch

Door Willem jr is het mij gelukt om mijn rijbewijs te halen ik ben hem voor eeuwig dankbaar

Heb mijn motor/ be en nu mijn c. En allemaal goed opgeleid

Een hele fijne rijschool

Leuke tijd gehad en alles in een keer gehaald.

Helemaal top

Alles word netjes uitgelegd en je word goed begeleid

Geweldige rijschool en een hele leuke instructeur

Ik ga met positief zin naar de rijschool toe om het motorrijden te leren.

Hans is een vriendelijke en goede instructeur

Intensieve dag, super veel praktische handvatten. Omgeving goed uitgekozen en uitdagend genoeg om alles mee te maken en te oefenen. Hans is een goede instructeur. Rust en vertrouwen.

Goede begeleiding

De instructeurs geven goede begeleiding met het lessen en zijn zeer vriendelijk.

Goede instreucteur

Het ging alles goed

Super fijne rijschool met aardige instructeurs

Ik heb hele fijne lessen gehad bij Vanya en bij Hans! Super goed geholpen.

In 1 dag geslaagd

Gezellige, vriendelijke, vakkundige rij instructeur gehd voor het scooter praktijk. Raad het aan!

Persoonlijke, vriendelijke en goede begeleiding van aardige instructeurs die meedenken

Bij rijschool De Hoog werd gekeken naar mij als persoon en geluisterd naar mijn verhaal, hierna hebben we een pakket op maat samengesteld waarna ik met vlag en wimpel ben geslaagd voor het rijbewijs AM. Rijschool De Hoog heeft vriendelijke meedenkende en goede instructeurs waardoor je je op je gemak voelt wanneer je hier lest. 10/10