Goede instructie en leuke motoren

Gewoon een fijne rijsschool, Vanja weet je op een rustige manier de rijtechnieken aan te leren. En nu ervaring opdoen:-)

Vertrouwd

Ik had een heel vertrouwd gevoel tijdens mijn scooterlessen

Hele leuke tijd gehad.

Ik heb motorrijles gevolgd bij De Hoog. Super geïnstrueerd tijdens het volledige traject. Veel geduld, duidelijke terugkoppeling, praktische tips. Altijd tijd voor een praatje of even lachen tussendoor. Mooi om het enthousiasme en de passie voor het motorrijden terug te zien bij de instructeur. Kortom gewoon top !

Administratief zeer slecht

De rij lessen zijn heel goed. Ik ben zeer positief over de instructeurs. Kwa administratief vind ik het belachelijke slecht. Er raakt geld kwijt, ze zeggen dat je nog niet hebt betaald terwijl je aantoont dat er is betaald. Reminders blijven ze sturen dat je nog moet betalen terwijl je al 30x hebt gebeld en gemaild dat er gewoon is betaald. Vandaag hebben ze een mail gestuurd met een incasso en dat ik binnen 14 dagen moet betalen terwijl ik gewoon netjes heb betaald en dat aan kan tonen. Ik heb mijn rijbewijs op 2 augustus 2018 gehaald en betaald. Vanaf dat moment 2 maanden gezeur met betalen en daarna nooit meer wat gehoord van ze, en nu anderhalf jaar later sturen ze een incasso met deurwaarder. Heel bizar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne instructeur(s) met veel motor ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, duidelijke informatie en deskundig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool, duidelijke communicatie en snelle reacties op eventuele vragen.\r\nAlleen de stiptheid qua tijd zou beter kunnen. \r\nSuper betrokken instructeur (Hans) erg kundig en vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hele fijne lessen gehad en heel snel alles geleerd.\r\n\r\n\r\nherman bedankt !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze staan graag en snel voor je klaar, goede en fijne instucteurs die net zo graag willen dat je slaagd als jij zelf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een super leuke en leerzame tijd gehad bij Verkeerschool De Hoog! Ik ben super tevreden geweest over alles. De communicatie was goed en er werd echt naar me geluisterd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes op tijd, vriendelijk, open en gezellig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, voor zowel de voertuigbeheersing als de verkeersdeelname in 1 keer geslaagd. Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Les gehad van Vanya, goed bereikbaar en zeer bereid om de helpen, aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb motorles en krijg les van Vanya. Ik vind Vanya een fijne vent, hij geeft duidelijk instructie en weet de gewendste stof goed over te brengen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf PODIG\r\nProfessioneel \r\nObjectief \r\nDeskundig\r\nInteger\r\nGeheimhouder

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positieve ervaring. Zeer geduldige instructeur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon top, lekker informeel.\r\nPersoonlijk advies word goed gegeven.\r\n\r\nVanya was mijn instructeur, toppertje is dat.\r\n\r\nDikke duim / 10

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring. Leuke en goede instructeurs en op kantoor erg behulpzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb mijn C rijbewijs en code 95 behaald bij hun. Echt een top bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, veel geduld en leerzaam.