Vakkundig en vriendelijk

Van de dames op kantoor, de techneuten, de poetsers tot de instructeurs iedereen is even vriendelijk en behulpzaam. Welk rijbewijs je ook behalen wilt, hier ben je in goede handen.

Op en top

Ik heb het super ervaren want jullie weten precies wat iemand nodig heeft

Een geweldige en leerzame tijd!

Tijdens mijn lessen ben ik altijd goed persoonlijk gecoacht om zo beter te worden. Het is ook altijd gezellig tijdens de lessen!

Deskundige instructeur die prettig communiceert

Goed gevulde dag gehad, waarbij alle nodige kennis is getoetst en herhaald. Duidelijke instructies en bijsturing door instructeur.

Prettig

Fijne rijschool waar alles snel geregeld kan worden. Fijn om afspraken mee te maken en fijne rij instructeurs

Prettig

Als je wat wilt vragen kan je makkelijk bij hun terecht. En bij de instructeurs precies hetzelfde.

Top Rijschool, fantastische begeleiding!

Dankzij De Hoog en mijn vriendelijke instructrice (Tugba) was mijn reis naar het behalen van mijn rijbewijs een plezierige en leerzame ervaring!

W Het is heel goed rijschool

Fijne rijschool, alles volgens afspraak en fijn personeel.

Ik voelde me op mijn gemak. Alles werd duidelijk uitgelegd. Goede feedback waar je wat aan hebt. Toppertjes!

Goede lessen

Ze hebben me goed geholpen met het behalen van mijn rijbewijs

De service via de telefoon en via WhatsApp is goed. De hele sfeer rondom de hoog is leuk. Hans is de beste instructeur die ik maar kon wensen, hij maakte het altijd leuk voor mij.

Ik heb de rijlessen erg fijn ervaren, ik werd goed op mijn gemak gesteld.

Fijne ervaring, zeker een aanrader voor mensen die lessen in de buurt van Vlaardingen/Schiedam. Goed op je gemak gesteld en de tijd word genomen om het goed uit te leggen wat je precies moet doen.

Fijne rijschool met goede instructeurs.

Goede, duidelijke opleiding

Snel mijn C1 rijbewijs kunnen halen, door no nonsens opleiding. Duidelijke uitleg en doelgericht. Dank je Wim&Michel.

Top! Kundig en ontspannen instructeurs

Ik heb zeer fijn lessen gevolgd en in een keer geslaagd! Bedankt

Perfecte rijschool en instructeur

Twijfelde lang om motorrijles te nemen En geen zin had in de theorie En denk rij toch op piaggio mp3 3 wiel motorscooter (b rijbewijs te besturen) Maar denk als wat anders wil ooit, appje gestuurd kon gelijk 5 januari beginnen. Vanya top vent in omgang. Zelf aan gegeven dat avb niet zo snel hoefde blijft spannend dat pionnen rijden. Geslaagd in 1x vandaag. Op naar laatste deel, alleen vind jammer, dat gene jou lest geeft niet op examen mee gaat. Net zijn dag niet is, vanya heb hele route doorlopen en rijden en doen. En laatste examen op een woensdag april krijg andere instucteur, dat vind wel lastig / moeilijk idee al

Fijne rijschool

Goede opleiding gehad, prima instructrice.

Super fijne rijschool

Ik heb echt een top tijd gehad bij deze rijschool! Echt een super rijinstructeur (HERMAN) Hij bleef altijd rustig, en luisterde naar me. En altijd gezellig in de auto! Ga hem nog missen haha ! Echt super

T o P

Leerzaam en leuk tegelijk

Ik heb rijles gevolgd bij Louis, kreeg erg fijne hulp en het was nooit een probleem als je een fout maakte, dat gaf erg veel vertrouwen. Vandaag in 1 keer geslaagd !

Goed geregeld en vooral goede insteucteur

Mijn zoon vond het een fijne scootertraining. En is ook in 1 keer geslaagd.

Perfect!

Dankzij de duidelijke en professionele aanpak van instructeurs heb ik mijn rijbewijs B in 1x gehaald! 3 daagse theorie cursus is een aanrader! Alle belangrijkste punten worden heel interessant en duidelijk uitgelegd! Deskundige rijinstructeur (Sandy) heeft me alle nodige kneepjes geleerd! De sfeer tijdens de rijlessen was top! Ik kan deze rijschool iedereen aanraden!

AANRADER

Ik was best zenuwachtig. Maar het was echt een leuke middag. Ik begon om half twaalf en moest rond half vier afrijden. Had een negatieve ervaring bij een grote rijschool in Pijnacker maar de Hoog heeft dit helemaal goed gemaakt. Er was gelegenheid om vragen te stellen tijden de 4 uur durende cursus. Ik had een hele vriendelijke man Hij nam echt de tijd. Helemaal top en kan het met een geslaagd resultaat afsluiten Dus een aanrader.

Zeer goede ervaring!

Hele fijne lessen gehad bij Hans! Zeer leuke en kundige man die je perfect weet klaar te stomen voor het examen. Bedankt Hans!

Zeer goede rijschool

Ik heb een goede ervaring gehad met deze school ، Ze hebben professionele trainers, de beste weg naar succes.