Uitstekende dienstverlening voor acceptabele prijs!

Goede service en denken tenminste in het belang van de klant, echte aanrader.

Ik word altijd vriendelijk behandeld

Goede en snelle service.

Alleen maar positieve ervaringen.

Direct prettig contact en overleg met klant.

Direct

Ondanks drukke planning proberen ze toch met je mee te denken. En een duidelijke uitleg van het geconstateerde probleem. Top Service!!!!!

Perfecte service

Kom er al jaren en alles wordt netjes uitgelegd wat er evt moet gebeuren. Ze overleggen eers met je als er wat meer werk is dan gedacht, in een woord perfecte service ,ben erg tevreden! Mvg Astrid Mode.

vertrouwde plek

Wederom bij Bosch Car Service Horst geweest voor jaarlijkse onderhoud en APK. Wederom netjes en snel afgehandeld. Blijft een goede en vertouwde plek om auto heen te brengen.

Zeer snelle en goede service

Was geen klant maar had stukken met de auto ben ondanks een volle planning toch meteen super snel en goed geholpen. Bedankt mannen top service

Tevreden.

Alles volgens afspraak en als er onverwachte dingen zijn wordt er eerst contact opgenomen

Prima Service!

Fijne service en betrouwbaar

Positief

Doen wst ze zeggen

Doen wat ze zegggen

Zeer kundig

Goede service klant vriendelijk.

degelijke afspraken correcte service

Wij hebben ons hele wagenpark bij Bosch ondergebracht Het onderhoud is bij Bosch in goede handen

goede service en fijn contact

goede service !

Goede duidelijke afspraken die ook stipt nagekomen worden.

Prima service.

Ik kom al veel jaren bij deze garage maar ben steeds weer tevreden. Echt een aanrader, ga zo door.

bijzonder goed

Kapot remlicht werd snel vervangen. Buitengewoon

Goede service, redelijke opijs

Een set ruitenwissers vervangen voor €69,-- vind ik wel een hoofdprijs! Voor minder dan € 30,-- zijn die overal verkrijgbaar. Als Bosch Service € 40,-- had gerekend zou ik zeggen prima. Ook de prijs voor het wisselen van 4 banden voor de prijs van € 160,-- is behoorlijk.

Vooraf prijsopgave, prima communicatie, dus tevreden

Het onderhoud en onverhoopte schades worden altijd perfect in orde gemaakt doormiddel van duidelijke afspraken, goede communicatie, goede voorbereiding naar aanleiding van de communicatie en afspraken, eerlijke adviezen en tijdige reminders voor het maken van afspraken van apk en welk onderhoud er gedaan zou moeten worden.

Goede en snelle service

Gebeld in verband met foutmelding/motorproblemen. Auto gelijk volgende dag kunnen brengen voor het uitlezen en reparatie. Goede en duidelijke communicatie over de reparatie. Erg betrouwbaar!

Ik ben erg tevreden over de service het meedenken in oplossingen voor mij als klant. Helaas had ik enorme pech met het elektrisch laden van mijn hybride auto. BCS Horst heeft dit zo snel mogelijk in de de drukke planning voor mij opgelost. En mij daarin met een tijdelijke auto voor een langere termijn vooruit geholpen terwijl de auto werd gerepareerd.