Goed geïnformeerd

Prima vakgarage, informeert de klanten en adviseert als er bijzonderheden zijn, geeft gelijk de prijsopgave, is erg prettig,

prima erg goed

ben zeer tevreden

Oké

Deskundige en snelle afhandeling van de APK.

Goed geholpen en goed geïnformeerd over de kosten en aandachtpunten

Schandalig

Zeer slecht De afhandeling is uitermate slecht Mijn is niet verteld dat deze reparatie meteen contant moet worden afgerekend terwijl op de factuur staat binnen 14 dagen Ik ben dus verplicht om weer naar huis te gaan omdat ik geen geld of pin pas bij me had dit zijn dan weer ruim 20 km en ik krijg ook nog een grote mond van de balie meede werkster Mij zie je nooit meer terug en ik zal dit verhaal aan iedereen vertellen als naar jullie we orde gevraagt

voortreffelijk

correcte behandeling volgens afspraak

uitstekend

Waanzinnige service

Jesper aka "Radar" aka "Ben van den Burg" zorgt samen met Pierre voor een geweldig klantvriendelijke atmosfeer.

Vakkundige en vriendelijke medewerkers

Goede APk service

Zeer goed service en klantvriendelijk.

Snel en gemakkelijk een afspraak plannen. Er Er worden duidelijke afspraken gemaakt.

Vriendelijk, goede service en redelijke prijs.

Vriendelijk, goede service en redelijke prijs.

Altijd een super service!!!

Je word er altijd goed en vriendelijk ontvangen. Service is altijd super van Bosch car service in Horst!!

Snel met een euvel geholpen.

Volgens plan verlopen...

Volgens afspraak alles correct geregeld... Word optijd gemaild volgens afspraak wat moet gebeuren word gedaan wat nog niet nodig is niet,is er nog wat tussen door word je altijd via de telefoon op de hoogte gehouden...tot nu toe nog geen klachten kom er nu drie jaar met twee auto s. Ik zelf en de dochter... Aanrader...

Fijne garage

Wij gaan al jaren naar de Bosch car service in Horst. Duidelijke communicatie, komen afspraken na en lossen evt problemen netjes op. Wij zijn heel tevreden!

Tevreden

Goede contacten

alles volgens afspraak

correct

Veel duurder dan de globale prijsopgave

Veel duurder dan de globale prijsopgave

Auto goed afgeleverd. Je mag alles navragen en ze laten je alles eerlijk zien als je er naar vraagt. Auto na afleveren mooi schoon terug gekregen. Zeer tevreden.

perfect

prima service in al die jaren dat ik de wagen in onderhoud heb .het hele team pluimpje

klantvriendelijk

Ze zijn erg klantgericht en overleggen vooraf als er reparaties moeten worden uitgevoerd. Ook bij het ophalen van de auto zijn ze aanspreekbaar voor uitleg en overleg

prima service

onderhoud in samenspraak.

Super heel goed

Prima service, goed werk

Goede uitleg over wat er aan mijn auto moest worden gerepareerd, en factuur zeer conform aan die werkzaamheden en genoemde prijzen. :-)

Vertrouwd

Goede afspraken,voor vragenkun je zo ff binnenlopen . Prima monteurs.

Stationsstraat 82

5961 HS Horst