Prima service en klantvriendelijk

MG TF grote beurt, airco condensor vervangen, wiellager, zeer tevreden omtrent de afhandeling van zijn geheel.

Perfecte service

Echt goede service. Bij bijzondere reparaties, een telefoontje van hun, voor overleg wat te doen. Mooi op tijd klaar en helemaal schoon. Super

De auto was vlug terug en Prima in orde

Verlichting stuk en meteen geholpen en ook nog gekeken naar andere verlichting die ook stuk bleek

Goed werk geleverd.

Er is mooi gedaan naar waar ik gevraagd heb.

Snel goed contact

goede service

Zoals altijd weer prima geholpen!

Gewoon een goede, eerlijke service. Deskundig en ervaren medewerkers. Klantvriendelijk.

Super snelle service

Gebeld voor een nieuwe accu. En zeer snel geholpen

heel erg goed

garagehouder luistert goed naar klant

Super goed geholpen!!

Zie boven

Prima geholpen, goede service!

Auto gebracht om uit te laten lijnen. Alles bleek prima te zijn en het naar rechts trekken bleek gevolg te zijn van verkeerde band slijtage. Probleem snel en betaalbaar opgelost. Top service!

Uitstekende service

Vakbekwaam, vriendelijk, goede service

Werd prima geholpen

Mijn ervaring de eerste keer bij bosch car service. Ben snel en prima geholpen.

Snelle service

Met lekkende band geweest. Was in 15 minuten opgelost.

alles naar wens

Snelle service

Goed overleg mogelijk

goede afspraak maken en vooraf informeren naar de reparaties die nodig zijn

Geweldige service!

Staan altijd voor je klaar. Als er iets is bel je en kun je direct terecht

Klasse, snel bereid tot hulp, betrokken dus ook.

Men doet in de goede zin van het woord alsof de auto van hen is, zo betrokken; m.i. de beste manier om iemand te helpen. Zo deed ik het als dierenarts ook: ik beschouwde de koe, die ik moest behandelen als zijnde "van mij". Dan behandel je de koe niet beter of slechter dan dat het je eigen koe zou zijn. Dat doet deze garage met "hun auto's"ook.

Goed!

Prima afspraak na gekomen, vriendelijk contact en goede uitleg van gedane reparaties

Nu zeer goed

Als enkele jaren last van een problemen het brommen in de auto wat niet was te vinden . Nu kreeg ik de mededeling dat de motorsteun defect was. Na vernieuwen geen probleem meer met brommen. Knap toch !

Goede service.

Mijn auto startte niet, kreeg een goed advies, waaruit bleek dat ze de klant kennen! Auto was binnen 25 uur gemaakt tegen heel acceptabele kosten.

Heel goede service

deskundig