Uitstekende service en kennis

Relatief kleine rekening door vroegtijdig ingrijpen bij lekkende koelslang. Nu alleen nieuwe slang , anders een nieuwe motor.

prima service

Prima service.

zijn altijd prima en klantvriendelijk

denken mee

Altijd weer een goede service

Bij Bosch Car Service wordt ik elke keer goed geholpen. Wanneer er evt iets vervangen moet worden, wordt ik netjes gebeld hierover.

Fantastisch dat ze toch tijd kunnen vrijmaken voor een band verwisselen tussendoor.

Er moest een lekke band worden verwisseld. De komende 3 dagen waren ze al vol gepland (misschien vanwege onderbezetting vanwege Corona Crisis) en toch hebben ze de band ergens tussendoor kunnen verwisselen. Fantastische service.

zeer tevreden

Goed kijken wat nodig is. Zeer goede service. Klantvriendelijk

Goede afspraken maken

Ga zo door met jullie garage-afdeling.

betrouwbaar en kwaliteit!

snelle service...…. meestal probleem in 3 dagen opgelost.

goede en vlotte afhandeling

Goed advies en correcte afspraak. Afhandeling binnen de afgesproken tijd.

Perfecte schade hersteller.

Van mijn verzekeraar moest ik mijn auto laten herstellen bij een tophersteller. Bij mij in de buurt (een Tophersteller) afstandelijk ontvangen met de mededeling dat over ruim twee weken tijd was om mijn schade te taxeren. Kreeg briefje met datum en tijd en dat was het, niet even gekeken of ik die tijd probleemloos door kon rijden. Kwam terecht bij ABS Horst, auto nagekeken en kon een aantal dagen daarna mijn auto ter reparatie brengen en was twee dagen later klaar. Gelijkwaardige leenauto met automaat beschikbaar. Zeer vriendelijke en persoonlijke benadering, alle voorzorg maatregels ivm corona. Auto gedesinfecteerd ook de leenauto. Auto op tijd klaar en weer met de persoonlijke aandacht afgeleverd. Dit is een bedrijf dat weet hoe het moet en kan ik echt aanbevelen.

Persoonlijk en zeer correct

Zie boven

Alleen maar lof om 😎👍👍

Niks meer aan doen

Snelle service

Snel geholpen

Snel geholpen thuis Vervangende auto ontvangen (een automaat prima) Duidelijke info over de reparatie (defect apparatuur) Volgens afspraak gereed en opgehaald Top

Goed!

Heel goede service, vriendelijke behandeling. Proberen bij die service ook een zo snel mogelijke afhandeling te doen.

Prima service. Duidelijke communicatie.

Ik dacht, dat een grote servicebeurt noodzakelijk was. Er werd mij verteld, dat een kleine beurt voldoende was. In verband met een defecte motorsteun ben ik gebeld. In overleg met de garage is besloten deze te vervangen.

Maar wel zoals gewoonlijk een hogere rekening als gepland maar service is prima

alles goed geregeld

goede service

Door jullie vakkennis en onderhoud loopt de auto weer prima en voel ik me veilig.

Het is prettig om te kunnen vertrouwen op goed onderhoud.

Top service met extra aandacht voor de hygiëne tijdens de Coronacrisis

Perfecte service met duidelijke afspraken en super afhandeling. Nu met het Coronavirus geven ze extra aandacht aan de hygiëne.

Super!!!

Super service

Eerlijk en betrouwbaar

Bosch Car Service Horst is ten alle tijden eerlijk en betrouwbaar. Blijft alleen jammer dat mankementen aan een auto vaak behoorlijk prijzig zijn. Maar dat staat natuurlijk los van de service die ze bieden.

Goede en snelle service, kundig personeel.

Goede service en bekwaamheid

Al verschillende jaren vaste klant en telkens goed geholpen.