Aanmelden en ophalen auto voor grote beurt waren goed georganiseerd

Grote beurt lijkt goed uitgevoerd volgens uitgebreide mondelinge en schriftelijke rapportage

Perfect geregeld

Snel en naar eigen tijd de afspraak in te plannen. Altijd genoeg parkeerruimte en zelfs eerder klaar dan gedacht. Vriendelijk en professioneel personeel.

Priema zo blijvendoen

Het is goed zo

Verder geen aanvullingen, gewoon top.

Goede service met zeer duidelijke communicatie

De service is zeer goed en de bijhorende communicatie is ook zeer goed. De afspraken worden allemaal nagekomen.

prima geholpen.

Afspraak maken is gemakkelijk. Alle punten goed afgehandeld.

Winterbandjes gekocht

Goede en snelle service

Goede service en altijd duidelijk

Krijg altijd telefoon bij bijzonderheden, alles in overleg

Erg prettig en het komt allemaal vakkundig over.

Vriendelijk ontvangst - afspraken netjes nagekomen en ik heb er een vakkundige indruk aan overgehouden. Mijn auto is bij jullie in goede handen.

Goede service!

Goede service, heldere informatie

Alles was OK. Informatie, service, enz.

Prima service Afspraak na gekomen

plezierige contacten en goede service

Punctueel en adequate dienstverlening

Meedenken, zelf opbellen om afspraak te vervroegen zodat we niet lang op noodband hoefden te rijden

Snelle service.

Snelle service.

prima services

prima services

Zeer me eed e nland en klant vriendelijk

Ik kwam veel te laat mij auto ophalen, men heeft op mij gewacht

Doordat ik opgehouden was in een winkel, waar men voor mij aan het werk was, was ik ruim na 17.00 uur bij Car service. Ik kon nog mijn auto meenemen,. Volgende keer (eerder) laten weten via Whatss-app of SMS dat de auto klaar is, dan had ik hem opgehaald voor ik na die andere winkel ging.

Prima service!

Je loopt er binnen en wordt meteen geholpen. Ook een vervolgafspraak kan op korte termijn. Van te voren wordt de onderhoudsbeurt/ reparatie globaal besproken. Sturen een sms als de auto klaar is. Mooi gewassen!

Professioneel, vriendelijk en klantgericht

Personeel is professioneel en vriendelijk. Afspraken worden nagekomen. Men denkt mee met de klant. Kortom: een echte aanrader.

Altijd prima service

Klantvriendelijk, prima service. Naast bandenwissel ook mooi dat de auto door de wasstraat wordt gehaald en vloestoffen bijgevuld vanwege onderhoudsplan.

prima service

wielen wissel zoals gebruikelijk conform afspraak afgehandeld. wachttijd minimaal.

Hele goede service

Alles werd heel goed gecommuniceerd