Overeenstemming kunnen bereiken over een occasion. Alles naar verwachting en conform afspraak afgewerkt.
Vakkundig advies in een goede sfeer
Goed en vriendelijk geholpen, alleen op de achterbank zaten nog wat vlekken en die heb ik zelf maar schoon gemaakt.
Het gevoel dat je op een eerlijke manier wordt behandeld. Bij schade of koop, je beland in een wereld waar je geen weg in weet, dan wordt alles tot in de perfectie voor je geregeld. Dat geeft vertrouwen en tevredenheid.
Prima
Had na 24uur een storing is op afstand met een garage bij mij in de buurt. Echt prima geregeld ben super geholpen. En enorm blij met mn gekochte auto!!!
Wij zijn heel blij met onze auto goede service! We gaan er veel gebruik van maken:)
Mijn oude auto ingeruild en Nieuwe auto gekocht. Goede service en afhandeling.
Fijn dat de mensen hier alle tijd nemen , het voelt vertrouwd en betrouwbaar! Net een weekje aan het rijden met mijn eerste Suzuki Ignis. Jammer dat ik in midden Nederland woon waardoor ik voor de beurten en service nu afhankelijk ben van de Suzuki garage bij mij in de buurt, hopelijk is de ervaring hier net zo positief.
Ik kocht op 04-02-2008 een Suzuki Wagon R+ bij deze Garage. Ik woonde in Zwolle, waar ook een Suzuki dealer zit. Toch koos ik ervoor om mijn beurten bij Garage Nijboer te laten doen. Vanaf het begin, voelde de sfeer in deze garage goed. Het maakt niet uit met wie je te maken hebt: de verkoper, iemand van de receptie, door de telefoniste, een monteur, de chef de werkplaats, een medewerker die de auto haalt en brengt, of door Harry zelf. Altijd een even vriendelijke, persoonlijke en professionele benadering. Ik ben ziek en er kwam een moment, dat het brengen van de auto, voor de beurten, niet altijd meer lukte. Geen probleem, "dan komen we de auto toch gewoon halen en brengen" Soms werd hij zelfs gewassen weer voor mijn deur gezet. Omdat de auto, te veel stil stond, besloot ik hem te verkopen, om uit te proberen hoe het reizen met het openbaar vervoer en af en toe een auto huren, mij zou bevallen. De verkoop van de auto laat ik door wie anders, Garage Nijboer doen. En als het openbaar vervoer mij niet bevalt, dan koop ik het liefst bij deze Garage weer een auto!
prima, een goed ontvangst, genoeg tijd uitgetrokken om de klant te informeren, deskundig, vriendelijk.
Al vanaf het eerste telefoongesprek voelde ik een \" klik\" met dit bedrijf. Deskundig, betrouwbaar, niet opdringerig, oprechte interesse in de klant.
Meer dan prettig, kennis van zaken. Bereid tot meedenken, en de klant naar de zin maken. Service uitermate goed, afspraken perfect nakomen. Heb een prachtige technisch zeer goed (oudere) Golf Cabrio gekocht met een waanzinnig lage kmstand.
Super gezellige sfeer en een vriendelijk woord en luisterend oor. Top service en iemand die meedenkt.
Al jaren klant, prettig bedrijf. Ze doen wat ze zeggen. Onlangs met kapotte accu gestrand s middags, auto samen opgehaald en een uur later klaar met nieuwe accu! Geweldig Jurgen!
Voor het eerst in Lemelerveld geweest en zijn tevreden over Harry Nijboer. Ik weet hoe moeilijk het is als opel-rijder om naar een opel te zoeken bij een niet-daeler.
Helaas tijdens onze vakantie problemen met onze auto. Op aanraden van ons vakantieadres naar Harry Nijboer gegaan. We zijn keurig en correct geholpen.
Al 19 jaar klant. Altijd prima OK
Onlangs een mooie auto hier gekocht, service was een dikke prima en alle afspraken mbt de afleveringsvoorwaarden zijn nagekomen! Gr Fam Hilbink
Een auto kopen is een gemeend goed , een dure uitgaven waar je hoopt diverse jaren plezier van te hebben, ik kom zelf uit Deventer maar via internet kwam ik er achter dat Harry Nijboer een leuke wagen had staan voor mijn zoon, dit zou zijn eerste wagen zijn. wij hebben hem gekocht en de verkoop/aankoop ging prima,een leuke auto zonder garantie, echter na 2 weken kwamen er wat probleempjes aan het licht wat zowel de garage als mijn zoon niet hebben kunnen constateren. Wij hebben het probleem voor gelegd en zij hebben kosteloos alles opgelost , wij waren zeer tevreden over de gehele situatie , wij vonden dat de garage een dikke pluim verdiende , ik was zo tevreden over deze case dat ik besloot zelf mijn auto ook in te ruilen en hier ook een andere aanschaf te doen , sjappo . René Beuwer uit Deventer
Mijn 1e aankoop bij Autobedrijf Nijboer was een Hyundai, hiermee heb ik 4 jaar goed onderhoud gehad bij deze garage. Vorig jaar mei heb ik een BMW 316i uit 2005 via NIjboer besteld bij een ander bedrijf, dit deed ik omdat ik dacht dat ik Autobedrijf Nijboer blind kon vertrouwen, na 4 jaar onderhoud bij hun. Niets bleek minder waar. De afspraak was dat de BMW voor aankoop goed nagekeken zou worden, aangezien ik geen verstand van auto\'s heb, maar ze hebben de auto meegenomen zonder enkele controle. Bij het ophalen van de auto zag ik de 1e punten al zitten, bumper hing er scheef onder etc. De 1e dag begonnen er al 2 lampjes te branden, de sensor buitentemperatuur en de airbagmat passagiersstoel waren kapot. De handrem werkte totaal niet en het ruitenvloeistofreservoir liep leeg. De achterlichten in de klep waren beiden lek, waardoor er regenwater de kofferbak in liep als de klep openging. De airbagmat en het achterlicht werden helaas niet onder garantie vervangen, oftewel meteen extra kosten, de rest van de klachten wel. Begin oktober liep het ruitenvloeistofreservoir opnieuw leeg, hierna ben ik overgestapt naar een BMW specialist, aangezien ik het vertrouwen in Autobedrijf Harry Nijboer totaal verloren ben. De specialist herkende de klacht meteen, en na reparatie is de klacht niet meer teruggekomen. November 2014 heeft de auto APK en een grote beurt (uit voorzorg) gehad bij de BMW specialist, deze constateerde dat vrijwel alle pakkingen al enige tijd lekten. Januari 2015 begon de buitentemperatuurmeter weer te storen, het bleek dat Autobedrijf Nijboer bij het vervangen van de temperatuursensor, deze gewoon vast gekit heeft aan de onderkant, aangezien de auto ooit schade onderaan heeft gehad, was het teveel moeite om een nieuwe bevestigingsplaatje erop te zetten. Maart 2015 heb ik de wielkastranden laten spuiten aangezien deze erg waren aangetast door roestplekken. Vertrouwen kun je helaas niet op deze garage, ik ben erg teleurgesteld in ze. De auto heeft me in 1 jaar ongeveer 1800 euro extra gekost om hem weer compleet goed te krijgen.
We hebben vanmorgen een gesprek gehad met dhr. Profijt en hebben het over zijn frustraties gehad. Deze zijn uitgesproken en daarna is door dhr. Profijt zijn tevredenheid uitgesproken over de geboden oplossing en zijn zijn frustraties de wereld uit geholpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.